Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ReLeFNIQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 535d torque monster
- Мечтае да кара: 550i supercharged
- Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Да, ще мина през диагностика, за да проверя наляганията и управленията на различните клапани как са. Между другото какво турбо има този мотор? 2556 или друго? На какво налягане работи стандартно?
BMW 

- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
ReLeFNIQ написа:Да, ще мина през диагностика, за да проверя наляганията и управленията на различните клапани как са. Между другото какво турбо има този мотор? 2556 или друго? На какво налягане работи стандартно?
Турбото на този мотор е Garrett GT2256V.
Последна промяна Nikolay P. на 15 Апр 2014, 17:04, променена общо 1 път
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Nikolay P. написа:Турбото на този мотор е Garrett GT2256V и стоковото налягане е 1.50 - 1.55 бара.



2256 е на 184 к.с. и бууст ~1,1 бара, а на 204 к.с. е 2260 и ~1,3 бара

- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Колега, щом си от Варна иди при Тони от TST под комина над КАТ. Има дино, ще ти я замери и ще си спокоен. А съм чувал, че и може да и докара доста прилични коне. Е разбира се всичко това си има цена 


- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Извинявам се, грешката е моя!
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
колега взел си си супер кола,но има някой специфични недостатъци,които е желателно да ги отстраниш
съветвам те да си търсиш чугунен колектор за турбото от 330д 184коня заедно с него да смениш всички гарнитури,задължително виш интеркулера и провери турбо пътя след турбото към кулера,който много често изпуска налягане,клапите задължително трябва да се махнат от колектора,катализаторите също,тази кола също така се влияе от дебитометъра доста и е хубаво,ако няма да правиш ремап да го смениш,спортни филтри не слагай,колата ще ти стане по слаба във високите обороти в ниските нищо няма да усетиш...
съветвам те да си търсиш чугунен колектор за турбото от 330д 184коня заедно с него да смениш всички гарнитури,задължително виш интеркулера и провери турбо пътя след турбото към кулера,който много често изпуска налягане,клапите задължително трябва да се махнат от колектора,катализаторите също,тази кола също така се влияе от дебитометъра доста и е хубаво,ако няма да правиш ремап да го смениш,спортни филтри не слагай,колата ще ти стане по слаба във високите обороти в ниските нищо няма да усетиш...
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- ReLeFNIQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 535d torque monster
- Мечтае да кара: 550i supercharged
- Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Благодаря на всички включили се в темата. Към колегата от предния пост:
Каква е идеята за смяната на изпускателния с такъв от 184 к.с?
С абсолютно сток мотор какво може да се постигне като безопасен максимум на този мотор?
Колега, ти твойте 350 к.с как си ги постигнал,. с какви модификации освен челен кулер и усилен съединител?
Благодаря за отговорите!
Каква е идеята за смяната на изпускателния с такъв от 184 к.с?
С абсолютно сток мотор какво може да се постигне като безопасен максимум на този мотор?
Колега, ти твойте 350 к.с как си ги постигнал,. с какви модификации освен челен кулер и усилен съединител?
Благодаря за отговорите!
BMW 

- ReLeFNIQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 535d torque monster
- Мечтае да кара: 550i supercharged
- Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Ремап ще се прави по някое време, в такъв случай да не би да се изолира софтуерно дебитомера?
BMW 

- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
ReLeFNIQ написа:Благодаря на всички включили се в темата. Към колегата от предния пост:
Каква е идеята за смяната на изпускателния с такъв от 184 к.с?
С абсолютно сток мотор какво може да се постигне като безопасен максимум на този мотор?
Колега, ти твойте 350 к.с как си ги постигнал,. с какви модификации освен челен кулер и усилен съединител?
Благодаря за отговорите!
идеята е,че чугунения колектор от 184коня е с по-къси рънъри,по-здрав,повече мощност,няма никакъв лаг и по-ранно тръгване на турбото,практически поставен веднъж никога повече няма да пипаш там,а тръбния ти колектор се пука на всички възможни места,а дори и да го заваряваш решението ще е временно,докато се спука отново на място различно от заваряваното.
безопасния максимум аз съм го постигнал само с хибридно без да съм развил едно болтче от мотора и без да съм сменявал дюзи или разпръсквачи,ако искаш мощност нагоре ще ти трябва друг диференциал и се приготви за смяна на скорости,които по-принцип им дават,че държат 1000нм въртящ момент,но това не трябва да те успокоява,освен това за мощност над тази,която е при мен ще ти трябва още по-голямо турбо,разпръсквачи или дюзи ще почне да ти пуши повече и като пътуваш на дълъг път ще си като локомотив и ще си мислят хората,че колата ти е повредена,това си е мое мнение все пак на някой им харесва да им пуши повече колата всеки си има личен вкус,но за ежедневна кола според мен това е прекалено,друг е въпроса ако си решил да правиш драгстер за там е наистина оправдано все пак се гонят рекорди

та тези 350 коня съм ги постигнал както по-горе написах хибридно турбо,пълен комплект Sachs Performance Clutch,челен кулер с турбо пътища на Ф62,премахнат напълно дебитомер и егр,чакам в момента шперова касета Quaife,която скоро ще слагам,генерация Ф76 това е.
карам с хартиен филтър като имам и спортен панелен филтър който го продавам с комплект за почистване.
ами това е

380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Oleg-16V написа:ReLeFNIQ написа:Благодаря на всички включили се в темата. Към колегата от предния пост:
Каква е идеята за смяната на изпускателния с такъв от 184 к.с?
С абсолютно сток мотор какво може да се постигне като безопасен максимум на този мотор?
Колега, ти твойте 350 к.с как си ги постигнал,. с какви модификации освен челен кулер и усилен съединител?
Благодаря за отговорите!
идеята е,че чугунения колектор от 184коня е с по-къси рънъри,по-здрав,повече мощност,няма никакъв лаг и по-ранно тръгване на турбото,практически поставен веднъж никога повече няма да пипаш там,а тръбния ти колектор се пука на всички възможни места,а дори и да го заваряваш решението ще е временно,докато се спука отново на място различно от заваряваното.
безопасния максимум аз съм го постигнал само с хибридно без да съм развил едно болтче от мотора и без да съм сменявал дюзи или разпръсквачи,ако искаш мощност нагоре ще ти трябва друг диференциал и се приготви за смяна на скорости,които по-принцип им дават,че държат 1000нм въртящ момент,но това не трябва да те успокоява,освен това за мощност над тази,която е при мен ще ти трябва още по-голямо турбо,разпръсквачи или дюзи ще почне да ти пуши повече и като пътуваш на дълъг път ще си като локомотив и ще си мислят хората,че колата ти е повредена,това си е мое мнение все пак на някой им харесва да им пуши повече колата всеки си има личен вкус,но за ежедневна кола според мен това е прекалено,друг е въпроса ако си решил да правиш драгстер за там е наистина оправдано все пак се гонят рекорди....
та тези 350 коня съм ги постигнал както по-горе написах хибридно турбо,пълен комплект Sachs Performance Clutch,челен кулер с турбо пътища на Ф62,премахнат напълно дебитомер и егр,чакам в момента шперова касета Quaife,която скоро ще слагам,генерация Ф76 това е.
карам с хартиен филтър като имам и спортен панелен филтър който го продавам с комплект за почистване.
ами това е
Колега на диното със спортния филтър ли беше и коя е марката на филтъра? Аз съм с КН и ме зантригува да пробвам пак с обикновен.
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
virtualchild написа:Колега на диното със спортния филтър ли беше и коя е марката на филтъра? Аз съм с КН и ме зантригува да пробвам пак с обикновен.
на диното бях с хартиен филтър BOSCH,защото като изработка на материалите и дизайн определено се различава от другите марки на пазара дори бях минал с него 5500км,така че не е бил напълно чист

спортен панелен филтър имам на K&N,който ми стои в кутия прибран в гардероб

380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Добре де, а възможно ли е понеже колата е настройвана с този хартиен филтър затова после да не се проявява пълния потенциал на К&N?
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
virtualchild написа:Добре де, а възможно ли е понеже колата е настройвана с този хартиен филтър затова после да не се проявява пълния потенциал на К&N?
не това няма връзка,дори съм го слагал K&N преди да ми бъде настроена колата и знам каква мърша става,та затова отпада този вариант ,имам си една спиид отсечка на която гледам каква скорост развивам и винаги с BOSCH въздушен филтър колата ми постига по-висока максимална скорост около 226км в час(с K&N филтър 210 км в час) и на всяко едно качване на предавка колата става все по-силна и по-силна

380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
Колега можеш ли да кажеш името на продукта точно или линк от нета. Ако трябва на лично. 

- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p
virtualchild написа:Колега можеш ли да кажеш името на продукта точно или линк от нета. Ако трябва на лично.
то няма нищо интересно при този продукт при положение,че от всеки магазин за авточасти може да си го закупиш та това е опаковката,вярно по скъп е в сравнение с другите марки хартиени филтри,но всеки сам си преценява за себе си аз поне това ползвам и реално имам полза и резултати от него

380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани