често късане на пистов ремък.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: често късане на пистов ремък.
virtualchild написа:Карам 2000км с отчупен ръб на ролката на хидравликата(2cm/1cm). Била напъната от някой умен с отвертка...
И препоръчвате да сменям веднага ли?
Точно това се препоръчва,когато липсва парче (2cm/1cm) и ролката е разбалансирана. От тук нататък е само въпрос на време дали ще се доразруши или първо ще разбие лагерите на вала където е куплирана
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: често късане на пистов ремък.
ivanofff написа:iv4o9999 написа:ремъка какъв е оригинален, скъп и неоргинален или евтин и неоргинален?
има случаи в които купуваш нещо неоргинално и е боклук купуваш пак и пак боклук, сиреч цялата серия е дефектна.
Извинявай колега,но какво разбираш под оригинален или неоригинален!Според моето скромно мнение,това че се къса ремъка незначи че е от ремъка!
имам предвид, че ми се случвало да попадам на ремъци които се предлагат от дадена марка производител, които като погледнеш личи че са малко по тънки от останалите предлагани и става дума не за един ремък за за всички предлагани от този производител, от кадето е очеизваждащо, че серията е дефектна. Има логика ако не си забелязал това и си попаднал на некачествена серия от която си купил 2 ремъка да се скъсат нали?
Относно оригинала там вече е друга ситуация доста по трудно може да се получи такъв дефект.

- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: често късане на пистов ремък.
iv4o9999 написа:ivanofff написа:iv4o9999 написа:ремъка какъв е оригинален, скъп и неоргинален или евтин и неоргинален?
има случаи в които купуваш нещо неоргинално и е боклук купуваш пак и пак боклук, сиреч цялата серия е дефектна.
Извинявай колега,но какво разбираш под оригинален или неоригинален!Според моето скромно мнение,това че се къса ремъка незначи че е от ремъка!
имам предвид, че ми се случвало да попадам на ремъци които се предлагат от дадена марка производител, които като погледнеш личи че са малко по тънки от останалите предлагани и става дума не за един ремък за за всички предлагани от този производител, от кадето е очеизваждащо, че серията е дефектна. Има логика ако не си забелязал това и си попаднал на некачествена серия от която си купил 2 ремъка да се скъсат нали?
Относно оригинала там вече е друга ситуация доста по трудно може да се получи такъв дефект.
Ок.Възможно е,но едва ли втори път ще отидеш да си купиш пак същата марка нали?

- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: често късане на пистов ремък.
Огледай всяка писта на всички шайби. Може да има зачеканено, нащърбено , наранено , начупено и т.н. Аз съм с шайба, с наранен външен ръб на шайба, която вече съм зачистил и загладил на ръка. Та в следствие на това нараняване първия ми ремак се нищеше по единия край и накрая го изхвърлих след 5 мин. с 180 км/ч. Беше се разслойл и излязъл от ролките. Сега съм с новия пак разнищен от единия край, късно видях шпайбата, но съм го обърнал. С него от доста време всичко е наред, но не съм вдигал 180 примерно от тогава. Но 160 съм, макар и за кратко. Двата ремъка са еднакви, като марка и модел.
???!!!
- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: често късане на пистов ремък.
boti написа:много благодаря за бързите отговори, днес разглобихме в сервиз колата, всички ролки са добри, обаче частта държаща обтечната ролка и амортисьорчето към двигателя /така наречен кантар/ е алуминиев, който е хванат директно за двигателя при помпата, та тоя кантар има съвсем лек луфт. Според майсторите при загряване на двигателя луфта ще се увеличи и е едната възможна причина да изхвърля ремъка, въпреки, че луфта и нищожно малък. Друго което видяхме е, че незнайно защо от капачката на резервоара на хидравликата е текла течност /явно е препълнена/ директно на ремъка, което може да е другата причина. И най-неприятната е, че като смених демферната шайба се стиснах и взех по-евтиния вариант /300 лева/, докато LEMFORDER примерно беше около 900 и сами разбирате, че за кола 2000 година този разход е множко. Оригинала е целия от гума, докато тази която сложих има само един пласт.
Колегата си е решил проблема!Не четете ли?
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани