Е46 м3 десняк струва ли си?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
Наближават да станат половин милион км километрите ми с моето обръщано е46, откакто го имам и досега само една жичка се е прекъснала за нивото на фаровете. Никога никой не е познал с оглед, че е обръщана. И да, именно защото е рядка си заслужава тоя компромис според мен. Колкото е по-скъпа, толкова по-лесно ще се размие цената от обръщането. Отделно от това никак не е и скъпо, нито трудно.
Какво толкова и се кланяте на таз извънземна, 20 годишна технология не разбирам
Какво толкова и се кланяте на таз извънземна, 20 годишна технология не разбирам
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
ivoaudi написа:Наближават да станат половин милион км километрите ми с моето обръщано е46, откакто го имам и досега само една жичка се е прекъснала за нивото на фаровете. Никога никой не е познал с оглед, че е обръщана. И да, именно защото е рядка си заслужава тоя компромис според мен. Колкото е по-скъпа, толкова по-лесно ще се размие цената от обръщането. Отделно от това никак не е и скъпо, нито трудно.
Какво толкова и се кланяте на таз извънземна, 20 годишна технология не разбирам
Колега паркирай 2 е46ци едната да е твоята обръщаната и другата оригинално ляв волан! На колко пари ще се обзаложим че ще позная коя е била десен волан ?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
Преди 2 дена ми пристига м3то донор за 332mxi темата.
Повечето хора, които вкарват кола с тази цел обикновено търсят най-евтиното, дори с удари. Аз купих, читав автомобил на 113 мили с активен мот. Колата е сълза. Легна ми 100-120% по-скъпо от нормалната за донор цема. Даже мисля с нея да ида на събора преди да я разчастя.
Но нито за секунда не ми е минало през акъла да я обръщам, поради 3 причини:
- Вече съм участвал активно в обръщането на автомобил на приятел. Сватбата е огромна. Дори 2 години по-късно продължават да излизат дребни детайли, за отстраняване.
- Неизбежна загуба на стойност. Едно от първите неща, които ще ви бъдат поискани от купувачите след като пуснете колата за продажба някой ден ще е шасито. Там ще се познае бързичко, че колата е била с ляв волан. Дори и някой да се навие да я вземе - пригответе се за некви - 30% спад в стойността.
- От БМВ просто не са произвели комбинацията, която аз искам да имам, за това съм принуден да си я направя сам.
Все пак ако ми се караше истинско М3 Най- вероятно щях да си взема такова, което оригинално е с ляв волан и вероятно като средна цена на пазара. Просто живота ме е научил, че евтините неща лягат доста скъпо, а скъпите има причина да са скъпи. Освен това вече не съм на 20 години и времето също ми е скъпо.
Повечето хора, които вкарват кола с тази цел обикновено търсят най-евтиното, дори с удари. Аз купих, читав автомобил на 113 мили с активен мот. Колата е сълза. Легна ми 100-120% по-скъпо от нормалната за донор цема. Даже мисля с нея да ида на събора преди да я разчастя.
Но нито за секунда не ми е минало през акъла да я обръщам, поради 3 причини:
- Вече съм участвал активно в обръщането на автомобил на приятел. Сватбата е огромна. Дори 2 години по-късно продължават да излизат дребни детайли, за отстраняване.
- Неизбежна загуба на стойност. Едно от първите неща, които ще ви бъдат поискани от купувачите след като пуснете колата за продажба някой ден ще е шасито. Там ще се познае бързичко, че колата е била с ляв волан. Дори и някой да се навие да я вземе - пригответе се за некви - 30% спад в стойността.
- От БМВ просто не са произвели комбинацията, която аз искам да имам, за това съм принуден да си я направя сам.

Все пак ако ми се караше истинско М3 Най- вероятно щях да си взема такова, което оригинално е с ляв волан и вероятно като средна цена на пазара. Просто живота ме е научил, че евтините неща лягат доста скъпо, а скъпите има причина да са скъпи. Освен това вече не съм на 20 години и времето също ми е скъпо.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- onewg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
Само да не е някоя гнила англичанка на семейство флинкстоун
защото там колите много гният..



Тиез коне искат да ядат....



- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
In_Memoriam написа:Чакай сега... за цени говорехме, а не да си караш десняка в БГАвторът доколкото видях изрично е написал, че няма намерение да я кара колата.
Рядката и ценна кола след като мине през ръцете на Ганьо, независимо колко добре е направена, след като не е каквото излиза по VIN вече не е толкова рядка и ценна.ares2 написа:в обръщането на кола няма нищо свързано с бай ганьо
Моите впечатления са точно противоположни - всяко едно обръщано Е46, което съм виждал за продажба тук е било наринато с лопатата.
Обръщането на волани или карането на десняци тук си е класическа балканска мизерия и никой не може да ме убеди в противното, но това е така, защото нямаме никакъв контрол, който да се прилага както в белите държави.
за съжаление лопатното обръщане е факт и е сериозно явление..
на пръв поглед лесна процедура за всеки "сервиз", но всъщонст много сериозна интервенция която често пъти не си заслижава усилията, най малко защото колата я има направена от завода и с ляв волан. Аз за това споменах, че бих го направил само за много екзотично поръчан модел или М.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
KChimev написа:Здравейте колеги отваря ми се възможност да купя е46 м3 десняк за добра сума.Понеже аз не мога да поддържам такъв автомобил, но имам достатъчно пари да го купя че дори ще ми останат, струва ли си да го взема с цел продажба? Също доколкото знам за да регистрирам десняк трябва да сменя фаровете, това вярно ли и колко да очаквам да ми струват? И последно някой ако някой знае колко струва обръщане? Благодаря за помощта.
Не. Търси 30-ка, нея поне няма да я обръщаш

Ubi dubium, ibi libertas
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
То ако ще се търси стойност като ценен модел / еле па М/, нищо различно от това по ВИН не е добре да има.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4204
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
Стига пари да имаш и желание, дори като цъкнеш вина може да показва, че е с ЛЯВ волан.
колкото до автора, по-скоро не се занимавай.

колкото до автора, по-скоро не се занимавай.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
Kroki написа:Стига пари да имаш и желание, дори като цъкнеш вина може да показва, че е с ЛЯВ волан.![]()
колкото до автора, по-скоро не се занимавай.
Заделил съм некой лев, какво друго вълшебство можеш да направиш с моя вин, освен смяна на дирекцията


- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
На мен лично не ми допада на къде отива темата. Съвети как да се заблуди или директно да се излъже някой колега ако купи еветнуално тая кола.... думи нямам.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
Споко, някой ден ще се продава е30 кабрио, което никога не е удряно от трамвай 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
Е46 М3 всякак си струва па ако ще воланът да е в багажника.
Горното е силно пристрастно мнение
Горното е силно пристрастно мнение

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
Да си дойдем на думата.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
Не знам кво се прихласвате.
360 коня умалят точно за 10 дена. Остават само разходите след тва
Ей тая вечер подкарах десняка донор. И ко
Боцкаш си смг-то, даваш си му газ, ама то си малее на тоя тон и 700.
Верно, съска, пръска там тая генерация. Плашат се бабите, ама не му ли налееш още едни 200 магарета да зачешеш петстотинтака, става само за мерене на пишки у форума , кой къде и кви О-Р-И-Г-И-Н-А-Л-Н-И .... повтарям !!! ОООРИИИГИИИНААААЛНИИИ м баджове има

Да не говорим, че автомобилната индустрия за едни 15тина години е претърпяла некво развитие. е46 м3 с 150м/с робота може да е била бърза кола около 2005та.
Днеска един даунсайз с адекватни турбини и незнам си колко степенен автомат или робот, може да ви прави да си барате ушите, па иди после обяснявай, че той бил заключен на 250 км/ч па ти вървиш до 300, та само да го хванеш на магистралата, глей кво ще го правиш ...

Тея коли хората ги изхвърлиха още преди 7-8 години. Сега в момента имат стойност само за разни гъдел проекти и зимни занимавки.
е46 м3 никога няма да има паричната стойност, която в момента има едно бмв м произведено през 80те или в началото на 90те, освен ако не е CSL. Оригинален. И оригинално с ляв волан
.
360 коня умалят точно за 10 дена. Остават само разходите след тва

Ей тая вечер подкарах десняка донор. И ко

Боцкаш си смг-то, даваш си му газ, ама то си малее на тоя тон и 700.
Верно, съска, пръска там тая генерация. Плашат се бабите, ама не му ли налееш още едни 200 магарета да зачешеш петстотинтака, става само за мерене на пишки у форума , кой къде и кви О-Р-И-Г-И-Н-А-Л-Н-И .... повтарям !!! ОООРИИИГИИИНААААЛНИИИ м баджове има




Да не говорим, че автомобилната индустрия за едни 15тина години е претърпяла некво развитие. е46 м3 с 150м/с робота може да е била бърза кола около 2005та.
Днеска един даунсайз с адекватни турбини и незнам си колко степенен автомат или робот, може да ви прави да си барате ушите, па иди после обяснявай, че той бил заключен на 250 км/ч па ти вървиш до 300, та само да го хванеш на магистралата, глей кво ще го правиш ...



Тея коли хората ги изхвърлиха още преди 7-8 години. Сега в момента имат стойност само за разни гъдел проекти и зимни занимавки.
е46 м3 никога няма да има паричната стойност, която в момента има едно бмв м произведено през 80те или в началото на 90те, освен ако не е CSL. Оригинален. И оригинално с ляв волан



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Е46 м3 десняк струва ли си?
ogata написа:Плашат се бабите, ама не му ли налееш още едни 200 магарета да зачешеш петстотинтака...
И тия не стигат като почнеш да тестваш 100-200, 200-300 и т.н.


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани