Не пали 330d ...?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от vicho » 06 Фев 2012, 1:04

пак филми :lol:

нафтата замръзнала, акумулатора слаб, 5лв.

върти повече време (7-8 до 10 секунди) и давай газ на тая кола докато започне да припалва :winky: , ако не стане втори път (7-8 до 10 секунди) ...

ако не запали от 2-я път въртиш трети докато припали връщаш ключа и веднага въртиш да палиш с подаване на газ.

успех и да се похвалиш :ok:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от JTD » 06 Фев 2012, 1:25

makaveli316 написа:Тва да ти замръзне нафтата въобще възможно ли е? :confused:
На теория на колко градуса замръзва нафтата?

Нафтата не замръзва в буквалния смисъл както кубчетата лед в уискито ти. :)
Обикновено тежките съставки в нея (като парафина) се втвърдяват и най-често проблема е в запушване на горивния филтър. Просто горивото не може да мине с необходимия дебит, за да продължи горенето.
Най-вероятно проблема е в лошо гориво, както спомена и колегата VRPerformance.
Тук се спомена за някакво напрежение от 11.хх волта. Не стана ясно само дали е по време на стартер или на изключени консуматори директно върху акумулатора.
Ако е директно на акумулатора, то при стартер то би падало и под 8 волта. Но предвид клипа, не е проблем в това напрежение и то си е добре при стартер.
Може примерно и подкачващата помпа да прави същите мизерии, или пък запушване на пътя за обратната нафта. Но това са вече някакви предположения, които боба на масата подсказва, но предвид времето навън най-вероятен проблем си остава скапаното гориво.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Gqbriel » 06 Фев 2012, 2:17

vicho написа:пак филми :lol:

нафтата замръзнала, акумулатора слаб, 5лв.

върти повече време (7-8 до 10 секунди) и давай газ на тая кола докато започне да припалва :winky: , ако не стане втори път (7-8 до 10 секунди) ...

ако не запали от 2-я път въртиш трети докато припали връщаш ключа и веднага въртиш да палиш с подаване на газ.

успех и да се похвалиш :ok:


Тва да не е ладичка да подаваш газ :mhihi: - точно с припомпване ще вдигне налягането в рейла :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от vicho » 06 Фев 2012, 2:24

Gqbriel написа:Тва да не е ладичка да подаваш газ :mhihi: - точно с припомпване ще вдигне налягането в рейла :mhihi:


колата му припалва, т.е. отлепва стрелката и трябва да и подаде газ да захапе, иначе нямаааа :wave:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Gqbriel » 06 Фев 2012, 2:28

vicho написа:
Gqbriel написа:Тва да не е ладичка да подаваш газ :mhihi: - точно с припомпване ще вдигне налягането в рейла :mhihi:


колата му припалва, т.е. отлепва стрелката и трябва да и подаде газ да захапе, иначе нямаааа :wave:


И 100 пъти да натиснеш педала,като не минава през филтъра или по пътищата - кво правим.. :mhihi: аз затова я пуснах темата с замръзналата нафта :mhihi: :yes:
Дали ще подгряваш 10 пъти,помпаш педала- се тая...кофти нафта = проблеми при под -10 :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от xerial » 06 Фев 2012, 14:25

VRPerformance написа:
xerial написа:
VRPerformance написа:Колега знам че съм прав,доктор Хаус ми е брат :mhihi:
- кола за да не пали от слаб акумолатор той трябва да пада на под 10 волта :idea:
- колегата написа ''нафтата ми е от стандартната ефтина'' като се замисли малко човек колко бензиностанций имат ефтина и скъпа нафта се свеждат до една,две...едната от които е ОМВ,а в момента тяхната нафта си замръзва от раз :mhihi:


да за тва даваш 10-15 стотинки повече и нямаш грижи .... :dummy:

а и за напрежението - тая 30ка с 11.6 трудничко ще палне особено след като не е палена 1 седмица :yes:
Залагаш ли си колата зад думите си?щото аз я залагам моята 8)

и за какво да даваш 10-15 стинки повече?като можеш да заредиш от друга бензиностанция с по-качествена нафта :idea:


Няма какво да залагам :yes: не е като да не съм карал 30ка зимата и не е като да не съм имал слаб акумулатор....
И коя е по-качествената нафта ако не е тайна?
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от vicho » 06 Фев 2012, 15:26

Gqbriel написа:
vicho написа:
Gqbriel написа:Тва да не е ладичка да подаваш газ :mhihi: - точно с припомпване ще вдигне налягането в рейла :mhihi:


колата му припалва, т.е. отлепва стрелката и трябва да и подаде газ да захапе, иначе нямаааа :wave:


И 100 пъти да натиснеш педала,като не минава през филтъра или по пътищата - кво правим.. :mhihi: аз затова я пуснах темата с замръзналата нафта :mhihi: :yes:
Дали ще подгряваш 10 пъти,помпаш педала- се тая...кофти нафта = проблеми при под -10 :yes:


оф ... радио точката

добре, прав си ...

колега, не натискай нищо, върти с ключа и чакай да стане нещо :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 06 Фев 2012, 16:20

xerial написа:Няма какво да залагам :yes: не е като да не съм карал 30ка зимата и не е като да не съм имал слаб акумулатор....
И коя е по-качествената нафта ако не е тайна?
това че си карал 30ска и си имал проблеми с акумулатор не означава нищо,при въртене за да не запали не трябва да пада под 10в,в случая 11.6 си е бетон,замери си твоята кола и ще видиш че пак е там някаде в момента :idea: и тогава ще разбереш защо аз залагам нещо за думите си,а ти не залагаш нищо :idea:

virtualchild написа:При въртене на стартера тока е 11.6в

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от virtualchild » 06 Фев 2012, 16:33

:mrgreen: Запали гада!! (-9°C)
Първо да ви кажа, че много ви се кефя на съветите и предположенията които давате. Помагат доста когато се чудя от къде да атакувам проблема.

Нафтата е заредена от BP което е британска компания тук във Виена Австрия. Според мен определено е фактор това понеже ми забиваше мотора точно след вдигането на оборотите и не даваше да подавам газ.
Сполучливия опит беше 5мин с кабели от едно AUDI. Определено си трябваше да се настъпи малко за да изкочи мизерията.

В момента съм си поръчал Bosch c3 и го чакам за да си позаредя акумулатора - окото му беше черно.

Поздрави на Всички

ПотенЦял
Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: 100лицата
Кара: и се вози едновременно...пкхх

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Huku » 06 Фев 2012, 16:34

:OT: наща четиресшестица сега пали на 6 волта акумулатор, ама е бензин де :wave:
Изображение
Изображение
Истинска радост от шофирането измерена в усмивки/h Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 06 Фев 2012, 16:44

virtualchild написа:Нафтата е заредена от BP което е британска компания тук във Виена Австрия. Според мен определено е фактор това понеже ми забиваше мотора точно след вдигането на оборотите и не даваше да подавам газ.
някаква добавка си налей и остави да работи малко колата,излишната нафта която се връща в резервоара е топла и ще я стопли :) както спомена JTD тя не е замръзнала цялата и това е помогнало да запалиш с повече въртене

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Drum » 06 Фев 2012, 17:09

цитат:
Уважаеми партньори,
моля тези които зареждат автомобилите си с дизел, да имат предвид, че спрямо стандартите на БДС - ОМВ България гарантира за:
ОМВ Дизел - че няма да замръзне при температури до -15С
ОМВ Дизел Max Motion - няма да замръзне при температури до -32С
Предвид прогнозите за ниските температури през предстоящите дни, Ви препоръчваме да правите зарежданията с Дизел Max Motion.
Поздрави,
Картов Отдел

край на цитата:

ПП: аз в ОМВ не зареждам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от vicho » 06 Фев 2012, 17:12

virtualchild написа:Определено си трябваше да се настъпи малко за да изкочи мизерията.


разгеле!

virtualchild написа:Поздрави на Всички


мерси! :ok: :bchug:

Drum написа:ПП: аз в ОМВ не зареждам


аз пък зареждам и си държа колата отвън на виелицата и си паля всеки ден без проблеми, а във Враца не е като да е топло, че онзи ден беше -12 през деня, а в София +2 градуса

така, че ИСТИНАТА е някъде там :lalala: :yes: :driving:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 06 Фев 2012, 17:28

Drum написа:цитат:
Уважаеми партньори,
моля тези които зареждат автомобилите си с дизел, да имат предвид, че спрямо стандартите на БДС - ОМВ България гарантира за:
ОМВ Дизел - че няма да замръзне при температури до -15С
ОМВ Дизел Max Motion - няма да замръзне при температури до -32С
Предвид прогнозите за ниските температури през предстоящите дни, Ви препоръчваме да правите зарежданията с Дизел Max Motion.
Поздрави,
Картов Отдел

край на цитата:

ПП: аз в ОМВ не зареждам
аз направих грешка и заредих там за 20лв,след зареждането момчето което ми зареди ми вика ''може да не е влезнало толкова'' влизам в колата давам на контакт и гледам на дигиталното табло ми е мръднало само една чертичка(когато зареждам от Лукойл ми се вдигат две) викам си как да е ''орязали'' са ме малко в литрите...на другия ден паля...и след малко колата гасне...така на два три пъти докато заработи...а това цяла зима не ми се е случвало с нафта от ЛУКОЙЛ...веднага отидох и заредих още от ЛУК-а,на другия ден отново нямах проблеми...та мисълта ми е да внимавате с ОМВ,едно че замръзва нафтата че и литрите не са толкова колкото трая...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от jbankov » 06 Фев 2012, 17:49

Ееее Vicho...не им вярвай много на синоптиците ,че в Сф било +2...и аз така си мислех ,че ще бъде ,ама то в събота над -8 не стана :winky:
Иначе за нафтата кума ми зарежда само на ОМВ и то от евтината и миналата седмица на -16 си запали без проблем,а не беше карана 4-5 дена :dunno: Може би наистина е от значение от кое точно ОМВ се зарежда :dunno:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook