маховик или аксиален лагер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: маховик или аксиален лагер
shao написа:Gqbriel написа:Аз да споделя малко инфо тук от чуденето дали е маховик или нещо друго - незнам дали тук е мястото но все пак...
Преди да оставя колата в сервиза имах големи съмнения - но какво се оказа в последствие...
Гумено каре на кардан - на пръв поглед никакви забележки,но след свалянето на кардана просто лъсна,как е меко казано за смяна - така че съвет,по-добре да се провери при свален кардан
Лагер на кардан + крива генерация и тампон на генерация - това всичко на куп води до отвратителни вибрация в колата особено при движение на по-високи предавки и по-ниски обороти..
Сега всичко заспа![]()
Gqbriel, би ли споменал колко ти излезе ремонта и какво точно прави? Да не би да смени генерацията?
svetlana, как се държи колата в последния месец и половина. Има ли подобрение след смяната на аксиалния лагер?
Ако става дума за гуменото каре - отвиваш болтовете,сваляте кардана и се почва по него - има 2 лагера + карето...сега за висящия лагер има една малка подробност - сигурно ,ще има които ще ми кажат,че това не се прави - само че моя майстор опит има предостатъчно - ако гумения тампон на лагера здрав,самия лагер се избива и за 10-лв се слага нов здрав - възможно най-хубавия лагер и пак няма да е 120лв
За гуменото каре - там пък е елементарно - 6 болта ръг и тръг - но това нещо без да се свали няма да гледам,защото трябва да се поогъне за да се види колко е зле - разликата е голяма - да не кажа,че доста вибрации и при гасене изчезнаха,които само аз си знам
Генерацията - много хубаво трябва да се проверят тампоните,дали има планките около каталиатора дали са правилно хванати за скоростната кутия - че това чудо що вибрира не е истина ...моята бе доста усукана - малко дооправяне и сега всичко е чук - но без някой да пали и друг да види не става бързо...по лесно е просто...
Гуменоо каре аз лично попаднах на оригинално за късмет НО и някой от колегите по форума - разлика няма цена около 90-а лв по спомен разбира се...
Значи цялото това нещо - няколко часа хубаво оглеждане и разглабяне 100-алв части и много бира и мезета - просто майтора е няма такъв човек


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bg_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: MauHa CuTu
- Пол: Мъж
Re: маховик или аксиален лагер
Здравейте колеги ,
първо предварително се извинявам , че реставрирам тази тема , но сметнах , че това е по удачно от пускане на нова ...
Та от известно време като гася колата наблюдавах едно "скачане" на ляво на мотора ... мислех си тампон на двигателя ... там до 100 лв. и ще се оправя ....
Вчера обаче един приятел ме разтревожи доста сериозно с диагноза "маховик" ...
поизчетох почти всичко на тази тема във форума и мисля , че имам лъч надежда за друго , защото освен скачането при гасене и доволното притрисане на ниски обороти няма друго ... нито звук на метал ... нито някакви особено големи вибрации при спиране ... Колата си върви относително добре и единственото което ме дразни е това "скачане" в ляво на мотора ...
През тези дни като остана малко по-свободен ще отскоча и до някой друг сервиз , но до тогава да попитам и вас ...
На какво може да се дължи това скачане в ляво? Тампона уж е ок ... сменяни са преди година -мах 2 ...
първо предварително се извинявам , че реставрирам тази тема , но сметнах , че това е по удачно от пускане на нова ...
Та от известно време като гася колата наблюдавах едно "скачане" на ляво на мотора ... мислех си тампон на двигателя ... там до 100 лв. и ще се оправя ....
Вчера обаче един приятел ме разтревожи доста сериозно с диагноза "маховик" ...
поизчетох почти всичко на тази тема във форума и мисля , че имам лъч надежда за друго , защото освен скачането при гасене и доволното притрисане на ниски обороти няма друго ... нито звук на метал ... нито някакви особено големи вибрации при спиране ... Колата си върви относително добре и единственото което ме дразни е това "скачане" в ляво на мотора ...
През тези дни като остана малко по-свободен ще отскоча и до някой друг сервиз , но до тогава да попитам и вас ...
На какво може да се дължи това скачане в ляво? Тампона уж е ок ... сменяни са преди година -мах 2 ...

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: маховик или аксиален лагер
Зависи какви тампони си сложил... ако са твърди като нищо за 1-2 години мотора им е скършил врата и сега пак са се скъсали. При смяна на тампони задължително се слагат оригинални, че после ще патите... За всеки случай дигнете колата и с щангичка вижте дали не са скъсани. За мен това е тампон.
Към авторката на темата - 98% е маховик.
Към авторката на темата - 98% е маховик.
Si non confectus, non reficiat.
- bg_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: MauHa CuTu
- Пол: Мъж
Re: маховик или аксиален лагер
тампоните са LEMFÖRDER . Днес обаче друг майстор сложи друга диагноза - аксиален лагер ... като ми каза да си я карам така ... Съединителя имал ресурс ... като замине и той , да сменям комплект ... Може би ще трябва да търся 3 майстор за нова теория !
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: маховик или аксиален лагер
bg_11 написа:тампоните са LEMFÖRDER . Днес обаче друг майстор сложи друга диагноза - аксиален лагер ... като ми каза да си я карам така ... Съединителя имал ресурс ... като замине и той , да сменям комплект ... Може би ще трябва да търся 3 майстор за нова теория !
Аз карам 30 000 км със заминал аксиален лагер.
Re: маховик или аксиален лагер
Няма ли последствия от карането без аксиален лагер???
Сменен висящ лагер на кардана? какво означава това ???
мерси
Сменен висящ лагер на кардана? какво означава това ???
мерси

- aihobmw
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 3.04.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: 320 COUPE
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: black with M suspension!
Re: маховик или аксиален лагер
Хаиде да съживим темата...и аз имам проблема със грумуленето на нещо от пред,от към двигателя при натиснат съединител само.Интересен е въпроса дали е Аксиален лагер или маховик,колеги я кажете Е36 320 Купе е колата 93-та година м50б20 мотора , тя със демпферен ли е маховика или какъв е ....
Бум - Бум - Бумер !
Re: маховик или аксиален лагер
svetlana написа:Моля колеги за мненине .Много четох по въпроса в форума но все още незнам каде е проблема.Имам следният проблем:Колата BMW 320 компакт 150коня 2003г.6-степенна скоростна кутия при запален двигател когото работи на ниски обороти /не е на скорост/ при натискане на съединителя се чува шум като по силно тракане на двигателя.Скоростите си влизат нормално.Съединителя нормално отделя.Няма претреперване при гасене и палене.Няма покачване на оборотите и шумът се чува когато се натисне съединителя 4-5 см от покой.Когато съединителя освободи претискателният диск шумът не се чува.Шумът е като този нормалният при дизелите който се чува но двойно по силно"като при трактор"
Моля за помощ защото цените са убйствени.Едни майстари казват маховник други аксиален лагер.Цените и смяната не позволяват да се рискува за това Вашето мнение е важно за мен
Аз имам абсолютно същият проблем 1 към 1. Отидох при майстор и само по звука беше категоричен, че е маховик (тракането при мен е съвсем леко все още).
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: маховик или аксиален лагер
skirov написа:svetlana написа:Моля колеги за мненине .Много четох по въпроса в форума но все още незнам каде е проблема.Имам следният проблем:Колата BMW 320 компакт 150коня 2003г.6-степенна скоростна кутия при запален двигател когото работи на ниски обороти /не е на скорост/ при натискане на съединителя се чува шум като по силно тракане на двигателя.Скоростите си влизат нормално.Съединителя нормално отделя.Няма претреперване при гасене и палене.Няма покачване на оборотите и шумът се чува когато се натисне съединителя 4-5 см от покой.Когато съединителя освободи претискателният диск шумът не се чува.Шумът е като този нормалният при дизелите който се чува но двойно по силно"като при трактор"
Моля за помощ защото цените са убйствени.Едни майстари казват маховник други аксиален лагер.Цените и смяната не позволяват да се рискува за това Вашето мнение е важно за мен
Аз имам абсолютно същият проблем 1 към 1. Отидох при майстор и само по звука беше категоричен, че е маховик (тракането при мен е съвсем леко все още).
Хайде сега иди и при друг майстор , за да ти потвърди ..... само да не се окаже , че другия пък е категоричен , че проблема е в аксиален лагер .....
Само по звука може да се прецени приблизително къде е проблема , но да се каже категорично е малко несериозно ! Специално за този проблем единствения сигурен начин е да се отвори и да се види ....
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
маховик или аксиален лагер
skirov написа:svetlana написа:Моля колеги за мненине .Много четох по въпроса в форума но все още незнам каде е проблема.Имам следният проблем:Колата BMW 320 компакт 150коня 2003г.6-степенна скоростна кутия при запален двигател когото работи на ниски обороти /не е на скорост/ при натискане на съединителя се чува шум като по силно тракане на двигателя.Скоростите си влизат нормално.Съединителя нормално отделя.Няма претреперване при гасене и палене.Няма покачване на оборотите и шумът се чува когато се натисне съединителя 4-5 см от покой.Когато съединителя освободи претискателният диск шумът не се чува.Шумът е като този нормалният при дизелите който се чува но двойно по силно"като при трактор"
Моля за помощ защото цените са убйствени.Едни майстари казват маховник други аксиален лагер.Цените и смяната не позволяват да се рискува за това Вашето мнение е важно за мен
Аз имам абсолютно същият проблем 1 към 1. Отидох при майстор и само по звука беше категоричен, че е маховик (тракането при мен е съвсем леко все още).
И маховика е обратен резултата ,трака при отпуснат съединител..
Към колежката - е кво им е на цените,твоя маховик е доата по-еврините,тея коли си искат поддръжката...
Ако питаш мен - събираш едни пари и сме няш и двете направо - ако си мислте,че са здрави и колата ви е на 130 000 км,ако няма доказателство за това - го забравете и не си го помисляйте,че ще се размине,освен ако не смятате да я карате мноого кратко и друг да я мисли..
Sent from nokia 6310
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- oxi1
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София-Перник
- Кара: bmw e46
Re: маховик или аксиален лагер
Жалко че никой не чете постовете на колежката.В случая ебаксиален лагер а не маховик.При маховика има много други симптоми които го показват.При моята х3/2000д ръчни 6 скорости проблема е същия.при полусъединител на неутрална скорост се чува леко чукане.диагноза аксиален лагер.Доказано.Лагера е 60лв труда който за колкото си намери.при мен 54 лв излезе.Не бързайте с тия маховици не са чак толкова кекави.
Re: маховик или аксиален лагер
Здравейте Колеги,
Извинявам се, че използвам темата на колегата но имам следния проблем, и ако някой може да ми помогне ще съм много благодарен
Колата е е46 320 Дизел 136 к.с.
Появи ми се много силно тресене на цялата кола(когато колата работи на място)
Видях, че единия тампон на мотора е скъсан и го смених с нов, вибрациите изчезнаха изцяло. Но започна едно вибриране само на педала на съединителя(от време на време и то само на място), като го натисна продължава да вибрира.,
Някой може ли да ми каже от какво може да е
Благодаря предварително
Поздрави.
Извинявам се, че използвам темата на колегата но имам следния проблем, и ако някой може да ми помогне ще съм много благодарен
Колата е е46 320 Дизел 136 к.с.
Появи ми се много силно тресене на цялата кола(когато колата работи на място)
Видях, че единия тампон на мотора е скъсан и го смених с нов, вибрациите изчезнаха изцяло. Но започна едно вибриране само на педала на съединителя(от време на време и то само на място), като го натисна продължава да вибрира.,
Някой може ли да ми каже от какво може да е
Благодаря предварително
Поздрави.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани