относно 4ерен пу6ек

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 10.05.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М57
Мечтае да кара: E31

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от BlackManz » 18 Апр 2011, 1:28

аз залагам на пробив в турбо пътищата, при мен беше така с постоянен черен дим, 80лв за маркуч и няма следа :ok:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 30.11.2009
Местоположение: london
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: x3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от acheto » 20 Апр 2011, 19:54

ами не знам трябва да вида за този дат4ик и как да си издиря турбо пати6тата даите някаква схема или не6то като за неандерталци 4е ако имам време някоч сабота да ч погледна
[album]

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 30.11.2009
Местоположение: london
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: x3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от acheto » 21 Апр 2011, 20:21

Dimitroff написа:Това не означава, че колата трябва да пуши/припушва 8)

и аз така мисля а някаква схема или не6то подобно като за неандерталци да ми дадете каде по то4но да тарся теч турбо пати6та или турбото 4е то като махнах кората и не мойах да го видя(аз не го и знам каде е де)
[album]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 10.06.2009
Пол: Мъж
Детайли за колата: E46 320d 2002

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от danielscot » 22 Апр 2011, 0:39


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: 320Д 2002
Мечтае да кара: 330 d

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от zoti » 22 Апр 2011, 9:00

Dimitroff написа:Не.Няма.

Аз пък си мислех,че филтъра за твърди частици е това след турбото :shock:Защо иначе са два катализатора?
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 30.11.2009
Местоположение: london
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: x3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от acheto » 04 Окт 2011, 20:49

мом4ета при работещ двигател ако отка4и6 дат4ика за ваздуха трябва ли да промени оборотите?защото ми казаха че мозе да е от там моят проблем?
[album]

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Dimitroff » 05 Окт 2011, 8:53

На кое казваш датчик за въздух?
Ако наричаш така дебитомера - да може от него да ти е проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: РИМ
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 03 TOURING

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от sasho_80 » 07 Окт 2011, 10:51

и аз имам същтия проблем като на колегата! мога ли сам да разбера дали имам пробити турбо пътищта или трябва да сменя директно маркуча. или да запояна с подмяна на маркуча и ако не се оправи дебитомер?
ИзображениеИзображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Zagy » 07 Окт 2011, 11:10

Можеш да разкачиш корите по двигателя и да форсираш леко - може да чуеш откъде изпуска. Другия вариант е да намажеш с веро връзките и скобите по турбопътищата и като форсираш да гледаш за мехурчета.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 30.11.2009
Местоположение: london
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: x3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от acheto » 26 Окт 2011, 19:10

момчета смених дебитомера си вапросат ми е:
трябва ли да ходя да го програмират или 6те се стикова сам?
сега турбото повече се чува от преди,и при форсиране пак черни асвалта с сажди!!!
КАКВО ДА ПРАВЯ ДАИТЕ САВЕТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :help:
[album]

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Dimitroff » 26 Окт 2011, 21:28

acheto написа:момчета смених дебитомера си вапросат ми е:
трябва ли да ходя да го програмират или 6те се стикова сам?
сега турбото повече се чува от преди,и при форсиране пак черни асвалта с сажди!!!
КАКВО ДА ПРАВЯ ДАИТЕ САВЕТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :help:


Питай Zagy - той ще ти обясни подробно след днешното показно с колата на брат му :yes:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Zagy » 26 Окт 2011, 21:30

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

Колега - наистина ще трябва да си адаптираш дебитомера - както Dimitroff каза - днес същото това нещо на колата на брат ми изчезна яко дим :mrgreen: и вече колата не пуши :yes:

ПП: Ванка - още веднъж мерси :yes: :bchug:
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 30.11.2009
Местоположение: london
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: x3

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от acheto » 26 Окт 2011, 22:09

КОЛЕГИ ПРОБВАХ Я СЕГА ПО ДОБРЕ ВАРВИ ОТ ПРЕДИ НО ТУРБОТО СЕГА СЕ ЧУВА ПОВЕЧЕ!!!НОРМАЛНО ЛИ Е ТОВА И ТАЗИ АДАПТАЦИЯ В БМВ ЛИ ТРЯБВА ДА Е ИЛИ .... ЗА6ТОТО НЕ САМ В БГ??


Dimitroff: Писането само с главни букви е забранено.
[album]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 2.12.2009
Местоположение: София / Пловдив
Пол: Мъж

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от Sorrow » 06 Ное 2011, 12:43

Да използвам темата на колегата, че и аз имам сходен проблем.
Значи при мен пушеше невероятно много (всеки мислеше, че пречувеличавам, докато не стане свидетел със собствените си очи :) ) след 2500 оборота примерно или като се настъпи педала до дупка. Отидох в един силно препоръчван от форума сервиз, закачиха я и общо взето показателите на каквото се сетите играеха напред-назад. Единият цилиндър не работеше както трябва, дебитомера даваше също толкова невероятни отклонения, колкото и турбото и т.н. Колегите там направиха доста сериозна интервенция, като по-важното бе да пратят дюзите на профилактика и да почистят турбопътищата, тъй като имаше омасляване на доста места. Почистиха също EGR-a и смениха всички възможни филтри + ново масло, че така и така си беше за обслужване. Измиха ми двигателя, за да видим ще има ли маслени течове пак и като отидох да я взема се бяха хванали за главата колко задръстено е било всичко. Взех колицата и аз също останах изненадан от направеното, защото първо, че имаше подобрение във вървежа, второ, че спря да пуши изобщо (само съвсем леко за около секунда като я настъпиш до край).
Това се случи някъде в началото на миналия месец. Покарах около 2 седмици и започнах да забелязвам, че пак започва да пропушва стабилно... не както преди с цели димни завеси, но определено повече от нормалното. Закарах я отново, защото трябваше да се стяга ходовата част, а и отделно се бяхме разбрали след 500 км да видим какво се случва. Нямаше омасляване никъде, цилиндрите си работеха перфектно, дебитомера даваше също прекрасни стойности и като цяло ми казаха, че само турбото закъснява леко. Споделиха, че пропушването може да се дължи на липсата на катализатор. Казах ОК и доволен си взех колата. Казвам доволен, защото наистина момчетата стегнаха всичко много бързо и оправиха целия списък с проблеми, с който бях отишъл при тях. Пустото му пушене обаче пак ме дразни и исках да се допитам до вас. Четох доста материали тук и общо взето проблемите се свеждат до два - дебитомер или кофти турбопътища. След като първия при мен дава перфектни стойности, а второто е прочистено, мислех си дали не е нещо от въпросната адаптация на дебитомера. Разбира се, може и да бъркам, така че един съвет няма да е излишен. Гледам, че Zagy и Dimitroff си шушукат нещо :)
Надявам се да съм описал достатъчно подробно ситуацията, за да може по-опитните да се ориентират.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: относно 4ерен пу6ек

Мнение от RaHzElChO » 06 Ное 2011, 15:35

Идеята е следната, ако е сменян дебитомера, от теб или от предишния собственик и не е адаптиран в последствие, е възможно това да предизвиква пушенето. На сбирката в Железница, карах зад nik4o_83, братлето на Zagy, колата му пушеше сериозно, дори при леко каране, около 2000 оборота. Говорихме си с него, че той също го е забелязал, но дебитомера бил ОК, но е трябвала адаптация. Dimitroff я е направил преди седмица и колата била като нова вече :)
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook