Слагане на М-броня "С новите ДЖАНТИ"
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- sh1n3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: Въпрос за М-броня
Браво колега, Дано не ти липсва ентусиазъм за да направиш всичко като хората, защото имай едно на ум че когато правиш нещо изцяло с реплики понякога има разлики и несъвместимост.
Само мигачите не са тези който бих избрал аз, но всеки с вкуса си.
Хубаво искаш да докараш колата в този вид, отпред е напълно възможно, а отзад как ще направиш калниците на М3... или брони, генерации !
Успех !
Само мигачите не са тези който бих избрал аз, но всеки с вкуса си.
Хубаво искаш да докараш колата в този вид, отпред е напълно възможно, а отзад как ще направиш калниците на М3... или брони, генерации !
Успех !
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Въпрос за М-броня
sh1n3 написа:Браво колега, Дано не ти липсва ентусиазъм за да направиш всичко като хората, защото имай едно на ум че когато правиш нещо изцяло с реплики понякога има разлики и несъвместимост.
Само мигачите не са тези който бих избрал аз, но всеки с вкуса си.
Хубаво искаш да докараш колата в този вид, отпред е напълно възможно, а отзад как ще направиш калниците на М3... или брони, генерации !
Успех !
И аз не бих избрал тези мигачи, но въпрос на вкус. Инак добре си я подкарал

- shalashaska
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 9.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: e46 М3
Re: Въпрос за М-броня
Колега това е старият ми автомобил с някой от нещата като емблема мигачи и бъбреци които искаш да смениш..да ти е ориентир г/д как ще изглежда твоята

Успех с начинанието !!

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Въпрос за М-броня
не ми е останало време колега да я монтирам да видя какво ще трябва да се напасне.. и дали ще пасне добре и няма да има голяма пролука между фаровете и бронята ...
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Въпрос за М-броня
Вълк написа:Не разбрах, стават ли водачите на купето, за тая броня?
Стават парт номерата при купето съответстват с тези дори и на М3
http://realoem.com/bmw/partxref.do?part ... &details=1

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Въпрос за М-броня
колега, добре си го замислил ама ако останеш само с предната броня, ефекта "подарена" ще е още по голям. задължително прагове и задна броня + джанти и окачване. 17-ките, които си показал са супер ама са 17-ки...Голяма броня и "малки" джанти...Трябват ти 18-ки, за да се вържат с новата броня и агресивната визия на колата.
нормалното окачване е малко странно с М-ковата броня...колата е хубаво да се смъкне поне 20-25мм надолу според мен.
трябва да се гони хармонична визия като цяло. Това се постига с правилните детайли. Ти хубаво не харесваш М-пакета ама той е точно това...В крайна сметка ако те кефи, всичко друго е въпрос на вкус и мнения
нормалното окачване е малко странно с М-ковата броня...колата е хубаво да се смъкне поне 20-25мм надолу според мен.
трябва да се гони хармонична визия като цяло. Това се постига с правилните детайли. Ти хубаво не харесваш М-пакета ама той е точно това...В крайна сметка ако те кефи, всичко друго е въпрос на вкус и мнения

"Чемодан, вокзал, Москва"
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Въпрос за М-броня
bai_ILIA написа:колега, добре си го замислил ама ако останеш само с предната броня, ефекта "подарена" ще е още по голям. задължително прагове и задна броня + джанти и окачване. 17-ките, които си показал са супер ама са 17-ки...Голяма броня и "малки" джанти...Трябват ти 18-ки, за да се вържат с новата броня и агресивната визия на колата.
нормалното окачване е малко странно с М-ковата броня...колата е хубаво да се смъкне поне 20-25мм надолу според мен.
трябва да се гони хармонична визия като цяло. Това се постига с правилните детайли. Ти хубаво не харесваш М-пакета ама той е точно това...В крайна сметка ако те кефи, всичко друго е въпрос на вкус и мнения
Колега малко по малко ще я кретам нека да оправя предната броня и детайлите тогава ще се минава и към задната броня макар тази да си ми харесва много


А относно да я правя по ниска не вярвам ,че големи кратери има в ямбол....
Re: Въпрос за М-броня
ОФФ:
Колега, гледам, че криеш номера на колата, а на снимката в подписа си седи
(Подсещам те да си го оправиш ако ти е зор да не го вижда никой, не се заяждам
)
Колега, гледам, че криеш номера на колата, а на снимката в подписа си седи


(Подсещам те да си го оправиш ако ти е зор да не го вижда никой, не се заяждам

Live it like you Love it
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Въпрос за М-броня
blqsu4ko написа:ОФФ:
Колега, гледам, че криеш номера на колата, а на снимката в подписа си седи![]()
![]()
(Подсещам те да си го оправиш ако ти е зор да не го вижда никой, не се заяждам)
Забележката е приета

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Въпрос за М-броня
Колеги днес ми остана време да си оправя бронята да я сложа на колата и да и я напасна успях да я напасна на около 90 % за останлите 10 ще го направя когато бронята вече е боядисана:
Тук съм махнал Лайсната за да мога да махна бронята:

Въпросната лайсна:

Колата е във въздуха на трупчета понеже за да сваля бронята трябва да махна пластмасите под калника..
Ето и колата без броня

А това е оригиналната броня,от която ще взимам алуминиевата греда и ще я слагам на м3 репликата броня

За да се махне гредата има няколко копчета и зъби който трябва да се махнат.. А тези пласмасовите дибли дето аз им викам за да се извадят трябва да се начука средният щиф на долу..

Тук съм свалил пластмасовата подложка и самата греда.

Измих ги за да може да са си чисти и лепиполото да хване по добре.

Тези стрелки указват ,че трябва да се напаснат точно на фугата по цялата броня... там бяха оригинално захванати на другата броня но бяха залепени и оригиналната броня имаше отливки който пасват перфектно там...

Тук съм надрал повърхноста за да може да се захване добре ПОКСИПОЛА.

Тук съм притиснал 2 те повърхности за около 10 мин..

Този тертип го правя малко по темата която гледах в интернет и там го правиха с епокси.. Ами супер паянтово става лепилото колкото и да дереш основата просто се бели с лекота от бронята...
За това аз взех ето това:

Пяната е с лепило и я използват за лепене на гипсокартон съхне за 15 мин. аз я изчаках 12 часа.. Разликата между тази пяна и стандартната която използват за дограмите когато полагат е ,че тази лепи и уплатнява, а другата за прозорци .. се разширява.. тази не толкова .... а и лепи доста добре..
Ето какво направих със пяната.. малко се улях ... но ми хареса аз за това

Тук вече изчистена..


След това си сложих аз видии за метал... за да прехвана здраво гредата.. освен копчетата..



Ето и монтажа как премина.. като не съм стегнал 2 та големи болта за гредата.Просто е наложена.




От едната страна фугата емного леко малко по голяма но като стегна болтовете и скобите от страни на калниците се нагодят леко на вън ще пасне идеално
Бронята я занесах на бояджия и до 4 тири дена ще имам нова фаца на бимата
дано всичко стане по план..
Ако има косури казвайте да ги оправям..
Тук съм махнал Лайсната за да мога да махна бронята:

Въпросната лайсна:

Колата е във въздуха на трупчета понеже за да сваля бронята трябва да махна пластмасите под калника..
Ето и колата без броня


А това е оригиналната броня,от която ще взимам алуминиевата греда и ще я слагам на м3 репликата броня


За да се махне гредата има няколко копчета и зъби който трябва да се махнат.. А тези пласмасовите дибли дето аз им викам за да се извадят трябва да се начука средният щиф на долу..

Тук съм свалил пластмасовата подложка и самата греда.

Измих ги за да може да са си чисти и лепиполото да хване по добре.

Тези стрелки указват ,че трябва да се напаснат точно на фугата по цялата броня... там бяха оригинално захванати на другата броня но бяха залепени и оригиналната броня имаше отливки който пасват перфектно там...

Тук съм надрал повърхноста за да може да се захване добре ПОКСИПОЛА.

Тук съм притиснал 2 те повърхности за около 10 мин..

Този тертип го правя малко по темата която гледах в интернет и там го правиха с епокси.. Ами супер паянтово става лепилото колкото и да дереш основата просто се бели с лекота от бронята...
За това аз взех ето това:

Пяната е с лепило и я използват за лепене на гипсокартон съхне за 15 мин. аз я изчаках 12 часа.. Разликата между тази пяна и стандартната която използват за дограмите когато полагат е ,че тази лепи и уплатнява, а другата за прозорци .. се разширява.. тази не толкова .... а и лепи доста добре..
Ето какво направих със пяната.. малко се улях ... но ми хареса аз за това


Тук вече изчистена..


След това си сложих аз видии за метал... за да прехвана здраво гредата.. освен копчетата..



Ето и монтажа как премина.. като не съм стегнал 2 та големи болта за гредата.Просто е наложена.




От едната страна фугата емного леко малко по голяма но като стегна болтовете и скобите от страни на калниците се нагодят леко на вън ще пасне идеално

Бронята я занесах на бояджия и до 4 тири дена ще имам нова фаца на бимата

Ако има косури казвайте да ги оправям..
- angel_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 25.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: e46 318ci
Re: Въпрос за М-броня
колега ще пратиш ли линк от каде си си поръчал бронята щото никаде немога да намеря за 200лв.
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Въпрос за М-броня
angel_bmw написа:колега ще пратиш ли линк от каде си си поръчал бронята щото никаде немога да намеря за 200лв.
Колега аз бронята я взех на късмет от колега чиято поръчка беше объркана той си поръчал от ебау за седан те му пратили за купе и така я взех на много приятна цена от 190 лева и 10 лева доставка по еконт.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Слагане на М-броня Снимки.
Колеги днес съм много радостен от работата по моята бима
бронята стана перфектно просто напаснах си я много добре..
Бронята ми я боядисаха много добре за скромната цена от 95 лева
Ето я и нея.



Тук съм си сложил и номера.. жалко много загрозява цялата визия на колата тоя номер....
както и гумата по която се стича водата.

След това положих бронята на оригиналните пластмасови държатели .. но леко провисна и стърчеше кофти от калника на страни...
Разхлабих ги от 2 та болта и ги наместих на новата броня както трябва да е и всички ъгли да пасват идеално.

И ето какво постигнах когато си ги наместих... за да не стърчи бронята от калника на вън.


Опитах се да спазя максимално оригиналното разстояние между бронята и лайсните..


А ето и крайният резултат.. стоях и си я гледах 5 мин...





П.П извинявам се за селският бекграунд просто в провинцията сме си така
както се вижда от някой снимки всички лайсни и бъбреците ги махнах ,ще ги боядисваме тях черен мат
и една хубава баня ,че е доста мръсна сега
Остават Сплитери капачките за халогените и халогените... но парите свършиха..
другият месец на заплата.
Оставам критиките на вас. Поздрави Тодор.

Бронята ми я боядисаха много добре за скромната цена от 95 лева

Ето я и нея.



Тук съм си сложил и номера.. жалко много загрозява цялата визия на колата тоя номер....
както и гумата по която се стича водата.

След това положих бронята на оригиналните пластмасови държатели .. но леко провисна и стърчеше кофти от калника на страни...
Разхлабих ги от 2 та болта и ги наместих на новата броня както трябва да е и всички ъгли да пасват идеално.

И ето какво постигнах когато си ги наместих... за да не стърчи бронята от калника на вън.


Опитах се да спазя максимално оригиналното разстояние между бронята и лайсните..


А ето и крайният резултат.. стоях и си я гледах 5 мин...








П.П извинявам се за селският бекграунд просто в провинцията сме си така

както се вижда от някой снимки всички лайсни и бъбреците ги махнах ,ще ги боядисваме тях черен мат
и една хубава баня ,че е доста мръсна сега

Остават Сплитери капачките за халогените и халогените... но парите свършиха..

Оставам критиките на вас. Поздрави Тодор.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани