датчик разпределителен вал
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: датчик разпределителен вал
pApit0 написа:колеги днес на студен старт паля и не дъргжи обороти .. давам газ въобще не реагира само глъхне и гасне .. грешка пак на 1ви цилиндър misfire .. след загрят двигател и изчистване на грешките няма проблеми но ми прави впечетление при рязко подаване на газ на място първо падат оборотите леко приглъхва и тогава се форсира .. в движение има леко замисляне пък ... има ли датчик на газта от койти мож да е при мен проблема или може да е дебитомер
Тези симптоми могат да са от датчик на входящ-изходящ вал, паразитен въздух, клапан картерна вентилация, бубини, ламбда, дебитомер, верига и сигурно изпускам нещо.
Съвет преди да хвърляш боб направи диагностика при човек който познава този мотор
- pApit0
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i n42b20
- Детайли за колата: e46 318i n42b20 143 h.p.
Re: датчик разпределителен вал
oci написа:pApit0 написа:колеги днес на студен старт паля и не дъргжи обороти .. давам газ въобще не реагира само глъхне и гасне .. грешка пак на 1ви цилиндър misfire .. след загрят двигател и изчистване на грешките няма проблеми но ми прави впечетление при рязко подаване на газ на място първо падат оборотите леко приглъхва и тогава се форсира .. в движение има леко замисляне пък ... има ли датчик на газта от койти мож да е при мен проблема или може да е дебитомер
Тези симптоми могат да са от датчик на входящ-изходящ вал, паразитен въздух, клапан картерна вентилация, бубини, ламбда, дебитомер, верига и сигурно изпускам нещо.
Съвет преди да хвърляш боб направи диагностика при човек който познава този мотор
колега диагностика направих никакви грешки освен тази на 1ви цилиндър ,че нямало изгаряне .. но съм сменил свещи и бобини ... това го премахваме като вариант .... тези дни ще се опитам да сменя клапана за картерните газове ... паразитен въздух нямам ... компресията ми е наред ... дебитомера го чистих с CRC за дебитомери и разлика никаква .. всички букси що видях по двигателя ги почистих с контактен спрей. Ще пиша след смяната на клапана каква е разликата. Ако няма разлика ще сменя датчика за разпр. вал.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: датчик разпределителен вал
pApit0 написа:oci написа:pApit0 написа:колеги днес на студен старт паля и не дъргжи обороти .. давам газ въобще не реагира само глъхне и гасне .. грешка пак на 1ви цилиндър misfire .. след загрят двигател и изчистване на грешките няма проблеми но ми прави впечетление при рязко подаване на газ на място първо падат оборотите леко приглъхва и тогава се форсира .. в движение има леко замисляне пък ... има ли датчик на газта от койти мож да е при мен проблема или може да е дебитомер
Тези симптоми могат да са от датчик на входящ-изходящ вал, паразитен въздух, клапан картерна вентилация, бубини, ламбда, дебитомер, верига и сигурно изпускам нещо.
Съвет преди да хвърляш боб направи диагностика при човек който познава този мотор
колега диагностика направих никакви грешки освен тази на 1ви цилиндър ,че нямало изгаряне .. но съм сменил свещи и бобини ... това го премахваме като вариант .... тези дни ще се опитам да сменя клапана за картерните газове ... паразитен въздух нямам ... компресията ми е наред ... дебитомера го чистих с CRC за дебитомери и разлика никаква .. всички букси що видях по двигателя ги почистих с контактен спрей. Ще пиша след смяната на клапана каква е разликата. Ако няма разлика ще сменя датчика за разпр. вал.
Това че няма грешки не означава че диагностика си е свършил работата. Проверете в реално време на работещ мотор положението на валовете и адаптиви те.
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: датчик разпределителен вал
Здравейте, за да не пускам нова тема, ще пробвам с моя проблем тук
Имам проблем с оборотите на празен ход. Общо взето съм започнал процедура по подмяна на всички възможни дефектни части. На диагностика с INPA излизат само две грешки - подгревател на термостата и катализатор. Преди три дена смених регулиращата ламбда сонда, но никаква промяна на оборотите на празен ход след смяната, единствено чувствително падна средния разход по данни на борда. Ето малко живи данни на празен ход при загрял двигател:
На ROUGH диапазона е 0 - 4 и стойностите са (спрямо момента на записване, иначе леко варира, като за 4 цилиндър варира най-много в интервала 1 - 2):
1 цилиндър: 0,22
3 цилиндър: 0,18
2 цилиндър: 0,74
4 цилиндър: 1,14
Явно има някаква аномалия при 4-ти цилиндър. Преди половин година съм сменил всички свещи с оригинални от Дару Кар.
Основния ми въпрос е следното видео: https://www.youtube.com/watch?v=HFQRxGFkjII
Двигателя е студен. Изскубах буксата на дебитомера и запалих колата. Оборотите са ужасни.
При свързан дебитомер няма проблеми при студен мотор. Проблемите са спорадични. Понякога са перфектни, понякога играят, като тенденцията е да играят надолу. Отрегулирал съм жилото на газта към леко отворен дросел, за да не пропадат драстично оборотите на празен ход, когато се прояви проблема. Много голямо значение има външната температура. Например вън е 10 градуса, отрегулирал съм жилото на газта и при проблем с оборотите на празен ход, те пропадат до към 650. Без да пипам нищо и навън стане 0 градуса оборотите пропадат до към 550. Има моменти, когато всичко е перфектно и изобщо не играят. Като цяло, дори когато са стабилни, слабо но се забелязват леки проигравания в рамките на 10-30 оборота.
Поръчал съм от Англия ново моторче за празен ход, китайско е, но ще го тествам...
Пръскал съм с дезодоранд около вакуум маркучите и въздуховодите след дебитомера, но няма проиграване на оборотите. Когато имах съсипан клапан вентилация картерни газове, когато го напръскам с дезодоранд оборотите проиграваха нагоре.
На диагностиката ми прави впечатление, че температурата на засмуквания въздух е значително по-висока от температурата на външния въздух. В конкретния случай външната температура е 4 градуса, а INPA дава температура на засмукван въздух 18 градуса. Това признак ли е, че дебитомера не мери правилно тази температура, защото съм гледал при други диагностични данни същата аномалия с тези температури.

На ROUGH диапазона е 0 - 4 и стойностите са (спрямо момента на записване, иначе леко варира, като за 4 цилиндър варира най-много в интервала 1 - 2):
1 цилиндър: 0,22
3 цилиндър: 0,18
2 цилиндър: 0,74
4 цилиндър: 1,14
Явно има някаква аномалия при 4-ти цилиндър. Преди половин година съм сменил всички свещи с оригинални от Дару Кар.
Основния ми въпрос е следното видео: https://www.youtube.com/watch?v=HFQRxGFkjII
Двигателя е студен. Изскубах буксата на дебитомера и запалих колата. Оборотите са ужасни.
При свързан дебитомер няма проблеми при студен мотор. Проблемите са спорадични. Понякога са перфектни, понякога играят, като тенденцията е да играят надолу. Отрегулирал съм жилото на газта към леко отворен дросел, за да не пропадат драстично оборотите на празен ход, когато се прояви проблема. Много голямо значение има външната температура. Например вън е 10 градуса, отрегулирал съм жилото на газта и при проблем с оборотите на празен ход, те пропадат до към 650. Без да пипам нищо и навън стане 0 градуса оборотите пропадат до към 550. Има моменти, когато всичко е перфектно и изобщо не играят. Като цяло, дори когато са стабилни, слабо но се забелязват леки проигравания в рамките на 10-30 оборота.
Поръчал съм от Англия ново моторче за празен ход, китайско е, но ще го тествам...
Пръскал съм с дезодоранд около вакуум маркучите и въздуховодите след дебитомера, но няма проиграване на оборотите. Когато имах съсипан клапан вентилация картерни газове, когато го напръскам с дезодоранд оборотите проиграваха нагоре.
На диагностиката ми прави впечатление, че температурата на засмуквания въздух е значително по-висока от температурата на външния въздух. В конкретния случай външната температура е 4 градуса, а INPA дава температура на засмукван въздух 18 градуса. Това признак ли е, че дебитомера не мери правилно тази температура, защото съм гледал при други диагностични данни същата аномалия с тези температури.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани