Ретрофит Лупи за E46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW ///M335i

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от Monoid » 18 Окт 2013, 18:09

Говора за обикновенна крушка не за ксенонова D2S.
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?

Авточасти AutoPower.BG

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от Kris » 19 Окт 2013, 0:44

Monoid написа:Говора за обикновена крушка не за ксенонова D2S.

Защото в по-горе си написал че си сложил ксенон 35w и нищо не светил, а после си сложил 55w и всичко вече е ОК, а даже се замисляш за 75 w. А накрая на нас ни разправяш че си говорел за обикновена крушка.
А това колко вата е нали знаеш че няма нищо общо със светлината която отдава, и че хората са го сметнали оптимално:
ксенон 35w = 55w обикновена крушка.
=> печелиш по-дълъг живот на крушката и по-ниска консумация на ток при същата осветеност (или малко по-добра).

А това че фаровете са регулирани, ако си сложил доста по-силна крушка почти няма значение. Все едно да гледаш срещу фар ( от ония на бреговете), който свети на метър от теб, а не точно в теб и да нямаш проблем. Нали се сещаш че всеки автомобилен фар има "разсейки" и при увеличаването на мощността на светлината те също се увеличават и в даден момент все едно че е насочен фара срещу теб.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW ///M335i

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от Monoid » 21 Окт 2013, 9:20

Колегата, не ми спори много ти се моля за това как било измислено и кое как е сметнато... Защото колите са направени да вървят на бензин ама всеки им слага гас, нали ? Ако на тебе ти е добре с 35W си карай нямам нищо против, написал съм темата за да споделям и да коментирам мнение. Не да ми казваш кое как е измислено или изчислено ок ???
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?

Авточасти AutoPower.BG

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от vavilon » 21 Окт 2013, 16:59

Kris написа:
Monoid написа:Говора за обикновена крушка не за ксенонова D2S.

Защото в по-горе си написал че си сложил ксенон 35w и нищо не светил, а после си сложил 55w и всичко вече е ОК, а даже се замисляш за 75 w. А накрая на нас ни разправяш че си говорел за обикновена крушка.
А това колко вата е нали знаеш че няма нищо общо със светлината която отдава, и че хората са го сметнали оптимално:
ксенон 35w = 55w обикновена крушка.
=> печелиш по-дълъг живот на крушката и по-ниска консумация на ток при същата осветеност (или малко по-добра).

А това че фаровете са регулирани, ако си сложил доста по-силна крушка почти няма значение. Все едно да гледаш срещу фар ( от ония на бреговете), който свети на метър от теб, а не точно в теб и да нямаш проблем. Нали се сещаш че всеки автомобилен фар има "разсейки" и при увеличаването на мощността на светлината те също се увеличават и в даден момент все едно че е насочен фара срещу теб.

колега малко си в грешка!
35,W 5500,K ксенон = 3200,lm (лумена)
55,W халоген H7= 1550,lm
Така, че нищо не е изчислено. Затова като треснат... "лайнарите" ксенон на рефлектор или халоген 100W и виждаш...Япония.
За халогенка 100,W или ксенон на 55-75,W от Китай, направо не ми се мисли. Казвам от Китай, понеже не съм срещал по големи ватове от стандартните при обичайните производители.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от Kris » 22 Окт 2013, 0:17

vavilon написа:
Kris написа:
Monoid написа:Говора за обикновена крушка не за ксенонова D2S.

Защото в по-горе си написал че си сложил ксенон 35w и нищо не светил, а после си сложил 55w и всичко вече е ОК, а даже се замисляш за 75 w. А накрая на нас ни разправяш че си говорел за обикновена крушка.
А това колко вата е нали знаеш че няма нищо общо със светлината която отдава, и че хората са го сметнали оптимално:
ксенон 35w = 55w обикновена крушка.
=> печелиш по-дълъг живот на крушката и по-ниска консумация на ток при същата осветеност (или малко по-добра).

А това че фаровете са регулирани, ако си сложил доста по-силна крушка почти няма значение. Все едно да гледаш срещу фар ( от ония на бреговете), който свети на метър от теб, а не точно в теб и да нямаш проблем. Нали се сещаш че всеки автомобилен фар има "разсейки" и при увеличаването на мощността на светлината те също се увеличават и в даден момент все едно че е насочен фара срещу теб.

колега малко си в грешка!
35,W 5500,K ксенон = 3200,lm (лумена)
55,W халоген H7= 1550,lm
Така, че нищо не е изчислено. Затова като треснат... "лайнарите" ксенон на рефлектор или халоген 100W и виждаш...Япония.
За халогенка 100,W или ксенон на 55-75,W от Китай, направо не ми се мисли. Казвам от Китай, понеже не съм срещал по големи ватове от стандартните при обичайните производители.

Да не навлизаме в спорове, но светлината от рефлекторни 55w е почти толкова колкото насочената с лупа 35w hid, и говоря за разсеяната светлина, ако така мога да се изразя. Да кажем че и двете са регулирани правилно, като застанеш с друга кола отстрани (все едно се разминавате) силата на светлината която те дразни е почти еднаква. А сега си представи пак регулиран ксенон с лупа и т.н., но 2-пъти по силен. Нищо че не ти свети директно в лицето, няма да ти е никак комфортно нали?

За другите китайски извращения на рефлектор или не, смятам сме на едно мнение. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от DiGital » 07 Ное 2013, 22:57

Да използвам темата - има ли някакъв начин, някакви тънки запалители и т.б. които се побират вътре у фара? Смисъл данесе слагат вънка, а у самия фар като ОЕ да стане?
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от Wierdo » 07 Ное 2013, 23:00

Колега, даже и на ОЕМ ксенона баласта е отвънка на фара. Просто влиза под него и е по-прибран ;)

ПП


И ас съм със лупи на моримото и ксенон 35 вата на 5000к. Нямам абсолютно никакви оплаквания от осветеността, напротив, бял ден е. Съжалявам само, че нямаше 4200к.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от DiGital » 07 Ное 2013, 23:11

Еми като нее вътре щее ПОД фара, гледам сам има място, само неискам дами старчат кутии тук там :)
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 8.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d touring 150 кс
Мечтае да кара: мх6

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от ediface » 08 Ное 2013, 10:53

Аз си взех лупи и ксенон от бабуна много доволно светят

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от Leon » 08 Ное 2013, 11:26

Сега ако подкрепиш хвалбата и със снимков материал...
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 8.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d touring 150 кс
Мечтае да кара: мх6

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от ediface » 08 Ное 2013, 12:03

Не успявам да кача снимка заради високата резолюция по късно ще опитам с по ниска

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от iv4o9999 » 08 Ное 2013, 12:05

има си тема за тези фарове, защо не се пише в тях :dunno:

и да както и казах преди това недоволни от лупите почти няма, всичко е въпрос на монтаж и реглаж :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от unikalen88 » 08 Ное 2013, 22:57

и аз си мислих че стъклата са ми чисти на фаровете,но след намесата на професионалист сега разбрах какво е да караш с нови стъкла на фаровете и как светят лупите
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от iv4o9999 » 08 Ное 2013, 23:46

unikalen88 написа:и аз си мислих че стъклата са ми чисти на фаровете,но след намесата на професионалист сега разбрах какво е да караш с нови стъкла на фаровете и как светят лупите


ако продаваха и стъкла за компакт, щеше да е супер, като гледам мойте след някоя година ккао я карам още ще трябва да се полират

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: София/Троян
Пол: Мъж
Кара: Котлон
Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
Детайли за колата: E38 740i

Re: Ретрофит Лупи за E46

Мнение от Icooo » 09 Ное 2013, 2:01

Сега и аз съм пред дилема дали да взема такъв ретрофит. Тия английски фарове и пререгулирани.. пак сечат на обратно (обикновения рефелкторен фар). Като цвят съм се спрял на 5к К.

Винаги ме е дразнела светлината срещу мен, а не несветенето на моите фарове - като изляза на път нощем и няма насрещни ми се струва че правят ден :mhihi:

Kaто светимост какво мислите за лупи + 55W + 5000 К + правилен реглаж + вътрешно и външно полиране на стъклата? Дали това е най-добрия вариант?

П.С. Дали спокойно ще мога да боядисам в черно всичко във фара и да разчитам на дългите от лупата + някаква мижава светлина от ксенон на дългите дълги и черен рефлектор? И дали 5000 К е най-добрия цвят?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook