оригинална аларма на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: оригинална аларма на е46
Колеги алармата ми е няква италянска явно защото сам парви собственик в бг?!?!Колага я свалих направо от автовоза като пристигна!И Ключето беше в пепелника!Явно трябва да тарся кадарен алармаджия да я погледне!Но алармата представлява нещо като модул така си го обяснявам не сам много компетентет в тази среда точно модул и кам него има прикрепена някаква пищялка и на самия модул има едно гумено капаче което се отваря и се слага едно малко ключе!ИМам и друг вапрос вазможно ли е да е махнат бушона за алармата?
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
оригинална аларма на е46
Няма нищо за Дис Мис тука...това е мисля GT car alarm, масово се монтира в Италия афтърмаркет. Виж дали има някакъв бушон на алармата, провери го. Виж ток там отива ли по проводниците. Оправи прекъснатия! Виж с ключето на позиция включено ли е алармата. Ако всичко това е ОК затвори, заключи и разклати колата след 2-3 мин, пищи ли? виж лампата мига ли тогава? Освен ключе друго имаш ли? Тоя кабел може автовозаджията да го е резнал ако му е надула главата или е опищяла ферибота, защото не е знаел къде е ключето а алармата е направена да тръгва със заключване на колата и е трябвало или да я остави отключена или да му пее:)
Последна промяна frizzante на 10 Фев 2012, 16:11, променена общо 1 път
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
оригинална аларма на е46
M_POWERR написа:Намерих го вартях ключето има две степени но нито светят нито пищи!Гледам едно кабелче е прекасното от някаде може ли тия италянци да са я я прекаснали само с централно да е ?
Централното ти е заводско, не е нужно да свети и пищи нищо тва не е китайска латерна, направено е да е максимално тихо! Са светенето на мигачите се прави с ДИС но самото това устройство няма общо с ДИС!
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- freax
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 15.12.2010
- Кара: 2001 BMW Е46 320Ci Convertable
- Детайли за колата: Мартеничка...
Re: оригинална аларма на е46
Аз пък да питам, на моята кола има заводска аларма и мигачите ми мигат само при заключване.. има ли начин да се направят да мигат и при отклюбване?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: оригинална аларма на е46
freax написа:Аз пък да питам, на моята кола има заводска аларма и мигачите ми мигат само при заключване.. има ли начин да се направят да мигат и при отклюбване?
Има - софтуерно се активира

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
Re: оригинална аларма на е46
Здравейте да използвам и аз темата , от два дена не пали въобще не реагира като сложа ключа светва всичко въртя и няма нищо все едно че въртя без акумулатор, колата е 2002 320д комби алармата е фабрична , от няколко месеца като не изчакам 10 секунди ми правеше същите номера ама след 5-6 минутно изчакване се оправяше сега от два дена не върти мотора въобще,какво да я правя мога ли сам да я изтръгна или трябва да ходя в бмв или може да е някой малък лек проблем , ключета дето пишете по форума не съм виждал никъде . Благодаря предварително
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: оригинална аларма на е46
stoni написа:Здравейте да използвам и аз темата , от два дена не пали въобще не реагира като сложа ключа светва всичко въртя и няма нищо все едно че въртя без акумулатор, колата е 2002 320д комби алармата е фабрична , от няколко месеца като не изчакам 10 секунди ми правеше същите номера ама след 5-6 минутно изчакване се оправяше сега от два дена не върти мотора въобще,какво да я правя мога ли сам да я изтръгна или трябва да ходя в бмв или може да е някой малък лек проблем , ключета дето пишете по форума не съм виждал никъде . Благодаря предварително
1-во пробвай с "обучението" на ключа
2-ро от къде е колата - ключето може да е скрито,махнато и т.н
3-то провери си клемите на акумулатора
4-то пробвай да ти дадат ток
5-то провери под капака в ляво при пасажера има една черна кутийка отгоре има " + " отвори я и виж дали мърда болта с гайката
Като даваш на контакт ,чуваш ли помпата ?
Ако палиш на фарове - недей,изключи всички консуматори - и пак пробвай
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: оригинална аларма на е46
stoni написа:Здравейте да използвам и аз темата , от два дена не пали въобще не реагира като сложа ключа светва всичко въртя и няма нищо все едно че въртя без акумулатор, колата е 2002 320д комби алармата е фабрична , от няколко месеца като не изчакам 10 секунди ми правеше същите номера ама след 5-6 минутно изчакване се оправяше сега от два дена не върти мотора въобще,какво да я правя мога ли сам да я изтръгна или трябва да ходя в бмв или може да е някой малък лек проблем , ключета дето пишете по форума не съм виждал никъде . Благодаря предварително
Ключе няма, защото ти е оригинална алармата - по-горе уточнихме, че тези аларми с ключета са допълнително слагани, най-вероятно в Италия.
Относно проблемът ти - може да ти изглежда малко странно, но като че ли ти се е скапала батерията в ключа и нямаш ток в ключа. Оригиналната батерия се зарежда докато караш с ключа на таблото, затова и преди ако дадеш на контакт се е зареждал ключа - малко, но достатъчно, за да запали. Понякога обаче батериите се прецакват и спират да дават ток.
Възможно е да ти е сменяна батерията, особено ако не е оригиналния ключ.
Нямаш ли втори ключ към колата - с него как е? С дистанционното ли отключваш и заключваш или с пъхане на ключа в ключалката - за последното не ти е нужна батерия в ключа, за да запалиш колата май обаче е нужно. Може и да не съм прав, но все пак е предположение. Дано е от полза.
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
Re: оригинална аларма на е46
вярно ключе няма никъде , колата е от Белгия ,алармата е оригинал БМВ от завода е поставяна, вчера отключих ръчно оставих я да си по свирка малко отключих с дистанционното и запали на пушка,та понеже не мое тя да се играе с мене щото някой пьт излизам по тревога и като не запали ми иде да я подпаля тази кола, въпроса ми е как да я изкореня без да ми прави пак въртели пьк и не е нужна, че да ми трови живота наяква си аларма и да не знам кога ще ме остави пак по улиците
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: оригинална аларма на е46
Изкореняването не е най-добрият вариант за фабрична аларма, но мисля, че може да се деактивира напълно през сервизен софтуер. Нищо не коства да звъннеш в БМВ-дилър да питаш.
Never mistake motion for action...
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани