Гасне си ей така. От нищото :(
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Гасне си ей така. От нищото :(
Колега след 3 месеца ходене по мъките и смяна на какво ли не се оказа релерегулатора на алтернатора.
В началото нямаше никакви грешки, но явно с времето се влоши и компютъра взе да засича в ABS/ASC модула напрежение по-високо от 18V.
С волтметър неможе да се хване , така че не слушай майсторите за това. След като си смених релерегулатура (55лв за БОШ алтернатор) проблема изчезна.
В началото нямаше никакви грешки, но явно с времето се влоши и компютъра взе да засича в ABS/ASC модула напрежение по-високо от 18V.
С волтметър неможе да се хване , така че не слушай майсторите за това. След като си смених релерегулатура (55лв за БОШ алтернатор) проблема изчезна.
Re: Гасне си ей така. От нищото :(
Колеги все още не съм ходил на диагностика, защото нямах време, но ще ви споделя какво забелязах днес.
Не ми беше гаснала от близо седмица до днес! Днес си правех маневри зад блока за да я вкарам в гаража и да си сменя гумите (17'' летни) с 15'' зимни. Докато си правех маневрите (заради кадърни шофьори - съседи..) установих, че ми гасне когато мотора се тормози заради пълния оборот на волана. Предполагам всеки знае, че е нормално при пълен оборот на волана (под пълен имам предвид.. ПЪЛЕН) мотора се тормози и оборотите падат под 700 след и за около 1сек се нормализират.(Мотора вдига оборотите веднага и при падането им се стабилизират на 750 или 800 не съм сигурен как е при този двигател) Установих че, ако навия пълен оборот и след това върна една идея волана и пак навия до дупка (докато мотора все още не е стабилизирал оборотите) ... колата не издържа и падат на 0 и гасне.
Смятах, че съм открил проблема или поне се радвах, че ще мога да я принудя да загасне пред очите на някой разбиращ майстор, а не да обяснявам като маймуна... но (винаги има НО). След като смених гумите 17" 225/45 с 15'' 195/65 проблема изчезна и вече не се мъчеше така с пълния оборот на волана(пак се мъчи, но не чак толкова) и не иска да загасне. Съмнявам се в заминали ремъци или хлабави такива. Не знам дали този пост ще е полезен просто исках да споделя какво се случи днес. Когато мина на диагностика и оправя проблема (ако го оправя) ще пиша пак. Поздрави !
Не ми беше гаснала от близо седмица до днес! Днес си правех маневри зад блока за да я вкарам в гаража и да си сменя гумите (17'' летни) с 15'' зимни. Докато си правех маневрите (заради кадърни шофьори - съседи..) установих, че ми гасне когато мотора се тормози заради пълния оборот на волана. Предполагам всеки знае, че е нормално при пълен оборот на волана (под пълен имам предвид.. ПЪЛЕН) мотора се тормози и оборотите падат под 700 след и за около 1сек се нормализират.(Мотора вдига оборотите веднага и при падането им се стабилизират на 750 или 800 не съм сигурен как е при този двигател) Установих че, ако навия пълен оборот и след това върна една идея волана и пак навия до дупка (докато мотора все още не е стабилизирал оборотите) ... колата не издържа и падат на 0 и гасне.
Смятах, че съм открил проблема или поне се радвах, че ще мога да я принудя да загасне пред очите на някой разбиращ майстор, а не да обяснявам като маймуна... но (винаги има НО). След като смених гумите 17" 225/45 с 15'' 195/65 проблема изчезна и вече не се мъчеше така с пълния оборот на волана(пак се мъчи, но не чак толкова) и не иска да загасне. Съмнявам се в заминали ремъци или хлабави такива. Не знам дали този пост ще е полезен просто исках да споделя какво се случи днес. Когато мина на диагностика и оправя проблема (ако го оправя) ще пиша пак. Поздрави !

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани