накладки Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Spoika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E71 4.0xd
- Мечтае да кара: M3 E92
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
не е кой знае колко трудно, всеки кадърен майстор ще се справи . Плюс това датчиците НЕ е задъжжително да се сменят , АКО не са прецакани
сменят се , когато светне лапмпата на таблото, това значи , че датчика е опрял в диска и е изгорял . Има 2 датчика - един отпред и един отзад

- arnaudov23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31.08.2007
щом светне лампата на таблото за накладките значи датчика е заминал,ако си смениш накладките преди да ти светне датчика не трябва да го сменяш
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
Лампата на таблото светва само 1 път и след известно време огасва и докато несе смени датчика не светва отново.май е така
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
само да допълня, че той не изгаря, а
почва да се трие.можеш да не го смениш
при смяна на накладките, но ако си го изтъркал
много, следващият път накладката ще се изтрие
много повече докато сензора направи контакт.
не знам колко пари струват сензорите в БГ,
но тук са евтини.
мое мнение е сензорът да бъде сменяван всеки път
при смяна на накладки, за да не се получават по-големи
проблеми в бъдеще
почва да се трие.можеш да не го смениш
при смяна на накладките, но ако си го изтъркал
много, следващият път накладката ще се изтрие
много повече докато сензора направи контакт.
не знам колко пари струват сензорите в БГ,
но тук са евтини.
мое мнение е сензорът да бъде сменяван всеки път
при смяна на накладки, за да не се получават по-големи
проблеми в бъдеще
Оригиналните накладки на БМВ са Такстар.Поне за повечето Е46-ци.Истински Текстар може да се намерят в Аутохит,те са един от вносителите за България.Изпитано са много добри.На Е46 328 '99 се представят по-добре от Ате.Ако е светнала лампата могат да се изминат около 1000км и задължително трябва да се смени и кабела заедно с накладките,който е го има на предно ляво и задно дясно колело и далеч не е датчик.Независимо дали са износени предни или задни накладки лампата е една и съща и свети само в жълто.
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
....и така и на мен ми светна лампата. на 29-ти ще пазарувам накладки. мисля да ги сменя комплект предни и задни- така като гледам препоръчвате ТЕКСТАР- ама това от преди доста време. има ли промяна в препоръките?
втори въпрос- как се сменя този датчик? той не е ли импрегниран в самата накладка?
втори въпрос- как се сменя този датчик? той не е ли импрегниран в самата накладка?
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
+1 Текстар!

--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
...и така от днес съм с нови накладки текстар + нови датчици
предни прибл. 87 лв + 20 лв за датчик
задни прибл. 67 лв + 30 лв за датчик
(цените са ориентировъчни, защото не ги запомних с точност!)
смяната е повече от елементарна!
1. Датчиците са на предно ляво и задно дясно колело
2. Сваляш гумата
3. с отверка прибираш леко буталото на апарата (вкарваш плоска отверка между външната накладка и диска и я ползваш като лост)
4. със същата тая плоска отверка вадиш пружинките от външната страна на апарата
5. от задната страна има две пластмасови капачки- вадиш ги и тях
6. с ключ ален (шестограм) отвиваш болтовете на спирачния апарат и го издърпваш настрани. (не е препоръчително да се оставя да виси на спирачния маркуч)
7. с две щанги (ако нямаш някакама стяга) връщаш буталото до край. (ако си доливал спирачна течност внимаваш да не прелее от казанчето)
8. откачаш кабелчето на датчика (куплунга се намира в една черна кутийка- отпред е на подкалника от вътрешната страна зад стойката на окачването; отзад е под задния десен праг - кабелът минава през задния шенкел...)
9. с телена четка почистваш там където се движи накладката и мазваш леко с една спец. паста.
10 монтираш накладките по местата
11. монтираш апарата и стягаш шестограмите
12. слагаш пружинката и тапичките.
предни прибл. 87 лв + 20 лв за датчик
задни прибл. 67 лв + 30 лв за датчик
(цените са ориентировъчни, защото не ги запомних с точност!)
смяната е повече от елементарна!
1. Датчиците са на предно ляво и задно дясно колело
2. Сваляш гумата
3. с отверка прибираш леко буталото на апарата (вкарваш плоска отверка между външната накладка и диска и я ползваш като лост)
4. със същата тая плоска отверка вадиш пружинките от външната страна на апарата
5. от задната страна има две пластмасови капачки- вадиш ги и тях
6. с ключ ален (шестограм) отвиваш болтовете на спирачния апарат и го издърпваш настрани. (не е препоръчително да се оставя да виси на спирачния маркуч)
7. с две щанги (ако нямаш някакама стяга) връщаш буталото до край. (ако си доливал спирачна течност внимаваш да не прелее от казанчето)
8. откачаш кабелчето на датчика (куплунга се намира в една черна кутийка- отпред е на подкалника от вътрешната страна зад стойката на окачването; отзад е под задния десен праг - кабелът минава през задния шенкел...)
9. с телена четка почистваш там където се движи накладката и мазваш леко с една спец. паста.
10 монтираш накладките по местата
11. монтираш апарата и стягаш шестограмите
12. слагаш пружинката и тапичките.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани