Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Аз също си реших проблема с теча на нафта. Въпроса е, че сутрин пак не ще да пали лесно и не върви както трябва. Едвам вдига 190 км/ч. А теч вече няма никъде.
Под ремонт на помпата имате предвид ГНП-то или помпата за налягане до двигателя? До колкото съм чувал на ГНП-то му гори електрониката. То прави ли се изобщо?
Оставил съм я при едни майстори да я видят и ще пиша пак.
Под ремонт на помпата имате предвид ГНП-то или помпата за налягане до двигателя? До колкото съм чувал на ГНП-то му гори електрониката. То прави ли се изобщо?
Оставил съм я при едни майстори да я видят и ще пиша пак.
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..
Ами според мен нещо не са направили. както трябва. Като запали петриса ли, излиза ли бял дим отзад? Щото то теча на нафта може да се спре със смяната на уплътненията, но може да имаш проблем с авансовото бутало ..... Доколкото знам ако електрониката е заминала няма да иска да запали въобще ...
При мен проблема с помпата на този етап вече е решен - свалиха помпата, качиха я на стенд и стана ясно какъв е проблема смениха уплътненията, всичко останало по помпта е проверено и е ок. Сега колата си пали нормално и бих искал да препоръчам на всички, които имат някакъв проблем с трудно палене да не се занимават с глупости като мен с пипане на аванси, презцепване и прочие, защото резултата лично според мен е напразно хвърлени пари, а проблема си остава.
При мен проблема с помпата на този етап вече е решен - свалиха помпата, качиха я на стенд и стана ясно какъв е проблема смениха уплътненията, всичко останало по помпта е проверено и е ок. Сега колата си пали нормално и бих искал да препоръчам на всички, които имат някакъв проблем с трудно палене да не се занимават с глупости като мен с пипане на аванси, презцепване и прочие, защото резултата лично според мен е напразно хвърлени пари, а проблема си остава.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани