Две лапми на таблото при старт и след него!?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от Zagy » 15 Яну 2012, 20:02

Gqbriel написа:
Zagy написа:За печките стартовия ток е много по-важен, отколкото амперите :winky:

Е да ...ама намери ми 65mAh с 960 стартов :mhihi: вече 90mAh и нагоре има :yes:

Абе има такива, но гаранция няма да влезнат в Е46 :mhihi: ма се отплеснахме... за Е46 дизел препоръчителния минимум е 77амперчаса и 650-680 ампера стартов ток.
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от taba4ko » 15 Яну 2012, 20:03

Gqbriel написа:
taba4ko написа:
koleto_78 написа:За АСЦ-то е от слаб акумулатор .

при мен по книжката на колата предписват 80Ah но от автокъщата я взех с 65Ah. Нямам проблеми с паленето но присветва лампата от време на време докато запали. Дали ще се оправи ако се смени с нов и има ли проблем ако я карам със сегашния и лапмата си премигва?


Само поради факта,че акумулатора с който взех колата си има гаранция сумати време няма да го сменя...65mAh за нашите коли за мен е малко,като се има впредвид що датчици има...и ако някъде има утечка и до там..средно 80mAh за бензин и 90 нагоре за дизел...с 100mAh предния,въпреки че беше на години - един път не ми е направил проблем при каквито и да е темрпарути - просто има достатъчно стартов ток...
По книжка е едно на практика е друго :mhihi:

познато и при мен е така, и моя има гаранция още. но дали ще е проблем ако така присветва лампата?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от bmw20009 » 16 Яну 2012, 19:07

Achkata_ci написа:Относно лампата за маслото.. точно датчика за налягането на маслото се ебава .. при мен след като запаля свети жълто 20-тина секунди и се гаси.. струва 200 лв този датчик няма смисъл според мен ;)

не е датчика за налягането на маслото, а това е датчика за нивото и вискозитета на маслото, и щом свети 10-20-секунди след като запалиш, значи е за смяна а относно въпроса на колега маслото е за смяна!
Аз го смених щото и при мен светеше след палене, и найстина струва 200-лв и само оригинал :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 5.11.2011
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: 316i 1999

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от Мишан » 18 Яну 2012, 16:18

Здравейте колеги, и аз като zlati79 имам същия проблем с лампата за маслото. Както и при него тя светва жълто след гасене на автомобила(при позиция 2 на ключа)и след 4-5 секунди загасва.Това ми се е случвало два пъти тази зима. Тук колегите, които споделиха мнение, е когато лампата светва при палене. Не знам дали има разлика или е същото? Моля за съвети, благодаря предварително!:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от zlati79 » 20 Яну 2012, 23:08

Мишан написа:Здравейте колеги, и аз като zlati79 имам същия проблем с лампата за маслото. Както и при него тя светва жълто след гасене на автомобила(при позиция 2 на ключа)и след 4-5 секунди загасва.Това ми се е случвало два пъти тази зима. Тук колегите, които споделиха мнение, е когато лампата светва при палене. Не знам дали има разлика или е същото? Моля за съвети, благодаря предварително!:)

явно смяна на масло и филтри му е майката колега!? нещо вискозитета бърка датчика при смяна на температурата.......! ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 5.11.2011
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: 316i 1999

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от Мишан » 20 Яну 2012, 23:42

То при мен стана по още интересно. Като загледах двигателя се оказа, че отдолу доста стабилно се е омазневил.
Явно имам теч(може би теч е силно казано) на масло от към гарнитурата на картера. Погледнах пръчката, масло си има, над минимума е, малко под златната среда или в цифри около 300 милилитра на минимума. Това дали може да има връзка с лампата. Някой от вас дали е имал проблем с тази гарнитура, ако е тя изобщо проблема?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от Dimitroff » 21 Яну 2012, 10:54

Когато нивото на маслото намалее - при загасяне на колата светва жълтата лампа.
Вариант едно - няма теч - просто го гори = доливане.
Вариант две - има теч = отстраняване на теча.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 5.11.2011
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: 316i 1999

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от Мишан » 22 Яну 2012, 15:06

Вчера след пробег от около 70 км загасих колата на бензиностанция лампата за маслото светна жълто за няколко секунди и изгасна. Веднага реших да замеря маслото с щеката. Изчаках около 5 минути, направих пробата и се оказа, че нивото е точно между максимума и минимума, което според една тема тук, която четох е перфектно. След още стотина километра каране, при загасяне на колата лампата не светна. Някой може ли да ми каже, кога маслото има по-високо ниво, когато е студено или когато е достигнало работна температура. Тук във форума, четох че при студен двигател трябвало да бъде повече, докато според това, което виждам в моя случай е обратното.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от vavilon » 23 Яну 2012, 10:58

Мишан написа:Вчера след пробег от около 70 км загасих колата на бензиностанция лампата за маслото светна жълто за няколко секунди и изгасна. Веднага реших да замеря маслото с щеката. Изчаках около 5 минути, направих пробата и се оказа, че нивото е точно между максимума и минимума, което според една тема тук, която четох е перфектно. След още стотина километра каране, при загасяне на колата лампата не светна. Някой може ли да ми каже, кога маслото има по-високо ниво, когато е студено или когато е достигнало работна температура. Тук във форума, четох че при студен двигател трябвало да бъде повече, докато според това, което виждам в моя случай е обратното.

Има още един вариянт, когато те хваща жълтеницата (светването на жълтата лампа). Намален вискозитет на маслото. С какв омасло си и на колко км. го сменяш?

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 5.11.2011
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: 316i 1999

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от Мишан » 23 Яну 2012, 15:48

Ами маслото е мобил 10W40 в момента е на около 6-7000 км. Все си мисля, че лампата ми светва от ниско ниво на маслото в картера. Според щеката при горещо масло е в средата на максимума и минимума, при студено масло е по-ниско - между минимума и средата. тук като чета хората масово държат маслото на максимума. Не знам дали да долея тъй като двигателя от към гарнитурата на картера се омазневил. При евентуално доливане ще кача още повече налягането на маслото и се опасявам да,че ще избие сериозно отдолу.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от vavilon » 23 Яну 2012, 16:45

Мишан написа:Ами маслото е мобил 10W40 в момента е на около 6-7000 км. Все си мисля, че лампата ми светва от ниско ниво на маслото в картера. Според щеката при горещо масло е в средата на максимума и минимума, при студено масло е по-ниско - между минимума и средата. тук като чета хората масово държат маслото на максимума. Не знам дали да долея тъй като двигателя от към гарнитурата на картера се омазневил. При евентуално доливане ще кача още повече налягането на маслото и се опасявам да,че ще избие сериозно отдолу.

Щом нивото ти е добре, остава кофти масло или датчик. При мен също има лек теч, но от капака на клапаните и не ми свети лампата. Винаги съм слагал точно 4л. масло. До скоро (почити 3 години) карах на BMW High power 10W40, но тази зима сложих BMW High power 5W40. Разлика огормна, поне за сега. :)
Защо не минеш на BMW High power 5W40? Това е най безобиднят вариянт за тази лампа. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 5.11.2011
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: 316i 1999

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от Мишан » 23 Яну 2012, 16:55

Ти като сипеш 4 литра масло значи на студено маслото ти е на максимум. Като достигне работната температура не се ли покачва още и не е ли вредно за двигателя? Значи казваш от това масло 5W40 си много доволен. На колко го купуваш литъра? Като е с по-нисък вискозитет няма ли да започнат течове?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от Nasko_ » 23 Яну 2012, 17:36

При мен също започна да светва тази лампа. Смених маслото, но тя продължи да си светва при изгасване, след известно време започна да светва и в движение. Отидох при един колега от форума и той просто спря този датчик, защото се оказа, че се е прецакал. Сега не ми свети вече и просто по-често си проверявам маслото :)
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от vavilon » 24 Яну 2012, 10:34

Мишан написа:Ти като сипеш 4 литра масло значи на студено маслото ти е на максимум. Като достигне работната температура не се ли покачва още и не е ли вредно за двигателя? Значи казваш от това масло 5W40 си много доволен. На колко го купуваш литъра? Като е с по-нисък вискозитет няма ли да започнат течове?

Като и сипя 4л. масло (по каталог е толкова), ми е на средата или малко над нея! При достигната раб. темп. се оставя 15мин. в покой на равно място и чак тогава се гледа щеката! Литъра ми излиза 12лв наливно, от колега, тук във форума. Течовете са си течове и 15W40 да сложиш, пак ще си тече. :) Един съвет, ако минаваш на друг вискозитет е добре да се направи една профилактика на ДВГ-то със специялно масло. Отнема около 20 мин. И чак тогава, да се нале новото масло. Аз по принцип на две смени на маслото я правя тази профилактика.
Незнам дали си търсил, но все пак... :yes:
viewtopic.php?f=34&t=138745&hilit=%D0%B6%D1%8A%D0%BB%D1%82%D0%B0+%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE
viewtopic.php?f=34&t=179526&hilit=%D0%B6%D1%8A%D0%BB%D1%82%D0%B0+%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE
viewtopic.php?f=34&t=238848&hilit=%D0%B6%D1%8A%D0%BB%D1%82%D0%B0+%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE
viewtopic.php?f=34&t=235206&hilit=%D0%B6%D1%8A%D0%BB%D1%82%D0%B0+%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE

ентусиаст
Аватар
Мнения: 859
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS

Re: Две лапми на таблото при старт и след него!?

Мнение от Phil » 24 Яну 2012, 11:21

Gqbriel написа:1-то слаб акумулатор


хмм...а някой знае ли колко Ah е минимума за 318i с М43? Аз съм с нов Bosch Silver S5 54Ah и при мен си свети лампата на ASC докато паля :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook