При малко бензин гасне - РЕШЕНО

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар

Мнение от sebulba1 » 18 Фев 2014, 17:15

Ако резервоара ти е под половината,влез в скритото меню на километража. В лявата част не трябва да имаш бензин,дефакто трябва да са само нули. Ако не са,това е доказателство,че помпата не прави достатачно налягане.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 19.11.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ги наред...
Мечтае да кара: луноход
Детайли за колата: f10 535i n55, downpipe DCF, race intercooler, performance charge pipe, MHD Stage 2+, xHP Stage 3

Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар

Мнение от grandvizitor » 18 Фев 2014, 17:50

sebulba1 написа:Ако резервоара ти е под половината,влез в скритото меню на километража. В лявата част не трябва да имаш бензин,дефакто трябва да са само нули. Ако не са,това е доказателство,че помпата не прави достатачно налягане.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4


Не съм съгласен, че е доказателство, защото до двигателя стига гориво с налягане малко над 3.7 бара (лично го видях), което е в абсолютните допустими граници. Това за мен е доказателство, че помпата работи съвсем нормално. Друго доказателство за това е, че колата винаги ми пали на секундата щом завъртя ключа, имам идеален празен ход, не съм имал нито мисфайър, нито прекъсвания, нищо. Единствено имах опасения, че върви по-малко от колкото трябва, но след замерване на налягането на горивото се убедих, че съм си внушавал, в стремежа си да обвиня помпата и да реша проблема по-скоро. :oops:
Следващата ми идея е да махна задната седалка, да извадя помпата, за да изкарам всички възможни тръби, които свързват двете части на резервоара и да ги продухам с въздух и да ги почистя, след което ще споделя резултата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар

Мнение от sebulba1 » 18 Фев 2014, 18:31

Я премери налягането на самата помпа,под седалката и пиши. Обзалагм се,че ще задържиш налягането с пръст

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар

Мнение от stenli_bmv » 18 Фев 2014, 19:15

grandvizitor написа:Точно се връщам от сервиз, премерихме налягането на горивото, малко над 3.7 бара е, няма прекъсвания, значи бензиновата помпа не е проблем :conf:

А колко време го държи това налягане? След изгасяне 20мин.трябва да е 3 бара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар

Мнение от Kris » 18 Фев 2014, 20:06

sebulba1 написа:Я премери налягането на самата помпа,под седалката и пиши. Обзалагм се,че ще задържиш налягането с пръст

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4

По спомен на самата помпа трябва да е или 4 или 6 бара, или бъркамс дизела. Но колкото и да е трябва да се мери на самата помпа, че после са едни клапани, едни регулатори и няма хващане колко е налагането наистина.

Sent from my GT-N5100 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар

Мнение от sebulba1 » 18 Фев 2014, 20:14

Мойта чисто нова,Пиербург,правеше около 8 бара.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 19.11.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ги наред...
Мечтае да кара: луноход
Детайли за колата: f10 535i n55, downpipe DCF, race intercooler, performance charge pipe, MHD Stage 2+, xHP Stage 3

Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар

Мнение от grandvizitor » 03 Мар 2014, 18:53

sebulba1 написа:Мойта чисто нова,Пиербург,правеше около 8 бара.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4


Не знам как си ги премерил тези 8 бара, но по заводски данни виждам, че твоята помпа прави 3.5 бара.

http://www.pierburg-service.de/ximages/pg_pi_0030_en_web.pdf

Edited: Благодаря на всички за изказаните мнение. Проблемът е решен. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар

Мнение от vavilon » 04 Мар 2014, 10:26

grandvizitor написа:
sebulba1 написа:Мойта чисто нова,Пиербург,правеше около 8 бара.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4


Не знам как си ги премерил тези 8 бара, но по заводски данни виждам, че твоята помпа прави 3.5 бара.

http://www.pierburg-service.de/ximages/pg_pi_0030_en_web.pdf

Edited: Благодаря на всички за изказаните мнение. Проблемът е решен. :yes:

И ние ти благодарим, че сподели с нас как си реши проблема! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 19.11.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ги наред...
Мечтае да кара: луноход
Детайли за колата: f10 535i n55, downpipe DCF, race intercooler, performance charge pipe, MHD Stage 2+, xHP Stage 3

Re: При малко бензин гасне - РЕШЕНО

Мнение от grandvizitor » 05 Мар 2014, 9:52

Дано повече хора споделят по подобен начин как са решили проблемите си, за да може на всеки като му дойде до главата бързо и лесно да се справя. :)

Също така ще споделя, че след смяна на помпата забелязах първо, че самата помпа работи осезаемо по-тихо от старата въпреки, че старата не стържеше, не издаваше неравномерни звуци, нищо смущаващо, просто беше по-шумна от новата, а новата е същата като оригиналната - на VDO Siemens. Също така разлика във вървежа наистина има, колата си върви както трябва във всички обороти и респонса е значително по-добър. :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Re: При малко бензин гасне - РЕШЕНО

Мнение от sebulba1 » 05 Мар 2014, 12:22

Ще е добре,ако имаш време и желание,да замериш налягането на самата помпа и да споделиш резултата. Тези дни ще разглобя мойта и ще пиша при мен колко е

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 19.11.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ги наред...
Мечтае да кара: луноход
Детайли за колата: f10 535i n55, downpipe DCF, race intercooler, performance charge pipe, MHD Stage 2+, xHP Stage 3

Re: При малко бензин гасне - РЕШЕНО

Мнение от grandvizitor » 05 Мар 2014, 14:13

sebulba1 написа:Ще е добре,ако имаш време и желание,да замериш налягането на самата помпа и да споделиш резултата. Тези дни ще разглобя мойта и ще пиша при мен колко е

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4


Първо нямам с какво да го премеря, а и честно да ти кажа толкова пъти вече съм се занимавал, свалял и качвал помпи, че имам чувството, че само в движение не съм го правил и мисля да си дам малко заслужена почивка, пък налягането колкото ще да е.. :smoke:
Все пак в youtube има клип за такова замерване на самата помпа на е46 така, че можеш да си направиш сверка с него, но в момента съм на работа и нямам достъп до youtube, за да ти дам линк. :yes:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook