майстор на ванос-о-рингове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: майстор на ванос-о-рингове
Djelebov написа:vergi_og написа:Е да-всеки може,но при някои ''майстори'' хъркането на ваноса си остава,а то4но това е деликатния момент.......В сайта на Бейсан го пи6е как става,но явно никой от специалистите не го чете и по удачния вариант за тях е да се вземе друг ванос за донор,който е на ????? километри и който е'' по- малко износен''.???????Изчетох доста по форума и видях,че при голяма част от колегите хъркането при студен старт си остава въпреки смяната на металните и тефлоновите о-пръстени.Затова колега не случайно съм писал,че търся човек,който се е занимавал с това
Единствения начин да си 100% сигурен в качествено извършения ремонт и че майсторът ще следва процедурата точка по точка, е майсторът да си ти
Така е, но за да си направи сам процедурата, му трябват и инструменти за зацепване. А те са доста скъпи са еднократно свършване на работа

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: майстор на ванос-о-рингове
vergi_og написа:Двойния ванос не се зацепва при смяна на о пръстени колега.

- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: майстор на ванос-о-рингове
Не знам защо, но си мислех за единичния ванос..
Мерси за пояснението
Мерси за пояснението

- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
Re: майстор на ванос-о-рингове
E та точно такъв трябва да търся,4е досега при трима ходих и колата им се вижда като космически кораб,а джоба олекна с 700 лв,но оправия няма.....Ако познаваш някой от тия ''инжинери'' дай някакъв телефон,ако не поне не се изказвай неподготвен.......... 

- kpa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 11.08.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: M3 & 320i
Re: майстор на ванос-о-рингове
vergi_og написа:E та точно такъв трябва да търся,4е досега при трима ходих и колата им се вижда като космически кораб,а джоба олекна с 700 лв,но оправия няма.....Ако познаваш някой от тия ''инжинери'' дай някакъв телефон,ако не поне не се изказвай неподготвен..........
Колега, бях ти дал контакт на момчето, което направи моя, не можа ли да ти свърши работа?
Даже е писал две мнения по-горе.
Re: майстор на ванос-о-рингове
колеги видях се в чудо с тая кола-ходих при милен napsters от София и сменихме о-пръстените и ратле кита от бейсан,колата вървя доста добре точно 2 седмици след което отново заби гре6ка на соленоида на смукателния вал а и хъркането от ваноса при студен двигател си остана.тоя соленоид го сменям вече 2 пъти и мислех че го дава като гре6ка от о-пръстените,но явно не.в момента колата пак я няма никаква до 2-3000 оборота.ваносите са зацепени добре според милен и нямат отклонение-ако някой се наема да я оправи тая ''космическа ракета'' да пи6е.......... 

Re: майстор на ванос-о-рингове
Малко вероятно е да намериш майстор, който ще се занимае толкова подробно с проблема колкото ти се иска.
Щом ти дава грешка на входящия вал, значи е нещо от системата там - соленоид, буталце, пружинка, бутало на ваноса с уплътнения, аксиален/радиален луфт на буталото на ваноса, наранявания/износване по корпуса на ваноса където се движи буталото (и буталото на соленоида, проблем със зъбните предавки към вала. От всичко това щом са сменени уплътненията и ретъл кита (као всичко е извършено коректно) доста от нещата отпадат. Наранявания по зъбните предавки на вала са много малко вероятни - не съм чувал за такъв случай. Така, че остава вариянта със соленоид-а с пружинката и буталцето. Друг проблем може да е електрическата вързка към соленоиеда. Вижте състоянието на клемите в буксата, почистете с контактен спрей. Може и кабела някъде да прави проблем.
Като начало аз лично бих започнал със почистване на буксата и крачетата на соленоида, пробване на работата на соленоида с батерийка и почистване на леглото на буталцето на соленоида - това поне е доста просто и не иска особенно разглобяване.
В краен случай се сменя целия ванос - като цяло ако купиш, два нови соленоида, бутала към тях, уплътнения и ретъл кит, си на средата от цената на цял ванос, който със сигурност ще работи както трябва.
И още нещо - говори се за смяна на уплътнения, но аз съм виждал, че и по самото легло където се движат буталата на ваноса има износване - това няма как да се оправи. Но дори и при това положение няма да записва грешаки, а просто няма да е съвсем точно позициониран вала от ваноса.
Щом ти дава грешка на входящия вал, значи е нещо от системата там - соленоид, буталце, пружинка, бутало на ваноса с уплътнения, аксиален/радиален луфт на буталото на ваноса, наранявания/износване по корпуса на ваноса където се движи буталото (и буталото на соленоида, проблем със зъбните предавки към вала. От всичко това щом са сменени уплътненията и ретъл кита (као всичко е извършено коректно) доста от нещата отпадат. Наранявания по зъбните предавки на вала са много малко вероятни - не съм чувал за такъв случай. Така, че остава вариянта със соленоид-а с пружинката и буталцето. Друг проблем може да е електрическата вързка към соленоиеда. Вижте състоянието на клемите в буксата, почистете с контактен спрей. Може и кабела някъде да прави проблем.
Като начало аз лично бих започнал със почистване на буксата и крачетата на соленоида, пробване на работата на соленоида с батерийка и почистване на леглото на буталцето на соленоида - това поне е доста просто и не иска особенно разглобяване.
В краен случай се сменя целия ванос - като цяло ако купиш, два нови соленоида, бутала към тях, уплътнения и ретъл кит, си на средата от цената на цял ванос, който със сигурност ще работи както трябва.
И още нещо - говори се за смяна на уплътнения, но аз съм виждал, че и по самото легло където се движат буталата на ваноса има износване - това няма как да се оправи. Но дори и при това положение няма да записва грешаки, а просто няма да е съвсем точно позициониран вала от ваноса.
Re: майстор на ванос-о-рингове
Колега 2 пъти го сменях соленоида а кабела и буксата ги замерваха и казаха че всичко е ок.
.

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: майстор на ванос-о-рингове
vergi_og написа:...ваносите са зацепени добре според милен и нямат отклонение...
Значи сте я закачили на живи данни и се вижда, че това което иска ECU-то е същото като това, което прави ваносът с двата вала ??? По пътя на логиката това е невъзможно при неработещ соленоид - значи и соленоидът ти е ОК.., а проблемът ти е другаде. Също така, пак по пътя на логиката, ако на живи данни се вижда, че ваносът си върши работата точно както му е дадена от ECU-то, дори и да скърца и чука на умряло, проблем с динамиката на колата не би трябвало да имаш. Просто разсъждавам..

- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
Re: майстор на ванос-о-рингове
Някой най вероятно си е правил свободни съчинения.Най вероятно не е зацепен ваноса като хората.

Re: майстор на ванос-о-рингове
Милен провери ваноса със специалния инструмент и каза че вече е бил зацепван и че е направено добре и няма нужда да се пипа.???
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани