Проблем с паленето

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с паленето

Мнение от Dimitroff » 05 Фев 2014, 23:52

Какво ГНП, колега ??
Колата е е комън рейл !

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.01.2014
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320D 136
Мечтае да кара: хеликоптер

Re: Проблем с паленето

Мнение от nikidrink » 06 Фев 2014, 9:48

Dimitroff написа:Какво ГНП, колега ??
Колата е е комън рейл !

Колега!Комана също има помпа недей се загубва!Не е като нашите,но също има гумен комплект.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с паленето

Мнение от Dimitroff » 06 Фев 2014, 10:49

Колега...правиш ли разлика между комън рейл помпа и гориво нагнетителна помпа ?
(Споко - не се "загубвам")

P.S. Ако пък погледнеш схемата и ми кажеш, че номер 5 е гумена гарнитура...ще трябва да те опровергая - метална е. (Комън рейл-ската помпа е капсолована)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: Проблем с паленето

Мнение от The Edge » 08 Фев 2014, 1:33

Мога да се обзаложа, че проблема е в акумулатора. Най-вероятно е на години и стартовия ток отдавна не е същия ... За да си 100% сигурен, иди да ти го замерят при палене, да потвърдят присъдата :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 25.09.2010
Пол: Мъж
Кара: Кучките да се подмокрят

Re: Проблем с паленето

Мнение от red bulll » 08 Фев 2014, 19:40

Връща нафтата в резервоара...после и трябва доста въртене докато подкачи отново... аз имах такъв проблем , решение възвратен клапан на маркучето преди горивния филтър! Колата си палеше на четвърт оборот след това ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Проблем с паленето

Мнение от unikalen88 » 09 Фев 2014, 9:54

red bulll написа:Връща нафтата в резервоара...после и трябва доста въртене докато подкачи отново... аз имах такъв проблем , решение възвратен клапан на маркучето преди горивния филтър! Колата си палеше на четвърт оборот след това ...

не е ли по-добре да се открие проблема и да се отстрани от къде взима въздух за да върне нафтата,отколкото да се слага клапан
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: Проблем с паленето

Мнение от kkrumov » 09 Фев 2014, 10:32

Колата изкара известно време в сервиза, но за жалост не успяха да открият проблем. А по законите на Мърфи, палеше от 2 оборота и диагностиката не показа никакъв проблем. Замериха ми и акумулатора и ми казаха, че е повече от железен....
Ще чакам отново да паднат температурите и тогава ще видя, какво ще се случва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 25.09.2010
Пол: Мъж
Кара: Кучките да се подмокрят

Re: Проблем с паленето

Мнение от red bulll » 10 Фев 2014, 0:41

Понякога гледаш да отстраниш проблема с най-малко средства!За това се почва с клапанче което струва смешни пари , ако проблема продължава ... няма как, търсиш кое къде как ....
колега ти пробва ли да я оставиш малко по-дълго на контакт и след това да въртиш?Какви са ти наблюденията?
Пробвай да дадеш 2-3 пъти на контакт и тогава да въртиш ,ако колата запали по-бързо значи проблема е върната нафта в резероара...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Проблем с паленето

Мнение от angelBMW » 10 Фев 2014, 2:37

Какъв е мотора гледам всички гадаете но пък нищо не се споменава за типа на мотора все пак всеки мотор си има своите болести които вече повечето познаваме,

Провери дали генератора не си е заминал,ако сълзи масло върху него четките са заминали или просто му е дошло времето.
Горивния филтър също е от значение ако не е сменян скоро.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook