Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!
След поредно каране при майстори ми дадоха диагностика че можело и дебитомера да ми е проблемен,от там компютъра да изпраща грешна информация и на въпросното моторче поради което и то записва грешка след прочитане.Обаче по каталог на моята кола и давали някъв си Euro 3 а в момента на колата ми бил някъв Euro 4.Майстора при които е карам иска да пробва с дебитомера които е по каталох или Euro 3 за да е 100% сигурен че проблема е в него и има възможнос да заеме такъв за проба,но се опасява че трябвало да се препрограмира компютъра на колата за да и се каже че слага Euro 3 (за което не е на 100% сигурен)и се притеснява да ако го сложи да не стане беля!Имали такова нещо и на правилния майстор ли съм според вас?!
Ако това помага:
- в момента номера на дебитомера на колата е : 0 928 400 504 и негов аналог бил 0 928 400 529
- а по каталог е давали да бъде с : 0 928 400 527
Ако това помага:
- в момента номера на дебитомера на колата е : 0 928 400 504 и негов аналог бил 0 928 400 529
- а по каталог е давали да бъде с : 0 928 400 527
Последна промяна emalcho на 15 Юли 2013, 23:12, променена общо 1 път
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!
krat17 написа:emalcho написа:отново започна да ми прави чалъми,върви си когато си поиска много добре или забива,като когато се случва това оборотите се увеличават и все едно бокусващ съединител и при връщане на газта и при повторно или по плавно подаване тръгва.има и момент в които примерно на 6-та си карам със 150км,подавам газ да ускори тръгва и в следващия момент спира да ускорява,гася колата в движение,паля и тръгва или ако не е загася може да е 1минтака може и 5сек в това състояние,различно е,просто започвам да си играя с педала на газта ,отпускам и натискам при което изведнъж започва да поема отново!След повторен разговор с майстора да му кажа резултата тои ме насочи че трябва да сменям това моторче на турнбината.Та идва и въпроса ми - някои можели да помогне в намирането на такова втора употреба,да ме ориентира в цени,магазини,морги и т.н.
БИХТИ ПОМОГНАЛ НО МОДЕРАТОРИТЕ НА ФОРУМА СА МАЛКО .....
Обясни ми сега какви сме, колега ?!
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!
Твоята кола е с EURO 4 дебитомер, те Euro 3 и Euro 4 дебитомерите нямат нищо общо освен, че изглеждат по същ начин и са дебитомери.
0 928 400 529 това е номера на дебитомера който ти трябва ако го сменяш! Но виж каква грешка ти дава. Ако диагностика им е на английски и дава нещо от рода на Charge Air Pressure Control дрън дрън - моторчето на турбото е развалено!
0 928 400 529 това е номера на дебитомера който ти трябва ако го сменяш! Но виж каква грешка ти дава. Ако диагностика им е на английски и дава нещо от рода на Charge Air Pressure Control дрън дрън - моторчето на турбото е развалено!
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!
Здравейте колеги.Днес си взех колата от сервиза.Всичко се оправи - тръгна да върви.Решението на проблема се оказа ново турбо(втора употреба) понеже неможах да намеря само електрониката от която ми идваше проблема.в крайна сметка колата вече върви.Що се отнася до клапанчето което бях описал по горе ,него също ще сменям,понеже по тумите на майстора при не работещо ,вихровите клапи може да останат затворени при което част от мощността на колата да се губи.Дано съм бил полезен.
Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!
Поисках им разпечатка на грешката и e записало :
4191 Boost Pressure control
Short circuit to eart
Това е било след като са изчистили първия път грешките (в които е фигурирал и дебитомера) след нова проба на колата карана няколко км
4191 Boost Pressure control
Short circuit to eart
Това е било след като са изчистили първия път грешките (в които е фигурирал и дебитомера) след нова проба на колата карана няколко км
Re: Влизане в авариен режим!Моля за Съвети!
Моята е 320d 136кс,Та проблема е следния.Върви си перфектно, но от време на време влиза в така наречения "авариен режим", във движение не може да дигне повече от 2200 оборота, а на место като настъпя газта без да я пускам през цялото време стига до 4500 оборота,спада до към 2000 и пак ги качва.На таблото нищо не светва, просто след определено време си се оправя.Моля за съвети от какво може да е. Thanks 

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани