относно 4ерен пу6ек
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: относно 4ерен пу6ек
аз залагам на пробив в турбо пътищата, при мен беше така с постоянен черен дим, 80лв за маркуч и няма следа 

- acheto
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.11.2009
- Местоположение: london
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: x3
Re: относно 4ерен пу6ек
ами не знам трябва да вида за този дат4ик и как да си издиря турбо пати6тата даите някаква схема или не6то като за неандерталци 4е ако имам време някоч сабота да ч погледна
[album]
- acheto
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.11.2009
- Местоположение: london
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: x3
Re: относно 4ерен пу6ек
Dimitroff написа:Това не означава, че колата трябва да пуши/припушва
и аз така мисля а някаква схема или не6то подобно като за неандерталци да ми дадете каде по то4но да тарся теч турбо пати6та или турбото 4е то като махнах кората и не мойах да го видя(аз не го и знам каде е де)
[album]
- danielscot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 10.06.2009
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E46 320d 2002
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: относно 4ерен пу6ек
Dimitroff написа:Не.Няма.
Аз пък си мислех,че филтъра за твърди частици е това след турбото

From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- acheto
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.11.2009
- Местоположение: london
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: x3
Re: относно 4ерен пу6ек
мом4ета при работещ двигател ако отка4и6 дат4ика за ваздуха трябва ли да промени оборотите?защото ми казаха че мозе да е от там моят проблем?
[album]
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: относно 4ерен пу6ек
На кое казваш датчик за въздух?
Ако наричаш така дебитомера - да може от него да ти е проблема.
Ако наричаш така дебитомера - да може от него да ти е проблема.
- sasho_80
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
Re: относно 4ерен пу6ек
и аз имам същтия проблем като на колегата! мога ли сам да разбера дали имам пробити турбо пътищта или трябва да сменя директно маркуча. или да запояна с подмяна на маркуча и ако не се оправи дебитомер?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: относно 4ерен пу6ек
Можеш да разкачиш корите по двигателя и да форсираш леко - може да чуеш откъде изпуска. Другия вариант е да намажеш с веро връзките и скобите по турбопътищата и като форсираш да гледаш за мехурчета.
Si non confectus, non reficiat.
- acheto
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.11.2009
- Местоположение: london
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: x3
Re: относно 4ерен пу6ек
момчета смених дебитомера си вапросат ми е:
трябва ли да ходя да го програмират или 6те се стикова сам?
сега турбото повече се чува от преди,и при форсиране пак черни асвалта с сажди!!!
КАКВО ДА ПРАВЯ ДАИТЕ САВЕТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
трябва ли да ходя да го програмират или 6те се стикова сам?
сега турбото повече се чува от преди,и при форсиране пак черни асвалта с сажди!!!
КАКВО ДА ПРАВЯ ДАИТЕ САВЕТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[album]
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: относно 4ерен пу6ек
acheto написа:момчета смених дебитомера си вапросат ми е:
трябва ли да ходя да го програмират или 6те се стикова сам?
сега турбото повече се чува от преди,и при форсиране пак черни асвалта с сажди!!!
КАКВО ДА ПРАВЯ ДАИТЕ САВЕТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Питай Zagy - той ще ти обясни подробно след днешното показно с колата на брат му

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: относно 4ерен пу6ек



Колега - наистина ще трябва да си адаптираш дебитомера - както Dimitroff каза - днес същото това нещо на колата на брат ми изчезна яко дим


ПП: Ванка - още веднъж мерси


Si non confectus, non reficiat.
- acheto
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.11.2009
- Местоположение: london
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: x3
Re: относно 4ерен пу6ек
КОЛЕГИ ПРОБВАХ Я СЕГА ПО ДОБРЕ ВАРВИ ОТ ПРЕДИ НО ТУРБОТО СЕГА СЕ ЧУВА ПОВЕЧЕ!!!НОРМАЛНО ЛИ Е ТОВА И ТАЗИ АДАПТАЦИЯ В БМВ ЛИ ТРЯБВА ДА Е ИЛИ .... ЗА6ТОТО НЕ САМ В БГ??
Dimitroff: Писането само с главни букви е забранено.
Dimitroff: Писането само с главни букви е забранено.
[album]
- Sorrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
Re: относно 4ерен пу6ек
Да използвам темата на колегата, че и аз имам сходен проблем.
Значи при мен пушеше невероятно много (всеки мислеше, че пречувеличавам, докато не стане свидетел със собствените си очи
) след 2500 оборота примерно или като се настъпи педала до дупка. Отидох в един силно препоръчван от форума сервиз, закачиха я и общо взето показателите на каквото се сетите играеха напред-назад. Единият цилиндър не работеше както трябва, дебитомера даваше също толкова невероятни отклонения, колкото и турбото и т.н. Колегите там направиха доста сериозна интервенция, като по-важното бе да пратят дюзите на профилактика и да почистят турбопътищата, тъй като имаше омасляване на доста места. Почистиха също EGR-a и смениха всички възможни филтри + ново масло, че така и така си беше за обслужване. Измиха ми двигателя, за да видим ще има ли маслени течове пак и като отидох да я взема се бяха хванали за главата колко задръстено е било всичко. Взех колицата и аз също останах изненадан от направеното, защото първо, че имаше подобрение във вървежа, второ, че спря да пуши изобщо (само съвсем леко за около секунда като я настъпиш до край).
Това се случи някъде в началото на миналия месец. Покарах около 2 седмици и започнах да забелязвам, че пак започва да пропушва стабилно... не както преди с цели димни завеси, но определено повече от нормалното. Закарах я отново, защото трябваше да се стяга ходовата част, а и отделно се бяхме разбрали след 500 км да видим какво се случва. Нямаше омасляване никъде, цилиндрите си работеха перфектно, дебитомера даваше също прекрасни стойности и като цяло ми казаха, че само турбото закъснява леко. Споделиха, че пропушването може да се дължи на липсата на катализатор. Казах ОК и доволен си взех колата. Казвам доволен, защото наистина момчетата стегнаха всичко много бързо и оправиха целия списък с проблеми, с който бях отишъл при тях. Пустото му пушене обаче пак ме дразни и исках да се допитам до вас. Четох доста материали тук и общо взето проблемите се свеждат до два - дебитомер или кофти турбопътища. След като първия при мен дава перфектни стойности, а второто е прочистено, мислех си дали не е нещо от въпросната адаптация на дебитомера. Разбира се, може и да бъркам, така че един съвет няма да е излишен. Гледам, че Zagy и Dimitroff си шушукат нещо
Надявам се да съм описал достатъчно подробно ситуацията, за да може по-опитните да се ориентират.
Значи при мен пушеше невероятно много (всеки мислеше, че пречувеличавам, докато не стане свидетел със собствените си очи

Това се случи някъде в началото на миналия месец. Покарах около 2 седмици и започнах да забелязвам, че пак започва да пропушва стабилно... не както преди с цели димни завеси, но определено повече от нормалното. Закарах я отново, защото трябваше да се стяга ходовата част, а и отделно се бяхме разбрали след 500 км да видим какво се случва. Нямаше омасляване никъде, цилиндрите си работеха перфектно, дебитомера даваше също прекрасни стойности и като цяло ми казаха, че само турбото закъснява леко. Споделиха, че пропушването може да се дължи на липсата на катализатор. Казах ОК и доволен си взех колата. Казвам доволен, защото наистина момчетата стегнаха всичко много бързо и оправиха целия списък с проблеми, с който бях отишъл при тях. Пустото му пушене обаче пак ме дразни и исках да се допитам до вас. Четох доста материали тук и общо взето проблемите се свеждат до два - дебитомер или кофти турбопътища. След като първия при мен дава перфектни стойности, а второто е прочистено, мислех си дали не е нещо от въпросната адаптация на дебитомера. Разбира се, може и да бъркам, така че един съвет няма да е излишен. Гледам, че Zagy и Dimitroff си шушукат нещо

Надявам се да съм описал достатъчно подробно ситуацията, за да може по-опитните да се ориентират.
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: относно 4ерен пу6ек
Идеята е следната, ако е сменян дебитомера, от теб или от предишния собственик и не е адаптиран в последствие, е възможно това да предизвиква пушенето. На сбирката в Железница, карах зад nik4o_83, братлето на Zagy, колата му пушеше сериозно, дори при леко каране, около 2000 оборота. Говорихме си с него, че той също го е забелязал, но дебитомера бил ОК, но е трябвала адаптация. Dimitroff я е направил преди седмица и колата била като нова вече 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани