Tрудно палене сутрин

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от marto853. » 01 Яну 2012, 22:49

Провери си релето.
новият ми номер: 0877787835

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от adovet » 01 Яну 2012, 22:54

marto853. написа:Провери си релето.

Защо да проверявам релето?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от marto853. » 02 Яну 2012, 11:45

Защото колкото по студено е толкова по-дълго греят свещите.
новият ми номер: 0877787835

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от Gqbriel » 02 Яну 2012, 11:49

marto853. написа:Защото колкото по студено е толкова по-дълго греят свещите.


Ако след смяната на новите свещи,не му излязат 4/6 не работещи при диагностика - релето работи...При мен също гасне бързо и не съм видял грешка с неработещи свещи
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от marto853. » 02 Яну 2012, 13:18

Не е едно и също при 5гр и при -10гр тя и самата лампа гасне по бавно.
новият ми номер: 0877787835

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от Gqbriel » 02 Яну 2012, 13:49

marto853. написа:Не е едно и също при 5гр и при -10гр тя и самата лампа гасне по бавно.

Да,но не е фрапантна разлика а е много малка...и ако няма грешка за реле ..как точно ще провери релето,и защо да е от него :dunno: - което не е на много лесно място за смяна
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от adovet » 02 Яну 2012, 14:37

Koлеги днес при -12 запали без никакви проблеми така, че мисля, че нямам проблем с релето. А до колкото знам при над 3 градуса релето изобщо не се пуска, а лампата пак свети.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 20.12.2011
Местоположение: Ст
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136к.с.

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от ivanofff » 02 Яну 2012, 14:50

adovet написа:Koлеги днес при -12 запали без никакви проблеми така, че мисля, че нямам проблем с релето. А до колкото знам при над 3 градуса релето изобщо не се пуска, а лампата пак свети.

А от първия път ли запали или пак от третия или четвъртия!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от adovet » 02 Яну 2012, 18:44

ivanofff написа:
adovet написа:Koлеги днес при -12 запали без никакви проблеми така, че мисля, че нямам проблем с релето. А до колкото знам при над 3 градуса релето изобщо не се пуска, а лампата пак свети.

А от първия път ли запали или пак от третия или четвъртия!

Да от първия път на половин оборот :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от adovet » 20 Яну 2012, 17:19

Пак стария проблем. Явно не изстива колата хубаво и за това ми пали без проблеми. Та не я бях карал 2 дни и онзи ден като беше -12 сутринта пак запали от 3-4 път като преди. Мисля си, че е заминало релето за подгряването. Мисълта ми е на диагностика би трябвало да излязат 4 не работещи свещи. Има ли значение кога се прави диагностиката при загряла кола на топло или студено?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от RaHzElChO » 23 Яну 2012, 1:56

adovet написа:Пак стария проблем. Явно не изстива колата хубаво и за това ми пали без проблеми. Та не я бях карал 2 дни и онзи ден като беше -12 сутринта пак запали от 3-4 път като преди. Мисля си, че е заминало релето за подгряването. Мисълта ми е на диагностика би трябвало да излязат 4 не работещи свещи. Има ли значение кога се прави диагностиката при загряла кола на топло или студено?

Няма значение, грешките излизат.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Последна промяна RaHzElChO на 23 Яну 2012, 8:52, променена общо 1 път
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от Gqbriel » 23 Яну 2012, 2:25

RaHzElChO написа:
adovet написа:Пак стария проблем. Явно не изстива колата хубаво и за това ми пали без проблеми. Та не я бях карал 2 дни и онзи ден като беше -12 сутринта пак запали от 3-4 път като преди. Мисля си, че е заминало релето за подгряването. Мисълта ми е на диагностика би трябвало да излязат 4 не работещи свещи. Има ли значение кога се прави диагностиката при загряла кола на топло или студено?

Няна значение, грешките излизат.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


Що не смениш горивото с такова от друга бензиностанция
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Re: Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от RaHzElChO » 23 Яну 2012, 8:52

Gqbriel написа:
RaHzElChO написа:
adovet написа:Пак стария проблем. Явно не изстива колата хубаво и за това ми пали без проблеми. Та не я бях карал 2 дни и онзи ден като беше -12 сутринта пак запали от 3-4 път като преди. Мисля си, че е заминало релето за подгряването. Мисълта ми е на диагностика би трябвало да излязат 4 не работещи свещи. Има ли значение кога се прави диагностиката при загряла кола на топло или студено?

Няна значение, грешките излизат.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


Що не смениш горивото с такова от друга бензиностанция

Габи, това беше отговор на питането от предния пост, дали има значение за грешка в подгрева, когато колата е загряла или не.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Re: Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от Gqbriel » 23 Яну 2012, 9:48

RaHzElChO написа:
Gqbriel написа:
RaHzElChO написа:
adovet написа:Пак стария проблем. Явно не изстива колата хубаво и за това ми пали без проблеми. Та не я бях карал 2 дни и онзи ден като беше -12 сутринта пак запали от 3-4 път като преди. Мисля си, че е заминало релето за подгряването. Мисълта ми е на диагностика би трябвало да излязат 4 не работещи свещи. Има ли значение кога се прави диагностиката при загряла кола на топло или студено?

Няна значение, грешките излизат.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


Що не смениш горивото с такова от друга бензиностанция

Габи, това беше отговор на питането от предния пост, дали има значение за грешка в подгрева, когато колата е загряла или не.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


От над 100-те диагностики,които Dimitroff е гледал,поради ред причини,никога не е имало значение,дали е 40 или -10 градуса...един път записана винаги е там,малко са грешките,които след определен брой паления се самоизчистват :
пример грешка датчик колянов вал
90% съм сигурен,че няма как неработеща свещ /реле да не запише грешка - но има хора доста по-навътре от мен в тази сфера и все пак е малко вероятно..
Това трудно палене аз бих почнал с друго гориво,малко добавка примерно - ако няма грешки тип реле/свещи.Пак казвам под -10 съм палил от раз на 2 свещи и то на години,другото което си мисля е акумулатора и стартовия ток - също оказва влияние.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Re: Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от adovet » 23 Яну 2012, 9:57

Gqbriel написа:
RaHzElChO написа:
Gqbriel написа:
RaHzElChO написа:
adovet написа:Пак стария проблем. Явно не изстива колата хубаво и за това ми пали без проблеми. Та не я бях карал 2 дни и онзи ден като беше -12 сутринта пак запали от 3-4 път като преди. Мисля си, че е заминало релето за подгряването. Мисълта ми е на диагностика би трябвало да излязат 4 не работещи свещи. Има ли значение кога се прави диагностиката при загряла кола на топло или студено?

Няна значение, грешките излизат.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


Що не смениш горивото с такова от друга бензиностанция

Габи, това беше отговор на питането от предния пост, дали има значение за грешка в подгрева, когато колата е загряла или не.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


От над 100-те диагностики,които Dimitroff е гледал,поради ред причини,никога не е имало значение,дали е 40 или -10 градуса...един път записана винаги е там,малко са грешките,които след определен брой паления се самоизчистват :
пример грешка датчик колянов вал
90% съм сигурен,че няма как неработеща свещ /реле да не запише грешка - но има хора доста по-навътре от мен в тази сфера и все пак е малко вероятно..
Това трудно палене аз бих почнал с друго гориво,малко добавка примерно - ако няма грешки тип реле/свещи.Пак казвам под -10 съм палил от раз на 2 свещи и то на години,другото което си мисля е акумулатора и стартовия ток - също оказва влияние.

Aкумулатора е нов от миналата година. Съмнява ме горивото, но винаги си сипвам на лукоил. А и гледах клипчета че лампата за подгряването при студено време свети 5-6 сек. докато при мене 1-2сек. Ще вида тези дни да направа една диагностика. А ако се стигне до релето и е над 3 градуса и се даде на контакт дали ще подгрява?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook