ЕГР клапан при бензинов мотор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: ЕГР клапан при бензинов мотор
Драгослав написа:А какво трябва да се направи за да не свети чека? Софтуерно изключване ли? Иначе ако съм сигурен ,че е от него бих си го купил. В аутокели е 90лв.с отстъпката ми.
ps; Колегата bioz може малко да допълни знанията си
Колега Драгослав не мисля че имам какво да допълвам. Това за което говорите е secondary air valve, а не EGR, като нито принципа на работа е еднакъв нито имената им. ЕГР-а вкарва изгорели газове за доизгаряне в мотора, sip вкарва въздух при катализаторите(както ти споделиха колеги вече). Това, че някакъв незнаен майстор говори каквото му падне си е лично негов проблем и тези които го хранят. Толкова от мен, ако искаш може да пуснеш темата на майстора той да си доълни знанията.
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: ЕГР клапан при бензинов мотор
Все пак имам насоки някакви. Благодаря 

- Ico PZ
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: ЕГР клапан при бензинов мотор
Здр. колеги при мен проблемът с този клапан беше следния,след като си взех колата от майстора за смяна на масло и гарнитури имаше някакъв странен шум като някакъв резонанс,някакво ръмжене от двигателя все едно като ви е спукано гърнето,днес му я закарах пак и като я чу веднага махна малкото мъркучле което влиза в клапана и го запуши с едно винтче и шума изчезна колата започна да си работи нормално както преди,каза ми че по принцип отваря само когато колата е студена за да може да загрее по бързо,след което изкл.но при мен е стоял постоянно отворен и от там е идвал този странен звук,но при мен проблема е не от самия клапан а от тази джаджа ,която е под N 5 от схемата както е казал колегата The Heartlistener,само че при мен е на друго място,точно до клапана защото колата е 316i ,според майстора не е проблем да карам и така но през зимата ще загрява по-бавно до колкото разбирзм та сега се чудя да го сменявам ли или да си карам така с винта в маркуча




18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани