Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от slitter » 30 Май 2012, 15:02

Shamanek написа:Здравейте,
Предварително се извинявам, ако мнението ми не е подходящо за тази тема, ще отворя нова ако има проблем.
Та, имам проблем с буксата ми за диагностика. Колата е 320д фейс със сменян двигател. Ванката Димитров колкото и пъти да се опитва все не може да се свърже. Очевидно има някъде прекъснат кабел (надявам се). Другият вариант естествено е нещо да липсва като цяло от инсталацията или де да знам и аз какво.
Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с нещо подобно и може ли да ми каже къде мога да я закарам да се разреши проблема, че така не си е работа.


Най-добре е при гадател-екстрасенс, а иначе трябва да се почне с малко подготвителна работа - като за начало да се закачи наново с ДИС и ръчно да се въведат данните на колата и да се пусне диагностика на всички модули. Това, за да се установи в кои модули ще влезе и в кои няма да влезе. Ако не иска да влезе в двиагтеля и АБСа, значи проблемът следва да се търси в К линията/шината, а ко не иска да влезе в истаналите в L линията/шината. Ако не иска да влезе никъде, значи манджата е много вкисната. Същевременно следва да се отговори на въпроса - как сменихте двигателя, в смисъл само двигател или двигател + компютър + ЕВС + ключ четци и т.н., абе как изобщо станаха нещата, демек требва да се снеме една стабилна анамнеза, за да може да се знае откъде да се тръгне и какво може да се постигне. Един път завинаги е редно да се разбере, че смяна на двигатели и тем подобни различни чарколяци не се прави просто ей така, щото после има доста проблеми. Ако се сменява двигател е най-добре да се сменява със същия, за да остане същата електроника, че иначе става после манджа с грозде и реално не знам кой би се захванал да прави нещо подобно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 24.08.2009
Местоположение: София / Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: f01 740xd LCI

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Shamanek » 30 Май 2012, 16:43

slitter написа:
Shamanek написа:...


Най-добре е при гадател-екстрасенс, а иначе трябва да се почне с малко подготвителна работа - като за начало да се закачи наново с ДИС и ръчно да се въведат данните на колата и да се пусне диагностика на всички модули. Това, за да се установи в кои модули ще влезе и в кои няма да влезе. Ако не иска да влезе в двиагтеля и АБСа, значи проблемът следва да се търси в К линията/шината, а ко не иска да влезе в истаналите в L линията/шината. Ако не иска да влезе никъде, значи манджата е много вкисната. Същевременно следва да се отговори на въпроса - как сменихте двигателя, в смисъл само двигател или двигател + компютър + ЕВС + ключ четци и т.н., абе как изобщо станаха нещата, демек требва да се снеме една стабилна анамнеза, за да може да се знае откъде да се тръгне и какво може да се постигне. Един път завинаги е редно да се разбере, че смяна на двигатели и тем подобни различни чарколяци не се прави просто ей така, щото после има доста проблеми. Ако се сменява двигател е най-добре да се сменява със същия, за да остане същата електроника, че иначе става после манджа с грозде и реално не знам кой би се захванал да прави нещо подобно.


Добре, прав си. Но взех колата със сменен двигател (човека си ми каза, че това не е двигателя на колата) и другото което е нямам ДИС нито кабел нищо ... Знам че ти си напред с материала ама не всички са като теб :( И като отида в някой сервиз и им кажа така и така имам проблем с буксата не иска да се връзва и онея почват .. ами трябва да се погледне ... ами ние не разбираме ... иди някъде да си я оправиш и ела за диагностика ... :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NikVanov » 30 Май 2012, 18:21

Колега, ти си бил при Dimitroff? Ако имаш контакт с предишния собственик, опитай да уточниш проблемите, описани в поста на Slitter. Ако не, в най-краен случай остава Камор. Те имат online-връзка с Мюнхен, това имам в предвид. Но за евентуалната цена питай, преди да вкараш колата в сервиза!!! И дано не ме биеш после за този съвет.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 24.08.2009
Местоположение: София / Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: f01 740xd LCI

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Shamanek » 31 Май 2012, 9:13

NikVanov написа:Колега, ти си бил при Dimitroff? Ако имаш контакт с предишния собственик, опитай да уточниш проблемите, описани в поста на Slitter. Ако не, в най-краен случай остава Камор. Те имат online-връзка с Мюнхен, това имам в предвид. Но за евентуалната цена питай, преди да вкараш колата в сервиза!!! И дано не ме биеш после за този съвет.


Е минала е година и половина от както имам колата телефона на човека от който я взех отдавна го нямам.
И аз мислех в крайна сметка ако никой не ме насочи да ходя в официалния сервиз и те да се оправят ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от IvaN66 » 31 Май 2012, 12:04

Като стана въпрос за диагностичната букса,ми направи впечатление,че на моята разположението на активните конектори е различно от това което виждам на този линк
http://www.obd2-bg.com/Pictures/Arhivi/ ... _buksa.pdf
Говоря за кръглата 20 пинова.Колата ми е 10/1999 320д.При вас как са разположени,като на втора страница ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 31.07.2009
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: e46 compact320тd/e30 318is
Мечтае да кара: е30 m62b48is

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от ssound » 04 Юни 2012, 9:29

Sivako написа:Здравейте колеги.
Колата ми беше с дясна дирекция обърнах я и сега като натисна два пъти копчето за отключване (екстрата Easy entry) се сваля бившото шофьорско стъкло и сегашно пасажерско
, Някой може ли да ми обясни как да кодирам колата за ляв волан или поне как да направя и двете стъкла да се свалят като активирам Easy entry
Колата е 328ци Благодаря ви


Колега,трябва да смените ''production code'' на колата ти и нещата ще се оправят.
става с дис.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.06.2012

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от julandroid » 05 Юни 2012, 0:15

В момента, при новите БМВ-та все още ли е възможно да се превърта километража или най-накрая са измислили нещо за да се спре с тази порнография? Ако някой има впечатления с моделите от последните години? Изобщо може ли да се разчита..

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Dimitroff » 05 Юни 2012, 9:39

На всички се връща...зависи дали на търговеца му се дават повечко парички за "кадърно превъртане" ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от zlati79 » 06 Юни 2012, 19:01

здравейте колеги,
два пъти се опитвам да забраня с DIS работата на антените, датчици и модул от системата за контрол на налягането на гумите но не успявам. сменям им статуса на disаbled, off и така на татък, след което излизам от ДИСа и връщам ключа на контакта, но лампата остава да свети.
имам проблем че датчиците им дошло времето и по точно на батериите им, а нови най-ефтино са 400-500лв. да се опитвам да шунтирам системата софтуеарно. някакви идей?!
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NikVanov » 06 Юни 2012, 20:28

Не всичко става с DIS, дори ако го има като опция. Тогава се опитва с BMW scanner или експерта от INPA. Друга възможност е да не успяваш да потвърдиш смяната, не винаги става така, както пише в програмата, опитай да дадеш Yes на изключен контакт, ако успееш таблото избучава и часовникът се нулира.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.06.2012

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от julandroid » 06 Юни 2012, 20:57

Dimitroff написа:На всички се връща...зависи дали на търговеца му се дават повечко парички за "кадърно превъртане" ....

Мерси за информацията. Очевидно няма голям напредък в това отношение. Не би трябвало да е сложно да се направи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
Мечтае да кара: Only BMW

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от sttekata » 21 Юли 2012, 10:06

Колеги имам проблем с активацията на External Lights Daytime driving lights.

Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем да сподели защо се получава така, че след като го активирам не се пускат фаровете, а пише че е активно?

"External Lights Daytime driving lights - активно/ неактивно : когато се активира функцията, при стартиране на двигателя се включват автоматично късите светлини на фаровете"

След като активирам функцията веднага се появяват две грешки в Light модула - direction indicator и още нещо си от рода E86...

махам я опцията и веднага изчезват грешките :dummy:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
Мечтае да кара: Only BMW

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от sttekata » 23 Юли 2012, 15:26

Явно никой не иска да помогне :conf:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Dimitroff » 23 Юли 2012, 21:38

Правиш го грешно :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
Мечтае да кара: Only BMW

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от sttekata » 23 Юли 2012, 21:46

Dimitroff написа:Правиш го грешно :)


А как трябва да се направи, аз влизам отивам на осветление, външно..., активирам, после давам set ven....
Изключвам всичко за 10 сек, влизам проверявам и си пише, че е активно пробвам го, но не иска да пуснат фаровете при запален двигател.
Проверявам лайт модула и вътре се появяват две грешки, който ги изтривам и пак се появяват....

100 пъти го правих и все едно и също, деактивирам функцията и грешките изчезват :banghead:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook