Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
При хиксовете не може да се изключва изцяло и не светва и другата лампа, така е. А иначе не всички имат бутон за гумите.
Щях да питам, но проверих, че при xi и при xd, полуоските са еднакви.
Щях да питам, но проверих, че при xi и при xd, полуоските са еднакви.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Аз лично съм виждал само една единствена Х Е46-ца с мониторинг на гумите. И то само на картинка от обява. 

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- FlippeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.09.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 330xi Touring
- Мечтае да кара: S50B30 мурбо...
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Разсъждавайки че подсеща да не караш с мека гума и да не прецакаш раздатка...от там мислех че повечето имат. Явно съм бил в грешка ...

- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
JTD написа:Аз лично съм виждал само една единствена Х Е46-ца с мониторинг на гумите. И то само на картинка от обява.
Моята си я има системата. Имам сензори монтирани на винтилите, но по някаква причина системата не работи и лампата ми свети постоянно. Доколкото успях да разбера с помощта на кабела за диагностика "компютъра" няма връзка със сензорите. Порових се и разбрах, че тия датчици си имали батерии, които издържали по около 10г, а моята е на над 11. Най-лошото е, че тия сензори са заляти със смола и батериите им не могат да се сменят, а новите сензори били по около 400лв бройката. Естествено никога няма да дам 1600 лв за нови сензори, така че си я карам така.
- FlippeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.09.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 330xi Touring
- Мечтае да кара: S50B30 мурбо...
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Айде колеги ново 20
помагайте патилите
Полуоската лявата я смених, и тупкането при смяна на предавки изчезна
... но не и тресенето при висока скорост
До каране със 130-140 всичко е ок, колата не трепва ! Но например на магистрала...подмина ли 140 почва едно тресене (не го усещам във волана, просто цялата кола почва да тресе ). Всякакви експерименти си правих...с подаване на газ...с връщане на газ... - прави го когато реши и не при точно определена скорост.. Т.е винаги е от 140 нагоре....някой път на 160 тресе, друг път на 160 изчезва и после пак на 170 почва да тресе. На първо четене всичко по ходова част ми е ОК. Днес ще огледам гуменото кара на кардана и висящия лагер (имам предположение , че от там се получава някакъв дисбаланс по кардана и при по-малки скорости не се усеща просто) . Гумите и джантите са проверени и са ок ...не са криви и са идеално балансирани
Джантите са точно за е46 и с точния централен отвор
Предположения други ?







- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
И аз имам вибрации при скорост над 140-150. При мен лагера на раздатката, който е към фланеца за предния кардан е разбит. Утре ще сменя раздатката и ще я пробвам. Дано наистина вибрациите да са от нея. Иначе имам и комплект чисто нови полуоски, но според майстора ми моите били здрави и не искаше да ми ги сменя. Поне майстора ми е честен. Аз отивам при него да ми смени нещо, той ме гони и ми вика "не се занимавай с глупости, нищо ти няма на колата" 

- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
FlippeR написа:Айде колеги ново 20помагайте патилите
Полуоската лявата я смених, и тупкането при смяна на предавки изчезна
... но не и тресенето при висока скорост
До каране със 130-140 всичко е ок, колата не трепва ! Но например на магистрала...подмина ли 140 почва едно тресене (не го усещам във волана, просто цялата кола почва да тресе ). Всякакви експерименти си правих...с подаване на газ...с връщане на газ... - прави го когато реши и не при точно определена скорост.. Т.е винаги е от 140 нагоре....някой път на 160 тресе, друг път на 160 изчезва и после пак на 170 почва да тресе. На първо четене всичко по ходова част ми е ОК. Днес ще огледам гуменото кара на кардана и висящия лагер (имам предположение , че от там се получава някакъв дисбаланс по кардана и при по-малки скорости не се усеща просто) . Гумите и джантите са проверени и са ок ...не са криви и са идеално балансирани
Джантите са точно за е46 и с точния централен отвор
Предположения други ?
Дясната полуоска?

- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
insane_v написа:И аз имам вибрации при скорост над 140-150. При мен лагера на раздатката, който е към фланеца за предния кардан е разбит. Утре ще сменя раздатката и ще я пробвам. Дано наистина вибрациите да са от нея. Иначе имам и комплект чисто нови полуоски, но според майстора ми моите били здрави и не искаше да ми ги сменя. Поне майстора ми е честен. Аз отивам при него да ми смени нещо, той ме гони и ми вика "не се занимавай с глупости, нищо ти няма на колата"
Какви са полуоските които имаш и от къде ги купи, съответно ако не е тайна, срещу колко пари ?
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Поръчах ги от английския еbay. По-напред в темета имаше линкове. Не помня колко точно беше крайната цена с доставката. Мисля че ми излезе около 150 паунда. Пристигнаха около месец и нещо след като пуснах поръчката. Колегата, който беше дал линковете беше доволен от тях. Като ги гледам изглеждат добра изработка.
- FlippeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.09.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 330xi Touring
- Мечтае да кара: S50B30 мурбо...
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
MonsteR написа:Дясната полуоска?
Изглежда добре колега ...минимален луфт, почти никакъв.

- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ще споделиш ли как диагностицираш полуоските колега?

- FlippeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.09.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 330xi Touring
- Мечтае да кара: S50B30 мурбо...
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
При качен на подемник автомобил , бутайки (въртейки) предното колело напред / назад ... При лявото колело имаше доста голям луфт до момента с трепването на малкия кардан, към раздатката. При дясното колело няма никакъв луфт почти, при ход на колелото напред/назад.

- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Т.е. някъде по външното или по вътрешното каре е имало проблем?

- FlippeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.09.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 330xi Touring
- Мечтае да кара: S50B30 мурбо...
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Полуоската се движеше абсолютно идентично с гумата, т.е. предполагам във вътршното каре беше проблемът при мен 


- mi6obmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, Е53
- Мечтае да кара: ново
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Някой да знае как става смяната на външен маншон на предната полуоска? Сваля ли се цялата полуоска или? Не намерих инфо, а десния ми скоро се скъса.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани