Проблем с паленето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- nikidrink
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 24.01.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 320D 136
- Мечтае да кара: хеликоптер
Re: Проблем с паленето
Dimitroff написа:Какво ГНП, колега ??
Колата е е комън рейл !
Колега!Комана също има помпа недей се загубва!Не е като нашите,но също има гумен комплект.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с паленето
Колега...правиш ли разлика между комън рейл помпа и гориво нагнетителна помпа ?
(Споко - не се "загубвам")
P.S. Ако пък погледнеш схемата и ми кажеш, че номер 5 е гумена гарнитура...ще трябва да те опровергая - метална е. (Комън рейл-ската помпа е капсолована)
(Споко - не се "загубвам")
P.S. Ако пък погледнеш схемата и ми кажеш, че номер 5 е гумена гарнитура...ще трябва да те опровергая - метална е. (Комън рейл-ската помпа е капсолована)
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Проблем с паленето
Мога да се обзаложа, че проблема е в акумулатора. Най-вероятно е на години и стартовия ток отдавна не е същия ... За да си 100% сигурен, иди да ти го замерят при палене, да потвърдят присъдата 

- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Проблем с паленето
Връща нафтата в резервоара...после и трябва доста въртене докато подкачи отново... аз имах такъв проблем , решение възвратен клапан на маркучето преди горивния филтър! Колата си палеше на четвърт оборот след това ...
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с паленето
red bulll написа:Връща нафтата в резервоара...после и трябва доста въртене докато подкачи отново... аз имах такъв проблем , решение възвратен клапан на маркучето преди горивния филтър! Колата си палеше на четвърт оборот след това ...
не е ли по-добре да се открие проблема и да се отстрани от къде взима въздух за да върне нафтата,отколкото да се слага клапан

- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Проблем с паленето
Колата изкара известно време в сервиза, но за жалост не успяха да открият проблем. А по законите на Мърфи, палеше от 2 оборота и диагностиката не показа никакъв проблем. Замериха ми и акумулатора и ми казаха, че е повече от железен....
Ще чакам отново да паднат температурите и тогава ще видя, какво ще се случва
Ще чакам отново да паднат температурите и тогава ще видя, какво ще се случва
- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Проблем с паленето
Понякога гледаш да отстраниш проблема с най-малко средства!За това се почва с клапанче което струва смешни пари , ако проблема продължава ... няма как, търсиш кое къде как ....
колега ти пробва ли да я оставиш малко по-дълго на контакт и след това да въртиш?Какви са ти наблюденията?
Пробвай да дадеш 2-3 пъти на контакт и тогава да въртиш ,ако колата запали по-бързо значи проблема е върната нафта в резероара...
колега ти пробва ли да я оставиш малко по-дълго на контакт и след това да въртиш?Какви са ти наблюденията?
Пробвай да дадеш 2-3 пъти на контакт и тогава да въртиш ,ако колата запали по-бързо значи проблема е върната нафта в резероара...
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Проблем с паленето
Какъв е мотора гледам всички гадаете но пък нищо не се споменава за типа на мотора все пак всеки мотор си има своите болести които вече повечето познаваме,
Провери дали генератора не си е заминал,ако сълзи масло върху него четките са заминали или просто му е дошло времето.
Горивния филтър също е от значение ако не е сменян скоро.
Провери дали генератора не си е заминал,ако сълзи масло върху него четките са заминали или просто му е дошло времето.
Горивния филтър също е от значение ако не е сменян скоро.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани