Налягане в казанчето за антифриз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- KOVKO
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.10.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Налягане в казанчето за антифриз
Смених и голимия термостат. Леко каране из града, не надува, но взе да работи на 95 градуса. По баир, 3звънградско стига към 100/102 после по равното спада пак на 95, но пак ми се струват надути маркучите. На какви градуси работи по принцип 320д-то 136к.с. Прави ми впечетление обаче, че и на 102 градуса, стрелката си стои на средата. На новия термостат пише 85г-а. Перка не съм чул още да се включва. Като пусна климатика, перката работи на 1-ва степен. Немога да разбера и защо и на 95 градуса са ми затворени желюзите. Махам вакума и ги оставих отворени.
- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Налягане в казанчето за антифриз
KOVKO написа:Смених и голимия термостат. Леко каране из града, не надува, но взе да работи на 95 градуса. По баир, 3звънградско стига към 100/102 после по равното спада пак на 95, но пак ми се струват надути маркучите. На какви градуси работи по принцип 320д-то 136к.с. Прави ми впечетление обаче, че и на 102 градуса, стрелката си стои на средата. На новия термостат пише 85г-а. Перка не съм чул още да се включва. Като пусна климатика, перката работи на 1-ва степен. Немога да разбера и защо и на 95 градуса са ми затворени желюзите. Махам вакума и ги оставих отворени.
Колега,
нормалната температура на работа е в диапазона 88 - 92 градуса. При подаване на газ или изкачване на баир (когато работи под по- голямо натоварване) е нормално да стигне до 102 градуса, но тогава трябва да се включи перката и да охлади системата.
Относно стрелката- тя стой в изправено положение в интервал 75- 105 (тук не съм много сигурен, дали не са малко повече) градуса.
- KOVKO
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.10.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Налягане в казанчето за антифриз
Ами това ми беше интересно, в какъв диапазон стрелката си стои по средата. Не знам защо ми стоят затворени желючите, или просто, се отвярят само при движение. Сега съм махнал вакума и карам с отворени. Загрява си пак бързо (нормално). Просто се чудех от колко градуса нагоре се води като греене вече при този двигател ..... да си следя за всеки случай! И ми е чудно .... защо и при работещ климатик не се чува перката да бучи на 2-ра степен!
- KOVKO
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.10.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Налягане в казанчето за антифриз
Днес пък друг номер! Карам по участък с доста завои и хълмове. Понастъпах я със около 120/130 и на едното изкачване спря да ускорява (натискам педала ... не). Погледнах срелката .... беше на втората бяла черта. Отнех газта и стрелката се нормализира по средата за около 200/300м. На следващото изкачване реших пак да я помъча .... и пак така. Спрях да я гоня и се нормализира. Прибрах се, изгазих я и влязох в скритото меню. Беше на 101 градуса. Тоя път имаше мокро около капачката на разширителния съд ..... и разбира се ... пак бяха затворени желюзите! Смених тия дни и двата термостата. Спря да надува толкова много, като преди, но сега пък друго! Тая барака се опитва да ме побърка!
- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Налягане в казанчето за антифриз
Колеги, като гледам имам теч на антифриз (виж на снимката, теча е по стрелката),
който се поява при каране. Нивото ми е малко по-високо от необходимото, така си го нялях.... Дали не е от капачката(тя да компенсира), или някъде е спукано?Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани