Уплатнения на купе

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: Насам-натам
Пол: Мъж
Кара: BMW E92 335xi
Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition

Re: Уплатнения на купе

Мнение от dpopov » 28 Яну 2015, 13:36

Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Уплатнения на купе

Мнение от vankatagsi » 28 Яну 2015, 14:54

hacker4eto1 написа:
Maxmadness написа:
hacker4eto1 написа:и моята свисти виж си капаците на огледалата :mrgreen: ако трябва им чукни едно хартиено тиксо и пробвай пак .. при мен от там беше мизерията. :smoke:


Изображение

При мен беше страшно веселие докато разберем от къде свистеше над 120км :banghead: и се оказа точно левия капак на огледалото !!!

На снимката може да видите какво чудо беше облепването на цялата кола с колегата koleto_78... :mrgreen:


минах и аз по тоя път колега :mrgreen: :lalala: огледалото е залепено и проблемите със свистенето изчезнаха :driving:
И аз си мислех ,че е от стъклото но след като го изолирах останах :conf: след това викам да не е от огледалото и точно там се оказа проблема :yes: Ама колегите като ги гледам са решили да свалят вратите и пантите май като гледам какво са тръгнали да разглабят ,най много да не могат си отворят вратата повече.... :censored:


Ок при тебе може да е било от това, но при мен дори и да карам с 20км/ч с чува така сякаш вратата не е до край затворена, отстрани на колонката която е към панела стъклото не прилепва към уплътнението и има около 1мм луфт, който се вижда с просто око. Заради това съм се насочил към смяна на уплътнението.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 320Ci '01

Re: Уплатнения на купе

Мнение от fancooler » 28 Яну 2015, 15:18

dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д


Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: Уплатнения на купе

Мнение от Maxmadness » 30 Яну 2015, 5:24

vankatagsi написа:
hacker4eto1 написа:
Maxmadness написа:
hacker4eto1 написа:и моята свисти виж си капаците на огледалата :mrgreen: ако трябва им чукни едно хартиено тиксо и пробвай пак .. при мен от там беше мизерията. :smoke:


Изображение

При мен беше страшно веселие докато разберем от къде свистеше над 120км :banghead: и се оказа точно левия капак на огледалото !!!

На снимката може да видите какво чудо беше облепването на цялата кола с колегата koleto_78... :mrgreen:


минах и аз по тоя път колега :mrgreen: :lalala: огледалото е залепено и проблемите със свистенето изчезнаха :driving:
И аз си мислех ,че е от стъклото но след като го изолирах останах :conf: след това викам да не е от огледалото и точно там се оказа проблема :yes: Ама колегите като ги гледам са решили да свалят вратите и пантите май като гледам какво са тръгнали да разглабят ,най много да не могат си отворят вратата повече.... :censored:


Ок при тебе може да е било от това, но при мен дори и да карам с 20км/ч с чува така сякаш вратата не е до край затворена, отстрани на колонката която е към панела стъклото не прилепва към уплътнението и има около 1мм луфт, който се вижда с просто око. Заради това съм се насочил към смяна на уплътнението.


Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово. :kuku:

fancooler написа:
dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д


Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!



Или вместо да правиш такива цигании си купи капак втора употреба за 15-20лв и бъди много щастлив !
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Уплатнения на купе

Мнение от DigitalExile » 30 Яну 2015, 10:55

Maxmadness написа:
Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово. :kuku:


Вратите не се барат,че почват да стават луфтове, по добре смяна на водачите и всичко си идва на място ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 320Ci '01

Re: Уплатнения на купе

Мнение от fancooler » 30 Яну 2015, 14:33

Maxmadness написа:
fancooler написа:
dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д


Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!



Или вместо да правиш такива цигании си купи капак втора употреба за 15-20лв и бъди много щастлив !


Аз като едно цигане първо попитах за нов в М-Кар, ама не се продава отделно. Разтърсих се из моргите - капаците, които ми предлагаха, бяха в същото състояние като моя! Те затова се захванах да лепя!

Maxmadness написа: Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово. :kuku:


Верно ли? :dummy:

Nedko Anev написа:Вратите не се барат,че почват да стават луфтове, по добре смяна на водачите и всичко си идва на място ;)

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: Уплатнения на купе

Мнение от Maxmadness » 30 Яну 2015, 22:52

fancooler написа:
Maxmadness написа:
fancooler написа:
dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д


Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!



Или вместо да правиш такива цигании си купи капак втора употреба за 15-20лв и бъди много щастлив !


Аз като едно цигане първо попитах за нов в М-Кар, ама не се продава отделно. Разтърсих се из моргите - капаците, които ми предлагаха, бяха в същото състояние като моя! Те затова се захванах да лепя!

Maxmadness написа: Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово. :kuku:


Верно ли? :dummy:

Nedko Anev написа:Вратите не се барат,че почват да стават луфтове, по добре смяна на водачите и всичко си идва на място ;)

:yes:


Брей че сте ми едни професори тука :mhihi: Пак казвам имах такъв проблем,същия като на колегите и прибрах куката на купето точно с 1мм по навътре,и шума изчезна и всички проблеми - пък вие си сменявайте уплътнения водачи каквото искате :mhihi: Нямам никакви луфтове нито вратата ми седи на криво,просто шума от вятъра изчезна.Пък ми е интересно господа професори,вие като си сваляте вратите например за пребоядисване на фалцовете и праговете после като върнете вратата сигурно я уцелвате от първия път как е седяла и не напасвате нищо :mhihi:
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Уплатнения на купе

Мнение от vankatagsi » 30 Яну 2015, 23:37

Maxmadness написа:
fancooler написа:
Maxmadness написа:
fancooler написа:
dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д


Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!



Или вместо да правиш такива цигании си купи капак втора употреба за 15-20лв и бъди много щастлив !


Аз като едно цигане първо попитах за нов в М-Кар, ама не се продава отделно. Разтърсих се из моргите - капаците, които ми предлагаха, бяха в същото състояние като моя! Те затова се захванах да лепя!

Maxmadness написа: Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово. :kuku:


Верно ли? :dummy:

Nedko Anev написа:Вратите не се барат,че почват да стават луфтове, по добре смяна на водачите и всичко си идва на място ;)

:yes:


Брей че сте ми едни професори тука :mhihi: Пак казвам имах такъв проблем,същия като на колегите и прибрах куката на купето точно с 1мм по навътре,и шума изчезна и всички проблеми - пък вие си сменявайте уплътнения водачи каквото искате :mhihi: Нямам никакви луфтове нито вратата ми седи на криво,просто шума от вятъра изчезна.Пък ми е интересно господа професори,вие като си сваляте вратите например за пребоядисване на фалцовете и праговете после като върнете вратата сигурно я уцелвате от първия път как е седяла и не напасвате нищо :mhihi:



Аз ще пробвам това което казваш и ще пиша за резултата. По принцип има логика, но ще видим дали при мен ще има ефект.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: Уплатнения на купе

Мнение от Maxmadness » 31 Яну 2015, 1:33

vankatagsi написа:
Maxmadness написа:
fancooler написа:
Maxmadness написа:
fancooler написа:
dpopov написа:Колеги, как (къде) се залепя капака на огледалото, ако са му счупени щипките. Моето си седи на място .. ама няма нито 1 здрава щипка :Д


Има едни изпъкналости на задната, метална част. Аз шприцовах върху тях силикон и намазах ръба на самия пластмасов капак. Само че по ръба като слагаш внимавай с количеството, да не се омаже отвън, че после трудно се чисти!



Или вместо да правиш такива цигании си купи капак втора употреба за 15-20лв и бъди много щастлив !


Аз като едно цигане първо попитах за нов в М-Кар, ама не се продава отделно. Разтърсих се из моргите - капаците, които ми предлагаха, бяха в същото състояние като моя! Те затова се захванах да лепя!

Maxmadness написа: Абе пич не се занимавай с глупости да си сменяваш уплътненията,приберете вратата съвсем леко към купето и си живей живота спокойно ще прилепне хубаво стъклото по към уплътнението и готово. :kuku:


Верно ли? :dummy:

Nedko Anev написа:Вратите не се барат,че почват да стават луфтове, по добре смяна на водачите и всичко си идва на място ;)

:yes:


Брей че сте ми едни професори тука :mhihi: Пак казвам имах такъв проблем,същия като на колегите и прибрах куката на купето точно с 1мм по навътре,и шума изчезна и всички проблеми - пък вие си сменявайте уплътнения водачи каквото искате :mhihi: Нямам никакви луфтове нито вратата ми седи на криво,просто шума от вятъра изчезна.Пък ми е интересно господа професори,вие като си сваляте вратите например за пребоядисване на фалцовете и праговете после като върнете вратата сигурно я уцелвате от първия път как е седяла и не напасвате нищо :mhihi:



Аз ще пробвам това което казваш и ще пиша за резултата. По принцип има логика, но ще видим дали при мен ще има ефект.


Нищо не ти коства колега ако нещо не ти хареса тая кука на купето се държи на 2 еврейски звезди,2 минути работа е пробвайте ако изчезне шума ще черпите по една бира,ако не поне сте пробвали най-лесното преди да се занимавате със безмислена смяна на уплътнения и разни водачи.
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.08.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330CI
Мечтае да кара: Porsche 911

Re: Уплатнения на купе

Мнение от Gamer4etoCS » 02 Фев 2015, 18:30

Здравейте колеги,

Аз имах подобни оплаквания от шофьорската страна и след кратко разузнаване в интернет открих упътвания за реглаж на стъклата. На мен ми помогна надявам се и на вас да е така. Дори се препоръчва да се направи този реглаж преди да се прибегне до смяна на уплътнения.

Става въпрос за проста процедура, която включва премахване на цветната лайсна на вратата и охлабване на водачите на стъклото.
Следва ръчно преместване на стъклото напред/назад и стягане.
Съществуват 3 вида реглаж - 1 - напред/назад по дължина; 2 - нагоре/надолу по височина; 3 - навътре/навън за наклона на притискане на стъклото.

Прикачам упътването от Bentley manual което използвах.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Less traction, more action.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook