N42B18A газов инжекцион
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- milenturboto
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520и
Re: N42B18A газов инжекцион
Кажете с какви компоненти сте на инжекционите
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: N42B18A газов инжекцион
Нека споделя моя опит с газовите инжекциони на N42B20 пак с валвтроник, така че същата работа като N42B18
Преди 3 години сложих BSM OBD II уж най-висок клас не знам си какво, с рейка Баракуда (която се води бърза) изпарител Runo, цена около 1300лв, макар че в настройките на компа има отметка за валвтроник, имах доста проблеми, светещи чекове за смес, колата ту върви ту не върви, разхода беше 15-16 в София. Отидох при майсторчетата и им казах че не се кара с тая газова, решиха че проблема е в много бързата рейка (логика никаква) сложиха ми скапана Рейл дето е 1/3 от цената на Баракуда, с нея нещата си останаха същите проблеми и реших повече да не се занимавам с този сервиз. Говорих лично с "господин инженера" на BSM, които се намира в Гермам, където е и самата централа на BMS и там другите марки. При него ходих 2-3 пъти за настройка, като след като ивдя че не може да си настрои скапаната система, която той твърди че е проектирал, започна да обвинява колата и му теглих една. Продължих така да си карам, но скапания Рейл нещо се прецака за сравнително малко км около 20 000 и едната дюза спря да работи. Бях чел за един сервиз, не искам да правя реклама, но доста добри отзиви има за него, както и да е отидох там и пича ми каза че рейката е за смяна и като цяло тази система не е ок за този мотор, може да се настрои но няма да е особено прецизно. Предложи ми 3 опции, да ми смени рейката и да се опита да настрои колата максимално добре, да сложи изцяло нова система Romano с 5 год гаранция, но тя се продава само комплект, тоест трябва да взема всичко от до и струва бая(особено след като вече имам една монтирана за 1000+ лв) и третия вариант да ми смени компонентите рейка и компютър с Digitronic (по спомен MP48OBD) и рейка OMVL Fast с монтажа за доста под-цената на Романо, защото все пак не купувам остатъка от системата. Та след 13 месеца употреба съм доста доволен от системата.
В момента системата ми е следната:
Dgitronic електроника
Рейка OMVL Fast
изпарител Томасето ( Р уното даде фира преди да монтирам новата система още)
Разход в София с бая настъпване и киснене в задръстване ми дава около 14 на 100 с условието че на бензин не я карам, а изчаквам на едно място докато загрее и прехвърли на газ.
Извънградско оптимално каране без резки маневри и скорост до 110-120км/ч разход около 8,5-9
Като си я настъпвам по магистралата си ми дава 10.
Преди 3 години сложих BSM OBD II уж най-висок клас не знам си какво, с рейка Баракуда (която се води бърза) изпарител Runo, цена около 1300лв, макар че в настройките на компа има отметка за валвтроник, имах доста проблеми, светещи чекове за смес, колата ту върви ту не върви, разхода беше 15-16 в София. Отидох при майсторчетата и им казах че не се кара с тая газова, решиха че проблема е в много бързата рейка (логика никаква) сложиха ми скапана Рейл дето е 1/3 от цената на Баракуда, с нея нещата си останаха същите проблеми и реших повече да не се занимавам с този сервиз. Говорих лично с "господин инженера" на BSM, които се намира в Гермам, където е и самата централа на BMS и там другите марки. При него ходих 2-3 пъти за настройка, като след като ивдя че не може да си настрои скапаната система, която той твърди че е проектирал, започна да обвинява колата и му теглих една. Продължих така да си карам, но скапания Рейл нещо се прецака за сравнително малко км около 20 000 и едната дюза спря да работи. Бях чел за един сервиз, не искам да правя реклама, но доста добри отзиви има за него, както и да е отидох там и пича ми каза че рейката е за смяна и като цяло тази система не е ок за този мотор, може да се настрои но няма да е особено прецизно. Предложи ми 3 опции, да ми смени рейката и да се опита да настрои колата максимално добре, да сложи изцяло нова система Romano с 5 год гаранция, но тя се продава само комплект, тоест трябва да взема всичко от до и струва бая(особено след като вече имам една монтирана за 1000+ лв) и третия вариант да ми смени компонентите рейка и компютър с Digitronic (по спомен MP48OBD) и рейка OMVL Fast с монтажа за доста под-цената на Романо, защото все пак не купувам остатъка от системата. Та след 13 месеца употреба съм доста доволен от системата.
В момента системата ми е следната:
Dgitronic електроника
Рейка OMVL Fast
изпарител Томасето ( Р уното даде фира преди да монтирам новата система още)
Разход в София с бая настъпване и киснене в задръстване ми дава около 14 на 100 с условието че на бензин не я карам, а изчаквам на едно място докато загрее и прехвърли на газ.
Извънградско оптимално каране без резки маневри и скорост до 110-120км/ч разход около 8,5-9
Като си я настъпвам по магистралата си ми дава 10.
Re: N42B18A газов инжекцион
Моето газово е Заволи,така дойде от вън.Разхода градско ми е 11.5-12,на извънградско и магистрала 7.5-8.
BMW POWER
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: N42B18A газов инжекцион
[quote="KpuB4o"]Нека споделя моя опит
Здравей кплега,дай името на този сервиз или някакво инфо,тук или на Л.С. защото моята харчив София 16-18 ,а по магистрала 12-13 без високи скорости и т.н. аз съм компютър МP 48 ОBD 2 ,а всичко друго е Lovato вече 4 г. Карам така и така и не може да се настрои да харчи по малко,а на бензин харчеше 11-12 в града а по магистрала 8,5 до 9 л/100км.
Здравей кплега,дай името на този сервиз или някакво инфо,тук или на Л.С. защото моята харчив София 16-18 ,а по магистрала 12-13 без високи скорости и т.н. аз съм компютър МP 48 ОBD 2 ,а всичко друго е Lovato вече 4 г. Карам така и така и не може да се настрои да харчи по малко,а на бензин харчеше 11-12 в града а по магистрала 8,5 до 9 л/100км.
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: N42B18A газов инжекцион
[quote="risto416"][quote="KpuB4o"]Нека споделя моя опит
Може би зарадитова че е автоматик,но пак ми се струва много... Благодаря.
Може би зарадитова че е автоматик,но пак ми се струва много... Благодаря.

- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: N42B18A газов инжекцион
Пуснах ти л.с. колега, аз съм с купе ръчка ти си с комби автомат, но ме съмнява от това да идва разликата.
Свещите ми са специално за газ, скъпички са, но бих ги препоръчал. А и им дават 60 000 км живот така че се избиват.

Свещите ми са специално за газ, скъпички са, но бих ги препоръчал. А и им дават 60 000 км живот така че се избиват.

- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: N42B18A газов инжекцион
KpuB4o написа:Пуснах ти л.с. колега, аз съм с купе ръчка ти си с комби автомат, но ме съмнява от това да идва разликата.
Свещите ми са специално за газ, скъпички са, но бих ги препоръчал. А и им дават 60 000 км живот така че се избиват.
Аз съм с Денсо LPG но разлика няма сменял съм всякакви свещи,но няма разлика

Re: N42B18A газов инжекцион
Проблема е в намирането на кадърен газаджия,който да си разбира от работата.Колко мноого хора познавам дето страдат от липсата на такъв.В 95% от сервизите монтират газта,слагат автоматични настройки и бягай.От колата не става нищо,обаче като им кажеш те започват да ти обясняват,че от тяхна страна всичко е ок и да търсиш причина в кабели,свещи,бубини и какво ли още не.Това е основната причина форумите да са пълни с такива теми.
BMW POWER
- milenturboto
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520и
Re: N42B18A газов инжекцион
Колеги в понеделник ще слагам газ.компа е на аеб digitronic obd ,испарител TOMASETO АТ 09 и дюзи OMVL, 1000 лв . Ще пиша като я поставя.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: N42B18A газов инжекцион
Колеги може ли който е с N42 и монтиран ГИ да сподели, къде му е сложен изпарителя и къде са вързали водата към него? Ако може със снимки още по-добре. При мен още първия път като ми го монтираха не ми хареса къде е сложен, на мястото на клапана за парното, а него са го изместили под филтърната кутия, водата ми е взета точно преди клапана за парното. В момента искам да го преместя и за това питам къде са монтирани на други те колеги 

Re: N42B18A газов инжекцион
KpuB4o написа:Колеги може ли който е с N42 и монтиран ГИ да сподели, къде му е сложен изпарителя и къде са вързали водата към него? Ако може със снимки още по-добре. При мен още първия път като ми го монтираха не ми хареса къде е сложен, на мястото на клапана за парното, а него са го изместили под филтърната кутия, водата ми е взета точно преди клапана за парното. В момента искам да го преместя и за това питам къде са монтирани на други те колеги
Моят е монтиран до казанчето за хидравличното масло и го покрива кората която е от пред(не се вижда) а водата е взета като при теб.
BMW POWER
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани