Теч на масло. Смяна на турбо ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
Еми тази кола която “тествах“ не беше моята а на един братовчед, а за моята тепърва ще проверявам дали има ограничители.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
А от какъв зор ви е да проверявате дали мотора има ограничител
Печките не обичат високите обороти...

Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
Тук темата се размива...едно е ограничител на оборотите на място, съвсем друго е ограничител на оборотите в движение!
Първото - палите колата (за предпочитане е да е в работна температура мотора) - подавате плавно газ - оборотите се вдигат до към 4000 оборота...подавате още малко газ - не мърдат - значи софта Ви е както трябва - имате ограничител.
Второто - първа...гааааз....забива муцуната някъде около 5000-5500...нямам идея къде точно - не бих си го причинил на колата
Първото - палите колата (за предпочитане е да е в работна температура мотора) - подавате плавно газ - оборотите се вдигат до към 4000 оборота...подавате още малко газ - не мърдат - значи софта Ви е както трябва - имате ограничител.
Второто - първа...гааааз....забива муцуната някъде около 5000-5500...нямам идея къде точно - не бих си го причинил на колата

- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
Еми ето сега още един интересен фактор! На място без плавно подаване на газ а рязко максимално и отиде в червено, а на скорост ми заби муцуната на 4700. Значи въпросната печка има ограничител в движение, но не и на място. 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
По-скоро имаш проблем...щом ти забива муцуната на 4700...макар, че няма голям смисъл да я караш в тези обороти 

- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
Dimitroff написа:По-скоро имаш проблем...щом ти забива муцуната на 4700...макар, че няма голям смисъл да я караш в тези обороти
Малии сега ако има и някой да е пробвал какво става на 6000 оборота. Хора пазете си количките или си вземете бензинови такива. Аз моя автомата като го изрежа на спорт си качва 4000 и кусур като стой та гледай между другото.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
Любо...пак не си разбрал какво искам да кажа 

- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
Dimitroff написа:Любо...пак не си разбрал какво искам да кажа
А не разбрал съм! Само не разбирам защо си правите експерименти!


Та на около толкоз оборота 4700 забива, това за мен е нормално, то турбината на колко изпускаше (разтоварваше). Нормално е дръпвате като се включи турбото и като разтовари, забива нос. Това няма нищо общо с ограничителя. Колата може и в 6000 да си я изрежеш в движение

А то и аз съм си правил експерименти! При мен на менуал (понеже е автоматик), като я натисна щом удари в червеното сама си пуска следващата предавка.

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
Dimitroff написа:Само Любо си я тормози
Ми тя ме изтормози мене Ванка сега и аз ще и взема душата.

- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
На колегата по темата:Виж си уплътнението което влиза в турбото дали е за смяна на мен от там ми хвърляше малко а турбината си е перфектна.17 лева оригинал!
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
поинтересувах се и аз как вървят турбините на тия коли - 1900лв нова гарет
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
А ремонтния комплект от ибей е около 130-150 кинта.
Това при положение, че си я хванал още в началото и не се е разлетяла и разхлопала тотално...

Si non confectus, non reficiat.
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
до колкото четох този ремонтен комплект, май не помага много, но колеги от Е60 форума коментираха ей тази част http://www.ebay.co.uk/itm/GT1749V-Turbo ... 4ab81852e4 която идва балансирана, само да има кой да я смени
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани