Проблем с ключ

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 1.08.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E63 645ci
Мечтае да кара: BMW M6

Re: Проблем с ключ

Мнение от GDobrev » 06 Яну 2014, 18:33

oci написа:Имали смисъл като ромбоиден ключ чисто нов програмиран с чип и платка и всичко чисто ново излиза 150 лв.


Еми аз виждам смисъла в едни 50лв. по-малко :D
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 4.06.2011

Re: Проблем с ключ

Мнение от munjos » 15 Яну 2014, 17:11

munjos написа:Здравейте,
имам проблем с ключа(diamond shape key е46 2000). Една кола мина през него и вмомента е малко смачкан, работи централното но неиска да пали. Въпросът ми е следния, ако си намеря друг такъв ключ от друго бмв, може ли нещо да се направи( препрограмира) или да се използват нянкви части от него за да си оправя моя.
Благодаря.


Здравейте отново. Донякъде ми се реши проблема но сега изникна друг. Намерих от друго БМВ оригинален ключ дадох на един познат и от 2-та ключа направи един. В момента той пали но неиска да отключва и заклюва. Пробвах да го обуча с колата но нещо не се получава. Възможно ли е да е взел някой чип от здравия ключ(можеби за оключване и заключавне) и сега да неможе да се обучи тъй като е за друга кола. Има ли какво да направя някак да се обучи или съм прецакан и трябва да търся старите чаркове от моя ключ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с ключ

Мнение от oci » 15 Яну 2014, 18:31

GDobrev написа:Една идея от мен, към колегите които имат проблем с чипа на ключа. Ако можете да си ползвате платката за отключване/заключване на стария ключ си вземете само нова кутиика без платка и чип и си поръчайте нов сервизен ключ от някои дилър на БМВ от който да използвате оригиналния програмиран специално за вашата кола чип - ключа струва 89лв. Доколкото знам, "чист" чип + програмирането излиза пак около 90-100лв. Пък ако се вземе сервизен ключ поне ви остава резервно нарязано острие за спешни случай :D


Така е колега но аз визирах специално за нов ключ всичко чисто ново, 150 лв програмиран, ромбоиден, иначе съм съгласен с теб ако някой иска само да му се запише чип и за 60-80 лв може да му се направи.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 4.06.2011

Re: Проблем с ключ

Мнение от munjos » 15 Яну 2014, 23:33

munjos написа:Здравейте,
имам проблем с ключа(diamond shape key е46 2000). Една кола мина през него и вмомента е малко смачкан, работи централното но неиска да пали. Въпросът ми е следния, ако си намеря друг такъв ключ от друго бмв, може ли нещо да се направи( препрограмира) или да се използват нянкви части от него за да си оправя моя.
Благодаря.



Здравейте отново. Донякъде ми се реши проблема но сега изникна друг. Намерих от друго БМВ оригинален ключ дадох на един "майстор" и от 2-та ключа направи един. В момента той пали но неиска да отключва и заклюва. Пробвах да го обуча с колата но нещо не се получава. Възможно ли е да е взел някой чип от здравия ключ(можеби за оключване и заключавне) и сега да неможе да се обучи тъй като е за друга кола. Има ли какво да направя някак да се обучи или съм прецакан и трябва да търся старите чаркове от моя ключ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Проблем с ключ

Мнение от unikalen88 » 16 Яну 2014, 21:00

munjos написа:
munjos написа:Здравейте,
имам проблем с ключа(diamond shape key е46 2000). Една кола мина през него и вмомента е малко смачкан, работи централното но неиска да пали. Въпросът ми е следния, ако си намеря друг такъв ключ от друго бмв, може ли нещо да се направи( препрограмира) или да се използват нянкви части от него за да си оправя моя.
Благодаря.



Здравейте отново. Донякъде ми се реши проблема но сега изникна друг. Намерих от друго БМВ оригинален ключ дадох на един "майстор" и от 2-та ключа направи един. В момента той пали но неиска да отключва и заклюва. Пробвах да го обуча с колата но нещо не се получава. Възможно ли е да е взел някой чип от здравия ключ(можеби за оключване и заключавне) и сега да неможе да се обучи тъй като е за друга кола. Има ли какво да направя някак да се обучи или съм прецакан и трябва да търся старите чаркове от моя ключ?

колега ключовете работят на различни честоти мисля 315 мг. и 433мг ти с кои си и тругия същите мегахерци ли е
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с ключ

Мнение от oci » 16 Яну 2014, 22:23

А може и при рязане на този ключ който си го взел от морга ключара да го е съсипал, постоянно ми носят такива ключове да ги правя обикновенно като ги цепят им режат направо платката или откъртват малки елементи от платката и тя спира да работи.
А ти сигурен ли си, че този ключ който си го взел от морга е работил преди това :?: Може просто да си е бил развален.
Иначе няма как да махне чипа за отключване и заключване то е процесор, може не съзнателно да е прекъснал нещо по платката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с ключ

Мнение от xm_net » 16 Яну 2014, 22:38

Колега, я вземи го отвори този ключ и виж дали съвсем "случайно" вътре не се е озовал един отделен транспондер (чип)... ;)!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 4.06.2011

Re: Проблем с ключ

Мнение от munjos » 17 Яну 2014, 18:14

xm_net написа:Колега, я вземи го отвори този ключ и виж дали съвсем "случайно" вътре не се е озовал един отделен транспондер (чип)... ;)!



Не няма друг чип, моя чип е презапоен на другата платка като разгледах по подробно, поне така ми се струва, използвали са здравия ключ и само е прехвърлен моя, пали но неиска да се обучи към централното. Идеята ми е дали може да се препрограмира по някаъв начин сега.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с ключ

Мнение от xm_net » 18 Яну 2014, 11:45

Накарай майстора да провери дали ключът изобщо излъчва радиосигнал - ако не, естествено е, че няма как да се обучи дистанционното към твоята кола! Ако пък липсва сигнал, нека замери батерията, ако тя е "починала" няма как ключът да излъчи каквото и да било. Най-лесно е да се подадат 3 V от външен източник и да се види дали проблемът е в захранването (батерията) или платката изобщо не работи...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Проблем с ключ

Мнение от Leon » 16 Окт 2014, 18:14

Вдигам тази тема, за да не пускам нова. При палене сутрин трябва да натисна ключа много навътре в контакта, за да зацепи и завърти стартера. Вероятно се е износило гнездото. Доколкото знам може да се купи друго и да се пренареди, гривната на имобилайзера също се мести, но има ли значение от каква Е46 е контактната конзола или всички са еднакви? Благодаря предварително.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с ключ

Мнение от oci » 16 Окт 2014, 22:14

Leon написа:Вдигам тази тема, за да не пускам нова. При палене сутрин трябва да натисна ключа много навътре в контакта, за да зацепи и завърти стартера. Вероятно се е износило гнездото. Доколкото знам може да се купи друго и да се пренареди, гривната на имобилайзера също се мести, но има ли значение от каква Е46 е контактната конзола или всички са еднакви? Благодаря предварително.

Всички са еднакви :yes:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook