Части за Е46 изработени от нас

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Части за Е46 изработени от нас

Мнение от Djelebov » 17 Авг 2014, 2:46

Хаос написа:Уау. По-аргументирано мнение скоро не бях чел.

Покажи нещо правено от теб, аз сложих ей там горе 2 даже.


:OT: И аз искам да видя детайл, направен от JTD - помня темата, в която JTD изкара формула, "доказваща", че масата на автомобила не е от значение за спирачния му път ;) ...т.е. имам съмнения, че инженерните му познания не са точно на нивото, на което той сам ги описва... A може и да греша

Иначе по темата: Биалетката е много хитра и вероятно достатъчно здрава, но и за мен "вероятното" не е достатъчно :confused: Един детайл трябва да се сметне или да се тества, че човек да си кара спокойно после ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Части за Е46 изработени от нас

Мнение от bscsystem » 17 Авг 2014, 12:39

За момента няма видими причини за безспокойство. Ако има адекватен начин за тестване, след като се разбие ще я сваля и ще изпробвам здравината в стеблото, но трябва колегата да предложи вариант, защото аз се сещам само за удари с чук, които със сигурност ще я повредят при повече желание. Отделно няма и начин, с който да измеря силата, която прилагам. Ако има машина за тая работа с удоволствие ще я изпробвам.

Да попитам, ако "втулката" е с дължина по цялото тяло това няма ли да заздрави конструкцията? В момента резбата не се вижда. Втулката е върху цялата резба навита, което ми изглежда по-здраво от мястото без резба, което в интерес на истината е 1см. в двата края
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: Англия
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: Downpipes, DCI, charge pipe+Tail BOV, JB4+BEF

Re: Части за Е46 изработени от нас

Мнение от rap17ka7a » 17 Авг 2014, 20:04

bscsystem написа:За момента няма видими причини за безспокойство. Ако има адекватен начин за тестване, след като се разбие ще я сваля и ще изпробвам здравината в стеблото, но трябва колегата да предложи вариант, защото аз се сещам само за удари с чук, които със сигурност ще я повредят при повече желание. Отделно няма и начин, с който да измеря силата, която прилагам. Ако има машина за тая работа с удоволствие ще я изпробвам.

Да попитам, ако "втулката" е с дължина по цялото тяло това няма ли да заздрави конструкцията? В момента резбата не се вижда. Втулката е върху цялата резба навита, което ми изглежда по-здраво от мястото без резба, което в интерес на истината е 1см. в двата края

Ако може и аз да се включа в дискусията :) по принцип резбите или по конкретно промените в сечението на даден елемент особено резките промени, са точките и местата, където се концентрират силите приложени вършу съответното тяло било то на опън, натиск, усукване или срязване. Въпросът е логично на какви сили е подложена една биалетка? Няма съмнение че при каквато и да е интервенция и промяна на сечението се отнемат от силовите качества на материала.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.07.2006
Кара: 205 GTI, 330d

Re: Части за Е46 изработени от нас

Мнение от ifcho » 18 Авг 2014, 11:38

Малко прекалявате с притесненията за биалетката, не за друго, ами защото функцията и като част от окачването е супер нищожна. Тя не е носещ елемент. Дори и да карате без биалетки, единствената промяна в колата ще е малко повече клатене на купето, нищо повече. Много от хората не биха и разбрали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Части за Е46 изработени от нас

Мнение от vavilon » 18 Авг 2014, 16:45

bscsystem написа:За момента няма видими причини за безспокойство. Ако има адекватен начин за тестване, след като се разбие ще я сваля и ще изпробвам здравината в стеблото, но трябва колегата да предложи вариант, защото аз се сещам само за удари с чук, които със сигурност ще я повредят при повече желание. Отделно няма и начин, с който да измеря силата, която прилагам. Ако има машина за тая работа с удоволствие ще я изпробвам.

Да попитам, ако "втулката" е с дължина по цялото тяло това няма ли да заздрави конструкцията? В момента резбата не се вижда. Втулката е върху цялата резба навита, което ми изглежда по-здраво от мястото без резба, което в интерес на истината е 1см. в двата края

Една преса с индикатор за килограми би ти свършила работа, за да видиш натоварването на биалетката. :yes:
Колегите, изказали се за натоварването и изчисленията са прави. Но все пак, това е само една биелтка. :) И тея дето ги продават са 1-ва хубост и много, много издръжливи. :mhihi:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook