Тампони двигател?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тампони двигател?
И аз вчера най-сетне се наканих да сменя тампоните. Левият излезе на две части и мотора се беше килнал на една страна. Десния видимо си беше наред, но го смених, колата все пак е на 215 хил. км и беше с оригиналните тампони. Ефекта е доста осезаем. Преди при палене имаше един удар, по-скоро бих го нарекъл дори едно мощно еднократно блъскане, което направо ме плашеше на моменти, а при гасене двигателя се опитваше да излезе от коша. Сега ударът при палене изчезна напълно и няма грам притрисане, изобщо не се усеща кога палиш, а при гасене друсва съвсем леко и за кратко, но нищо фрапиращо. Освен това имах едно леко тупкане при натискане на съединителя, сякаш двигателя се местеше и понякога притрисане при потегляне, от които сега няма и помен. Колата сега е много по-тиха, тръгва много плавно и си личи, че всичко си стои стабилно по местата и нищо не мърда наникъде. Сложих тампони на SWAG, взети от колега от форума. Знам мнението на повечето колеги тук относно алтернативните части, но просто намирам цената на оригиналните тампони за прекалено скандална. 
П.С. Пропуснах да отбележа, че става дума за 320д 150 к.с.

П.С. Пропуснах да отбележа, че става дума за 320д 150 к.с.

- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: Тампони двигател?
"215 000 км" !!!!!!, може би колата е гаранционна,в нашата страна колите са със пробег от 110 000 до 235 000км
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тампони двигател?
stoimenov_1958 написа:"215 000 км" !!!!!!, може би колата е гаранционна,в нашата страна колите са със пробег от 110 000 до 235 000км
Не разбирам какво искаш да кажеш с това

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: Тампони двигател?
Zagi може да обясни.Не желая да влизам в подробности.......вероятно повечето колеги ме разбират.
Re: Тампони двигател?
И аз не го разбрах колегата. Айде тогава Заги или някой, който е схванал да вземе наистина да обясни. 

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тампони двигател?
Gqbriel написа:stoimenov_1958 написа:"215 000 км" !!!!!!, може би колата е гаранционна,в нашата страна колите са със пробег от 110 000 до 235 000км
Не разбирам какво искаш да кажеш с това...
Колегата има предвид, че не е възможно автомобила да е на реални 215 000 км.
Един вид, че в БГ всичко е с въртяни километри и при никакви обстоятелства не иска да повярва, че някой притежава е46 на 215 000 км.
Колега stoimenov_1958, не е задължително да няма коли с реален пробег. Вярно е, че повечето са с манипулиран километраж, но недей с лошо.
Защо, колега, защо?
Re: Тампони двигател?
И аз това си помислих, че има предвид, но не разбрах защо точно в тази тема реши да го коментира.
Показанието е 100% вярно и доказуемо. Дори мисля скоро да пускам колата за продажба (след като оправя някои дреболии, просто искам всичко да е точно и да няма забележки) и се притеснявам, че тези километри ще уплашат потенциални купувачи, въпреки, че колата е доста по-запазена от уникатите по автокъщите на по 120 хил.км. Само да вметна, че съм на 213 хил.км., днес го забелязах, извинявам се за грешката, но рядко се заглеждам в километража. 
Извинявам се за офтопика.


Извинявам се за офтопика.

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Тампони двигател?
е моята е точно излезла от гаранция значи защото е на 217 хиляди
може в немското представителство да са я въртяли тук идея нямам, интересния факт беше, че преди 3 години смених само единия тампон на мотора - десния с оригинален от Дару, преди месец смених и двата с Лемфьордер, оказа се че сменения няма нито щампа нито нищо а е купуван оригинален лично от мен и се беше скъсал качествено, даже беше потънал, левия който не съм пипал от както колата е в мен се оказа оригиналния с щампа БМВ и не беше мръднал.

- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: Тампони двигател?
За да разберете че нямам лоши чувства към никого попитайте някой които си е купил ново БМВ на колко хиляди е сменял тампони.Пробега на колите пристигащи от чужбина обикновено е равен на годините на колата умножени по 50000.Всеки може да се ориентина на колко реални километри е колата му.
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Тампони двигател?
за бензинките вероятно си прав, но при дизела нещата с всички демфери седи по различен начин било то тампони, шайби, маховици и т.н. всичко приключва около 250хиляди +- разбира се като има и много относителни фактори
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Тампони двигател?
stoimenov_1958 написа:За да разберете че нямам лоши чувства към никого попитайте някой които си е купил ново БМВ на колко хиляди е сменял тампони.Пробега на колите пристигащи от чужбина обикновено е равен на годините на колата умножени по 50000.Всеки може да се ориентина на колко реални километри е колата му.
Това, което казваш наистина важи може би за 90% от внесените коли, но не и за всички. Например моята Е46-ца съм си я купил лично от човек от Германия и съм си я докарал до тук и знам, че 260-те й хиляди км са си истински и със сигурност не съм единствения такъв случай. Така че дори и масовия случай да е такъв, какъвто казваш, все пак има и изключения.

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тампони двигател?
iv4o9999 написа:за бензинките вероятно си прав, но при дизела нещата с всички демфери седи по различен начин било то тампони, шайби, маховици и т.н. всичко приключва около 250хиляди +- разбира се като има и много относителни фактори
приятел си купи E60 LCI 520d oт Premium Selection офертите на БМВ. Колата на 90 000км, които са 100% реални понеже е купувана в БГ от магазина и има 1 собственик, си разцепи демпферната шайба. Ш.баняците от М Кар искаха да го минат с номера, че била консуматив и не влизала в гаранцията. Но се разправяхме и накрая уж звъняли в Мюнхен и се получиха нещата като само плати смяната, което пак не е коректно, но това е българския премиум сеЛЕШкшън на БМВ. Въпреки, че ясно е казано 5 години или 100 000км.
Така, че за тия неща няма рецепта...Съединители/маховици да, преди 180-200 000км трудно може да заминат, освен ако колата не е тормозена само градско. друг приятел с E60 LCI 530xd го сполетя същата участ (демпферна шайба) на 130 000км. пак кола с реална история и състояние...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тампони двигател?
stoimenov_1958 написа:За да разберете че нямам лоши чувства към никого попитайте някой които си е купил ново БМВ на колко хиляди е сменял тампони.Пробега на колите пристигащи от чужбина обикновено е равен на годините на колата умножени по 50000.Всеки може да се ориентина на колко реални километри е колата му.
Колега,
Обикновено = задължително според теб, а?
Не разбирам защо искаш да внушиш на всички, че са с автомобили над 500 000 км?
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Тампони двигател?
bai_ILIA написа:iv4o9999 написа:за бензинките вероятно си прав, но при дизела нещата с всички демфери седи по различен начин било то тампони, шайби, маховици и т.н. всичко приключва около 250хиляди +- разбира се като има и много относителни фактори
приятел си купи E60 LCI 520d oт Premium Selection офертите на БМВ. Колата на 90 000км, които са 100% реални понеже е купувана в БГ от магазина и има 1 собственик, си разцепи демпферната шайба. Ш.баняците от М Кар искаха да го минат с номера, че била консуматив и не влизала в гаранцията. Но се разправяхме и накрая уж звъняли в Мюнхен и се получиха нещата като само плати смяната, което пак не е коректно, но това е българския премиум сеЛЕШкшън на БМВ. Въпреки, че ясно е казано 5 години или 100 000км.
Така, че за тия неща няма рецепта...Съединители/маховици да, преди 180-200 000км трудно може да заминат, освен ако колата не е тормозена само градско. друг приятел с E60 LCI 530xd го сполетя същата участ (демпферна шайба) на 130 000км. пак кола с реална история и състояние...
много добре си уточнил българския премиум селекшън

по повод на примерите които си дал, истината е такава че с всеки следващ модел живота на частите става чувствително по-къс, било то поради икономически интереси с цел печалба от повече продадени части или поради, това че се цели от всеки мотор да се изцеди максималното и съответно всеки компонент е подложен на сериозен тормоз.
Ще ги търсиме моторите от 90те години ама няма, новата схема е караш докато изтече гаранцията и махаш иначе се почват разход на амсло, датчици, ваноси, рейли, ламбди сонди и много други, които в един момент започваме да квалифицираме като детски болести.
- mgail
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330d
Re: Тампони двигател?
Още 1 глас за оригиналните тампони на BMW. Послушах колегите, които ги препоръчват и немога да си позная автомобила
Вибрациите във волана преди това ми се струваха нормални за дизел, но сега е почти като при бензинов автомобил.Старите тампони бяха оригиналните, като при смяната се оказа, че левият е скъсан в основата на винта, което не се забелязва преди да се извади.Проверявайте и сменяйте навреме!

Вибрациите във волана преди това ми се струваха нормални за дизел, но сега е почти като при бензинов автомобил.Старите тампони бяха оригиналните, като при смяната се оказа, че левият е скъсан в основата на винта, което не се забелязва преди да се извади.Проверявайте и сменяйте навреме!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани