Проблем с паленето сутрин.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с паленето сутрин.
Ако си оправил ГНП-то не ти трябва клапан за обратната нафта. Аз имах и след като го отремонтирах го махнах. Вече 3 месеца никакъв проблем с палене както и да я оставя. Това клапанче колкото и да е малко ти ограничава дебита и тормози помпите.

- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
Минаха 8-9 дни след ремонта ... повече няма проблеми с паленето ... Само че ... качи ми разхода много ...
Не знам какво става ... преди тези проблеми бях на 8 градско и 6 извън градско ... днес я засякох на колонка - 8,6 смесен ... ( от 186 км - 70км извънградско нормално каране 110 ~ 120 и 110км градско .... ) Намерих парички за умна дюза да видим какво ще стане като я сменя 


- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
update: >15 дни след ремонта ... тази сутрин пак същия проблем
пак изкашля 2 пъти и отказа да запали ... след работа ще и налея 10л нафта , да не би да е останал десния резервоар празен .... пак
Иначе трябва да имам към 15-20 литра нафта ....



- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
при един приятел в едно село до Пазарджик - Мало Конаре. Прави само автомобилна електроника и горивни системи. Но вече взех да се съмнявам и в него... тоя проблем взе да ми идва в повече... ще ме докара до лудост...
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с паленето сутрин.
Мирише ли ти на нафта от мотора като отвориш капака? Ако е така значи ти тече от някъде-или от маркучите за обратна нафта или от ГНП-то. И пак ти казвам, при изправна горивна система не ти трябва клапан за обратната нафта.

- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
мирише , но на мен ми изпуска нафта при "умната дюза" ( доказано ), ако и от ГНП-то изпуска по малко няма как да разбера. Маркучите за обратната нафта са сменени преди 15 дни...Тоя мой проблем стана баси и филма
Моя майстор се предаде ( изнервен или не ... ) натири ме в Дару/М Кар







- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с паленето сутрин.
Като опитваш да палиш има ли въздух в маркучите за обратна нафта? Споко колега, аз също се бях отчаял ама се оправих!
Ще решим и твоя проблем!
п.п.като си сменял гумички на ГНП то майстора свалял ли е помпата или само отгоре е сменил? Вътре има много утплътения за смяна, не са само външните.

п.п.като си сменял гумички на ГНП то майстора свалял ли е помпата или само отгоре е сменил? Вътре има много утплътения за смяна, не са само външните.

- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
1 час опити да запаля ... нищо ... спрях за да не прецакам новия акумулатор...
Държа повечко на контакт ... проба... закашля аха да запали , но не ... 2-3 пъти така , после въртеж на сухо ... пак чакам на контакт 15 сек ... пак изкашля ... и нищо ... Май не подкачва гориво от резервоара ... а имам гориво - 23 литра...

Държа повечко на контакт ... проба... закашля аха да запали , но не ... 2-3 пъти така , после въртеж на сухо ... пак чакам на контакт 15 сек ... пак изкашля ... и нищо ... Май не подкачва гориво от резервоара ... а имам гориво - 23 литра...




- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с паленето сутрин.
При това положение не би трябвало да е проблема в помпата в резервоара, все пак найлея още 10 л нафта и пробвай пак! Ако все пак имаш същия проблем погледни за мехурчета въздух в маркучите за обратна нафта. Има ли, имаш проблем с ГНП-то, ако е така, пиши ми ЛС да ти кажа къде реших проблема и вече нямам проблеми с паленето
Успех!


- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
Здравейте, послушах Ivo_Borisov и налях 10 л нафта ... какво се случи ... преди да правя каквото и да е било , пуснах скрития тест на колата от таблото да ми показва количеството гориво в 2-та резервоара... ляв - 11л , десен 23л. Докато въртях и се опитвах да запаля - без успех , трансферната помпа изсмука левия резервоар и наля всичко в десния ... Преди да се откажа - ляв резервоар - 0л , десен - 33,9л. Греда ... сега ще ходя до НайсиКар да се консултирам, да си запазя час и да си търся платформа да им я карам ...
(((((((

Re: Проблем с паленето сутрин.
кога за последен път си си сменял горивния филтър?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
okolo godina ~ 15000 km
- aqa_boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 16.07.2011
- Местоположение: Пещера
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d Sport '04
- Мечтае да кара: 14 етажна панелка
Re: Проблем с паленето сутрин.

Колега, съжалявам, че се намесвам така в твоята тема, но това с празния полурезервоар ми хвана интереса.
На моята винаги единия ми е празен (на теста първите 3 цифри са 000) това нормално ли е?
Проблеми с паленето нямам никакви.
От гъзария се умира!
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Проблем с паленето сутрин.
не знам , честно да ти кажа ... вече и аз се обърках много ... одеве над вечер проверих моя , като се опитах пак да запаля ... без успех , а резервоарите бяха 14 ляв и 19 и нещо десен ...




40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани