Премахване на вихрови клапи 330 Д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 13.04.2014
Местоположение: Варна / Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack

Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д

Мнение от ivailo0 » 20 Окт 2015, 18:02

Благодаря за инфото :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.05.2011
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е30 325 купе

Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д

Мнение от Joro_pepi » 26 Май 2016, 14:42

Здравейте колеги. Моята кола сега е е46 330д, 184 коня, автоматична скоростна кутия и не са ми махани вихровите клапи.

След това което прочетох от началото на тази тема разбирам, че е по-добре да ги махна за да не се откъсне пърче от някоя клапа или цяла и да попадне в мотора , след това да се ремапне софтуера на самата скоростна кутия по някакъв начин. Правилно ли съм разбрал ?

Имам и още два въпроса:
1. След свалянето на всмукателният колектор и премахването на тези клапи трябва ли да се монтира нещо на тяхно място или само да се премахнат, зачисти колектора и монтира по същият начин дори и да не сменям гарнитурки ?
2. Някой би ли ме насочил при кой да отида в София да подобри скоростната кутия след премахването на клапите ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д

Мнение от (bubsa) » 26 Май 2016, 19:46

Joro_pepi написа:Здравейте колеги. Моята кола сега е е46 330д, 184 коня, автоматична скоростна кутия и не са ми махани вихровите клапи.

След това което прочетох от началото на тази тема разбирам, че е по-добре да ги махна за да не се откъсне пърче от някоя клапа или цяла и да попадне в мотора , след това да се ремапне софтуера на самата скоростна кутия по някакъв начин. Правилно ли съм разбрал ?

Имам и още два въпроса:
1. След свалянето на всмукателният колектор и премахването на тези клапи трябва ли да се монтира нещо на тяхно място или само да се премахнат, зачисти колектора и монтира по същият начин дори и да не сменям гарнитурки ?
2. Някой би ли ме насочил при кой да отида в София да подобри скоростната кутия след премахването на клапите ?

Не се занимавай с глупости,а си купи колектор оригинално без пеперуди ;) По 100-тина лв вървят.
Измиваш го хубаво,сменяваш гарнитурките и караш!При желание си изолирай и ЕГР-а да не ти цапа колектора.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.05.2011
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е30 325 купе

Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д

Мнение от Joro_pepi » 26 Май 2016, 23:58

Колега, извинявай за глупавият въпрос, но от какъв мотор търся без пеперуди ? Не се ли произвеждат всички с пеперуди на 330д ? Моята е 184 коня.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 16.04.2014
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW e39 530d 2001 sedan automatic
Мечтае да кара: Нещо М

Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д

Мнение от dido_06 » 27 Май 2016, 14:06

Joro_pepi написа:Колега, извинявай за глупавият въпрос, но от какъв мотор търся без пеперуди ? Не се ли произвеждат всички с пеперуди на 330д ? Моята е 184 коня.

Моята е ръчка и няма фабрично. Ако е автомат има пеперуди. Става дума за 184 к.с. 204 кончета които са имат и ръчките и автоматите.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook