ЕГР клапан при бензинов мотор

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: ЕГР клапан при бензинов мотор

Мнение от bioz » 21 Мар 2018, 14:27

Драгослав написа:А какво трябва да се направи за да не свети чека? Софтуерно изключване ли? Иначе ако съм сигурен ,че е от него бих си го купил. В аутокели е 90лв.с отстъпката ми.

ps; Колегата bioz може малко да допълни знанията си :yes:


Колега Драгослав не мисля че имам какво да допълвам. Това за което говорите е secondary air valve, а не EGR, като нито принципа на работа е еднакъв нито имената им. ЕГР-а вкарва изгорели газове за доизгаряне в мотора, sip вкарва въздух при катализаторите(както ти споделиха колеги вече). Това, че някакъв незнаен майстор говори каквото му падне си е лично негов проблем и тези които го хранят. Толкова от мен, ако искаш може да пуснеш темата на майстора той да си доълни знанията.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: ЕГР клапан при бензинов мотор

Мнение от Драгослав » 21 Мар 2018, 14:50

Все пак имам насоки някакви. Благодаря :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: ЕГР клапан при бензинов мотор

Мнение от Ico PZ » 11 Сеп 2019, 19:33

Здр. колеги при мен проблемът с този клапан беше следния,след като си взех колата от майстора за смяна на масло и гарнитури имаше някакъв странен шум като някакъв резонанс,някакво ръмжене от двигателя все едно като ви е спукано гърнето,днес му я закарах пак и като я чу веднага махна малкото мъркучле което влиза в клапана и го запуши с едно винтче и шума изчезна колата започна да си работи нормално както преди,каза ми че по принцип отваря само когато колата е студена за да може да загрее по бързо,след което изкл.но при мен е стоял постоянно отворен и от там е идвал този странен звук,но при мен проблема е не от самия клапан а от тази джаджа ,която е под N 5 от схемата както е казал колегата The Heartlistener,само че при мен е на друго място,точно до клапана защото колата е 316i ,според майстора не е проблем да карам и така но през зимата ще загрява по-бавно до колкото разбирзм та сега се чудя да го сменявам ли или да си карам така с винта в маркуча :lol: :lol: :lol:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook