E46 compact 2003 влиза в сервизен режим...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
Yovkov написа:Не би трябвало да е от свещите,защото те се включват при много ниски температури под -5-10 градуса,търси проблема другаде и отиди някаде,където ще ти обарнат достачно внимание и ще се заинтересуват от проблема ти ,а не само от парите ти.Успех
Незнам къде си го прочел но


*1,2,3,4 - изгорели
*след смяната им - 4/6 изгорели = реле
А когато свещите не работят правилно,при минусуви темепратури - претриса при палене,но само тогава

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
Днеска правих проверка на турбината и видях че има малък луфт и лопатките изглеждат здрави , но са почнали да надират турбото. Майстора казва , че според него лопатките се движат трудно и нямало снисъл да рециклирам развалено турбо.Аз забелязах , че ако натисна педала на гъста бавно до 2500 оборота чак тогава турбото се включва на свободна , но ако пусна рязко гъста и натисна рязко педала отново турбото свири от 1200
и си мисля че уестгайта стяга и затова турбината бавно изключва и пренадува.Има ли смисъл да рециклирам турбото? Затова ли като карам на 5 на високи обороти влизам в сервизен режим понеже лопатките се разширяват и задират и турбото блокира?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
olegvn написа:Днеска правих проверка на турбината и видях че има малък луфт и лопатките изглеждат здрави , но са почнали да надират турбото. Майстора казва , че според него лопатките се движат трудно и нямало снисъл да рециклирам развалено турбо.Аз забелязах , че ако натисна педала на гъста бавно до 2500 оборота чак тогава турбото се включва на свободна , но ако пусна рязко гъста и натисна рязко педала отново турбото свири от 1200и си мисля че уестгайта стяга и затова турбината бавно изключва и пренадува.Има ли смисъл да рециклирам турбото? Затова ли като карам на 5 на високи обороти влизам в сервизен режим понеже лопатките се разширяват и задират и турбото блокира?
Tова с отпускането на педала на газта (гъста

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
пушенето сутрин ти е неправилно работещи дюзи
- Yovkov
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 11.08.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D Black shadow
- Детайли за колата: BMW 320td M-SPORT
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
BlackManz написа:пушенето сутрин ти е неправилно работещи дюзи
Имах такъв сутрешен проблем




- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
olegvn написа:Днеска правих проверка на турбината и видях че има малък луфт и лопатките изглеждат здрави , но са почнали да надират турбото. Майстора казва , че според него лопатките се движат трудно и нямало снисъл да рециклирам развалено турбо.Аз забелязах , че ако натисна педала на гъста бавно до 2500 оборота чак тогава турбото се включва на свободна , но ако пусна рязко гъста и натисна рязко педала отново турбото свири от 1200и си мисля че уестгайта стяга и затова турбината бавно изключва и пренадува.Има ли смисъл да рециклирам турбото? Затова ли като карам на 5 на високи обороти влизам в сервизен режим понеже лопатките се разширяват и задират и турбото блокира?
E,какво значи да не се рециклира развалено турбо


From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
Мерси колеги за отговора относно проблема с пушенето сутрин
ще ида на качествена диагностика да видя коя е дюзата.

- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
С оказаната помощ на колегата stilko
направихме диагностика на колата в движение и това са грешките:
1 Турбото пренадува брутално .. не си спомням колко мбара , no беше от сорта 2000 или 2500
ще ви кажа колко точно , като се свържа с колегата , че забравих от големия цирк с нея..
Колата е изпънахме на магистралата от 3 на 1500 оборота до 5 скорост и колата вдигна 130 и край до там....
влиза в сервизен режим. , възможно ли е поради това пренадуване да навлиза прекалено много въздух в цилиндъра и следователно бедна работна смес и недостък на гориво и затова да влиза в сервизен. Възможно ли е някой да е барал уестгайта ?
2 Не работи правилно дюзата на 4-ти цилиндър и не впръсква достатъчно гориво и вероятно това е причината за сутрешното пушене.
Колеги дайте съвет в какъв ред да действам ?

1 Турбото пренадува брутално .. не си спомням колко мбара , no беше от сорта 2000 или 2500

Колата е изпънахме на магистралата от 3 на 1500 оборота до 5 скорост и колата вдигна 130 и край до там....
влиза в сервизен режим. , възможно ли е поради това пренадуване да навлиза прекалено много въздух в цилиндъра и следователно бедна работна смес и недостък на гориво и затова да влиза в сервизен. Възможно ли е някой да е барал уестгайта ?
2 Не работи правилно дюзата на 4-ти цилиндър и не впръсква достатъчно гориво и вероятно това е причината за сутрешното пушене.
Колеги дайте съвет в какъв ред да действам ?
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
2500 мбара надува турбината
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
olegvn написа:2500 мбара надува турбината
1,5 на турбина + 1 на атмосферно -по спомен ,трябва да са точно така данните - (освен ако не съм запомнил грешно стойностите)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
Атмосверното налягане е различно в зависимост от това къде се мери.
За пример - в Младост и в Надежда има разлика от около 80-90 единици...
Автора - започни от турбината...за да не си замине.
След това дюзата ... щом е в нормални стойности (макар и леко завишени) - може да почака.
За пример - в Младост и в Надежда има разлика от около 80-90 единици...
Автора - започни от турбината...за да не си замине.
След това дюзата ... щом е в нормални стойности (макар и леко завишени) - може да почака.
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
Dimitroff написа:Атмосверното налягане е различно в зависимост от това къде се мери.
За пример - в Младост и в Надежда има разлика от около 80-90 единици...
Автора - започни от турбината...за да не си замине.
След това дюзата ... щом е в нормални стойности (макар и леко завишени) - може да почака.
В момента чистя двата ел. клапана (малките филтърчета ) на турбото и Агр клапана , този на агр беше омаслен здраво а този на турбото е само мръсен. Ще изчакам да съхнат и ще ги проверя дали работят добре и минава ли въздух вътре без някаква пречка. Също така и всички маркучета ще сменя понеже съм сигурен , че има пробити .. като ги освобождавам не чувам "фъс".. задържа налягане точно 5 секунди след гасене на двигател а после няма налягане.
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... =4&t=68028
http://i232.photobucket.com/albums/ee21 ... 0004-1.jpg филтър на ел.клапан.
Ще пробвам дали ще има подобрение. Ако колата не влезе в режим значи има подобрение.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
То хубаво чистите филтърчетата, но проблемни са едни мембрани на клапаните...не толкова самите филтърчета - просто да го имаш в предвид, че в момента си 50/50...я има подобрение някакво...я няма... 

- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...
След дълго умуване.. ми писна и реших да направя цялостна проверка с голям риск да прецакам тотално клапана
и за моя радост мембраната е здрава , но вътре беше доста омаслено .. вътрешния филтър беше малко омаслен също така и външния . Реших да снимам и да покажа как изглежда клапана отвътре понеже и аз не знаех
. След интервенцията
не си личи че е правено нещо по него освен надраскванията.Утре ще се опитам да изчистя всички маркучи и да ги проверя за дупки и дано спре турбото да пренадува :/



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: E46 compact 2003 влиза в сервизен режим...
Преди малко монтирах клапаните и на баир вдигнах 150 и спрях да набирам понеже вали и е опасно
явно има подобрение в вървежа и не влязох в режим , но да не говоря прекалено рано.. като я изкарам на дълъг път ще се разбере какво става. 


31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани