ДА го купя или пък НЕ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: ДА го купя или пък НЕ
Ееее мерси, винаги съм знаел че тук е мястото където се чувствам най-добре и в свои води....ето защо пак ще си взема БМВ
По темата - колата е си е на реше, но това не ме притеснява. Имам много добър бояджия и автоматично ще бъде пребодисана цялостно в Estoril Blue
Иначе от прочетеното...сервото не ме притеснява особено като ремонт. Днес ще я видя и ако по VIN излезе реална ще я взема.
Любопитно ми е само ако се окаже реална 2002+ година, как и защо подяволите в КАТ са я писали 2000г.


По темата - колата е си е на реше, но това не ме притеснява. Имам много добър бояджия и автоматично ще бъде пребодисана цялостно в Estoril Blue

Иначе от прочетеното...сервото не ме притеснява особено като ремонт. Днес ще я видя и ако по VIN излезе реална ще я взема.
Любопитно ми е само ако се окаже реална 2002+ година, как и защо подяволите в КАТ са я писали 2000г.

- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: ДА го купя или пък НЕ
julkata1 написа:torettos написа:julkata1 написа:....вакум помпата се прави с нови гарнитури за 25лв .....![]()
Колега гарнитурите за вакум помпата са има няма 0.60 ст.
![]()
Говоря за оригиналния кит гарнитури от БМВ номер 11668626471, предполагам че има и за по-малко
Въйййййй майко....







Номенклатурен номер : 11668626471
Описание : КОМПЛЕКТ УПЛЪТНЕНИЯ ЗА ВАКУУМНА ПОМПА
Ед.цена (с ДДС) : 25.67 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Два пъти съм я правил тази вакум помпа - две овални гумички не знам как струват 25,67 лв....
До автора колега дай този VIN да видим и ние колата пък лесно се разбира коя година


Re: ДА го купя или пък НЕ
Довечера ще споделя всичко след като я видя на живо и пробвам...
Иначе за Дару (съответно и в Камор по настоящем Бавария не е по-различно) да се посмеете:
Преди 3-4 години на последното ми Е36, при смяна на масло на скоростите реших да сервизирам и скоростната кутия, като за целта смених първичния лагер (мисля, че така се казваше) Най-отпред на скоростната от към двигателя. Имаше лек луфт, което ме дразнеше. Отивам в Дару - 320лв за лагера
Проверявам по "Симеон" - намирам алтернативи до 150лв. Отидох в магазина зза БМВ части в началото на Ботевградско шосе (София) и взех от един оригинален лагер номера...на 200 метра от тях има официално представителство на SKF...същия лагер се оказа, че се слага на много коли и дори на камиони. Купих си оригинален SKF за 36лв
Дали тия боклуци в официалните сервизи не слагат надценки безбожни.
Същия номер и със съединител имах тогава.
Иначе за Дару (съответно и в Камор по настоящем Бавария не е по-различно) да се посмеете:
Преди 3-4 години на последното ми Е36, при смяна на масло на скоростите реших да сервизирам и скоростната кутия, като за целта смених първичния лагер (мисля, че така се казваше) Най-отпред на скоростната от към двигателя. Имаше лек луфт, което ме дразнеше. Отивам в Дару - 320лв за лагера



Дали тия боклуци в официалните сервизи не слагат надценки безбожни.
Същия номер и със съединител имах тогава.
Re: ДА го купя или пък НЕ
Ти какво очакваш, че чак и като смешка го разправяш?
Да си купиш оригинална част нищо, че БМВ не я произвежда, да е в складовете на БМВ, да има такава логистика, да си слагат името зад продаваната част и накрая да ти е на същата цена, като на някоя стандартна част на пазара в съседното магазинче, което има 1000 лева обща инвестиция в един стол и 2 витрини?
Да си купиш оригинална част нищо, че БМВ не я произвежда, да е в складовете на БМВ, да има такава логистика, да си слагат името зад продаваната част и накрая да ти е на същата цена, като на някоя стандартна част на пазара в съседното магазинче, което има 1000 лева обща инвестиция в един стол и 2 витрини?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: ДА го купя или пък НЕ
Не разсъждаваш в правилна насока
Нищо нем оже да оправдае тези цени, още повече довод като този
Работил съм за световно известна тунинг компания която прави много сериозни машини (умишлено не я назовавам). Та същата коммпания предлага усилени спирачки, като 8-буталните бяха с цена 18 000лв - клиент с бронирана кола си ги поръча и като пристигнаха какво да видя...на кутиите пише Алкон
Много добра фирма за спирачки - те явно ги произвеждаха за въпросният тунинг бранд. Погледнах в сайта на под-производителя и какво да видя 7000лв комплекта
И какво се оказва, само за да си сложат логото отгоре плащаш 11 000лв ?!?!
Същият е случая с въпросния лагер за който споменах - БМВ не произвежда лагери
А ги възлага на фирма подизпълнител, която в слуая е SKF...и какво се оказва, ако си го взема от SKF директно ми е 10 пъти по-евти, ако го взема от Дару...само заради щампата БМВ...да платя 10 пъти повече...няма шанс
Тук не става дума за китайска алтернатива, а за абсолютно същата част 

Работил съм за световно известна тунинг компания която прави много сериозни машини (умишлено не я назовавам). Та същата коммпания предлага усилени спирачки, като 8-буталните бяха с цена 18 000лв - клиент с бронирана кола си ги поръча и като пристигнаха какво да видя...на кутиите пише Алкон



Същият е случая с въпросния лагер за който споменах - БМВ не произвежда лагери



Re: ДА го купя или пък НЕ
Първо - не е същата част.
При възлагането на производството на дадена част, то ти имаш технически изисквания. Тези изисквания трябва производителя да ги покрие. Ако каже, че ги покрива, то си стискат ръката за сделката.
След това производителя може да е същия, лагера да е същия, но да не отговаря на зададените параметри от клиента преди това. Примерно да не е минал 3-но закаляване, а само 2-но, защото така са решили, за да спестят пари.
Дали е същата част или не, ти не може да знаеш. Може да предполагаш. Също така практиката е показала, че някои части знаеш кой ги произвежда, ама една част закупена от оригиналния производител издържа много по-малко от същата част, но закупена от официалния представител. Сам може да си направиш изводите.
И накрая - не, не защитавам цените на частите от представител на БМВ. Много печелят, но и разходите са им много големи. Дори една част да я вземат от даден производител, то те се задължават да я държат на склад - брандирана с БМВ логото. Това ако си представиш какви разхди са реално, то може и да разбереш защо една част при едните може да струва Х а при друг 2х Х.
При възлагането на производството на дадена част, то ти имаш технически изисквания. Тези изисквания трябва производителя да ги покрие. Ако каже, че ги покрива, то си стискат ръката за сделката.
След това производителя може да е същия, лагера да е същия, но да не отговаря на зададените параметри от клиента преди това. Примерно да не е минал 3-но закаляване, а само 2-но, защото така са решили, за да спестят пари.
Дали е същата част или не, ти не може да знаеш. Може да предполагаш. Също така практиката е показала, че някои части знаеш кой ги произвежда, ама една част закупена от оригиналния производител издържа много по-малко от същата част, но закупена от официалния представител. Сам може да си направиш изводите.
И накрая - не, не защитавам цените на частите от представител на БМВ. Много печелят, но и разходите са им много големи. Дори една част да я вземат от даден производител, то те се задължават да я държат на склад - брандирана с БМВ логото. Това ако си представиш какви разхди са реално, то може и да разбереш защо една част при едните може да струва Х а при друг 2х Х.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: ДА го купя или пък НЕ
Колега не оспорвам качеството и не искам да изпадам в спорове или полемики ама не разбирам тези гумички
как могат да струват 25 лв.
Като същите произведени от висококачествен температуроустойчив каучук от БГ фирма са за 0.60 ст.
То лого, склад, пресовка ама ...
Извинявайте за
как могат да струват 25 лв.

То лого, склад, пресовка ама ...
Извинявайте за

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: ДА го купя или пък НЕ
Та сега по същество - колата си е добре бита от градушка. По VIN си ми излезна 2002г. Януари със същият цвят и екстри - значи има шанс в КАТ да са оакали нещата.
Сервото на спирачката при ряязко натискане след каране работи. При няколко натискания в серия втвърдява.
Предницата тропа стабилно - следователно шарнири с биалетки (които до колкото знам тук са алуминиеви и вървят комплект). Сега ще погледна цени колко пари са. Има си тук таме козметични забележки на първо четене.
Съединителя отлепя горе, но пък на тест с пускане на място на втора с газ и директно махане на крака от педала - колата забива моцуна. С изключено ASC пали гуми, следователно има живот още в него.
Забелязвам при каране на 2-ра лек шум от моторният отсег, който не мога да локализирам какъв е...като лека вибрация на 3-4000 оборота на 2-ра при пускане на педала на газта.
До тук сравнително добре.
Копчетата на ел стъклата от едната страна са обърнати, тоест задното е предно, а предното е прецакано и не контролира задното. Предния джам пък при задържане не се смъква и качвеа автоматично до край...трябва да се държи. Според продавача с нови копчета ще се оправи....дали?
Но и това е бял кажър.
Климатроника не духа (сега ще търся теми из форума) Очита си, свети си, но не тръгва да духа нито студено нито топло. Според собственика проблема е в някаква букса която се намира в дясно оот климатроника, под централната конзола. В която трябвало да се споят някакви жици.
АСЦ работи, задни накладки за смяна.
В общи линии е това...трябва да реша до сутринта дали да я взема. Споделяйте въпросните неща като ориентир какви пари ще ми излезнат като части без труд. (с изключение на климатроника) За всичко друго имам добър майстро с добри цени.
Благодаря предварително
Започвам с мисленето аз
Сервото на спирачката при ряязко натискане след каране работи. При няколко натискания в серия втвърдява.
Предницата тропа стабилно - следователно шарнири с биалетки (които до колкото знам тук са алуминиеви и вървят комплект). Сега ще погледна цени колко пари са. Има си тук таме козметични забележки на първо четене.
Съединителя отлепя горе, но пък на тест с пускане на място на втора с газ и директно махане на крака от педала - колата забива моцуна. С изключено ASC пали гуми, следователно има живот още в него.
Забелязвам при каране на 2-ра лек шум от моторният отсег, който не мога да локализирам какъв е...като лека вибрация на 3-4000 оборота на 2-ра при пускане на педала на газта.
До тук сравнително добре.
Копчетата на ел стъклата от едната страна са обърнати, тоест задното е предно, а предното е прецакано и не контролира задното. Предния джам пък при задържане не се смъква и качвеа автоматично до край...трябва да се държи. Според продавача с нови копчета ще се оправи....дали?
Но и това е бял кажър.
Климатроника не духа (сега ще търся теми из форума) Очита си, свети си, но не тръгва да духа нито студено нито топло. Според собственика проблема е в някаква букса която се намира в дясно оот климатроника, под централната конзола. В която трябвало да се споят някакви жици.
АСЦ работи, задни накладки за смяна.
В общи линии е това...трябва да реша до сутринта дали да я взема. Споделяйте въпросните неща като ориентир какви пари ще ми излезнат като части без труд. (с изключение на климатроника) За всичко друго имам добър майстро с добри цени.
Благодаря предварително

Започвам с мисленето аз

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: ДА го купя или пък НЕ
За климатроника търси ,,таралеж'', рециклиране.
Re: ДА го купя или пък НЕ
E36TM написа:Реших го...ще търся друго, няма тепърва да съживявам гробници :-)
И то ще е голям филм съживяването на точно този

..Bayerische Motoren Werke..


Re: ДА го купя или пък НЕ
Даваха ми я на 4000...ноо по бегли сметки, за да ми харесва щеше да ми глътне още 2500- 3000лв. А за около 6000 има читави екземпляри. Не мога да си позволя да карам БМВ кенеф просто...ноо някой на който това не мунправи впечатление ще я лапне де.
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: ДА го купя или пък НЕ
E36TM написа:Реших го...ще търся друго, няма тепърва да съживявам гробници :-)
ебати кенефа, добре си се отказал...
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани