Проблем с "умна дюза"
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проблем с "умна дюза"
zvetiko написа:Смених дюзата преди 2 дни и сега има съвсем лека промяна. Преди да сменя дюзата дигаше скорост до към 120, 130 вече със зор. Сега я понастъпах до към 180-190 няма проблем...
Значи все пак има някакъв смисъл от умната дюза.![]()
Колега, трябва да се видят живи данни на работата на двигателя, и най-вероятно ще се разбере къде е проблема- фактически и зададен ъгъл на впръскване, фактическо и зададено количество въздух, налягане, което прави турбината... Може би ще трябва да се провери и горивоподаването...
Да, колега.Имаше смисъл от смяната на дюзата, но много слаба промяна. До колкото четох из форума стигнах до заключение че има доста варианти където може да има проблем за да не е така мощна вече колата, като най-честите са: ел.магнитен клапан на турбо, дебитомер и ЕГР клапан. Записах си час за утре при друг "майстор" , да видим какво ще каже и той. Ще пиша да споделя какво е станало.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с "умна дюза"
Пробвай първо с откачане на дебитомера, а после вече според мен трябва да започнеш да се замисляш и за проблем в ГНП-то.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Проблем с "умна дюза"
Zagy написа:Пробвай първо с откачане на дебитомера, а после вече според мен трябва да започнеш да се замисляш и за проблем в ГНП-то.
Ами оказва се че всичко си е в норми. Дебитомера е пушка. Днес правих за 5 път диагностика при различен от другите 4 майстори. Замериха ми колата и в движение, всичко си е в норма. Турбото си надува много добре, дебитомера е супер а за мен колата не върви както преди. Майстора който ми тества колата каза че колата си вървяла доста прилично, което е странно за мен като знам как се изстрелваше преди тази кола. Казаха ми че мога да пробвам да сменя клапана на турбото и че ЕГР клапана бил същия като на турбото и мога да ги разменя и да пробвам. Чудя се обаче колко надеждно е това и дали няма да стане някой друг фал ако ползвам този ЕГР клапан. Ако е същият клапана и може да се размени за да се види дали има разлика и от там да се предцени дали да се сменя ще е чудесно. Иначе трябва да дам 100-тина лв и не се знае дали ще има някакво подобрение.
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: Проблем с "умна дюза"
Същия е колега,но не се знае в какво състояние е и клапана на АГР-ра.Пробвай смени го и виж има ли разлика.Не бързай да даваш излишни пари.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с "умна дюза"
Не зная колегата решил ли си е проблема,но да добавя.При стартиране на двигателя нека види актуатора на турбото дали се движи.На ниско обороти без газ трябва да е прибрало лостчето до край.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани