ремъци

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 24 Апр 2008, 23:12

...това е като диагноза на доктор, дето ти казва-ако не ми платиш 1 000 000 000 000 000 000 000 000 виетнамски донги ще умреш от загадъчнаболест, която само аз лекувам! защо не пробваш при друг "лекар" ?!? аз от климатикаджии много съм си патил /същи и от алармаджии/ и затова грам ама ГРАМ не им вярвам преди диагнозата да се е потвърдила от две независими инстанции

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 26 Апр 2008, 13:36

със сигурност не е от тази шайбе(когато засвири и започне да не духа климатика е защото перката не работи и налягането е достигнало максималните 30атмосфери и релето го изключва,а като е в движение се обдухва пада налягането и пак заработва). Перката се регулира по температура от мотора и по налягане от климатика, имало някакъв пресостат който в зависимост от налягането в климатика регулира на каква степен да се върти перката, под 2атмосфери релето го изключва и на 30 също. Оставих колата да работи на място докато загрее и перката се включи т.е. работи но не се задейства от климата. Станех като писател :mhihi:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook