Тракане след смяна на всичко!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Тракане след смяна на всичко!
Колега да ти кажа същото е и при мен. Ремонт, глава, биели, врига и обтегачи даже, кобилица ...... и пак почуква си. Никъде няма да ти я направят както е била преди да се наложи такъв ремонт, а иначе майстори да се заринеш ........
- Spindermaaan
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 9.01.2014
Re: Тракане след смяна на всичко!
Колеги давайте някав майстор из пловдив дето ги разбира тия мотори,че ми писна да се занимавам с някви олигофрени смени тва смени онова и пак кур,накрая и колата да взема да сменя ли?



- nikidrink
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 24.01.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 320D 136
- Мечтае да кара: хеликоптер
Re: Тракане след смяна на всичко!
Spindermaaan написа:Колеги давайте някав майстор из пловдив дето ги разбира тия мотори,че ми писна да се занимавам с някви олигофрени смени тва смени онова и пак кур,накрая и колата да взема да сменя ли?![]()
Колега,изчетах мненията от форума и смятам да ти дам една насока,но за да се провери това трябва пак да свалиш главата.Когато има такъв шум и той се чува от горе 'главата' както ти обясни,няма какво друго да е освен износване на водач на някой от клапаните.А също е възможно да са няколко.Казваш ,че като изключваш цилиндрите един по един чукането продължава,тогава е логично да е водач,защото клапаните продължават работата си.Някой трябва да ти ги извади и да ти замери стеблата на клапаните,както и диаметъра на водачите.Поинтересувай се на какви стойности трябва да отговарят фабрично и ги дай на майстора при проверката.Надявам се да съм прав и да си решиш проблема.Успех.
PP Това са елементи които много малко майстори проверяват с микрометъра,а там при 0.2-0.3мм износване натиска на пружината го преобразува във вибрация.
- Spindermaaan
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 9.01.2014
Re: Тракане след смяна на всичко!
Давайте някав майстор дето наистина е майстор и имате не 1 и 2 наблюдения над работата му и да се е занимавал много с тея мотори и да я направи,че ще и изкорма карантията
няма такива нерви покрай тая кола.

- Spindermaaan
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 9.01.2014
Re: Тракане след смяна на всичко!
Колеги има развитие по темата,оказа се бутален болт на втори цилиндър.Сега решил съм ремонта да го извърша с ваша,и помощ от познати имащи познание за нещата и първия ми въпрос е може ли да се свалят буталата без да се налага да се сваля целия мотор а само главата и картера и как става това?
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Тракане след смяна на всичко!
става без да се сваля мотора , за целта ти трябва един "специален инструмент" , аз си го направих от тръби с телоподаващото. С него закачаш мотора "отгоре" и сваляш магарето под мотора , след което картера . Ако ще сваляш и главата в същото време , може да го закачиш мотора за шаибата на коляновия вал с един колан.
http://tis.bmwcats.com/doc1043558/
ето междо другото и проверката на водачита на клапаните , има линк с таблиза да допуските
http://tis.bmwcats.com/doc24151/
http://tis.bmwcats.com/doc1043558/
ето междо другото и проверката на водачита на клапаните , има линк с таблиза да допуските

http://tis.bmwcats.com/doc24151/

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Тракане след смяна на всичко!
Как разбрахте че е бутален болт на сглобен мотор? Ако е болт, шума почти винаги се променя със загряването на мотора, също така намаля или изчезва при изключване на цилиндъра.
only rear wheel drive
- Spindermaaan
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 9.01.2014
Re: Тракане след смяна на всичко!
michev написа:Как разбрахте че е бутален болт на сглобен мотор? Ако е болт, шума почти винаги се променя със загряването на мотора, също така намаля или изчезва при изключване на цилиндъра.
Да колега прав си на мен тракането ми изглеждаше,че не се променя да ама майстора като ме накара да се заслушам в работата на колата студена и топла наистина има разлика.Обаче се замислям дали направо да не взема друг мотор,че тоя като тръгна да го правя ще има 1 куп разправии

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Тракане след смяна на всичко!
Друг, ама каква е гаранцията че ще е читав, ако е на кола и можеш да го чуеш и покараш да, ама свален мотор си е на риск. Аз бих си ремонтирал моя, но ти си преценяш.
only rear wheel drive
- Spindermaaan
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 9.01.2014
Re: Тракане след смяна на всичко!
Сега въпроса ми е след като се свали буталото което тропа,какво ще е добре да се смени за да не се отваря мотора 2-ри път.Само буталото което тропа ли да сменя и биелата ли кое се сменя кое не,само 1 бутало ли да сменя или 4,за да знам да си направя сметка колко пари ще хвръкнат,ще трябва ли да сменям и лагерите на биелите от към вала.От към марки към какво да се ориентирам.Главата ще трябва ли да я шлайфам,щото и без друго смятам да сменя водачи и гумички на клапаните не че имам проблем с тях.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Тракане след смяна на всичко!
Първо разглоби, може да си размине само с втулката на биелата и буталния болт, там е слабото звено по принцип. Не е проблем и смяната само на една биела или бутало, стига да се прогонят по маса с другите.
only rear wheel drive
- Spindermaaan
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 9.01.2014
Re: Тракане след смяна на всичко!
Колеги днеска смъкнахме главата,блока е добре няма ръб по цилиндрите личи си и хонинга,обаче от старата гарнитура е останало върху блока един тънък слой като алуминиево фолио та въпроса ми е как да го почистя без да нараня блока.
- Spindermaaan
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 9.01.2014
Re: Тракане след смяна на всичко!
Колко е допустимата ралика в теглото на биелите,заедно с буталото ли се теглят или бутало и биела по отделно.
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Тракане след смяна на всичко!
Колега аз остатъците от гарнитура върху главата и блока ги изциклям с ръба на скалата на шублера.Идеално прав е и много твърд и ако действаш внимателно няма да нараниш нищо.Успех
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Тракане след смяна на всичко!
Разлика в теглото макс 10 грама бутало и 4 грама мотовилка, мерят се отделно, това са данни за М40 и М42, но смятам и при М43 е същото. Не написа къде е проблема?
only rear wheel drive
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани