Вибрация във волана при спиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Вибрация във волана при спиране
При мене беше същото - дисковете изглеждаха като нови, накладките също. Като ги смених и всичко заспа. Малко вероятно е да е от тампоните.
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: Вибрация във волана при спиране
Почти нямат износване затова търпят такива интервенцииJTD написа:koleto_78 написа:Има и една машина която се закачва на диска и го престръгва.Това се прави обаче на не много криви дискове и предимно преди слагане на нови накладки.Следващата седмица ще го правя на моите и ще пусна снимки.
Колко милиметра са ти дисковете в момента?

Re: Вибрация във волана при спиране
koleto_78 написа:Почти нямат износване затова търпят такива интервенцииJTD написа:koleto_78 написа:Има и една машина която се закачва на диска и го престръгва.Това се прави обаче на не много криви дискове и предимно преди слагане на нови накладки.Следващата седмица ще го правя на моите и ще пусна снимки.
Колко милиметра са ти дисковете в момента?
В този случай предполагам си ги купувал нови, за да знаеш цялата им история.
Защото практиката показва, че изкривени дискове, които няма ръб са в следствие на отнемането на ръба на струг преди това, като цяло диска слиза под допустимите граници на износване.
Хубав диск не може да се изкриви докато е извън границите на износване.
Извъртат се ментаците, които са на пазара.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Вибрация във волана при спиране
Сигурен съм, че всеки от форума може да си намери хубав комплект дискове за 120 лв...Оттам нататък - всякакви престъргвания и т.н. са гавра с автомобила и пътуващите в него според мен 

Последна промяна nik4o_83 на 08 Сеп 2012, 13:36, променена общо 1 път
- Flipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: 2012 BMW X5 Xdrive30d
- Мечтае да кара: 2020 BMW X5 Xdrive30d
- Детайли за колата: Sport Pkg, HUD, Adaptive Drive, Top View, LDW, Comfort Seats..all the works!
Re: Вибрация във волана при спиране
Мда, даже гледах един колега във форума продава дискове с апаратите и накладките за 120, но втора ръка части за спирачната система според мен си е рисковано, особенно дискове.
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Вибрация във волана при спиране
Какви изправяния на дискове, при положение, че едни нови на АТЕ са без пари.
Хора, това са спирачки, не е майтап.
Хора, това са спирачки, не е майтап.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Вибрация във волана при спиране
Пич това,че дисковете ти нямат ръб,изобщо не означава,че не може да си ги изкривил.Ако изключим варианта за крива джанта,то 95% са ти дисковете...Като караш в права линия дърпа ли ти на някъде?
А не може?Ситуацията следната,скорост 170км посока Пловдив.Един олигофрен тръгва да изпреварва,отпред ТИР..не успява да изпревари и се навира директно в мен като се има впредвид,че между мен и колата пред мен има супер малко място,спирачки на заварка за да предотвратя ПТП,резултата 2 криви предни диска
JTD написа:koleto_78 написа:Почти нямат износване затова търпят такива интервенцииJTD написа:koleto_78 написа:Има и една машина която се закачва на диска и го престръгва.Това се прави обаче на не много криви дискове и предимно преди слагане на нови накладки.Следващата седмица ще го правя на моите и ще пусна снимки.
Колко милиметра са ти дисковете в момента?
В този случай предполагам си ги купувал нови, за да знаеш цялата им история.
Защото практиката показва, че изкривени дискове, които няма ръб са в следствие на отнемането на ръба на струг преди това, като цяло диска слиза под допустимите граници на износване.
Хубав диск не може да се изкриви докато е извън границите на износване.
Извъртат се ментаците, които са на пазара.
А не може?Ситуацията следната,скорост 170км посока Пловдив.Един олигофрен тръгва да изпреварва,отпред ТИР..не успява да изпревари и се навира директно в мен като се има впредвид,че между мен и колата пред мен има супер малко място,спирачки на заварка за да предотвратя ПТП,резултата 2 криви предни диска

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
Re: Вибрация във волана при спиране
bmw-maximilian написа:А не може?Ситуацията следната,скорост 170км посока Пловдив.Един олигофрен тръгва да изпреварва,отпред ТИР..не успява да изпревари и се навира директно в мен като се има впредвид,че между мен и колата пред мен има супер малко място,спирачки на заварка за да предотвратя ПТП,резултата 2 криви предни диска
Толкова са ти били хубави дисковете

И от 250 до 0 да спреш 10 пъти подред не трябва да мръдне. Освен ако не си вземеш от тия, без парите, които се предлагат в тази тема

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Вибрация във волана при спиране
JTD написа:bmw-maximilian написа:А не може?Ситуацията следната,скорост 170км посока Пловдив.Един олигофрен тръгва да изпреварва,отпред ТИР..не успява да изпревари и се навира директно в мен като се има впредвид,че между мен и колата пред мен има супер малко място,спирачки на заварка за да предотвратя ПТП,резултата 2 криви предни диска
Толкова са ти били хубави дисковете![]()
И от 250 до 0 да спреш 10 пъти подред не трябва да мръдне. Освен ако не си вземеш от тия, без парите, които се предлагат в тази тема
Да бе,тия оригиналните дискове наистина не струват


"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
Re: Вибрация във волана при спиране
bmw-maximilian написа:JTD написа:bmw-maximilian написа:А не може?Ситуацията следната,скорост 170км посока Пловдив.Един олигофрен тръгва да изпреварва,отпред ТИР..не успява да изпревари и се навира директно в мен като се има впредвид,че между мен и колата пред мен има супер малко място,спирачки на заварка за да предотвратя ПТП,резултата 2 криви предни диска
Толкова са ти били хубави дисковете![]()
И от 250 до 0 да спреш 10 пъти подред не трябва да мръдне. Освен ако не си вземеш от тия, без парите, които се предлагат в тази тема
Да бе,тия оригиналните дискове наистина не струватКолега ако искаш може да го направим тоя тест който казваш,ама мисля че на 5-тия път от 250 до 0 ще останеш само по джанти.
Ами стандартните оригинални дискове не са нищо особено.
Но, както казах, при екстремно спиране първо имаш проблеми със спирачната течност, след това се бият първо дали да се предадат дисковете или накладките. Обикновено се предават накладките (ако пак са стандартни - оригинални

И да не би за теб хубави дискове да са оригиналните, закупени от Камор или Дару да речем

Или товар за диска е да спреш с DBC един път от 170 до към 100

Ако не вярваш в думите ми, ела следващия път на Калояново и лично ще ти демонстрирам спиране с хубави дискове от 200 до 0 няколко пъти подред и единствено ще видиш промяна в цвета на диска.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Вибрация във волана при спиране
JTD написа:bmw-maximilian написа:JTD написа:bmw-maximilian написа:А не може?Ситуацията следната,скорост 170км посока Пловдив.Един олигофрен тръгва да изпреварва,отпред ТИР..не успява да изпревари и се навира директно в мен като се има впредвид,че между мен и колата пред мен има супер малко място,спирачки на заварка за да предотвратя ПТП,резултата 2 криви предни диска
Толкова са ти били хубави дисковете![]()
И от 250 до 0 да спреш 10 пъти подред не трябва да мръдне. Освен ако не си вземеш от тия, без парите, които се предлагат в тази тема
Да бе,тия оригиналните дискове наистина не струватКолега ако искаш може да го направим тоя тест който казваш,ама мисля че на 5-тия път от 250 до 0 ще останеш само по джанти.
Ами стандартните оригинални дискове не са нищо особено.
Но, както казах, при екстремно спиране първо имаш проблеми със спирачната течност, след това се бият първо дали да се предадат дисковете или накладките. Обикновено се предават накладките (ако пак са стандартни - оригинални), като дисковете посиняват. Чак накрая ако си с "хубави" дискове се изкривяват, но това е доста трудна задача.
И да не би за теб хубави дискове да са оригиналните, закупени от Камор или Дару да речем![]()
Или товар за диска е да спреш с DBC един път от 170 до към 100Я по-сериозно.
Ако не вярваш в думите ми, ела следващия път на Калояново и лично ще ти демонстрирам спиране с хубави дискове от 200 до 0 няколко пъти подред и единствено ще видиш промяна в цвета на диска.

Момчета - според мен такива експерименти не трябва да си правите

- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Вибрация във волана при спиране
nik4o_83 написа:JTD написа:bmw-maximilian написа:JTD написа:bmw-maximilian написа:А не може?Ситуацията следната,скорост 170км посока Пловдив.Един олигофрен тръгва да изпреварва,отпред ТИР..не успява да изпревари и се навира директно в мен като се има впредвид,че между мен и колата пред мен има супер малко място,спирачки на заварка за да предотвратя ПТП,резултата 2 криви предни диска
Толкова са ти били хубави дисковете![]()
И от 250 до 0 да спреш 10 пъти подред не трябва да мръдне. Освен ако не си вземеш от тия, без парите, които се предлагат в тази тема
Да бе,тия оригиналните дискове наистина не струватКолега ако искаш може да го направим тоя тест който казваш,ама мисля че на 5-тия път от 250 до 0 ще останеш само по джанти.
Ами стандартните оригинални дискове не са нищо особено.
Но, както казах, при екстремно спиране първо имаш проблеми със спирачната течност, след това се бият първо дали да се предадат дисковете или накладките. Обикновено се предават накладките (ако пак са стандартни - оригинални), като дисковете посиняват. Чак накрая ако си с "хубави" дискове се изкривяват, но това е доста трудна задача.
И да не би за теб хубави дискове да са оригиналните, закупени от Камор или Дару да речем![]()
Или товар за диска е да спреш с DBC един път от 170 до към 100Я по-сериозно.
Ако не вярваш в думите ми, ела следващия път на Калояново и лично ще ти демонстрирам спиране с хубави дискове от 200 до 0 няколко пъти подред и единствено ще видиш промяна в цвета на диска.
![]()
Момчета - според мен такива експерименти не трябва да си правитеТова не са спортни спирачки, че да издържат 10 пъти подред на такова натоварване. Някъде бях чел, че стандартно издържат на 3 пъти подред това упражнение.
Не колега не става въпрос за оригинални дискове от Дару или Камор,а за хубави дискове Brembo Max.Спирачката си е спирачка,не е да си правиш такива експерименти от 250 до 0..Защо трябва да си караш колата като служебна баничарка дет се вика?
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани