Не пали 330d ...?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Не пали 330d ...?
пак филми
нафтата замръзнала, акумулатора слаб, 5лв.
върти повече време (7-8 до 10 секунди) и давай газ на тая кола докато започне да припалва
, ако не стане втори път (7-8 до 10 секунди) ...
ако не запали от 2-я път въртиш трети докато припали връщаш ключа и веднага въртиш да палиш с подаване на газ.
успех и да се похвалиш

нафтата замръзнала, акумулатора слаб, 5лв.
върти повече време (7-8 до 10 секунди) и давай газ на тая кола докато започне да припалва

ако не запали от 2-я път въртиш трети докато припали връщаш ключа и веднага въртиш да палиш с подаване на газ.
успех и да се похвалиш

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Не пали 330d ...?
makaveli316 написа:Тва да ти замръзне нафтата въобще възможно ли е?![]()
На теория на колко градуса замръзва нафтата?
Нафтата не замръзва в буквалния смисъл както кубчетата лед в уискито ти.

Обикновено тежките съставки в нея (като парафина) се втвърдяват и най-често проблема е в запушване на горивния филтър. Просто горивото не може да мине с необходимия дебит, за да продължи горенето.
Най-вероятно проблема е в лошо гориво, както спомена и колегата VRPerformance.
Тук се спомена за някакво напрежение от 11.хх волта. Не стана ясно само дали е по време на стартер или на изключени консуматори директно върху акумулатора.
Ако е директно на акумулатора, то при стартер то би падало и под 8 волта. Но предвид клипа, не е проблем в това напрежение и то си е добре при стартер.
Може примерно и подкачващата помпа да прави същите мизерии, или пък запушване на пътя за обратната нафта. Но това са вече някакви предположения, които боба на масата подсказва, но предвид времето навън най-вероятен проблем си остава скапаното гориво.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Не пали 330d ...?
vicho написа:пак филми![]()
нафтата замръзнала, акумулатора слаб, 5лв.
върти повече време (7-8 до 10 секунди) и давай газ на тая кола докато започне да припалва, ако не стане втори път (7-8 до 10 секунди) ...
ако не запали от 2-я път въртиш трети докато припали връщаш ключа и веднага въртиш да палиш с подаване на газ.
успех и да се похвалиш
Тва да не е ладичка да подаваш газ


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Не пали 330d ...?
Gqbriel написа:Тва да не е ладичка да подаваш газ- точно с припомпване ще вдигне налягането в рейла
колата му припалва, т.е. отлепва стрелката и трябва да и подаде газ да захапе, иначе нямаааа

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Не пали 330d ...?
vicho написа:Gqbriel написа:Тва да не е ладичка да подаваш газ- точно с припомпване ще вдигне налягането в рейла
колата му припалва, т.е. отлепва стрелката и трябва да и подаде газ да захапе, иначе нямаааа
И 100 пъти да натиснеш педала,като не минава през филтъра или по пътищата - кво правим..



Дали ще подгряваш 10 пъти,помпаш педала- се тая...кофти нафта = проблеми при под -10

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Не пали 330d ...?
VRPerformance написа:Залагаш ли си колата зад думите си?щото аз я залагам моятаxerial написа:VRPerformance написа:Колега знам че съм прав,доктор Хаус ми е брат
- кола за да не пали от слаб акумолатор той трябва да пада на под 10 волта![]()
- колегата написа ''нафтата ми е от стандартната ефтина'' като се замисли малко човек колко бензиностанций имат ефтина и скъпа нафта се свеждат до една,две...едната от които е ОМВ,а в момента тяхната нафта си замръзва от раз
да за тва даваш 10-15 стотинки повече и нямаш грижи ....
а и за напрежението - тая 30ка с 11.6 трудничко ще палне особено след като не е палена 1 седмица
и за какво да даваш 10-15 стинки повече?като можеш да заредиш от друга бензиностанция с по-качествена нафта
Няма какво да залагам

И коя е по-качествената нафта ако не е тайна?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Не пали 330d ...?
Gqbriel написа:vicho написа:Gqbriel написа:Тва да не е ладичка да подаваш газ- точно с припомпване ще вдигне налягането в рейла
колата му припалва, т.е. отлепва стрелката и трябва да и подаде газ да захапе, иначе нямаааа
И 100 пъти да натиснеш педала,като не минава през филтъра или по пътищата - кво правим..аз затова я пуснах темата с замръзналата нафта
![]()
![]()
Дали ще подгряваш 10 пъти,помпаш педала- се тая...кофти нафта = проблеми при под -10
оф ... радио точката
добре, прав си ...
колега, не натискай нищо, върти с ключа и чакай да стане нещо

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
това че си карал 30ска и си имал проблеми с акумулатор не означава нищо,при въртене за да не запали не трябва да пада под 10в,в случая 11.6 си е бетон,замери си твоята кола и ще видиш че пак е там някаде в моментаxerial написа:Няма какво да залагамне е като да не съм карал 30ка зимата и не е като да не съм имал слаб акумулатор....
И коя е по-качествената нафта ако не е тайна?


virtualchild написа:При въртене на стартера тока е 11.6в
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Не пали 330d ...?

Първо да ви кажа, че много ви се кефя на съветите и предположенията които давате. Помагат доста когато се чудя от къде да атакувам проблема.
Нафтата е заредена от BP което е британска компания тук във Виена Австрия. Според мен определено е фактор това понеже ми забиваше мотора точно след вдигането на оборотите и не даваше да подавам газ.
Сполучливия опит беше 5мин с кабели от едно AUDI. Определено си трябваше да се настъпи малко за да изкочи мизерията.
В момента съм си поръчал Bosch c3 и го чакам за да си позаредя акумулатора - окото му беше черно.
Поздрави на Всички
- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: Не пали 330d ...?


- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
някаква добавка си налей и остави да работи малко колата,излишната нафта която се връща в резервоара е топла и ще я стоплиvirtualchild написа:Нафтата е заредена от BP което е британска компания тук във Виена Австрия. Според мен определено е фактор това понеже ми забиваше мотора точно след вдигането на оборотите и не даваше да подавам газ.

Re: Не пали 330d ...?
цитат:
Уважаеми партньори,
моля тези които зареждат автомобилите си с дизел, да имат предвид, че спрямо стандартите на БДС - ОМВ България гарантира за:
ОМВ Дизел - че няма да замръзне при температури до -15С
ОМВ Дизел Max Motion - няма да замръзне при температури до -32С
Предвид прогнозите за ниските температури през предстоящите дни, Ви препоръчваме да правите зарежданията с Дизел Max Motion.
Поздрави,
Картов Отдел
край на цитата:
ПП: аз в ОМВ не зареждам
Уважаеми партньори,
моля тези които зареждат автомобилите си с дизел, да имат предвид, че спрямо стандартите на БДС - ОМВ България гарантира за:
ОМВ Дизел - че няма да замръзне при температури до -15С
ОМВ Дизел Max Motion - няма да замръзне при температури до -32С
Предвид прогнозите за ниските температури през предстоящите дни, Ви препоръчваме да правите зарежданията с Дизел Max Motion.
Поздрави,
Картов Отдел
край на цитата:
ПП: аз в ОМВ не зареждам
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Не пали 330d ...?
virtualchild написа:Определено си трябваше да се настъпи малко за да изкочи мизерията.
разгеле!
virtualchild написа:Поздрави на Всички
мерси!


Drum написа:ПП: аз в ОМВ не зареждам
аз пък зареждам и си държа колата отвън на виелицата и си паля всеки ден без проблеми, а във Враца не е като да е топло, че онзи ден беше -12 през деня, а в София +2 градуса
така, че ИСТИНАТА е някъде там



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
аз направих грешка и заредих там за 20лв,след зареждането момчето което ми зареди ми вика ''може да не е влезнало толкова'' влизам в колата давам на контакт и гледам на дигиталното табло ми е мръднало само една чертичка(когато зареждам от Лукойл ми се вдигат две) викам си как да е ''орязали'' са ме малко в литрите...на другия ден паля...и след малко колата гасне...така на два три пъти докато заработи...а това цяла зима не ми се е случвало с нафта от ЛУКОЙЛ...веднага отидох и заредих още от ЛУК-а,на другия ден отново нямах проблеми...та мисълта ми е да внимавате с ОМВ,едно че замръзва нафтата че и литрите не са толкова колкото трая...Drum написа:цитат:
Уважаеми партньори,
моля тези които зареждат автомобилите си с дизел, да имат предвид, че спрямо стандартите на БДС - ОМВ България гарантира за:
ОМВ Дизел - че няма да замръзне при температури до -15С
ОМВ Дизел Max Motion - няма да замръзне при температури до -32С
Предвид прогнозите за ниските температури през предстоящите дни, Ви препоръчваме да правите зарежданията с Дизел Max Motion.
Поздрави,
Картов Отдел
край на цитата:
ПП: аз в ОМВ не зареждам
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Не пали 330d ...?
Ееее Vicho...не им вярвай много на синоптиците ,че в Сф било +2...и аз така си мислех ,че ще бъде ,ама то в събота над -8 не стана
Иначе за нафтата кума ми зарежда само на ОМВ и то от евтината и миналата седмица на -16 си запали без проблем,а не беше карана 4-5 дена
Може би наистина е от значение от кое точно ОМВ се зарежда 

Иначе за нафтата кума ми зарежда само на ОМВ и то от евтината и миналата седмица на -16 си запали без проблем,а не беше карана 4-5 дена



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани