Смяна на релета за централно в Пловдив.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ивайло81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 8.02.2008
- Кара: 320 i
- Мечтае да кара: Е90 пак бензин
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
А Сименс релета намират ли се. Как да ги търся в ебей.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
релетата в пулсатор са по 12лв/бр, днес взех последното (имаше само едно), след месец ще има пак.
Фирма Комет ги внася за 3 дена, 5.7eur/бр - така поне ми казаха по телефона.
Сложих едно ново реле(на мястото, за отключване където имах проблем) + едно старо. Сега всичко по отключване/заключване работи, само че имам нов проблем и ме съмнява, че при спояването да не се е получил.....
Като заключа с бутона на ключа (с активиране на фабричната аларма), интериорните светлини започват и остават да светят. Ако заключа с ключа всичко си угасва както трябва. Шах и мат. Някой има ли идея - може би нов модул да търся? Проблема го нямаше до вчера.
Фирма Комет ги внася за 3 дена, 5.7eur/бр - така поне ми казаха по телефона.
Сложих едно ново реле(на мястото, за отключване където имах проблем) + едно старо. Сега всичко по отключване/заключване работи, само че имам нов проблем и ме съмнява, че при спояването да не се е получил.....
Като заключа с бутона на ключа (с активиране на фабричната аларма), интериорните светлини започват и остават да светят. Ако заключа с ключа всичко си угасва както трябва. Шах и мат. Някой има ли идея - може би нов модул да търся? Проблема го нямаше до вчера.
- propov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.11.2012
- Местоположение: Франкфурт на Майната Си
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 130i ниско и твърдо
- Мечтае да кара: Стоково М3 без значение поколението ;)
- Детайли за колата: 235 × 19 Breyton Design
H & R ниско и много кораво окачване
BMC конус за повечко въздух
М пакет по рождение
Ниско, твърдо и максимално оригинално. Всичко е с ТЮФ.
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
Ако знаете откога чакам такива конкретни и работещи мнения и съвети по темата!От лятото обикалям разни сервизи и почваме разговорите от 100лв. нагоре!Е,имало и други начини,благодаря!
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
sub_eleven написа:релетата в пулсатор са по 12лв/бр, днес взех последното (имаше само едно), след месец ще има пак.
Фирма Комет ги внася за 3 дена, 5.7eur/бр - така поне ми казаха по телефона.
Сложих едно ново реле(на мястото, за отключване където имах проблем) + едно старо. Сега всичко по отключване/заключване работи, само че имам нов проблем и ме съмнява, че при спояването да не се е получил.....
Като заключа с бутона на ключа (с активиране на фабричната аларма), интериорните светлини започват и остават да светят. Ако заключа с ключа всичко си угасва както трябва. Шах и мат. Някой има ли идея - може би нов модул да търся? Проблема го нямаше до вчера.
Да бе да ...

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
Atsalov написа:
Да бе да ...
с кое не си съгласен колега?
Наистина малко крайно реагирах в първото мнение, просто наистина не съм бил наясно със спада на цените части 2-ра ръка е46.
По темата:
Релетата са по 12лв/бр. Трябва ли да показвам касова бележка

Модул на старо е в най-добрия случай 50лв....... ако някой се съгласи на тази цена.
.... и получаваш бонус, че трябва да го кодираш наново и не се знае какво ще се случи и дали няма нещо да не работи накрая. Защото правят разни промени по модула през годините, сега примерно имам в мен един втора ръка, който се колебая да кодирам, тъй като е от кола от 2001-ва, а през 2003-та променят нещо по управлението на страничните огледала(моя е от 2003-та).
Плюс това, дори да успея, пак ще съм с релета на 13 години, нали се сещаш.
Така че най-добрия вариант е да си смениш релетата. При мен обаче човекът, на който се доверих за смяната оплеска нещата, тръгна по погрешка да разпоява една от точките, на която няма крак на реле, докато почистваше. Възстанови я, но според мен не е успял и от там е развалил логиката на платката - от там и новия ми проблем, веднага след като се разделих със стария.
Чудя се днес дали да се мъча с нея отново или да сляза долу и да кодирам модула от 2001-ва кабрио върху моя туринг(и двата модула са с 6 релета). Тамън колата ми ще стане опитно зайче в името на науката!!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
sub_eleven написа:Atsalov написа:
Да бе да ...
с кое не си съгласен колега?
Наистина малко крайно реагирах в първото мнение, просто наистина не съм бил наясно със спада на цените части 2-ра ръка е46.
По темата:
Релетата са по 12лв/бр. Трябва ли да показвам касова бележка?
Модул на старо е в най-добрия случай 50лв....... ако някой се съгласи на тази цена.
.... и получаваш бонус, че трябва да го кодираш наново и не се знае какво ще се случи и дали няма нещо да не работи накрая. Защото правят разни промени по модула през годините, сега примерно имам в мен един втора ръка, който се колебая да кодирам, тъй като е от кола от 2001-ва, а през 2003-та променят нещо по управлението на страничните огледала(моя е от 2003-та).
Плюс това, дори да успея, пак ще съм с релета на 13 години, нали се сещаш.
Така че най-добрия вариант е да си смениш релетата. При мен обаче човекът, на който се доверих за смяната оплеска нещата, тръгна по погрешка да разпоява една от точките, на която няма крак на реле, докато почистваше. Възстанови я, но според мен не е успял и от там е развалил логиката на платката - от там и новия ми проблем, веднага след като се разделих със стария.
Чудя се днес дали да се мъча с нея отново или да сляза долу и да кодирам модула от 2001-ва кабрио върху моя туринг(и двата модула са с 6 релета). Тамън колата ми ще стане опитно зайче в името на науката!!!
Е точно това искаше да ти каже колегата Atsalov, ама ти не щеш да го разбереш, че релетата не са толкова скъпи, НО нали виждаш при смяната какво е станало и аз мога да твърдя, че работя добре със станцията с горещ въздух и съм ги разпоявал и свалял хиляди пъти тези релета и не само тях, но честно казано не си струва хамалогията и накрая да се прегрее платката или нещо друго както в твоя случай, модулите вече се намират до 50 лв и не си струва ако ти го направя и ти кажа, дай 40 лв за смяна на релетата ти ще се мръщиш нали, а на мен ми струва 3 часа ровене и после ако се оплескат нещата трябва да ти дам здрав модул, поне аз така работя.
А за кодирането давай топлата вода е открита отдавна слезни долу щракни модула на буксите и ако е версия около твоята или по-висока ще се кодира без проблеми, аз затова като взимам модул за смяна взимам HIGHT версия, няма значение купе, комби или седан или компакт - високата версия се кодира към всички е46-ци и всичко си работи.
Човек ви го казва от опит и това не е само една кола да е минала през неговите и мойте ръце ама вие ако сте мазохисти сменяйте си релетата, с нови и аз преди се мъчех, като грешен дявол, а да не говори, че в повечето случай само се почистват контактите на релетата и всичко работи без проблемнно без да е нужна смяна.
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
съгласен съм с теб, но има нещо друго - нещата като се оплескат, който и път да си избрал, все се чувстваш прецакан.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
sub_eleven написа:съгласен съм с теб, но има нещо друго - нещата като се оплескат, който и път да си избрал, все се чувстваш прецакан.
За това слушай патило, а не старило

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
В крайна сметка проблема се откри. Малко парченце калай (явно пръснало) окъсяваше две крачета на една от интегралните схеми от лицевата страна на платката. Едвам забележимо беше. След отстраняването вече плафоните си гаснат както трябва. Предполагам при ваденето на релето е пръснало.
Препоръчвам по тази причина първо да се махне калая от всяко краче доколкото може, а не както моя човек го издърпа без да го е направил.
И внимавайте много... Че като гледам аз едно 10 дена утрепах заради тази немърливост. А уж точно за да съм сигурен, че ще стане както трябва го възложих на друг. Ще подчертая все пак, че човека който го направи е голям професионалист, въпреки всичко, което ми се случи и нямам съмнения в компетентността му - точно затова му се доверих. Обаче явно никой не е застрахован от такива неща.
Има и позитиви в цялата работа, че доста знания натрупах покрай решаването на проблема
Препоръчвам по тази причина първо да се махне калая от всяко краче доколкото може, а не както моя човек го издърпа без да го е направил.
И внимавайте много... Че като гледам аз едно 10 дена утрепах заради тази немърливост. А уж точно за да съм сигурен, че ще стане както трябва го възложих на друг. Ще подчертая все пак, че човека който го направи е голям професионалист, въпреки всичко, което ми се случи и нямам съмнения в компетентността му - точно затова му се доверих. Обаче явно никой не е застрахован от такива неща.
Има и позитиви в цялата работа, че доста знания натрупах покрай решаването на проблема

- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
Здравейте, появи се и при мен проблем с отключването. Свалих комфорт модула и в дясната му част има четири релета, 1 и 2 видях от схемата че са отключване и заключване. Въпроса ми е, кое от двете е за отключването и другите две релета /3 и 4/ за какво са



- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
По-добре прочети тук и ще ти стане ясно всичко.
http://www.bmwgm5.com/Door_lock_schematic.htm
http://www.bmwgm5.com/Door_lock_schematic.htm
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
До колкото разбирам 1 сработва при отключване и заключване, а две само при заключване. А за релета 3 и 4 някой знае ли къде участват 

- catpat
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 13.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 00 318i M43
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
Здравейте,
Аз имам тези релета. Направих си поръчка на по-голяма бройка за да ми излезе по-евтино доставката. Релетата са tayco V23084-c2001-a303.
вече смених моите, не е сложно, но изисква упорство.
Ако някой се интересува да пише.
Аз имам тези релета. Направих си поръчка на по-голяма бройка за да ми излезе по-евтино доставката. Релетата са tayco V23084-c2001-a303.
вече смених моите, не е сложно, но изисква упорство.
Ако някой се интересува да пише.
Re: Смяна на релета за централно в Пловдив.
cfk написа:До колкото разбирам 1 сработва при отключване и заключване, а две само при заключване. А за релета 3 и 4 някой знае ли къде участват
3 е за шофьорското ел. стъкло, а 4 е за ел. стъклото на пасажера.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- catpat
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 13.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 00 318i M43
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани