Уплатнения на купе
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Уплатнения на купе
Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Уплатнения на купе
hacker4eto1 написа:Maxmadness написа:hacker4eto1 написа:и моята свисти виж си капаците на огледалатаако трябва им чукни едно хартиено тиксо и пробвай пак .. при мен от там беше мизерията.
При мен беше страшно веселие докато разберем от къде свистеше над 120кми се оказа точно левия капак на огледалото !!!
На снимката може да видите какво чудо беше облепването на цялата кола с колегата koleto_78...
минах и аз по тоя път колега![]()
огледалото е залепено и проблемите със свистенето изчезнаха
![]()
И аз си мислех ,че е от стъклото но след като го изолирах останахслед това викам да не е от огледалото и точно там се оказа проблема
Ама колегите като ги гледам са решили да свалят вратите и пантите май като гледам какво са тръгнали да разглабят ,най много да не могат си отворят вратата повече....
Ок при тебе може да е било от това, но при мен дори и да карам с 20км/ч с чува така сякаш вратата не е до край затворена, отстрани на колонката която е към панела стъклото не прилепва към уплътнението и има около 1мм луфт, който се вижда с просто око. Заради това съм се насочил към смяна на уплътнението.
- fancooler
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Уплатнения на купе
dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д
Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Уплатнения на купе
vankatagsi написа:hacker4eto1 написа:Maxmadness написа:hacker4eto1 написа:и моята свисти виж си капаците на огледалатаако трябва им чукни едно хартиено тиксо и пробвай пак .. при мен от там беше мизерията.
При мен беше страшно веселие докато разберем от къде свистеше над 120кми се оказа точно левия капак на огледалото !!!
На снимката може да видите какво чудо беше облепването на цялата кола с колегата koleto_78...
минах и аз по тоя път колега![]()
огледалото е залепено и проблемите със свистенето изчезнаха
![]()
И аз си мислех ,че е от стъклото но след като го изолирах останахслед това викам да не е от огледалото и точно там се оказа проблема
Ама колегите като ги гледам са решили да свалят вратите и пантите май като гледам какво са тръгнали да разглабят ,най много да не могат си отворят вратата повече....
Ок при тебе може да е било от това, но при мен дори и да карам с 20км/ч с чува така сякаш вратата не е до край затворена, отстрани на колонката която е към панела стъклото не прилепва към уплътнението и има около 1мм луфт, който се вижда с просто око. Заради това съм се насочил към смяна на уплътнението.
Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово.

fancooler написа:dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д
Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!
Или вместо да правиш такива цигании си купи капак втора употреба за 15-20лв и бъди много щастлив !
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Уплатнения на купе
Maxmadness написа:
Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово.
Вратите не се барат,че почват да стават луфтове, по добре смяна на водачите и всичко си идва на място

- fancooler
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Уплатнения на купе
Maxmadness написа:fancooler написа:dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д
Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!
Или вместо да правиш такива цигании си купи капак втора употреба за 15-20лв и бъди много щастлив !
Аз като едно цигане първо попитах за нов в М-Кар, ама не се продава отделно. Разтърсих се из моргите - капаците, които ми предлагаха, бяха в същото състояние като моя! Те затова се захванах да лепя!
Maxmadness написа: Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово.
Верно ли?

Nedko Anev написа:Вратите не се барат,че почват да стават луфтове, по добре смяна на водачите и всичко си идва на място

- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Уплатнения на купе
fancooler написа:Maxmadness написа:fancooler написа:dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д
Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!
Или вместо да правиш такива цигании си купи капак втора употреба за 15-20лв и бъди много щастлив !
Аз като едно цигане първо попитах за нов в М-Кар, ама не се продава отделно. Разтърсих се из моргите - капаците, които ми предлагаха, бяха в същото състояние като моя! Те затова се захванах да лепя!Maxmadness написа: Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово.
Верно ли?
Nedko Anev написа:Вратите не се барат,че почват да стават луфтове, по добре смяна на водачите и всичко си идва на място
Брей че сте ми едни професори тука



"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Уплатнения на купе
Maxmadness написа:fancooler написа:Maxmadness написа:fancooler написа:dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д
Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!
Или вместо да правиш такива цигании си купи капак втора употреба за 15-20лв и бъди много щастлив !
Аз като едно цигане първо попитах за нов в М-Кар, ама не се продава отделно. Разтърсих се из моргите - капаците, които ми предлагаха, бяха в същото състояние като моя! Те затова се захванах да лепя!Maxmadness написа: Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово.
Верно ли?
Nedko Anev написа:Вратите не се барат,че почват да стават луфтове, по добре смяна на водачите и всичко си идва на място
Брей че сте ми едни професори тукаПак казвам имах такъв проблем,същия като на колегите и прибрах куката на купето точно с 1мм по навътре,и шума изчезна и всички проблеми - пък вие си сменявайте уплътнения водачи каквото искате
Нямам никакви луфтове нито вратата ми седи на криво,просто шума от вятъра изчезна.Пък ми е интересно господа професори,вие като си сваляте вратите например за пребоядисване на фалцовете и праговете после като върнете вратата сигурно я уцелвате от първия път как е седяла и не напасвате нищо
Аз ще пробвам това което казваш и ще пиша за резултата. По принцип има логика, но ще видим дали при мен ще има ефект.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Уплатнения на купе
vankatagsi написа:Maxmadness написа:fancooler написа:Maxmadness написа:fancooler написа:dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д
Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!
Или вместо да правиш такива цигании си купи капак втора употреба за 15-20лв и бъди много щастлив !
Аз като едно цигане първо попитах за нов в М-Кар, ама не се продава отделно. Разтърсих се из моргите - капаците, които ми предлагаха, бяха в същото състояние като моя! Те затова се захванах да лепя!Maxmadness написа: Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово.
Верно ли?
Nedko Anev написа:Вратите не се барат,че почват да стават луфтове, по добре смяна на водачите и всичко си идва на място
Брей че сте ми едни професори тукаПак казвам имах такъв проблем,същия като на колегите и прибрах куката на купето точно с 1мм по навътре,и шума изчезна и всички проблеми - пък вие си сменявайте уплътнения водачи каквото искате
Нямам никакви луфтове нито вратата ми седи на криво,просто шума от вятъра изчезна.Пък ми е интересно господа професори,вие като си сваляте вратите например за пребоядисване на фалцовете и праговете после като върнете вратата сигурно я уцелвате от първия път как е седяла и не напасвате нищо
Аз ще пробвам това което казваш и ще пиша за резултата. По принцип има логика, но ще видим дали при мен ще има ефект.
Нищо не ти коства колега ако нещо не ти хареса тая кука на купето се държи на 2 еврейски звезди,2 минути работа е пробвайте ако изчезне шума ще черпите по една бира,ако не поне сте пробвали най-лесното преди да се занимавате със безмислена смяна на уплътнения и разни водачи.
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Gamer4etoCS
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.08.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330CI
- Мечтае да кара: Porsche 911
Re: Уплатнения на купе
Здравейте колеги,
Аз имах подобни оплаквания от шофьорската страна и след кратко разузнаване в интернет открих упътвания за реглаж на стъклата. На мен ми помогна надявам се и на вас да е така. Дори се препоръчва да се направи този реглаж преди да се прибегне до смяна на уплътнения.
Става въпрос за проста процедура, която включва премахване на цветната лайсна на вратата и охлабване на водачите на стъклото.
Следва ръчно преместване на стъклото напред/назад и стягане.
Съществуват 3 вида реглаж - 1 - напред/назад по дължина; 2 - нагоре/надолу по височина; 3 - навътре/навън за наклона на притискане на стъклото.
Прикачам упътването от Bentley manual което използвах.
Аз имах подобни оплаквания от шофьорската страна и след кратко разузнаване в интернет открих упътвания за реглаж на стъклата. На мен ми помогна надявам се и на вас да е така. Дори се препоръчва да се направи този реглаж преди да се прибегне до смяна на уплътнения.
Става въпрос за проста процедура, която включва премахване на цветната лайсна на вратата и охлабване на водачите на стъклото.
Следва ръчно преместване на стъклото напред/назад и стягане.
Съществуват 3 вида реглаж - 1 - напред/назад по дължина; 2 - нагоре/надолу по височина; 3 - навътре/навън за наклона на притискане на стъклото.
Прикачам упътването от Bentley manual което използвах.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Less traction, more action.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани