Твърдост на волана
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- VladislavHristov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.01.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 330d LCI Edition Sport
- Мечтае да кара: Нищо повече от това.
Re: Твърдост на волана
Евала колега ,супер изчерпателен отговор!
Надявам се темата да помогне и на други хора ,специално твоят отговор.Търсих доста из форума ,но така и не намерих така написано всичко!
Благоадаря
Надявам се темата да помогне и на други хора ,специално твоят отговор.Търсих доста из форума ,но така и не намерих така написано всичко!
Благоадаря

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Твърдост на волана
Само дето на дизела въздушния филтър е в ляво а казанчето за хидравликата в дясно
и тва махане на каквото и да е освен кората на мотора няма смисъл...
60лв е 3лтр декстрон 2 - а системата ще събере под литър
На хакерчето е била черна и е имало разлика,но не е това което трябва да е почти съм убеден
Помпата на 2.0д е ZF P42 и нез сваляне да се прегледа само с масло надали ще се оправи...
Ще видя колегата дето я свали цялата помпа да я чисти как ще е после

60лв е 3лтр декстрон 2 - а системата ще събере под литър

На хакерчето е била черна и е имало разлика,но не е това което трябва да е почти съм убеден

Помпата на 2.0д е ZF P42 и нез сваляне да се прегледа само с масло надали ще се оправи...
Ще видя колегата дето я свали цялата помпа да я чисти как ще е после
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Твърдост на волана
Gqbriel написа:Само дето на дизела въздушния филтър е в ляво а казанчето за хидравликата в дяснои тва махане на каквото и да е освен кората на мотора няма смисъл...
60лв е 3лтр декстрон 2 - а системата ще събере под литър
На хакерчето е била черна и е имало разлика,но не е това което трябва да е почти съм убеден
Помпата на 2.0д е ZF P42 и нез сваляне да се прегледа само с масло надали ще се оправи...
Ще видя колегата дето я свали цялата помпа да я чисти как ще е после
Да колеги извинявам се коментирах за Бензинките и по конткретно 6 таците не видях колегата какво кара


- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Твърдост на волана
GecataBMW-E46 написа:Аз се качих от Г3 на е46 и ми се вижда доста лек волана спрямо на голфа


- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Твърдост на волана
taba4ko написа:GecataBMW-E46 написа:Аз се качих от Г3 на е46 и ми се вижда доста лек волана спрямо на голфа
купих на жена ми голф 3 94-та с хидравлика. много лек волан има. не го карам често, даже избягвам да го карам, но след като от него после седна на бимата имма чувството, че тя няма изобщо хидравлика. не знам как ти се вижда на теб по-мек от на голфа освен ако той е без хидравлика.....
Хидравлика има голфа,сменена скоро помпа,и да ти кажа голямо дърво си е,спрямо бмв-то при мен е точно обратното голфа го осещам се едно е без хидравлика докато на бмв-то волана го въртя с показалеца без проблеми.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Твърдост на волана
А тука е проблема,защо при теб не като при нас и обратно...
Има нещо в самата система което за мен е дефектно,не може едни да са леки другите по стегнати..факт че преди фейсовите е имало оплаквания че са леки и във фейса са по стегнати но чак пък толкова...
Има нещо в самата система което за мен е дефектно,не може едни да са леки другите по стегнати..факт че преди фейсовите е имало оплаквания че са леки и във фейса са по стегнати но чак пък толкова...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Твърдост на волана
Gqbriel написа:А тука е проблема,защо при теб не като при нас и обратно...
Има нещо в самата система което за мен е дефектно,не може едни да са леки другите по стегнати..факт че преди фейсовите е имало оплаквания че са леки и във фейса са по стегнати но чак пък толкова...
волана при мен в никакъв случай не е стегнат. по спомен същия беше и на старата ми е36. само дето в сравнение с голфа е все едно че е без хидравлика....

- VladislavHristov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.01.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 330d LCI Edition Sport
- Мечтае да кара: Нищо повече от това.
Re: Твърдост на волана
Не знам колеги ,аз в момента карам е46-цата и Ситроен Ц3 и разликата между двата волана е огромна.На ситроена си го въртя и с малкия пръст ,на БМВ-то е в пъти по-твърд.Преди БМВ-то карах Рено Меган 2006 година ,като там нещата бяха дори по-"леки" и от Ситроена.
Може би Габриел е прав ,че просто разликата идва от някъде ,дали от помпа или от нещо друго ,не знам...Гледал съм доста клипчета също ,в които дори на тях си личи ,че някои волани на е46 са супер леки са въртене.
Наистина нека колегата който е решил да погледне неговата помпа ,да каже след това какви резултати е постигнал.
Едно мога само да кажа, че качването от Ситроен и Рено ,на БМВ просто е огромен кеф ,но не и от към чисто и просто маневриране с малка скорост.
Може би Габриел е прав ,че просто разликата идва от някъде ,дали от помпа или от нещо друго ,не знам...Гледал съм доста клипчета също ,в които дори на тях си личи ,че някои волани на е46 са супер леки са въртене.
Наистина нека колегата който е решил да погледне неговата помпа ,да каже след това какви резултати е постигнал.
Едно мога само да кажа, че качването от Ситроен и Рено ,на БМВ просто е огромен кеф ,но не и от към чисто и просто маневриране с малка скорост.
Re: Твърдост на волана
Аз съм минал през рециклиране на помпа и рейка на веднъж, разлика не намерих. Но като останах без хидравлика - едвам завивах. А се йачвах и на едно купе с 18-ски и направо си беше като стар Зил.
Sent from my LT26i using Tapatalk [url='http://tapatalk.com/m?id=10']now Free[/url]
Sent from my LT26i using Tapatalk [url='http://tapatalk.com/m?id=10']now Free[/url]
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Твърдост на волана
Болна тема и при мен с хидравликата.Сутрин докато е хладно е добре но след определено каране се втвърдява.Какво ли не сменях остана само рейка да рециклирам....е46 320д.Катп си взех колата първоначално волана не се усещаше...
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Твърдост на волана
Колеги може тъп въпрос да е и не съм сигурен ама да питам.. Нашите рейки имат ли такъв клапан който при по висока скорост се затвяря за да може волана да стане по - тежък.. Да не би да стой постоянно затворен... и за това да е тази твърдост
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Твърдост на волана
hacker4eto1 написа:Колеги може тъп въпрос да е и не съм сигурен ама да питам.. Нашите рейки имат ли такъв клапан който при по висока скорост се затвяря за да може волана да стане по - тежък.. Да не би да стой постоянно затворен... и за това да е тази твърдост
Не нямаме....Е39 имат...
Без сваляне и оглед на помпата не мисля,че ще направим някаква разлика...нещо не е както трябва и е генерално но какво - не е ясно...има хора с рециклирани рейки и пак са така...има други които са на 200 000 със стокови рейки и при тях се движи с лекота...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Твърдост на волана
вероятно, поради разликата в моторите и рейките са различни (гадая) и моя волан е леко тежичък но пък не е и трагедия пълна, трябва да се има предвид че колата е близо 1,5тона, гумите при мен са 17 , аз само не разбрах при моя дизел 2,0 150 казанчето е на самата помпа, то сменя ли се пак цялото заради филтъра или само маслото се сменя, защото мисля да ги сменям.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Твърдост на волана
iv4o9999 написа:вероятно, поради разликата в моторите и рейките са различни (гадая) и моя волан е леко тежичък но пък не е и трагедия пълна, трябва да се има предвид че колата е близо 1,5тона, гумите при мен са 17 , аз само не разбрах при моя дизел 2,0 150 казанчето е на самата помпа, то сменя ли се пак цялото заради филтъра или само маслото се сменя, защото мисля да ги сменям.
Мисля,че филтъра е с казанчето...
Не е до моторите - явно нещо с помпите ли цялата система...няма логика Overboost помпа да е по-тежка от нормалната..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Твърдост на волана
При моето 325xi 2003г. волана е изключително тежък, имам в момента и едно 330xi 2000г., което е с много лек и приятен волан. Просто не мога да разбера защо е тази разлика и от какво е породена. Склонен съм да мисля че при 325-цата има проблем с хидравличната система.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани