Губи мощност във високи обороти - 330D

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от Bexim » 23 Мар 2013, 13:48

При мен - едната дюза показваше отклонения, когато купувах колата. За да съм спокоен - рециклирах я нея, а останалите ги свалиха, почистиха на ултразвук и мисля че смениха някои или всички разпръсквачи.. Общо взето - това е.. Не съм им стоял на главата, но на сервиза му имах доверие и така.. Това беше преди 2-3 години и всичко ми стъпи на под 300лв по спомен. :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от bscsystem » 23 Мар 2013, 15:53

Греда :) Колата изгасна и не пали, закарах я в сервиз в който ми казаха, че няма налягане в рейла.

В момента сменят датчика на ЕГР-а или там както се нарича за да видят дали ще запали, ако не запали ми предложиха да търсят проблем в самата помпа !?

С две думи, до проблем с дюзите още не сме стигнали. Сега се чудя съвпадение ли бяха симптомите, които ме водеха към дюзите (потвърдени от колегата Димитрофф) или симптомите са били за помпа ?!

Btw: Колегата Димитрофф е страшен пич, който разбира много, но е на другия край на София и когато колата не пали няма как да стигна за по малко от 100лв до него :)))

Детайли: няма налягане в рейла, уплътненията около дюзите са били яко твърди, колата не пали и от днес свети DDE лампата

Най-лесно ми е да се доверя на майсторите в сервиза, но от некадърно диагностициране на проблемите съм си патил много и много пари са отишли по дяволите и за това се консултирам с вас междувременно
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от bscsystem » 23 Мар 2013, 19:38

Проблема за сега е решен! Подкачаща помпа, тази която стои под шоф. седалка.

Дизела не се дава :ok:
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от DiGital » 23 Мар 2013, 19:44

След 2 дена стигна до истината :)
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от JTD » 24 Мар 2013, 4:03

bscsystem написа:Проблема за сега е решен! Подкачаща помпа, тази която стои под шоф. седалка.

Дизела не се дава :ok:

Добре, че не се нави да ти свалят дюзите и да "кихаш" излишни пари.
Проблема по описания начин нямаше шанс да ти е от дюзи, особено от един брой.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от bscsystem » 24 Мар 2013, 22:24

160лв я взех помпата втора ръка.

Изображение
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София/Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Продаде колата
Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от sshtskv » 25 Мар 2013, 1:16

Дойдохме на моето :smoke:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от virtualchild » 25 Мар 2013, 12:43

Колега, губи ли мощност във високите с новата помпа? :wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от bscsystem » 25 Мар 2013, 16:20

Ще разбера по-късно, когато взема колата от сервиза днес. Предполагаш, че прекъсването няма да се оправи от помата ли ?

Лошо, ако е така.. това значи, че сме имали съвпадение по едно и също време на два проблема.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от bscsystem » 28 Мар 2013, 11:40

Четвърти ден без проблеми. Не плете във високите обороти и не губи мощност.

Само да кажа, че помпата не е била тази в резервоара, която съм снимал горе. Помпата беше под шоф. седалка
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София/Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Продаде колата
Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от sshtskv » 28 Мар 2013, 16:10

bscsystem написа:Четвърти ден без проблеми. Не плете във високите обороти и не губи мощност.

Само да кажа, че помпата не е била тази в резервоара, която съм снимал горе. Помпата беше под шоф. седалка


Точно това се опитах да ти кажа по-рано в постовете. Това е хроничен проблем. Имал съм го аз, имали са го и други, вероятно ще го имат и още много...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от xerial » 28 Мар 2013, 17:44

Вълк написа:
bscsystem написа:Четвърти ден без проблеми. Не плете във високите обороти и не губи мощност.

Само да кажа, че помпата не е била тази в резервоара, която съм снимал горе. Помпата беше под шоф. седалка


Точно това се опитах да ти кажа по-рано в постовете. Това е хроничен проблем. Имал съм го аз, имали са го и други, вероятно ще го имат и още много...


Промяна във вървежа има ли? Аз имам съмнения също - при мен някакси (или си внушавам) след 3-3500 не тегли така добре, но предполагам това с помпата лесно може да се хване на Диагностика.
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от bscsystem » 28 Мар 2013, 18:21

Не! Вървежа си е същия, но аз не съм показател, защотото имам турбо лаг и не мога да преценя кога върви повече и кога не.

Проблема е, че тоя турбо лаг за да го диагностицират добрите майстори сигурно ще вдигна кръвно 10 пъти и ще дам 500лв за тестове...
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от xerial » 28 Мар 2013, 18:49

bscsystem написа:Не! Вървежа си е същия, но аз не съм показател, защотото имам турбо лаг и не мога да преценя кога върви повече и кога не.

Проблема е, че тоя турбо лаг за да го диагностицират добрите майстори сигурно ще вдигна кръвно 10 пъти и ще дам 500лв за тестове...


Твойта имаше ли мап?
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 20.01.2012
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
Мечтае да кара: BMW

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от русиабн » 28 Мар 2013, 22:12

Здравейте колеги, извинявайте че се набърквам при 3ка дизелите, но и аз може да си внушавам де ама найстина към 3-3500оборота колата не е същата. Преди тези обороти направо къса "хамута" и там някъде вече не е същото. Мотора е 2,0д М47Н 150коня. Дали може да има такъв проблем и при мен и дали диагностика може да го подскаже. Други оплаквания нямам абсолютно никакви :yes:
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook