Въпрос относно е46 330d 204 h.p

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 1.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 535d torque monster
Мечтае да кара: 550i supercharged
Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от ReLeFNIQ » 14 Апр 2014, 21:41

Да, ще мина през диагностика, за да проверя наляганията и управленията на различните клапани как са. Между другото какво турбо има този мотор? 2556 или друго? На какво налягане работи стандартно?
BMW :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от Nikolay P. » 15 Апр 2014, 14:43

ReLeFNIQ написа:Да, ще мина през диагностика, за да проверя наляганията и управленията на различните клапани как са. Между другото какво турбо има този мотор? 2556 или друго? На какво налягане работи стандартно?

Турбото на този мотор е Garrett GT2256V.
Последна промяна Nikolay P. на 15 Апр 2014, 17:04, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Кара: F90 M5

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от maikooo » 15 Апр 2014, 15:03

Nikolay P. написа:Турбото на този мотор е Garrett GT2256V и стоковото налягане е 1.50 - 1.55 бара.

:shock: :shock: :shock:
2256 е на 184 к.с. и бууст ~1,1 бара, а на 204 к.с. е 2260 и ~1,3 бара
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от lancerpor » 15 Апр 2014, 15:10

Колега, щом си от Варна иди при Тони от TST под комина над КАТ. Има дино, ще ти я замери и ще си спокоен. А съм чувал, че и може да и докара доста прилични коне. Е разбира се всичко това си има цена :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от Nikolay P. » 15 Апр 2014, 17:03

Извинявам се, грешката е моя!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от Oleg-16V » 16 Апр 2014, 9:36

колега взел си си супер кола,но има някой специфични недостатъци,които е желателно да ги отстраниш
съветвам те да си търсиш чугунен колектор за турбото от 330д 184коня заедно с него да смениш всички гарнитури,задължително виш интеркулера и провери турбо пътя след турбото към кулера,който много често изпуска налягане,клапите задължително трябва да се махнат от колектора,катализаторите също,тази кола също така се влияе от дебитометъра доста и е хубаво,ако няма да правиш ремап да го смениш,спортни филтри не слагай,колата ще ти стане по слаба във високите обороти в ниските нищо няма да усетиш...
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 1.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 535d torque monster
Мечтае да кара: 550i supercharged
Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от ReLeFNIQ » 16 Апр 2014, 22:57

Благодаря на всички включили се в темата. Към колегата от предния пост:
Каква е идеята за смяната на изпускателния с такъв от 184 к.с?
С абсолютно сток мотор какво може да се постигне като безопасен максимум на този мотор?
Колега, ти твойте 350 к.с как си ги постигнал,. с какви модификации освен челен кулер и усилен съединител?
Благодаря за отговорите!
BMW :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 1.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 535d torque monster
Мечтае да кара: 550i supercharged
Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от ReLeFNIQ » 16 Апр 2014, 23:00

Ремап ще се прави по някое време, в такъв случай да не би да се изолира софтуерно дебитомера?
BMW :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от Oleg-16V » 17 Апр 2014, 12:24

ReLeFNIQ написа:Благодаря на всички включили се в темата. Към колегата от предния пост:
Каква е идеята за смяната на изпускателния с такъв от 184 к.с?
С абсолютно сток мотор какво може да се постигне като безопасен максимум на този мотор?
Колега, ти твойте 350 к.с как си ги постигнал,. с какви модификации освен челен кулер и усилен съединител?
Благодаря за отговорите!

идеята е,че чугунения колектор от 184коня е с по-къси рънъри,по-здрав,повече мощност,няма никакъв лаг и по-ранно тръгване на турбото,практически поставен веднъж никога повече няма да пипаш там,а тръбния ти колектор се пука на всички възможни места,а дори и да го заваряваш решението ще е временно,докато се спука отново на място различно от заваряваното.
безопасния максимум аз съм го постигнал само с хибридно без да съм развил едно болтче от мотора и без да съм сменявал дюзи или разпръсквачи,ако искаш мощност нагоре ще ти трябва друг диференциал и се приготви за смяна на скорости,които по-принцип им дават,че държат 1000нм въртящ момент,но това не трябва да те успокоява,освен това за мощност над тази,която е при мен ще ти трябва още по-голямо турбо,разпръсквачи или дюзи ще почне да ти пуши повече и като пътуваш на дълъг път ще си като локомотив и ще си мислят хората,че колата ти е повредена,това си е мое мнение все пак на някой им харесва да им пуши повече колата всеки си има личен вкус,но за ежедневна кола според мен това е прекалено,друг е въпроса ако си решил да правиш драгстер за там е наистина оправдано все пак се гонят рекорди :lol: ....
та тези 350 коня съм ги постигнал както по-горе написах хибридно турбо,пълен комплект Sachs Performance Clutch,челен кулер с турбо пътища на Ф62,премахнат напълно дебитомер и егр,чакам в момента шперова касета Quaife,която скоро ще слагам,генерация Ф76 това е.
карам с хартиен филтър като имам и спортен панелен филтър който го продавам с комплект за почистване.
ами това е :)
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от virtualchild » 17 Апр 2014, 15:32

Oleg-16V написа:
ReLeFNIQ написа:Благодаря на всички включили се в темата. Към колегата от предния пост:
Каква е идеята за смяната на изпускателния с такъв от 184 к.с?
С абсолютно сток мотор какво може да се постигне като безопасен максимум на този мотор?
Колега, ти твойте 350 к.с как си ги постигнал,. с какви модификации освен челен кулер и усилен съединител?
Благодаря за отговорите!

идеята е,че чугунения колектор от 184коня е с по-къси рънъри,по-здрав,повече мощност,няма никакъв лаг и по-ранно тръгване на турбото,практически поставен веднъж никога повече няма да пипаш там,а тръбния ти колектор се пука на всички възможни места,а дори и да го заваряваш решението ще е временно,докато се спука отново на място различно от заваряваното.
безопасния максимум аз съм го постигнал само с хибридно без да съм развил едно болтче от мотора и без да съм сменявал дюзи или разпръсквачи,ако искаш мощност нагоре ще ти трябва друг диференциал и се приготви за смяна на скорости,които по-принцип им дават,че държат 1000нм въртящ момент,но това не трябва да те успокоява,освен това за мощност над тази,която е при мен ще ти трябва още по-голямо турбо,разпръсквачи или дюзи ще почне да ти пуши повече и като пътуваш на дълъг път ще си като локомотив и ще си мислят хората,че колата ти е повредена,това си е мое мнение все пак на някой им харесва да им пуши повече колата всеки си има личен вкус,но за ежедневна кола според мен това е прекалено,друг е въпроса ако си решил да правиш драгстер за там е наистина оправдано все пак се гонят рекорди :lol: ....
та тези 350 коня съм ги постигнал както по-горе написах хибридно турбо,пълен комплект Sachs Performance Clutch,челен кулер с турбо пътища на Ф62,премахнат напълно дебитомер и егр,чакам в момента шперова касета Quaife,която скоро ще слагам,генерация Ф76 това е.
карам с хартиен филтър като имам и спортен панелен филтър който го продавам с комплект за почистване.
ами това е :)


Колега на диното със спортния филтър ли беше и коя е марката на филтъра? Аз съм с КН и ме зантригува да пробвам пак с обикновен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от Oleg-16V » 17 Апр 2014, 15:53

virtualchild написа:Колега на диното със спортния филтър ли беше и коя е марката на филтъра? Аз съм с КН и ме зантригува да пробвам пак с обикновен.

на диното бях с хартиен филтър BOSCH,защото като изработка на материалите и дизайн определено се различава от другите марки на пазара дори бях минал с него 5500км,така че не е бил напълно чист :),а сега съм отново със същия BOSCH обаче нов,защото на предишния му минах 12400км(освен това на кутията не случайно пише Bosch air filter - More Power,More Protection,Less Consumption and guarantees the full power and efficiency off your engine)
спортен панелен филтър имам на K&N,който ми стои в кутия прибран в гардероб :) и който го продавам с комплект на K&N за почивстване
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от virtualchild » 17 Апр 2014, 16:04

Добре де, а възможно ли е понеже колата е настройвана с този хартиен филтър затова после да не се проявява пълния потенциал на К&N?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от Oleg-16V » 17 Апр 2014, 16:06

virtualchild написа:Добре де, а възможно ли е понеже колата е настройвана с този хартиен филтър затова после да не се проявява пълния потенциал на К&N?

не това няма връзка,дори съм го слагал K&N преди да ми бъде настроена колата и знам каква мърша става,та затова отпада този вариант ,имам си една спиид отсечка на която гледам каква скорост развивам и винаги с BOSCH въздушен филтър колата ми постига по-висока максимална скорост около 226км в час(с K&N филтър 210 км в час) и на всяко едно качване на предавка колата става все по-силна и по-силна :)
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от virtualchild » 17 Апр 2014, 16:09

Колега можеш ли да кажеш името на продукта точно или линк от нета. Ако трябва на лично. :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от Oleg-16V » 17 Апр 2014, 16:13

virtualchild написа:Колега можеш ли да кажеш името на продукта точно или линк от нета. Ако трябва на лично. :D

то няма нищо интересно при този продукт при положение,че от всеки магазин за авточасти може да си го закупиш та това е опаковката,вярно по скъп е в сравнение с другите марки хартиени филтри,но всеки сам си преценява за себе си аз поне това ползвам и реално имам полза и резултати от него
Изображение
Изображение
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook