angel eyes e46 facelift
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: angel eyes e46 facelift
колега, мисля че за всички е ясно, че късите и дългите при биксенона са на една крушка която не променя ватовете т.е. от 35 на 55
Просто се отваря една клапа на лупата която позволява крушката да не е ограничена както при къси - където има линия, а свети по-нагоре и осветява по-далече т.е. свети като дълги. Това дали светва или не вътрешният фар с халогенната крушка е отделен въпрос. В US версиите на Е46 не свети, а в европейските свети H7 крушка, халогенна.
Бабуна продава две лупи, с по една ксенонова крушка зад тях които реагират точно като оригиналният биксенон - на дълги се отварят, а на къси светят ниско с линия
kriso85 - изпреварил ме е ..
Просто се отваря една клапа на лупата която позволява крушката да не е ограничена както при къси - където има линия, а свети по-нагоре и осветява по-далече т.е. свети като дълги. Това дали светва или не вътрешният фар с халогенната крушка е отделен въпрос. В US версиите на Е46 не свети, а в европейските свети H7 крушка, халогенна.
Бабуна продава две лупи, с по една ксенонова крушка зад тях които реагират точно като оригиналният биксенон - на дълги се отварят, а на къси светят ниско с линия
kriso85 - изпреварил ме е ..

- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: angel eyes e46 facelift
Точно така работи с фаричен би съм и знам добре,лично съм си играл да му вида схемата и късия си е с леща,както каза ти и при дълги се отваря и от 35 инава на 55.
Re: angel eyes e46 facelift

освен твоите фарове да са някакви специални
какви крушки ползваш? оригинални 35 ватови нали? или някакво специално производство които менят мощността си от 35 на 55 вата?
или имаш предвид, че на дълги заедно с 35 ватовата ксенонова крушка светва и 55 ватовата халогенна крушка на вътрешния фар? което си е вярно ...
и аз съм с оригинален ксенон, доста изстрадал при монтажа
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: angel eyes e46 facelift
Еми от както съм я взел не съм сменял нищо само Angel.В началото си мислех че съм само ксенон,защото външния свети ксенон вътрешния H7,а знаех,че би ксенон е когато и 2те крушки са ксенон,но после се оказа,че било би,защото късия е с леща и на дълги минава на 55 и ясно се вижда при смяна на дълги с къси как се вдига и светва лупата по силно + H7-цата
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: angel eyes e46 facelift
fen_na_bmw написа:Еми от както съм я взел не съм сменял нищо само Angel.В началото си мислех че съм само ксенон,защото външния свети ксенон вътрешния H7,а знаех,че би ксенон е когато и 2те крушки са ксенон,но после се оказа,че било би,защото късия е с леща и на дълги минава на 55 и ясно се вижда при смяна на дълги с къси как се вдига и светва лупата по силно + H7-цата
Колега заблудил си се .... Крушката "в лещата" си е оригинална 35 ватова ксенонова крушка.
При дълги както аз и Слави ти написахме крушката си свети по абсолютно същия начин, на същите 35в (защото тя си е такава) просто вътре в лупата има клапа, която при пускане на "дълги" се отваря напълно и лупата свети в целия си блясък.
Също така твоя би-ксенон (при фейс-лифта е винаги би-ксенон) при включване на дълги пуска и халогенната крушка във вътрешния фар, която си е напълно обикновена Н7 халогенна крушка, която е 55в
ПП: ако наистина твойта крушка преминава от 35в на 55в при дълги, се моли да не ти изгори, защото си мисля че такава няма да намериш

Последна промяна kriso85 на 14 Яну 2010, 0:47, променена общо 1 път
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Re: angel eyes e46 facelift
само да вметна, че 55 ватовите ксенонови крушки скоро ги измислиха китайците, оригинално въобще не са вграждани
т.е. оригиналните са си 35 вата при всички ситуации
т.е. оригиналните са си 35 вата при всички ситуации
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: angel eyes e46 facelift
Е добре де признавам виновен без бой,нещо не съм доразбрал.Ама и по ваши думи крушката е 1,не както каза колегата ReDDcaFFe от където тръгна спора
или и него не съм разбрал? 


- ReDDcaFFe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 12.08.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: 320d '00
Re: angel eyes e46 facelift
fen_na_bmw написа:Такава схема няма,както и биксенонова лупа.Биксенон,е когато имаш ксенон на дългите или късите светват от 35 на 55 вата а дългите са халоген.Сега и късите и дългите трябв да са ти на 1 крушка, кадето е лупата.
fen_na_bmw написа:Е добре де признавам виновен без бой,нещо не съм доразбрал.Ама и по ваши думи крушката е 1,не както каза колегата ReDDcaFFe от където тръгна спораили и него не съм разбрал?
Късите и дългите са ти под лупата, крушката е 1, аз това и написах.Защо не е така както съм казал


because Nothing breaks necks like a Black BMW
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: angel eyes e46 facelift
Ууу дее*ба темата за маса се е утрепала
Нещо разбиранията са ни други ама карай.Кат си седи 35w само лещата ли го прави би да го заеба мисех,че поне ватовте се менат.Не е ли да си светне вътрешния не го приемам за дълъг ако ще и на врато да си стъпи.Нека свети пък как искда да е а

Нещо разбиранията са ни други ама карай.Кат си седи 35w само лещата ли го прави би да го заеба мисех,че поне ватовте се менат.Не е ли да си светне вътрешния не го приемам за дълъг ако ще и на врато да си стъпи.Нека свети пък как искда да е а

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: angel eyes e46 facelift
kriso85 написа:fen_na_bmw написа:Еми от както съм я взел не съм сменял нищо само Angel.В началото си мислех че съм само ксенон,защото външния свети ксенон вътрешния H7,а знаех,че би ксенон е когато и 2те крушки са ксенон,но после се оказа,че било би,защото късия е с леща и на дълги минава на 55 и ясно се вижда при смяна на дълги с къси как се вдига и светва лупата по силно + H7-цата
Колега заблудил си се .... Крушката "в лещата" си е оригинална 35 ватова ксенонова крушка.
При дълги както аз и Слави ти написахме крушката си свети по абсолютно същия начин, на същите 35в (защото тя си е такава) просто вътре в лупата има клапа, която при пускане на "дълги" се отваря напълно и лупата свети в целия си блясък.
Също така твоя би-ксенон при фейс-лифта е винаги би-ксенон) при включване на дълги пуска и халогенната крушка във вътрешния фар, която си е напълно обикновена Н7 халогенна крушка, която е 55в
ПП: ако наистина твойта крушка преминава от 35в на 55в при дълги, се моли да не ти изгори, защото си мисля че такава няма да намериш
Колега, означава ли това че аз след като съм с Фейс-а, с лупите и оригинален ксенон... съм и БИ

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: angel eyes e46 facelift
Не съм аз автора на това писание, но след достата зададени въпроси за Bi-Xenon мислч, че ще има добър образователене ефект (въпреки, че поста е от преди 3 години):
За да мога да ви обясня как да различавате истинските крушки, както и какво си купувате ще започна с най-известната характеристика на ксеноните - светят синкаво. Всъщност те светят бяло, но понеже светлината на нормалните халогенни фарове съдържа по-малко син компонент те пък изглеждат жълтеникави на фона на ксенонова светлина за която всички са свикнали да казват че е синя. По същата причина и луминисцентните лампи, също минават за сини. Припомням от физиката в училище: белият цвят се получава при смесване на всички цветове от дъгата. Дали обаче бялото е по-жълто (всъщност по-червено) или по-синьо се определя от температурата на изгаряне при която се получава даденият цвят.
Във физиката температурата се мери спрямо абсолютната нула, т.е. в Келвини - означава се с [К]. Така нормалните халогенни крушки излъчват светлина с температура на цвета около 3000К, като има и някои крушки като например Osram SilverStar, които излъчват светлина с 4000К или Philips BlueVision, които започват от 3700К. Тези крушки са халогенни, но на някои места ще забележите, че ги продават за ксенонови. Това е заради цвета иначе технологията си е старата халогенна и няма нищо общо с ксеноновата (за съжаление няма общо и по яркост). Хората възприемат доста по-добре светлина с температура около 4000К т.к. тя е доста по-близо до слънчевата, с която окото работи по-добре. От там идва и заблудата, че като си сложите сини крушки ще виждате по-добре. Това не е вярно, а Osram SilverStar и Philips BlueVision не са просто боядисаните крушки на голфа на съседа.
Технологията на ксеноновите крушки е патентована от Philips. Philips предлагат само два цвята крушки: на 4100К и на 6000К. Ако ви предлагат други цветови диапазони и ги обявяват за Philips гарантирано ви лъжат. Производителите на истински крушки са много малко и те също произвеждат в този цветови диапазон. Т.е. ако видите крушка на 14000К и ви убеждават че е истинска - направо си тръгнете.
За да светне една ксенонова крушка тя се нуждае от баласт и стартер подобно на луминисцентните лампи. Целта на стартера е да възбуди ксеноновия газ в балона, за да достигне той състояние на плазма. Веднъж възбудена крушката се нуждае от сравнително по-висок волтаж от стандартно наличния в автомобилите, но значително по-нисък от стартовия. Тук идва на помощ баласта. Двете можете да ги срещнете като в отделни компоненти какъвто е случая с комплектите на McCulloch (използват се от японските авто производители) или обединени в един корпус (такива са европейските комплекти).
Често по-ниската цена на някои уж оригинални комплекти се обяснява с марков стартер и евтини крушки. Такъв комплект спокойно може да мине за марков, защото повечето хора ще погледнат само стартерите, а в конкретния случай крушките са по-важни. Те трябва да са на фокус, т.е. балона с ксеноновия газ да е точно позициониран и да се намира там където би седяла жичката на халогенните крушки. Ако не е там ще блестите на другите и няма да светите пред себе си добре. Дали са на фокус крушките личи по това колко рязка е границата между осветената и неосветената част над фаровете. Застанете срещу стена и там ще проличи. Търси се рязка граница от която нагоре светлина няма. На фокус ще са само марковите крушки. Друг интересен ефект е какво става с крушката като изгори: тя не бива да дава на късо. Ако това се случи заминава или стартера или баласта. И в двата случая сте загубили основния компонент на комплекта и следва сериозен разход.
А сега и
факти с които продавачите често злоупотребяват:
- Синята светлина на мокро не се отразява добре понеже синьото се поглъща от водата и не се връща към вас. Колкото по-висока е температурата на цвета (по-сини са крушките) толкова по-зле се вижда. Затова някога слагаха жълти крушки на фаровете за мъгла (припомням: мъглата е вода). Т.е. освен ако слагате ксенонови крушки само от гъзария търсете най-ниската температура на цвета. При Philips това е 4100K, при General Electric 4200К.
- Колкото по-синя е светлината (по-висока цветовата температура в келвини) толкова по-малко се вижда. Противно на твърденията на повечето продавачи, защото по-сините крушки обикновено са и по-скъпи и по-гъзарски. Но са далеч по непрактични.
- Ще чуете някои хора да оспорват по-дългия живот на ксеноновите крушки в сравнение с халогенните. Аз лично на база на опита си по-скоро смятам, че ксеноновите са с по-дълъг живот. Вие решете на кого да вярвате.
- Често задаван въпрос е дали ксеноновите крушки ще стопят рефлектора на нормален фар. Отговорът е категорично: "не". Нормалните крушки са 55W, а ксеноновите само 35W, т.е. ксеноновите греят значително по-малко защото консумират по-малко, а и по-голяма част от енергията се превръща в светлина и за топлина не остава много.
- Температурата на слънчевата светлина която окото възприема най-добре е 4-5000K според това дали е облачно или не. Никога не си взимайте крушки с температура на цвета над 6000K. Те не светят толкова ярко, а и на мокро се получава рефракция и светлина не се вижда. За това няма да видите оригинални фарове например на Ситроен (или ако щете Мерцедес) с ксенони с висока температура на цвета (всичките са до 6000 келвина).
И в резюме: освен ако целта е гъзария бягайте от синьото: по-къс живот, по-слабо светят, по-скъпи. За сметка на това ако си вземете 4000К, можете да се снабдите и с Philips BlueVision за габаритите. Те са с цвят много близък до ксеноновите на 4000К. Иначе целия ви фар ще жълтее на фона на ксеноновата светлина.
Ето и разликите във видимостта: колкото по-синьо - толкова по-слаба видимост:

Как работи Bi-Xenon:
http://www.youtube.com/watch?v=jvxUWYKA ... -main-area
angel eyes e46 facelift с оригинален ксенон:
http://www.youtube.com/watch?v=4frtimteJLk
И още малко сравнителна характеристика Xenon - Bi-Xenon:
http://www.differencebetween.net/object/difference-between-xenon-and-bi-xenon/
За да мога да ви обясня как да различавате истинските крушки, както и какво си купувате ще започна с най-известната характеристика на ксеноните - светят синкаво. Всъщност те светят бяло, но понеже светлината на нормалните халогенни фарове съдържа по-малко син компонент те пък изглеждат жълтеникави на фона на ксенонова светлина за която всички са свикнали да казват че е синя. По същата причина и луминисцентните лампи, също минават за сини. Припомням от физиката в училище: белият цвят се получава при смесване на всички цветове от дъгата. Дали обаче бялото е по-жълто (всъщност по-червено) или по-синьо се определя от температурата на изгаряне при която се получава даденият цвят.
Във физиката температурата се мери спрямо абсолютната нула, т.е. в Келвини - означава се с [К]. Така нормалните халогенни крушки излъчват светлина с температура на цвета около 3000К, като има и някои крушки като например Osram SilverStar, които излъчват светлина с 4000К или Philips BlueVision, които започват от 3700К. Тези крушки са халогенни, но на някои места ще забележите, че ги продават за ксенонови. Това е заради цвета иначе технологията си е старата халогенна и няма нищо общо с ксеноновата (за съжаление няма общо и по яркост). Хората възприемат доста по-добре светлина с температура около 4000К т.к. тя е доста по-близо до слънчевата, с която окото работи по-добре. От там идва и заблудата, че като си сложите сини крушки ще виждате по-добре. Това не е вярно, а Osram SilverStar и Philips BlueVision не са просто боядисаните крушки на голфа на съседа.
Технологията на ксеноновите крушки е патентована от Philips. Philips предлагат само два цвята крушки: на 4100К и на 6000К. Ако ви предлагат други цветови диапазони и ги обявяват за Philips гарантирано ви лъжат. Производителите на истински крушки са много малко и те също произвеждат в този цветови диапазон. Т.е. ако видите крушка на 14000К и ви убеждават че е истинска - направо си тръгнете.
За да светне една ксенонова крушка тя се нуждае от баласт и стартер подобно на луминисцентните лампи. Целта на стартера е да възбуди ксеноновия газ в балона, за да достигне той състояние на плазма. Веднъж възбудена крушката се нуждае от сравнително по-висок волтаж от стандартно наличния в автомобилите, но значително по-нисък от стартовия. Тук идва на помощ баласта. Двете можете да ги срещнете като в отделни компоненти какъвто е случая с комплектите на McCulloch (използват се от японските авто производители) или обединени в един корпус (такива са европейските комплекти).
Често по-ниската цена на някои уж оригинални комплекти се обяснява с марков стартер и евтини крушки. Такъв комплект спокойно може да мине за марков, защото повечето хора ще погледнат само стартерите, а в конкретния случай крушките са по-важни. Те трябва да са на фокус, т.е. балона с ксеноновия газ да е точно позициониран и да се намира там където би седяла жичката на халогенните крушки. Ако не е там ще блестите на другите и няма да светите пред себе си добре. Дали са на фокус крушките личи по това колко рязка е границата между осветената и неосветената част над фаровете. Застанете срещу стена и там ще проличи. Търси се рязка граница от която нагоре светлина няма. На фокус ще са само марковите крушки. Друг интересен ефект е какво става с крушката като изгори: тя не бива да дава на късо. Ако това се случи заминава или стартера или баласта. И в двата случая сте загубили основния компонент на комплекта и следва сериозен разход.
А сега и
факти с които продавачите често злоупотребяват:
- Синята светлина на мокро не се отразява добре понеже синьото се поглъща от водата и не се връща към вас. Колкото по-висока е температурата на цвета (по-сини са крушките) толкова по-зле се вижда. Затова някога слагаха жълти крушки на фаровете за мъгла (припомням: мъглата е вода). Т.е. освен ако слагате ксенонови крушки само от гъзария търсете най-ниската температура на цвета. При Philips това е 4100K, при General Electric 4200К.
- Колкото по-синя е светлината (по-висока цветовата температура в келвини) толкова по-малко се вижда. Противно на твърденията на повечето продавачи, защото по-сините крушки обикновено са и по-скъпи и по-гъзарски. Но са далеч по непрактични.
- Ще чуете някои хора да оспорват по-дългия живот на ксеноновите крушки в сравнение с халогенните. Аз лично на база на опита си по-скоро смятам, че ксеноновите са с по-дълъг живот. Вие решете на кого да вярвате.
- Често задаван въпрос е дали ксеноновите крушки ще стопят рефлектора на нормален фар. Отговорът е категорично: "не". Нормалните крушки са 55W, а ксеноновите само 35W, т.е. ксеноновите греят значително по-малко защото консумират по-малко, а и по-голяма част от енергията се превръща в светлина и за топлина не остава много.
- Температурата на слънчевата светлина която окото възприема най-добре е 4-5000K според това дали е облачно или не. Никога не си взимайте крушки с температура на цвета над 6000K. Те не светят толкова ярко, а и на мокро се получава рефракция и светлина не се вижда. За това няма да видите оригинални фарове например на Ситроен (или ако щете Мерцедес) с ксенони с висока температура на цвета (всичките са до 6000 келвина).
И в резюме: освен ако целта е гъзария бягайте от синьото: по-къс живот, по-слабо светят, по-скъпи. За сметка на това ако си вземете 4000К, можете да се снабдите и с Philips BlueVision за габаритите. Те са с цвят много близък до ксеноновите на 4000К. Иначе целия ви фар ще жълтее на фона на ксеноновата светлина.
Ето и разликите във видимостта: колкото по-синьо - толкова по-слаба видимост:

Как работи Bi-Xenon:
http://www.youtube.com/watch?v=jvxUWYKA ... -main-area
angel eyes e46 facelift с оригинален ксенон:

И още малко сравнителна характеристика Xenon - Bi-Xenon:
http://www.differencebetween.net/object/difference-between-xenon-and-bi-xenon/
Последна промяна pazokolarov на 15 Яну 2010, 21:53, променена общо 3 пъти
Re: angel eyes e46 facelift
Bi-Xenon
При Bi-Xenon-а светлината за къси и дълги светлини идва от една и съща крушка, която свети постоянно, а превключването от къси на дълги и обратно става с регулирано частично затваряне на лупата. Попринцип(оригинално) при Е46 крушките са 35W, но при някои по-нови модели (Mercedes C и E класа) при преминаване от къси на дълги се увеличава до 38W.
При Bi-Xenon-а светлината за къси и дълги светлини идва от една и съща крушка, която свети постоянно, а превключването от къси на дълги и обратно става с регулирано частично затваряне на лупата. Попринцип(оригинално) при Е46 крушките са 35W, но при някои по-нови модели (Mercedes C и E класа) при преминаване от къси на дълги се увеличава до 38W.
Re: angel eyes e46 facelift
никога не е късно, човек да научи нещо ново
pazokolarov ако може дай автора на темата
и аз съм го чел това, но съм забравил къде точно беше
pazokolarov ако може дай автора на темата
и аз съм го чел това, но съм забравил къде точно беше
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
- Spawn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: USA, Los Angeles
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ZHP Limited Rare Edition 303 hp
- Мечтае да кара: ...вече го кара :)
Re: angel eyes e46 facelift
Ето колега как се получи, всичко си взех от Асен (babuna) CCFL + мигачи + черна решетка.Много съм доволен от резултата.Ейнджъл-а свети супер
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани