Няма тяга 318 1.9i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Няма тяга 318 1.9i
The Heartlistener написа:R.Konkyov написа:Между другото записва грешка за втората сонда и за катализатора 141 и още една грешка за катализатора . А втората сонда я нова на Бош на по малко от 10к км . Възможно ли е и катализатора да ми прави номера .
При грешките за които казваш - не че ти прави номера, а съвсем сигурно е приключил курса. Ти с това трябваше да почнеш темата и това променя основно нещата по проблема ти...
Хмм по интересното е , че един път тръгва добре един път не . Колата е на 300к реални и не е пипан катализатора има си и газово от около 100к км , няма и 6000 км от ревизия на главата , компресията е 12 на всички цилиндри. Също през инпата гледам и теста за грубост , не мисля че изглежда добре . Газовото е проверено всичко е наред там. Как мога да разбера дали е наистина катализатора ? И ако в той трябва ли сондата след него да се спира софтуерно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Няма тяга 318 1.9i
Тези грешки за ефективност на ката не са случайни. На задната ламбда това и е функцията.
Катализаторът се премахва, задната сонда се изключва и се инсталира Евро 2 софт - това е рецептата ако си с Евро 3. Ако имаш помпа за вторичен въздух, значи си с Евро 3. Тя също се премахва при инсталиране на Евро 2.
Ако нямаш такава помпа - значи софта и така си е Евро 2. Тогава не се налага преинсталация, просто след премахване на катализатора се изключва задната ламбда и толкова.
Колега, ако имаш още въпроси - пиши на ЛС, че и тази тема ще стане безкраен диалог.
Катализаторът се премахва, задната сонда се изключва и се инсталира Евро 2 софт - това е рецептата ако си с Евро 3. Ако имаш помпа за вторичен въздух, значи си с Евро 3. Тя също се премахва при инсталиране на Евро 2.
Ако нямаш такава помпа - значи софта и така си е Евро 2. Тогава не се налага преинсталация, просто след премахване на катализатора се изключва задната ламбда и толкова.
Колега, ако имаш още въпроси - пиши на ЛС, че и тази тема ще стане безкраен диалог.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани