Tвърда частица счупи Турбото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Tвърда частица счупи Турбото
toretto написа:След ремонта фирмата ми прати обратно турбото в кашон,старите части също,изчистено и нагласено като ново.Спринцовка с масло (да се напални през щуцера преди да се запали двигателя) както си му е реда.Вървенето ми се струва същото,но до 2000 -2200 оборота когато и настъпя рязко газта сега ми се струва по мудна,като че ли по тромаво набира до 2000 оборота,отколкото преди ремонта. Но сега след ремонта пък след 2200 се усеща как изведнъж лепи за седалката когато се развърти на макс турбината,а преди ремонта не се усещаше толкова. Дадоха 6 месеца гаранция,пък времето и километрите ще си покажат!
Относно по-големия лаг който усещаш сигурен ли си, че не ти е рамапвана колата, тъй като калибровката, която евентуално е направена може да е за стоков софтуер. На една диагностика ще се види веднага как и какво налягане вдига и дали актуатора има нужда да се настрои малко (ако евентуално почва да отваря геометрията по-късно).
На моята кола (обаче VAG мотор - TDI PD - ARL, която за съжаление ми откраднаха преди 2сед.), след като рециклирах турбината лятото имах сходен проблем. Ако ти трябва човек за всичко свързано с тия неща, вкл. диагностиката, пиши ЛС.
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани