Смяна на акумулатора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 12.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: e46 Touring

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от yarov » 13 Дек 2010, 17:14

Сваляш стария и качваш новия - просто и без никакви последствия, губи само настройките за часа - изпитано е вчера 12.12.10 - моя умрЕ и го смених с нов.
"... няма такава сила на света, която да спре оная луда глава, която сама е решила да се отдели от тялото си ..."

!!! на година и 1 месец моето зверче вече познава перката и казва "БЕ Е МЕ", "БЕ Е МЕ", "БЕ Е МЕ", "БЕ Е МЕ", "БЕ Е БЕ", "БЕ Е МЕ" ... - ЯКО
!!! а другото няма още и 1 месец - да видим кога ще познае перката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от batkoto » 14 Сеп 2011, 13:27

При този модел няма проблем да се смени акумулатора и само ще се ресетне компа, който ще си презапише данните след 50-тина километра движение на колата. Но при по-горните модели акумулатора се регистрира към колата. Както и да е, има и друг начин за смяна на акумулатора - да се смени при запалена кола. Запалваш, махаш стария, слагаш новия и след това ако искаш карай, ако искаш гаси...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от vavilon » 14 Сеп 2011, 14:42

batkoto написа:При този модел няма проблем да се смени акумулатора и само ще се ресетне компа, който ще си презапише данните след 50-тина километра движение на колата. Но при по-горните модели акумулатора се регистрира към колата. Както и да е, има и друг начин за смяна на акумулатора - да се смени при запалена кола. Запалваш, махаш стария, слагаш новия и след това ако искаш карай, ако искаш гаси...


НИКОГА!!! :no:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от batkoto » 14 Сеп 2011, 15:05

vavilon написа:
batkoto написа:При този модел няма проблем да се смени акумулатора и само ще се ресетне компа, който ще си презапише данните след 50-тина километра движение на колата. Но при по-горните модели акумулатора се регистрира към колата. Както и да е, има и друг начин за смяна на акумулатора - да се смени при запалена кола. Запалваш, махаш стария, слагаш новия и след това ако искаш карай, ако искаш гаси...


НИКОГА!!! :no:



хаха, окей

Само, че с този несериозен отговор си за никъде...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от vavilon » 14 Сеп 2011, 15:13

batkoto написа:
vavilon написа:
batkoto написа:При този модел няма проблем да се смени акумулатора и само ще се ресетне компа, който ще си презапише данните след 50-тина километра движение на колата. Но при по-горните модели акумулатора се регистрира към колата. Както и да е, има и друг начин за смяна на акумулатора - да се смени при запалена кола. Запалваш, махаш стария, слагаш новия и след това ако искаш карай, ако искаш гаси...


НИКОГА!!! :no:



хаха, окей

Само, че с този несериозен отговор си за никъде...

Извинявай, просто се обърках :ok: Напротив, даже след като махнеш акумулатора на запалена кола, няма смисъл да слагаш другият... само ще си хабиш новият :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от batkoto » 14 Сеп 2011, 15:32

Моля, някой от модераторите да обърне внимание на постовете на колегата. Няма никаква градивна критика, няма обяснение, а единственото, което прави е да флуди темата...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от JTD » 14 Сеп 2011, 19:09

batkoto написа:Моля, някой от модераторите да обърне внимание на постовете на колегата. Няма никаква градивна критика, няма обяснение, а единственото, което прави е да флуди темата...

Вярно, че колегата не е обяснил нищо, но твоя съвет най-много да докара някой до побеляване, като му изртещи всичко наред в колата.
Акумулатор никога не трябва да се откача на запален двигател. Алтернатора трябва да има товар. Защото ако няма товар има едни пикове, които могат да станат и тогава става зле положението. За повече информация - гугул.бг
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от K_Ilkov » 14 Сеп 2011, 20:44

batkoto написа:Моля, някой от модераторите да обърне внимание на постовете на колегата. Няма никаква градивна критика, няма обяснение, а единственото, което прави е да флуди темата...

вместо да се молиш на модераторите кажи ти свалял ли си така акумулатор на е46?
или просто така си мислиш че става
за мен тоа метод е някакъв мнооого рискован при цялата тая електроника
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от NikVanov » 14 Сеп 2011, 22:16

Този метод безусловно е много рискован. Но един път съм го правил на Е30 М10 по липса на алтернатива. Размина ми се без проблеми, но не го препоръчвам на никой.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от batkoto » 15 Сеп 2011, 9:34

На колегата, който пита дали съм го пробвал на е46: Не съм, но поради факта, че нямам, иначе съм го правил на други коли.

Добре де колеги, помислете трезво. Акумулатора дава ток на генератора, а той е този, който захранва целия автомобил с нужното електричество. За да се възбуди генератора и да се създаде това ЕДН(електро-движещо напрежение) му трябва ток, той го взима от акумулатора. След това той е този, който захранва автомобила като се развърти, иначе между акумулатора и генератора няма уреди, които евентуално да им стане нещо ако няма акумулатор. + на акумулатора отива директно на генератора, а след него започва всичко. Поне на нашите коли няма какво да им стане, на по-новите модели - да! Там се регистрира самия акумулатор има си датчици, които замерват колко зарежда генератора, всичко това от менюто може да се види вътре от екрана на компа в купето, но за това може да прочетеш тук - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=124&t=242496&p=2669870&hilit=%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80#p2669870

Това е моето мнение. Който не вярва да не го прави по-добре. Защото, така или иначе, всеки сам си носи отговорност за последствията, ако нещо обърка...

Друг вариант е с кабели за даване на ток. Слагаш кабелите на клемите, които са предварително разхлабени, другия край ги слагаш на новия акумулатор. Издърпваш клемите със щипките внимателно докато останат само клемите и щипките, които са свързани с новия акумулатор. След това внимателно слагаш акумулатора като гледаш да не се откачат клемите. И накрая като е поставен в гнездото допираш клемите отгоре на изводите на акумулатора и тогава разкачаш кабелите. Много е лесно, просто си го представи. Но за случая ще трябва да сте 2-ма човека. Самичък е малко вероятно да не прекъснеш нещо.

JTD написа:
batkoto написа:Моля, някой от модераторите да обърне внимание на постовете на колегата. Няма никаква градивна критика, няма обяснение, а единственото, което прави е да флуди темата...

Вярно, че колегата не е обяснил нищо, но твоя съвет най-много да докара някой до побеляване, като му изртещи всичко наред в колата.
Акумулатор никога не трябва да се откача на запален двигател. Алтернатора трябва да има товар. Защото ако няма товар има едни пикове, които могат да станат и тогава става зле положението. За повече информация - гугул.бг


Колега, товара не идва от акумулатора, идва от всякъде другаде след генератора, но не и от акумулатора. Акумулатора не е консуматор въпреки, че генератора и него зарежда, но самия генератор си има реле, което регулира консумацията, нищо не е оставено ей така, на самотек. :)


Ако се бъркам ме поправете, приемам разумна критика и с удовослствие бих искал да науча нещо ново!

Поздрави!

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от BMDrago » 15 Сеп 2011, 10:05

Егати филма за един акумулатор :shock: я отидете на сервиз и вижте как ще ви го сменят :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от mitaka7 » 15 Сеп 2011, 10:22

Ама вярно правите от мухата слон. Само за смяната на един акумулатор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от batkoto » 15 Сеп 2011, 11:21

Е, нали за това е форума. Ако всички ходихме на сервиз нямаше да има нужда от форум. Разбира се, казвам го всичко това с най-добри чувства :)

Поздрави на целия екип!

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от BMDrago » 15 Сеп 2011, 11:43

batkoto написа:Е, нали за това е форума. Ако всички ходихме на сервиз нямаше да има нужда от форум. Разбира се, казвам го всичко това с най-добри чувства :)

Поздрави на целия екип!

Идеята е да видиш в сервиза как ще ти го сменят(дали ще ти пускат ток,ще допират клеми и всичко друго изписано тук), а не да ходиш на сервиз да го сменяш
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Смяна на акумулатора

Мнение от Zagy » 15 Сеп 2011, 11:52

BMDrago написа:
batkoto написа:Е, нали за това е форума. Ако всички ходихме на сервиз нямаше да има нужда от форум. Разбира се, казвам го всичко това с най-добри чувства :)

Поздрави на целия екип!

Идеята е да видиш в сервиза как ще ти го сменят(дали ще ти пускат ток,ще допират клеми и всичко друго изписано тук), а не да ходиш на сервиз да го сменяш

Не така - мога да те закарам в един сервиз да видиш как се сменя акумулатор... ще побелееш! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Иначе досега само съм откачал акумулатора и съм закачал новия - plug'n play или по български ръг-и-тръг :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook