Тракане след смяна на всичко!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 1.02.2010
Пол: Мъж
Кара: F34 320d
Мечтае да кара: G32
Детайли за колата: 320d GT B47

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от mistyrain » 28 Яну 2014, 13:24

Колега да ти кажа същото е и при мен. Ремонт, глава, биели, врига и обтегачи даже, кобилица ...... и пак почуква си. Никъде няма да ти я направят както е била преди да се наложи такъв ремонт, а иначе майстори да се заринеш ........

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 9.01.2014

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от Spindermaaan » 28 Яну 2014, 13:39

Колеги давайте някав майстор из пловдив дето ги разбира тия мотори,че ми писна да се занимавам с някви олигофрени смени тва смени онова и пак кур,накрая и колата да взема да сменя ли? :dunno: :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.01.2014
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320D 136
Мечтае да кара: хеликоптер

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от nikidrink » 01 Фев 2014, 23:39

Spindermaaan написа:Колеги давайте някав майстор из пловдив дето ги разбира тия мотори,че ми писна да се занимавам с някви олигофрени смени тва смени онова и пак кур,накрая и колата да взема да сменя ли? :dunno: :dunno:

Колега,изчетах мненията от форума и смятам да ти дам една насока,но за да се провери това трябва пак да свалиш главата.Когато има такъв шум и той се чува от горе 'главата' както ти обясни,няма какво друго да е освен износване на водач на някой от клапаните.А също е възможно да са няколко.Казваш ,че като изключваш цилиндрите един по един чукането продължава,тогава е логично да е водач,защото клапаните продължават работата си.Някой трябва да ти ги извади и да ти замери стеблата на клапаните,както и диаметъра на водачите.Поинтересувай се на какви стойности трябва да отговарят фабрично и ги дай на майстора при проверката.Надявам се да съм прав и да си решиш проблема.Успех.
PP Това са елементи които много малко майстори проверяват с микрометъра,а там при 0.2-0.3мм износване натиска на пружината го преобразува във вибрация.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 9.01.2014

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от Spindermaaan » 24 Фев 2014, 16:38

Давайте някав майстор дето наистина е майстор и имате не 1 и 2 наблюдения над работата му и да се е занимавал много с тея мотори и да я направи,че ще и изкорма карантията :dummy: няма такива нерви покрай тая кола.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 9.01.2014

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от Spindermaaan » 24 Фев 2014, 16:40

Колеги има развитие по темата,оказа се бутален болт на втори цилиндър.Сега решил съм ремонта да го извърша с ваша,и помощ от познати имащи познание за нещата и първия ми въпрос е може ли да се свалят буталата без да се налага да се сваля целия мотор а само главата и картера и как става това?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от mitrax » 25 Фев 2014, 23:10

става без да се сваля мотора , за целта ти трябва един "специален инструмент" , аз си го направих от тръби с телоподаващото. С него закачаш мотора "отгоре" и сваляш магарето под мотора , след което картера . Ако ще сваляш и главата в същото време , може да го закачиш мотора за шаибата на коляновия вал с един колан.
http://tis.bmwcats.com/doc1043558/
ето междо другото и проверката на водачита на клапаните , има линк с таблиза да допуските :yes:
http://tis.bmwcats.com/doc24151/
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от michev » 25 Фев 2014, 23:31

Как разбрахте че е бутален болт на сглобен мотор? Ако е болт, шума почти винаги се променя със загряването на мотора, също така намаля или изчезва при изключване на цилиндъра.
only rear wheel drive

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 9.01.2014

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от Spindermaaan » 25 Фев 2014, 23:42

michev написа:Как разбрахте че е бутален болт на сглобен мотор? Ако е болт, шума почти винаги се променя със загряването на мотора, също така намаля или изчезва при изключване на цилиндъра.

Да колега прав си на мен тракането ми изглеждаше,че не се променя да ама майстора като ме накара да се заслушам в работата на колата студена и топла наистина има разлика.Обаче се замислям дали направо да не взема друг мотор,че тоя като тръгна да го правя ще има 1 куп разправии :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от michev » 26 Фев 2014, 13:35

Друг, ама каква е гаранцията че ще е читав, ако е на кола и можеш да го чуеш и покараш да, ама свален мотор си е на риск. Аз бих си ремонтирал моя, но ти си преценяш.
only rear wheel drive

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 9.01.2014

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от Spindermaaan » 26 Фев 2014, 17:16

Сега въпроса ми е след като се свали буталото което тропа,какво ще е добре да се смени за да не се отваря мотора 2-ри път.Само буталото което тропа ли да сменя и биелата ли кое се сменя кое не,само 1 бутало ли да сменя или 4,за да знам да си направя сметка колко пари ще хвръкнат,ще трябва ли да сменям и лагерите на биелите от към вала.От към марки към какво да се ориентирам.Главата ще трябва ли да я шлайфам,щото и без друго смятам да сменя водачи и гумички на клапаните не че имам проблем с тях.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от michev » 27 Фев 2014, 15:50

Първо разглоби, може да си размине само с втулката на биелата и буталния болт, там е слабото звено по принцип. Не е проблем и смяната само на една биела или бутало, стига да се прогонят по маса с другите.
only rear wheel drive

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 9.01.2014

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от Spindermaaan » 10 Мар 2014, 22:26

Колеги днеска смъкнахме главата,блока е добре няма ръб по цилиндрите личи си и хонинга,обаче от старата гарнитура е останало върху блока един тънък слой като алуминиево фолио та въпроса ми е как да го почистя без да нараня блока.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 9.01.2014

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от Spindermaaan » 10 Мар 2014, 22:27

Колко е допустимата ралика в теглото на биелите,заедно с буталото ли се теглят или бутало и биела по отделно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от tekabg » 10 Мар 2014, 23:07

Колега аз остатъците от гарнитура върху главата и блока ги изциклям с ръба на скалата на шублера.Идеално прав е и много твърд и ако действаш внимателно няма да нараниш нищо.Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Тракане след смяна на всичко!

Мнение от michev » 11 Мар 2014, 1:56

Разлика в теглото макс 10 грама бутало и 4 грама мотовилка, мерят се отделно, това са данни за М40 и М42, но смятам и при М43 е същото. Не написа къде е проблема?
only rear wheel drive

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook