Тампони двигател?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Тампони двигател?

Мнение от dimodi » 17 Окт 2013, 13:19

И аз вчера най-сетне се наканих да сменя тампоните. Левият излезе на две части и мотора се беше килнал на една страна. Десния видимо си беше наред, но го смених, колата все пак е на 215 хил. км и беше с оригиналните тампони. Ефекта е доста осезаем. Преди при палене имаше един удар, по-скоро бих го нарекъл дори едно мощно еднократно блъскане, което направо ме плашеше на моменти, а при гасене двигателя се опитваше да излезе от коша. Сега ударът при палене изчезна напълно и няма грам притрисане, изобщо не се усеща кога палиш, а при гасене друсва съвсем леко и за кратко, но нищо фрапиращо. Освен това имах едно леко тупкане при натискане на съединителя, сякаш двигателя се местеше и понякога притрисане при потегляне, от които сега няма и помен. Колата сега е много по-тиха, тръгва много плавно и си личи, че всичко си стои стабилно по местата и нищо не мърда наникъде. Сложих тампони на SWAG, взети от колега от форума. Знам мнението на повечето колеги тук относно алтернативните части, но просто намирам цената на оригиналните тампони за прекалено скандална. :D

П.С. Пропуснах да отбележа, че става дума за 320д 150 к.с. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: Тампони двигател?

Мнение от stoimenov_1958 » 18 Окт 2013, 10:18

"215 000 км" !!!!!!, може би колата е гаранционна,в нашата страна колите са със пробег от 110 000 до 235 000км

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тампони двигател?

Мнение от Gqbriel » 18 Окт 2013, 10:34

stoimenov_1958 написа:"215 000 км" !!!!!!, може би колата е гаранционна,в нашата страна колите са със пробег от 110 000 до 235 000км

Не разбирам какво искаш да кажеш с това :dunno: ...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: Тампони двигател?

Мнение от stoimenov_1958 » 21 Окт 2013, 13:56

Zagi може да обясни.Не желая да влизам в подробности.......вероятно повечето колеги ме разбират.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Тампони двигател?

Мнение от dimodi » 21 Окт 2013, 14:49

И аз не го разбрах колегата. Айде тогава Заги или някой, който е схванал да вземе наистина да обясни. :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тампони двигател?

Мнение от vvasilev1 » 21 Окт 2013, 20:21

Gqbriel написа:
stoimenov_1958 написа:"215 000 км" !!!!!!, може би колата е гаранционна,в нашата страна колите са със пробег от 110 000 до 235 000км

Не разбирам какво искаш да кажеш с това :dunno: ...


Колегата има предвид, че не е възможно автомобила да е на реални 215 000 км.
Един вид, че в БГ всичко е с въртяни километри и при никакви обстоятелства не иска да повярва, че някой притежава е46 на 215 000 км.

Колега stoimenov_1958, не е задължително да няма коли с реален пробег. Вярно е, че повечето са с манипулиран километраж, но недей с лошо.
Защо, колега, защо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Тампони двигател?

Мнение от dimodi » 21 Окт 2013, 23:18

И аз това си помислих, че има предвид, но не разбрах защо точно в тази тема реши да го коментира. :D Показанието е 100% вярно и доказуемо. Дори мисля скоро да пускам колата за продажба (след като оправя някои дреболии, просто искам всичко да е точно и да няма забележки) и се притеснявам, че тези километри ще уплашат потенциални купувачи, въпреки, че колата е доста по-запазена от уникатите по автокъщите на по 120 хил.км. Само да вметна, че съм на 213 хил.км., днес го забелязах, извинявам се за грешката, но рядко се заглеждам в километража. :D

Извинявам се за офтопика. :oops:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Тампони двигател?

Мнение от iv4o9999 » 22 Окт 2013, 9:49

е моята е точно излезла от гаранция значи защото е на 217 хиляди :mhihi: може в немското представителство да са я въртяли тук идея нямам, интересния факт беше, че преди 3 години смених само единия тампон на мотора - десния с оригинален от Дару, преди месец смених и двата с Лемфьордер, оказа се че сменения няма нито щампа нито нищо а е купуван оригинален лично от мен и се беше скъсал качествено, даже беше потънал, левия който не съм пипал от както колата е в мен се оказа оригиналния с щампа БМВ и не беше мръднал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: Тампони двигател?

Мнение от stoimenov_1958 » 22 Окт 2013, 11:05

За да разберете че нямам лоши чувства към никого попитайте някой които си е купил ново БМВ на колко хиляди е сменял тампони.Пробега на колите пристигащи от чужбина обикновено е равен на годините на колата умножени по 50000.Всеки може да се ориентина на колко реални километри е колата му.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Тампони двигател?

Мнение от iv4o9999 » 22 Окт 2013, 13:20

за бензинките вероятно си прав, но при дизела нещата с всички демфери седи по различен начин било то тампони, шайби, маховици и т.н. всичко приключва около 250хиляди +- разбира се като има и много относителни фактори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Тампони двигател?

Мнение от CTORH » 22 Окт 2013, 13:43

stoimenov_1958 написа:За да разберете че нямам лоши чувства към никого попитайте някой които си е купил ново БМВ на колко хиляди е сменял тампони.Пробега на колите пристигащи от чужбина обикновено е равен на годините на колата умножени по 50000.Всеки може да се ориентина на колко реални километри е колата му.


Това, което казваш наистина важи може би за 90% от внесените коли, но не и за всички. Например моята Е46-ца съм си я купил лично от човек от Германия и съм си я докарал до тук и знам, че 260-те й хиляди км са си истински и със сигурност не съм единствения такъв случай. Така че дори и масовия случай да е такъв, какъвто казваш, все пак има и изключения. :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тампони двигател?

Мнение от bai_ILIA » 22 Окт 2013, 15:39

iv4o9999 написа:за бензинките вероятно си прав, но при дизела нещата с всички демфери седи по различен начин било то тампони, шайби, маховици и т.н. всичко приключва около 250хиляди +- разбира се като има и много относителни фактори


приятел си купи E60 LCI 520d oт Premium Selection офертите на БМВ. Колата на 90 000км, които са 100% реални понеже е купувана в БГ от магазина и има 1 собственик, си разцепи демпферната шайба. Ш.баняците от М Кар искаха да го минат с номера, че била консуматив и не влизала в гаранцията. Но се разправяхме и накрая уж звъняли в Мюнхен и се получиха нещата като само плати смяната, което пак не е коректно, но това е българския премиум сеЛЕШкшън на БМВ. Въпреки, че ясно е казано 5 години или 100 000км.

Така, че за тия неща няма рецепта...Съединители/маховици да, преди 180-200 000км трудно може да заминат, освен ако колата не е тормозена само градско. друг приятел с E60 LCI 530xd го сполетя същата участ (демпферна шайба) на 130 000км. пак кола с реална история и състояние...
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тампони двигател?

Мнение от vvasilev1 » 22 Окт 2013, 15:56

stoimenov_1958 написа:За да разберете че нямам лоши чувства към никого попитайте някой които си е купил ново БМВ на колко хиляди е сменял тампони.Пробега на колите пристигащи от чужбина обикновено е равен на годините на колата умножени по 50000.Всеки може да се ориентина на колко реални километри е колата му.


Колега,

Обикновено = задължително според теб, а?
Не разбирам защо искаш да внушиш на всички, че са с автомобили над 500 000 км?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Тампони двигател?

Мнение от iv4o9999 » 22 Окт 2013, 22:10

bai_ILIA написа:
iv4o9999 написа:за бензинките вероятно си прав, но при дизела нещата с всички демфери седи по различен начин било то тампони, шайби, маховици и т.н. всичко приключва около 250хиляди +- разбира се като има и много относителни фактори


приятел си купи E60 LCI 520d oт Premium Selection офертите на БМВ. Колата на 90 000км, които са 100% реални понеже е купувана в БГ от магазина и има 1 собственик, си разцепи демпферната шайба. Ш.баняците от М Кар искаха да го минат с номера, че била консуматив и не влизала в гаранцията. Но се разправяхме и накрая уж звъняли в Мюнхен и се получиха нещата като само плати смяната, което пак не е коректно, но това е българския премиум сеЛЕШкшън на БМВ. Въпреки, че ясно е казано 5 години или 100 000км.

Така, че за тия неща няма рецепта...Съединители/маховици да, преди 180-200 000км трудно може да заминат, освен ако колата не е тормозена само градско. друг приятел с E60 LCI 530xd го сполетя същата участ (демпферна шайба) на 130 000км. пак кола с реална история и състояние...


много добре си уточнил българския премиум селекшън :mhihi: истината е че масово представителството на дадена марка на местно ниво се опитва да дерибейства, нещата стигат до там, че трябва да се обръщаш до немския представител, писане на мейли, да им се нашока канчето от високо на тия тарикати официалните дистрибутори У нас.

по повод на примерите които си дал, истината е такава че с всеки следващ модел живота на частите става чувствително по-къс, било то поради икономически интереси с цел печалба от повече продадени части или поради, това че се цели от всеки мотор да се изцеди максималното и съответно всеки компонент е подложен на сериозен тормоз.

Ще ги търсиме моторите от 90те години ама няма, новата схема е караш докато изтече гаранцията и махаш иначе се почват разход на амсло, датчици, ваноси, рейли, ламбди сонди и много други, които в един момент започваме да квалифицираме като детски болести.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d

Re: Тампони двигател?

Мнение от mgail » 08 Фев 2014, 23:28

Още 1 глас за оригиналните тампони на BMW. Послушах колегите, които ги препоръчват и немога да си позная автомобила :yes:
Вибрациите във волана преди това ми се струваха нормални за дизел, но сега е почти като при бензинов автомобил.Старите тампони бяха оригиналните, като при смяната се оказа, че левият е скъсан в основата на винта, което не се забелязва преди да се извади.Проверявайте и сменяйте навреме!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook