ГНП на 320д е46 136к.с

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от VRPerformance » 27 Яну 2012, 0:07

Retrofit написа:Има потенциал във VP44, тази помпа се слага дори на 5.9-6.2L Дизели и храни 300 коня сток, а като се смени помпения елемент и се вдигне налягането, да не говорим.
ами почвай тогава да ги правиш,щото от има ''потенциал'' до краен резултат балкаааааааааан разлика 8) както казах по-рано покажете една кола с тая помпа и с много коне постигнати не само с чип а с въпросните доработки споделени от колегата :?: ауди 2.5тди?бмв 320д 136кс? къде сааа???? :?: нещо ги е хванала липсата...ама иначе има потенциал да :) да се вози под капака и да прай бели :mhihi:

П.с 5.9-6.2литра мотор 300коня...тва е като три мотора от по 2литра и 100коня...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от Retrofit » 27 Яну 2012, 1:00

Това че никой не се занимава да прави силов тунинг на 2.5 ТДИ и 320д 136, не значи че не може и че не става.
С желание, условие и средства всичко може, но струва ли си на 2.5ТДИ да му вдигаш конете, като както си чакаш на светофара и му падат кобилиците и повдигачите... или на 320д-136 съединителя който държи до към 160 коня...
Няма смисъл да спорим, конете със софтуера се вдигат най-лесно и бързо и хората това ги задоволява, но има и други начини, помпата има потенциал, не е за изхвърляне, просто морално остаря, автомобилостроенето се развива в друга насока.

Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от Vanio_bmw » 27 Яну 2012, 1:04

VRPerformance написа:
Retrofit написа:Има потенциал във VP44, тази помпа се слага дори на 5.9-6.2L Дизели и храни 300 коня сток, а като се смени помпения елемент и се вдигне налягането, да не говорим.
ами почвай тогава да ги правиш,щото от има ''потенциал'' до краен резултат балкаааааааааан разлика 8) както казах по-рано покажете една кола с тая помпа и с много коне постигнати не само с чип а с въпросните доработки споделени от колегата :?: ауди 2.5тди?бмв 320д 136кс? къде сааа???? :?: нещо ги е хванала липсата...ама иначе има потенциал да :) да се вози под капака и да прай бели :mhihi:

П.с 5.9-6.2литра мотор 300коня...тва е като три мотора от по 2литра и 100коня...



dodge ram vp44 :yes:
това 4е се поставя в такъв модел само по себе си говори 4е като цяло е здрава помпата .Ина4е 4е си има кусури то се знае !
Ина4е в контекст за помпата и нейния потенциал мога да кажа само едно:
Е46 преди фаце 98 г (320Д) с 4ип върви пове4е от Е46 2005 без 4ип common rail. т.е помпата е достатъ4но здрава и податлива за да храни до над 170 кс .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от VRPerformance » 27 Яну 2012, 11:19

аз какво се опитвам да обесня вие какво ми говорите :conf: колега РЕТРОФИТ,дали мислиш че никой не се е опитвал :?: Тони от варна предполагам знаеш кои е?ходи питай го дали не се е пробвал?в ауди форума има тема за това :idea:
Съединителя е най-малкия проблем на 320д за мощността,винаги може да се сложи керамичен :idea: да 170коня не са проблем,но това се постига и само с чип,за което не става дума сега,а си говорим за нещо повече,един вид да видим тоя ''голям'' потенциал на тая помпа които всъщност за мен с чип-а се е изчерпил...Додж рам има обем на двигателя 3 пъти колкото 320д,нормално е да е повече кс...което всъщност не е никакво сравнение защото такава помпа не можеш да поставиш на е46 или ауди....ако беше така все щеше да съществува в целия свят една е46 320д с ВП44 която да има повече от 200кс под капака,както има направени ТДИ-та по 280кс....ама такава е46 не съществува :idea: защото тая помпа е греда отвсякаде....а това което говорите е породено от това че само така си мислите на теория,а на практика нещата както казах са балкаааан разлика :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от nik4o_83 » 28 Яну 2012, 0:23

vencislav86 написа:Та въпроса ми е за транзистора които гори - може ли да се изкара външен такъв и като изгори оргиналния да се активира външния разбира се ако проблема е от него. Предполагам че ще му трябва и някакво охлаждане и и някакви други неща. Мисалта ми е дали 6те стане за да няма някъде :banghead: :ranting: по средата на патя.Предполагам че ще е интересно и на други колеги.


Това според мен е невъзможно. Изкараш ли транзистора на разстояние веднага му променяш показателите - тия кабелчета, които ще правят връзката с платката, си имат съпротивление, което нараства с всеки милиметър и веднага това ще се отрази на сигналите и силата им.... => и помпата не би трябвало да работи нормално.
Да не говорим, че и сигналът се изкривява....според мен е абсолютно невъзможно.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от Zagy » 28 Яну 2012, 12:32

Брат ми - някъде бях гледал, че точно с някакво кабелче вадят транзистора извън помпата и колата си работи нормално... не знам какво се променя и как (ти ги разбираш тия работи :mhihi: ), но си работела нормално...
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: ГНП на 320д е46 136к.с

Мнение от stoimenov_1958 » 30 Яну 2012, 11:10

За транзистора е по-добре да е изведен встрани с подходящ радиатор за охлаждане. Проводника до него би трябвало да е с по-голямо сечение и гъвкав.Наи добре е да е силиконов за да не се поврежда изолацията от високите температури.За производителя това не е рентабилно но ако някой подменя транзистора е по-добре да му облекчи положението.Трябва транзистора да е или оригинален или негов аналог.За параметрите не се притеснявайте от извеждането на хладно само ще се подсигурите.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook