RPA в Е46 инсталация...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: RPA в Е46 инсталация...
Е те бутоните най-малкия проблем. Окабеляването и свързването е по-големия филм. Затова питам дали някой е успявал да знам, че може. Нямам просто много време тези дни аз да съм първия, който да го направи. Друго си е, ако вървиш по утъпкана пътека 

- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: RPA в Е46 инсталация...
Днес като закачих INPA-та,видях че и моята е оборудвана с МК60.
Пробвах да му дам ресет и се чуваше някакво цъкане.
Сега ми се иска да му вържа и бутончето (допълнително съм монтирал суич център от М3).
Има ли някой,който да е правил тази манипулация ?
Или да се захващам да се ровя в схемите ?
Пробвах да му дам ресет и се чуваше някакво цъкане.
Сега ми се иска да му вържа и бутончето (допълнително съм монтирал суич център от М3).
Има ли някой,който да е правил тази манипулация ?
Или да се захващам да се ровя в схемите ?

Ако нема у глава, има у Google.
Re: RPA в Е46 инсталация...
bgpavlp написа:Днес като закачих INPA-та,видях че и моята е оборудвана с МК60.
Пробвах да му дам ресет и се чуваше някакво цъкане.
Сега ми се иска да му вържа и бутончето (допълнително съм монтирал суич център от М3).
Има ли някой,който да е правил тази манипулация ?
Или да се захващам да се ровя в схемите ?
Правено е, но няма какво да се обяснява. Отваряш WDS-а и по схемата. K-линия, захранване и кабел до ABS/DSC модула. После кодиране и получаваш светеща лампа.

Само да кажа, че някой колега да не остане изненадан СИСТЕМАТА Я НЯМА ПРИ XD и XI МОДЕЛИТЕ.
Re: RPA в Е46 инсталация...
stilko написа:bgpavlp написа:Днес като закачих INPA-та,видях че и моята е оборудвана с МК60.
Пробвах да му дам ресет и се чуваше някакво цъкане.
Сега ми се иска да му вържа и бутончето (допълнително съм монтирал суич център от М3).
Има ли някой,който да е правил тази манипулация ?
Или да се захващам да се ровя в схемите ?
Правено е, но няма какво да се обяснява. Отваряш WDS-а и по схемата. K-линия, захранване и кабел до ABS/DSC модула. После кодиране и получаваш светеща лампа.![]()
Само да кажа, че някой колега да не остане изненадан СИСТЕМАТА Я НЯМА ПРИ XD и XI МОДЕЛИТЕ.
Е то няма Х с МК60. Логично е да я няма.
При Х-а тази система работи с отделен блок намиращ се при предпазителите.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: RPA в Е46 инсталация...
Така е и затова предупреждавам. Един колега беше наринал 300лв за нова централна конзола без да попита предварително. И когато дойде да му я монтрам остана много неприятно изненадан. Останал с впечатление от темата, че всички фейслифтови с DSC са с MK60.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Re: RPA в Е46 инсталация...
stilko написа:Така е и затова предупреждавам. Един колега беше наринал 300лв за нова централна конзола без да попита предварително. И когато дойде да му я монтрам остана много неприятно изненадан. Останал с впечатление от темата, че всички фейслифтови с DSC са с MK60.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: RPA в Е46 инсталация...
Както казах по горе,централната конзола със суич центъра съм я монтирал.Подал съм захранване,вързал съм я към К-bus шината,и копчето за Harman-а.
Сега искам да попитам това ли е схемата,че те излизат много в WDS-а, и точно това имах в предвид в по горния пост, като казах че иска ровене.
От 2-ри pin на Х1869 (А169, което е суич центъра),към pin 40 на Х18303 (А65, което е ASC/DSC модула)


Сега искам да попитам това ли е схемата,че те излизат много в WDS-а, и точно това имах в предвид в по горния пост, като казах че иска ровене.
От 2-ри pin на Х1869 (А169, което е суич центъра),към pin 40 на Х18303 (А65, което е ASC/DSC модула)



Ако нема у глава, има у Google.
Re: RPA в Е46 инсталация...
Съвсем случайно разбрах, че и моята е била с МК60. Интересно, че съм с отделни бутони - всъщност имам само ДСЦ сега
Ще търся копче и после ще разгледам кое как се свързва и кодира. Колега, ако може прави снимки
Всъщност какъв ще е ефектът когато системата работи - ако регистрира по-ниско налягане в някоя от гумите ще светне лампа на таблото?
Ще търся копче и после ще разгледам кое как се свързва и кодира. Колега, ако може прави снимки

Всъщност какъв ще е ефектът когато системата работи - ако регистрира по-ниско налягане в някоя от гумите ще светне лампа на таблото?
Re: RPA в Е46 инсталация...
© написа:Съвсем случайно разбрах, че и моята е била с МК60. Интересно, че съм с отделни бутони - всъщност имам само ДСЦ сега
Ще търся копче и после ще разгледам кое как се свързва и кодира. Колега, ако може прави снимки
Всъщност какъв ще е ефектът когато системата работи - ако регистрира по-ниско налягане в някоя от гумите ще светне лампа на таблото?
Всички след 2002 с DSC са MK60, освен xd и xi моделите. Можеш да използваш и бутон за DSC/ASC на първо време. При засичане на спаднала гума ти сигнализира със светеща в червено лампа и звукова сигнализация(piezo или gong според кодирането и наличното в автомобила). Системата се активира и без наличие на бутон и окабеляване до 40-ти пин на DSC-то. Просто ресета е през диагностика.
Re: RPA в Е46 инсталация...
Явно не съм чел добре по-напред в темата. Както и да е, бутон може и да не ми трябва на първо време. И без това не мога да открия такъв бутон нито в realoem нито където и да е другаде самостоятелно. Ако някой даде номер по БМВ ще е идеално.
Как става активацията?
Как става активацията?
Re: RPA в Е46 инсталация...
© написа:Явно не съм чел добре по-напред в темата. Както и да е, бутон може и да не ми трябва на първо време. И без това не мога да открия такъв бутон нито в realoem нито където и да е другаде самостоятелно. Ако някой даде номер по БМВ ще е идеално.
Как става активацията?
Това е OEM номера 61318375440, но нов вече не се предлага. Активирането става като добавиш $251 във FA-то с NCS или DIS.
Re: RPA в Е46 инсталация...
Благодаря колега!
В Дару това копче не излиза, но при алтернативни доставчици изглежда може да се поръча срещу 59,40лв.
Може би ще използвам някое втора употреба от АСЦ/ДСЦ, а според колега може да се смени само капачката
Иначе за кодирането разбрах всичко
В Дару това копче не излиза, но при алтернативни доставчици изглежда може да се поръча срещу 59,40лв.
Може би ще използвам някое втора употреба от АСЦ/ДСЦ, а според колега може да се смени само капачката
Иначе за кодирането разбрах всичко

- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: RPA в Е46 инсталация...
Аз днес реших да започна манипулацията,и се вкарах в голям филм.Ако искаш не бързай,може после да пусна едно DIY.
Ти ли мислиш да си го правиш или ще ходиш при някой друг?
Ти ли мислиш да си го правиш или ще ходиш при някой друг?

Ако нема у глава, има у Google.
Re: RPA в Е46 инсталация...
bgpavlp написа:Аз днес реших да започна манипулацията,и се вкарах в голям филм.Ако искаш не бързай,може после да пусна едно DIY.
Ти ли мислиш да си го правиш или ще ходиш при някой друг?
Няма ли го в ретрофитс през DIS?
Какво имаш предвид под "филм" ? Някакви проблеми със свързването?
- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: RPA в Е46 инсталация...
Много хубава тема.
Днес опитах да я кодирам със скенера, но не ми дава опциите на модула. Явно ще трябва да си взема инпа. За сега мисля само да я активирам без ботуна.
Днес опитах да я кодирам със скенера, но не ми дава опциите на модула. Явно ще трябва да си взема инпа. За сега мисля само да я активирам без ботуна.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани