накладки Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E71 4.0xd
Мечтае да кара: M3 E92

Мнение от Spoika » 14 Окт 2007, 20:05

датчиците се сменят задължително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Благоевград

Мнение от g-powerr » 15 Окт 2007, 9:45

а къде могат да се намерят датчиците - само в БМВ Сервиз или навсякъде? и всеки майстор ли може да смени накладките и датчика или трябва в БМВ Сервиз направо?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 15 Окт 2007, 10:04

не е кой знае колко трудно, всеки кадърен майстор ще се справи . Плюс това датчиците НЕ е задъжжително да се сменят , АКО не са прецакани :!: сменят се , когато светне лапмпата на таблото, това значи , че датчика е опрял в диска и е изгорял . Има 2 датчика - един отпред и един отзад

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 31.08.2007

Мнение от arnaudov23 » 15 Окт 2007, 14:01

щом светне лампата на таблото за накладките значи датчика е заминал,ако си смениш накладките преди да ти светне датчика не трябва да го сменяш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 16 Окт 2007, 3:19

как разбирате, че датчика изгаря ми е чудно? :roll:
виждали ли сте на какъв принцип работи?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Благоевград

Мнение от g-powerr » 16 Окт 2007, 14:23

интересно - при мен лампата изгасна без да съм пипал нищо! това значи ли че датчика е още здрав или е заминал?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 16 Окт 2007, 19:26

Лампата на таблото светва само 1 път и след известно време огасва и докато несе смени датчика не светва отново.май е така

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 16 Окт 2007, 20:16

принципа е че се допира до силно нагрят спирачен диск и изгаря
после свети постоянно, докато не го смениш
ако се е допрял леко, може и да изгасне, но може и да си светне отново след време :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 16 Окт 2007, 22:48

само да допълня, че той не изгаря, а
почва да се трие.можеш да не го смениш
при смяна на накладките, но ако си го изтъркал
много, следващият път накладката ще се изтрие
много повече докато сензора направи контакт.

не знам колко пари струват сензорите в БГ,
но тук са евтини.
мое мнение е сензорът да бъде сменяван всеки път
при смяна на накладки, за да не се получават по-големи
проблеми в бъдеще

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 16 Окт 2007, 22:51

и тук са евтини
но датчик опрял до спирачният диск никога не съм могъл да използвам отново
просто изгаря по кабела навътре дори ...
може вашите американски да са някои по здрави, но тукашните са пълни боклуци :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 3.06.2006

Мнение от Artomir » 24 Окт 2007, 21:55

Оригиналните накладки на БМВ са Такстар.Поне за повечето Е46-ци.Истински Текстар може да се намерят в Аутохит,те са един от вносителите за България.Изпитано са много добри.На Е46 328 '99 се представят по-добре от Ате.Ако е светнала лампата могат да се изминат около 1000км и задължително трябва да се смени и кабела заедно с накладките,който е го има на предно ляво и задно дясно колело и далеч не е датчик.Независимо дали са износени предни или задни накладки лампата е една и съща и свети само в жълто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 28 Дек 2008, 10:13

....и така и на мен ми светна лампата. на 29-ти ще пазарувам накладки. мисля да ги сменя комплект предни и задни- така като гледам препоръчвате ТЕКСТАР- ама това от преди доста време. има ли промяна в препоръките?

втори въпрос- как се сменя този датчик? той не е ли импрегниран в самата накладка?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 28 Дек 2008, 13:24

+1 Текстар!
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 848
Регистриран на: 21.10.2007
Кара: 320i 1999г.

Мнение от Сладур1 » 28 Дек 2008, 13:46

датчика е отделно...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 06 Яну 2009, 9:06

...и така от днес съм с нови накладки текстар + нови датчици

предни прибл. 87 лв + 20 лв за датчик
задни прибл. 67 лв + 30 лв за датчик

(цените са ориентировъчни, защото не ги запомних с точност!)

смяната е повече от елементарна!

1. Датчиците са на предно ляво и задно дясно колело
2. Сваляш гумата
3. с отверка прибираш леко буталото на апарата (вкарваш плоска отверка между външната накладка и диска и я ползваш като лост)
4. със същата тая плоска отверка вадиш пружинките от външната страна на апарата
5. от задната страна има две пластмасови капачки- вадиш ги и тях
6. с ключ ален (шестограм) отвиваш болтовете на спирачния апарат и го издърпваш настрани. (не е препоръчително да се оставя да виси на спирачния маркуч)
7. с две щанги (ако нямаш някакама стяга) връщаш буталото до край. (ако си доливал спирачна течност внимаваш да не прелее от казанчето)
8. откачаш кабелчето на датчика (куплунга се намира в една черна кутийка- отпред е на подкалника от вътрешната страна зад стойката на окачването; отзад е под задния десен праг - кабелът минава през задния шенкел...)
9. с телена четка почистваш там където се движи накладката и мазваш леко с една спец. паста.
10 монтираш накладките по местата
11. монтираш апарата и стягаш шестограмите
12. слагаш пружинката и тапичките.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook