E46 compact 2003 влиза в сервизен режим...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от Gqbriel » 04 Дек 2011, 23:54

Yovkov написа:Не би трябвало да е от свещите,защото те се включват при много ниски температури под -5-10 градуса,търси проблема другаде и отиди някаде,където ще ти обарнат достачно внимание и ще се заинтересуват от проблема ти ,а не само от парите ти.Успех


Незнам къде си го прочел но :nono: ,как свещите ще работят чак при -5-10 :kuku: - еми то тогава,този двигател явно няма нужда от свещи в топлите страни - излишна част ,под 10-а градуса работят..свещи излизат на диагностика и има няколко варианта:

*1,2,3,4 - изгорели
*след смяната им - 4/6 изгорели = реле

А когато свещите не работят правилно,при минусуви темепратури - претриса при палене,но само тогава :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: compact
Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от olegvn » 05 Дек 2011, 18:17

Днеска правих проверка на турбината и видях че има малък луфт и лопатките изглеждат здрави , но са почнали да надират турбото. Майстора казва , че според него лопатките се движат трудно и нямало снисъл да рециклирам развалено турбо.Аз забелязах , че ако натисна педала на гъста бавно до 2500 оборота чак тогава турбото се включва на свободна , но ако пусна рязко гъста и натисна рязко педала отново турбото свири от 1200 :dunno: и си мисля че уестгайта стяга и затова турбината бавно изключва и пренадува.Има ли смисъл да рециклирам турбото? Затова ли като карам на 5 на високи обороти влизам в сервизен режим понеже лопатките се разширяват и задират и турбото блокира?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от Gqbriel » 06 Дек 2011, 2:20

olegvn написа:Днеска правих проверка на турбината и видях че има малък луфт и лопатките изглеждат здрави , но са почнали да надират турбото. Майстора казва , че според него лопатките се движат трудно и нямало снисъл да рециклирам развалено турбо.Аз забелязах , че ако натисна педала на гъста бавно до 2500 оборота чак тогава турбото се включва на свободна , но ако пусна рязко гъста и натисна рязко педала отново турбото свири от 1200 :dunno: и си мисля че уестгайта стяга и затова турбината бавно изключва и пренадува.Има ли смисъл да рециклирам турбото? Затова ли като карам на 5 на високи обороти влизам в сервизен режим понеже лопатките се разширяват и задират и турбото блокира?


Tова с отпускането на педала на газта (гъста :wave: ),е нормално да реагира по-бързо
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 10.05.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М57
Мечтае да кара: E31

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от BlackManz » 06 Дек 2011, 3:05

пушенето сутрин ти е неправилно работещи дюзи

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.08.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D Black shadow
Детайли за колата: BMW 320td M-SPORT

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от Yovkov » 06 Дек 2011, 3:17

BlackManz написа:пушенето сутрин ти е неправилно работещи дюзи

Имах такъв сутрешен проблем :lol: ,а в последствие и постоянен :mhihi: и след 2 месеца по майстори и похарчени сумати пари за какви ли не нови части :kuku: ,докато не отидох в БМВ дилър сервиза и човекът още от вратата каза една нова дюзичка ще те оправи :bowdown: А и това, което се убедих е ,че в България горивата не могат да се сравняват с тези от другите европейски държави и това е много голям фактор за правилната работа и продължителност на живот на мотора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: 320Д 2002
Мечтае да кара: 330 d

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от zoti » 06 Дек 2011, 19:11

olegvn написа:Днеска правих проверка на турбината и видях че има малък луфт и лопатките изглеждат здрави , но са почнали да надират турбото. Майстора казва , че според него лопатките се движат трудно и нямало снисъл да рециклирам развалено турбо.Аз забелязах , че ако натисна педала на гъста бавно до 2500 оборота чак тогава турбото се включва на свободна , но ако пусна рязко гъста и натисна рязко педала отново турбото свири от 1200 :dunno: и си мисля че уестгайта стяга и затова турбината бавно изключва и пренадува.Има ли смисъл да рециклирам турбото? Затова ли като карам на 5 на високи обороти влизам в сервизен режим понеже лопатките се разширяват и задират и турбото блокира?


E,какво значи да не се рециклира развалено турбо :D ако е здраво за какво да се рециклира? :D Как така лопатките надират турбото?Тва не си го обяснявам.Според мен,ако още не си го сложил,носи го на Митко Турбото,рециклирай и забравяш.Още повече,щом имаш и луфт....дошло му е времето
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: compact
Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от olegvn » 06 Дек 2011, 19:39

Мерси колеги за отговора относно проблема с пушенето сутрин :) ще ида на качествена диагностика да видя коя е дюзата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: compact
Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от olegvn » 19 Дек 2011, 8:19

С оказаната помощ на колегата stilko :bowdown: направихме диагностика на колата в движение и това са грешките:
1 Турбото пренадува брутално .. не си спомням колко мбара , no беше от сорта 2000 или 2500 :kuku: ще ви кажа колко точно , като се свържа с колегата , че забравих от големия цирк с нея..
Колата е изпънахме на магистралата от 3 на 1500 оборота до 5 скорост и колата вдигна 130 и край до там....
влиза в сервизен режим. , възможно ли е поради това пренадуване да навлиза прекалено много въздух в цилиндъра и следователно бедна работна смес и недостък на гориво и затова да влиза в сервизен. Възможно ли е някой да е барал уестгайта ?
2 Не работи правилно дюзата на 4-ти цилиндър и не впръсква достатъчно гориво и вероятно това е причината за сутрешното пушене.

Колеги дайте съвет в какъв ред да действам ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: compact
Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от olegvn » 19 Дек 2011, 16:09

2500 мбара надува турбината

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от Gqbriel » 21 Дек 2011, 10:24

olegvn написа:2500 мбара надува турбината


1,5 на турбина + 1 на атмосферно -по спомен ,трябва да са точно така данните - (освен ако не съм запомнил грешно стойностите)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от Dimitroff » 21 Дек 2011, 10:32

Атмосверното налягане е различно в зависимост от това къде се мери.
За пример - в Младост и в Надежда има разлика от около 80-90 единици...

Автора - започни от турбината...за да не си замине.
След това дюзата ... щом е в нормални стойности (макар и леко завишени) - може да почака.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: compact
Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от olegvn » 21 Дек 2011, 11:48

Dimitroff написа:Атмосверното налягане е различно в зависимост от това къде се мери.
За пример - в Младост и в Надежда има разлика от около 80-90 единици...

Автора - започни от турбината...за да не си замине.
След това дюзата ... щом е в нормални стойности (макар и леко завишени) - може да почака.




В момента чистя двата ел. клапана (малките филтърчета ) на турбото и Агр клапана , този на агр беше омаслен здраво а този на турбото е само мръсен. Ще изчакам да съхнат и ще ги проверя дали работят добре и минава ли въздух вътре без някаква пречка. Също така и всички маркучета ще сменя понеже съм сигурен , че има пробити .. като ги освобождавам не чувам "фъс".. задържа налягане точно 5 секунди след гасене на двигател а после няма налягане.

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... =4&t=68028
http://i232.photobucket.com/albums/ee21 ... 0004-1.jpg филтър на ел.клапан.

Ще пробвам дали ще има подобрение. Ако колата не влезе в режим значи има подобрение.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от Dimitroff » 21 Дек 2011, 19:48

То хубаво чистите филтърчетата, но проблемни са едни мембрани на клапаните...не толкова самите филтърчета - просто да го имаш в предвид, че в момента си 50/50...я има подобрение някакво...я няма... :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: compact
Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp

Re: E46 compact 2003 М пакет влиза в сервизен режим...

Мнение от olegvn » 21 Дек 2011, 22:02

След дълго умуване.. ми писна и реших да направя цялостна проверка с голям риск да прецакам тотално клапана :mhihi: и за моя радост мембраната е здрава , но вътре беше доста омаслено .. вътрешния филтър беше малко омаслен също така и външния . Реших да снимам и да покажа как изглежда клапана отвътре понеже и аз не знаех :mhihi: . След интервенцията :) не си личи че е правено нещо по него освен надраскванията.Утре ще се опитам да изчистя всички маркучи и да ги проверя за дупки и дано спре турбото да пренадува :/
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: compact
Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp

Re: E46 compact 2003 влиза в сервизен режим...

Мнение от olegvn » 22 Дек 2011, 12:11

Преди малко монтирах клапаните и на баир вдигнах 150 и спрях да набирам понеже вали и е опасно :) явно има подобрение в вървежа и не влязох в режим , но да не говоря прекалено рано.. като я изкарам на дълъг път ще се разбере какво става. :driving:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook