Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Shamanek написа:Здравейте,
Предварително се извинявам, ако мнението ми не е подходящо за тази тема, ще отворя нова ако има проблем.
Та, имам проблем с буксата ми за диагностика. Колата е 320д фейс със сменян двигател. Ванката Димитров колкото и пъти да се опитва все не може да се свърже. Очевидно има някъде прекъснат кабел (надявам се). Другият вариант естествено е нещо да липсва като цяло от инсталацията или де да знам и аз какво.
Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с нещо подобно и може ли да ми каже къде мога да я закарам да се разреши проблема, че така не си е работа.
Най-добре е при гадател-екстрасенс, а иначе трябва да се почне с малко подготвителна работа - като за начало да се закачи наново с ДИС и ръчно да се въведат данните на колата и да се пусне диагностика на всички модули. Това, за да се установи в кои модули ще влезе и в кои няма да влезе. Ако не иска да влезе в двиагтеля и АБСа, значи проблемът следва да се търси в К линията/шината, а ко не иска да влезе в истаналите в L линията/шината. Ако не иска да влезе никъде, значи манджата е много вкисната. Същевременно следва да се отговори на въпроса - как сменихте двигателя, в смисъл само двигател или двигател + компютър + ЕВС + ключ четци и т.н., абе как изобщо станаха нещата, демек требва да се снеме една стабилна анамнеза, за да може да се знае откъде да се тръгне и какво може да се постигне. Един път завинаги е редно да се разбере, че смяна на двигатели и тем подобни различни чарколяци не се прави просто ей така, щото после има доста проблеми. Ако се сменява двигател е най-добре да се сменява със същия, за да остане същата електроника, че иначе става после манджа с грозде и реално не знам кой би се захванал да прави нещо подобно.
- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
slitter написа:Shamanek написа:...
Най-добре е при гадател-екстрасенс, а иначе трябва да се почне с малко подготвителна работа - като за начало да се закачи наново с ДИС и ръчно да се въведат данните на колата и да се пусне диагностика на всички модули. Това, за да се установи в кои модули ще влезе и в кои няма да влезе. Ако не иска да влезе в двиагтеля и АБСа, значи проблемът следва да се търси в К линията/шината, а ко не иска да влезе в истаналите в L линията/шината. Ако не иска да влезе никъде, значи манджата е много вкисната. Същевременно следва да се отговори на въпроса - как сменихте двигателя, в смисъл само двигател или двигател + компютър + ЕВС + ключ четци и т.н., абе как изобщо станаха нещата, демек требва да се снеме една стабилна анамнеза, за да може да се знае откъде да се тръгне и какво може да се постигне. Един път завинаги е редно да се разбере, че смяна на двигатели и тем подобни различни чарколяци не се прави просто ей така, щото после има доста проблеми. Ако се сменява двигател е най-добре да се сменява със същия, за да остане същата електроника, че иначе става после манджа с грозде и реално не знам кой би се захванал да прави нещо подобно.
Добре, прав си. Но взех колата със сменен двигател (човека си ми каза, че това не е двигателя на колата) и другото което е нямам ДИС нито кабел нищо ... Знам че ти си напред с материала ама не всички са като теб


- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колега, ти си бил при Dimitroff? Ако имаш контакт с предишния собственик, опитай да уточниш проблемите, описани в поста на Slitter. Ако не, в най-краен случай остава Камор. Те имат online-връзка с Мюнхен, това имам в предвид. Но за евентуалната цена питай, преди да вкараш колата в сервиза!!! И дано не ме биеш после за този съвет.
- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
NikVanov написа:Колега, ти си бил при Dimitroff? Ако имаш контакт с предишния собственик, опитай да уточниш проблемите, описани в поста на Slitter. Ако не, в най-краен случай остава Камор. Те имат online-връзка с Мюнхен, това имам в предвид. Но за евентуалната цена питай, преди да вкараш колата в сервиза!!! И дано не ме биеш после за този съвет.
Е минала е година и половина от както имам колата телефона на човека от който я взех отдавна го нямам.
И аз мислех в крайна сметка ако никой не ме насочи да ходя в официалния сервиз и те да се оправят ...
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Като стана въпрос за диагностичната букса,ми направи впечатление,че на моята разположението на активните конектори е различно от това което виждам на този линк
http://www.obd2-bg.com/Pictures/Arhivi/ ... _buksa.pdf
Говоря за кръглата 20 пинова.Колата ми е 10/1999 320д.При вас как са разположени,като на втора страница ли?
http://www.obd2-bg.com/Pictures/Arhivi/ ... _buksa.pdf
Говоря за кръглата 20 пинова.Колата ми е 10/1999 320д.При вас как са разположени,като на втора страница ли?
- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Sivako написа:Здравейте колеги.
Колата ми беше с дясна дирекция обърнах я и сега като натисна два пъти копчето за отключване (екстрата Easy entry) се сваля бившото шофьорско стъкло и сегашно пасажерско
, Някой може ли да ми обясни как да кодирам колата за ляв волан или поне как да направя и двете стъкла да се свалят като активирам Easy entry
Колата е 328ци Благодаря ви
Колега,трябва да смените ''production code'' на колата ти и нещата ще се оправят.
става с дис.
- julandroid
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 2.06.2012
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
В момента, при новите БМВ-та все още ли е възможно да се превърта километража или най-накрая са измислили нещо за да се спре с тази порнография? Ако някой има впечатления с моделите от последните години? Изобщо може ли да се разчита..
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
На всички се връща...зависи дали на търговеца му се дават повечко парички за "кадърно превъртане" ....
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
здравейте колеги,
два пъти се опитвам да забраня с DIS работата на антените, датчици и модул от системата за контрол на налягането на гумите но не успявам. сменям им статуса на disаbled, off и така на татък, след което излизам от ДИСа и връщам ключа на контакта, но лампата остава да свети.
имам проблем че датчиците им дошло времето и по точно на батериите им, а нови най-ефтино са 400-500лв. да се опитвам да шунтирам системата софтуеарно. някакви идей?!
два пъти се опитвам да забраня с DIS работата на антените, датчици и модул от системата за контрол на налягането на гумите но не успявам. сменям им статуса на disаbled, off и така на татък, след което излизам от ДИСа и връщам ключа на контакта, но лампата остава да свети.
имам проблем че датчиците им дошло времето и по точно на батериите им, а нови най-ефтино са 400-500лв. да се опитвам да шунтирам системата софтуеарно. някакви идей?!
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Не всичко става с DIS, дори ако го има като опция. Тогава се опитва с BMW scanner или експерта от INPA. Друга възможност е да не успяваш да потвърдиш смяната, не винаги става така, както пише в програмата, опитай да дадеш Yes на изключен контакт, ако успееш таблото избучава и часовникът се нулира.
- julandroid
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 2.06.2012
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Dimitroff написа:На всички се връща...зависи дали на търговеца му се дават повечко парички за "кадърно превъртане" ....
Мерси за информацията. Очевидно няма голям напредък в това отношение. Не би трябвало да е сложно да се направи.
- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колеги имам проблем с активацията на External Lights Daytime driving lights.
Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем да сподели защо се получава така, че след като го активирам не се пускат фаровете, а пише че е активно?
"External Lights Daytime driving lights - активно/ неактивно : когато се активира функцията, при стартиране на двигателя се включват автоматично късите светлини на фаровете"
След като активирам функцията веднага се появяват две грешки в Light модула - direction indicator и още нещо си от рода E86...
махам я опцията и веднага изчезват грешките
Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем да сподели защо се получава така, че след като го активирам не се пускат фаровете, а пише че е активно?
"External Lights Daytime driving lights - активно/ неактивно : когато се активира функцията, при стартиране на двигателя се включват автоматично късите светлини на фаровете"
След като активирам функцията веднага се появяват две грешки в Light модула - direction indicator и още нещо си от рода E86...
махам я опцията и веднага изчезват грешките

- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Явно никой не иска да помогне 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Dimitroff написа:Правиш го грешно
А как трябва да се направи, аз влизам отивам на осветление, външно..., активирам, после давам set ven....
Изключвам всичко за 10 сек, влизам проверявам и си пише, че е активно пробвам го, но не иска да пуснат фаровете при запален двигател.
Проверявам лайт модула и вътре се появяват две грешки, който ги изтривам и пак се появяват....
100 пъти го правих и все едно и също, деактивирам функцията и грешките изчезват

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани