повече мощност за 320D 136к.с.?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 21 Апр 2009, 10:34

carcass написа:
kjivkov написа:Слагането на чип според мен...


От всичко което си изброил, само дето не съм махнал катализаторите.
При всяко отваряне на капака за бъзикане по двигателя, или смяна на масло, има и подмяна на въздушния филтър. ЕГР клапана ми е на 2 месеца, както и всмукателните колектори. ;)
Имам френд който кара 320Д - 150 коня, и мойто комби има повече ряз.
Идеята ми беше как да стане по-бързо, а не да му гоня заводските стойности, които си ги имаше. :mhihi:

Както и да е. Какво направих - свалих сталия кулер и сложих по-голям. Взех турбо от Х5, което в момента е във Варна заедно с изпускателните колектори за преходи. Турбо пътищата са подменени (маркучите) с по-здрави, тъй като са достатъчно широки. След 2 дена си чакам охлюва, след което ще сложа и чип на съответната конфигурация. Скоро ще плясна снимки, както и графики от диното, след като я сглобя в края на седмицата.


Ще ми е интересно да видя ефекта на Диното. Що не смениш и дюзите и после всичко се напасва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 21 Апр 2009, 13:58

Защо да ги сменя те си работят сигурно :D А турбото от какъв мотор е :shock:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София

Мнение от carcass » 21 Апр 2009, 14:15

Дюзите работят, но ще видя първо как е с тях. Турбото е от 3 дизел.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 21 Апр 2009, 17:21

plamen_hh написа:Защо да ги сменя те си работят сигурно :D А турбото от какъв мотор е :shock:


Не съм казал че не работят, може да сложи дюзи с по голям дебит на гориво :!: , след като се е хванал на тази интервенция не е някой не ук! После по вискоко налягане от помпата + друг тайминг+ повече вуздух... а бе напасване :)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 23 Апр 2009, 13:10

milennyc написа:
plamen_hh написа:Защо да ги сменя те си работят сигурно :D А турбото от какъв мотор е :shock:


Не съм казал че не работят, може да сложи дюзи с по голям дебит на гориво :!: , след като се е хванал на тази интервенция не е някой не ук! После по вискоко налягане от помпата + друг тайминг+ повече вуздух... а бе напасване :)


то това напасване дет викаш ако беше лесна работа.... Турбо от Х5 (предполагам 3.0Д) ще тръгва някъде към 3500 оборота , е да , ще имаш 1200 оборота много добър върт момент и доста лаг между смените. Общо взето колата става доста неприятна за каране с такъв сетъп

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 23 Апр 2009, 15:49

Или трябва да мисли за две турбини :D
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 23 Апр 2009, 19:53

V-max написа:
milennyc написа:
plamen_hh написа:Защо да ги сменя те си работят сигурно :D А турбото от какъв мотор е :shock:


Не съм казал че не работят, може да сложи дюзи с по голям дебит на гориво :!: , след като се е хванал на тази интервенция не е някой не ук! После по вискоко налягане от помпата + друг тайминг+ повече вуздух... а бе напасване :)


то това напасване дет викаш ако беше лесна работа.... Турбо от Х5 (предполагам 3.0Д) ще тръгва някъде към 3500 оборота , е да , ще имаш 1200 оборота много добър върт момент и доста лаг между смените. Общо взето колата става доста неприятна за каране с такъв сетъп


Не съм казал че е лесно, нито че аз ще го направя. След като някой се е заел с това предполагам знае какво прави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 29 Апр 2009, 15:18

колега следя темата с интерес, та КАКВО СТАВА С ПРОЕКТА :mhihi: до къде стигна с тунинговането на печката
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.10.2011
Пол: Мъж
Кара: Турбо печка

Re: повече мощност за 320D 136к.с.?

Мнение от Ivanov24391 » 27 Дек 2011, 22:40

Колеги в старата ми тема не получих отговор ...надявам се някои да удари рамо тук ....320д турбо от 330д чип..........и идва следния проблем-дюзи с разпръсквач от по голям мотор че тези идват доста слаби на тези промени по колата ...колата я правихме в пловдив няма да казвам къде просто човека излезе не коректен щеше да ми казва какви дюзи да взимам и сега не ми вдига ......Някои знае ли какви дюзи ще могат да се сложат ...от Стара Загора съм СТ6569АН някои от форума са запознати с това което сам се захванал....колата с по големи дюзи ще надхвърли 200 без проблем.....благодаря предварително на тези които ще помогнат :bowdown: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 24.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 сажда
Мечтае да кара: CB1000R

Re: повече мощност за 320D 136к.с.?

Мнение от jojko » 01 Яну 2012, 21:37

колеги помислете за съединителите с тези чипове,аз ги ям за година

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: повече мощност за 320D 136к.с.?

Мнение от Dimitroff » 01 Яну 2012, 21:56

Помисли си ти за ремапа ти...явно не е както трябва нещо, за да сменяш съединители всяка година :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: повече мощност за 320D 136к.с.?

Мнение от Zagy » 02 Яну 2012, 9:48

Вярно е - аз вече съм с чип над година и половина и няма и грам помен от дреболиите, които ти подсказват, че съединителя си заминава.

Ама знаем ли как кара колегата - може да е вандал :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: повече мощност за 320D 136к.с.?

Мнение от marto853. » 02 Яну 2012, 11:47

:OT: А той е такъв знам го от опит. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София/Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Продаде колата
Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW

Re: повече мощност за 320D 136к.с.?

Мнение от sshtskv » 03 Яну 2012, 0:43

Чух турбо, чух кулер, но не чух турбо пътища... :paranoid:
Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook