Твърдост на волана

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 3.01.2012
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 330d LCI Edition Sport
Мечтае да кара: Нищо повече от това.

Re: Твърдост на волана

Мнение от VladislavHristov » 12 Окт 2013, 17:24

Евала колега ,супер изчерпателен отговор!
Надявам се темата да помогне и на други хора ,специално твоят отговор.Търсих доста из форума ,но така и не намерих така написано всичко!
Благоадаря :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Твърдост на волана

Мнение от Gqbriel » 12 Окт 2013, 18:14

Само дето на дизела въздушния филтър е в ляво а казанчето за хидравликата в дясно ;) и тва махане на каквото и да е освен кората на мотора няма смисъл...
60лв е 3лтр декстрон 2 - а системата ще събере под литър ;)
На хакерчето е била черна и е имало разлика,но не е това което трябва да е почти съм убеден :)
Помпата на 2.0д е ZF P42 и нез сваляне да се прегледа само с масло надали ще се оправи...
Ще видя колегата дето я свали цялата помпа да я чисти как ще е после
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Твърдост на волана

Мнение от hacker4eto1 » 12 Окт 2013, 20:22

Gqbriel написа:Само дето на дизела въздушния филтър е в ляво а казанчето за хидравликата в дясно ;) и тва махане на каквото и да е освен кората на мотора няма смисъл...
60лв е 3лтр декстрон 2 - а системата ще събере под литър ;)
На хакерчето е била черна и е имало разлика,но не е това което трябва да е почти съм убеден :)
Помпата на 2.0д е ZF P42 и нез сваляне да се прегледа само с масло надали ще се оправи...
Ще видя колегата дето я свали цялата помпа да я чисти как ще е после

Да колеги извинявам се коментирах за Бензинките и по конткретно 6 таците не видях колегата какво кара :) :yes:
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: Твърдост на волана

Мнение от taba4ko » 12 Окт 2013, 21:13

GecataBMW-E46 написа:Аз се качих от Г3 на е46 и ми се вижда доста лек волана спрямо на голфа :D

:OT: купих на жена ми голф 3 94-та с хидравлика. много лек волан има. не го карам често, даже избягвам да го карам, но след като от него после седна на бимата имма чувството, че тя няма изобщо хидравлика. не знам как ти се вижда на теб по-мек от на голфа освен ако той е без хидравлика.....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Твърдост на волана

Мнение от GecataBMW-E46 » 12 Окт 2013, 21:20

taba4ko написа:
GecataBMW-E46 написа:Аз се качих от Г3 на е46 и ми се вижда доста лек волана спрямо на голфа :D

:OT: купих на жена ми голф 3 94-та с хидравлика. много лек волан има. не го карам често, даже избягвам да го карам, но след като от него после седна на бимата имма чувството, че тя няма изобщо хидравлика. не знам как ти се вижда на теб по-мек от на голфа освен ако той е без хидравлика.....

Хидравлика има голфа,сменена скоро помпа,и да ти кажа голямо дърво си е,спрямо бмв-то при мен е точно обратното голфа го осещам се едно е без хидравлика докато на бмв-то волана го въртя с показалеца без проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Твърдост на волана

Мнение от Gqbriel » 12 Окт 2013, 22:14

А тука е проблема,защо при теб не като при нас и обратно...
Има нещо в самата система което за мен е дефектно,не може едни да са леки другите по стегнати..факт че преди фейсовите е имало оплаквания че са леки и във фейса са по стегнати но чак пък толкова...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: Твърдост на волана

Мнение от taba4ko » 13 Окт 2013, 1:46

Gqbriel написа:А тука е проблема,защо при теб не като при нас и обратно...
Има нещо в самата система което за мен е дефектно,не може едни да са леки другите по стегнати..факт че преди фейсовите е имало оплаквания че са леки и във фейса са по стегнати но чак пък толкова...

волана при мен в никакъв случай не е стегнат. по спомен същия беше и на старата ми е36. само дето в сравнение с голфа е все едно че е без хидравлика....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 3.01.2012
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 330d LCI Edition Sport
Мечтае да кара: Нищо повече от това.

Re: Твърдост на волана

Мнение от VladislavHristov » 13 Окт 2013, 3:47

Не знам колеги ,аз в момента карам е46-цата и Ситроен Ц3 и разликата между двата волана е огромна.На ситроена си го въртя и с малкия пръст ,на БМВ-то е в пъти по-твърд.Преди БМВ-то карах Рено Меган 2006 година ,като там нещата бяха дори по-"леки" и от Ситроена.
Може би Габриел е прав ,че просто разликата идва от някъде ,дали от помпа или от нещо друго ,не знам...Гледал съм доста клипчета също ,в които дори на тях си личи ,че някои волани на е46 са супер леки са въртене.
Наистина нека колегата който е решил да погледне неговата помпа ,да каже след това какви резултати е постигнал.
Едно мога само да кажа, че качването от Ситроен и Рено ,на БМВ просто е огромен кеф ,но не и от към чисто и просто маневриране с малка скорост.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Твърдост на волана

Мнение от Kris » 13 Окт 2013, 8:32

Аз съм минал през рециклиране на помпа и рейка на веднъж, разлика не намерих. Но като останах без хидравлика - едвам завивах. А се йачвах и на едно купе с 18-ски и направо си беше като стар Зил.

Sent from my LT26i using Tapatalk [url='http://tapatalk.com/m?id=10']now Free[/url]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Твърдост на волана

Мнение от bochogogogo » 13 Окт 2013, 22:51

Болна тема и при мен с хидравликата.Сутрин докато е хладно е добре но след определено каране се втвърдява.Какво ли не сменях остана само рейка да рециклирам....е46 320д.Катп си взех колата първоначално волана не се усещаше...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Твърдост на волана

Мнение от hacker4eto1 » 14 Окт 2013, 7:52

Колеги може тъп въпрос да е и не съм сигурен ама да питам.. Нашите рейки имат ли такъв клапан който при по висока скорост се затвяря за да може волана да стане по - тежък.. Да не би да стой постоянно затворен... и за това да е тази твърдост
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Твърдост на волана

Мнение от Gqbriel » 14 Окт 2013, 9:09

hacker4eto1 написа:Колеги може тъп въпрос да е и не съм сигурен ама да питам.. Нашите рейки имат ли такъв клапан който при по висока скорост се затвяря за да може волана да стане по - тежък.. Да не би да стой постоянно затворен... и за това да е тази твърдост

Не нямаме....Е39 имат...
Без сваляне и оглед на помпата не мисля,че ще направим някаква разлика...нещо не е както трябва и е генерално но какво - не е ясно...има хора с рециклирани рейки и пак са така...има други които са на 200 000 със стокови рейки и при тях се движи с лекота...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Твърдост на волана

Мнение от iv4o9999 » 14 Окт 2013, 9:40

вероятно, поради разликата в моторите и рейките са различни (гадая) и моя волан е леко тежичък но пък не е и трагедия пълна, трябва да се има предвид че колата е близо 1,5тона, гумите при мен са 17 , аз само не разбрах при моя дизел 2,0 150 казанчето е на самата помпа, то сменя ли се пак цялото заради филтъра или само маслото се сменя, защото мисля да ги сменям.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Твърдост на волана

Мнение от Gqbriel » 14 Окт 2013, 10:56

iv4o9999 написа:вероятно, поради разликата в моторите и рейките са различни (гадая) и моя волан е леко тежичък но пък не е и трагедия пълна, трябва да се има предвид че колата е близо 1,5тона, гумите при мен са 17 , аз само не разбрах при моя дизел 2,0 150 казанчето е на самата помпа, то сменя ли се пак цялото заради филтъра или само маслото се сменя, защото мисля да ги сменям.


Мисля,че филтъра е с казанчето...
Не е до моторите - явно нещо с помпите ли цялата система...няма логика Overboost помпа да е по-тежка от нормалната..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Твърдост на волана

Мнение от slav4o974 » 14 Окт 2013, 11:02

При моето 325xi 2003г. волана е изключително тежък, имам в момента и едно 330xi 2000г., което е с много лек и приятен волан. Просто не мога да разбера защо е тази разлика и от какво е породена. Склонен съм да мисля че при 325-цата има проблем с хидравличната система.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook