По-шумен двигател
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: По-шумен двигател
Joro17 написа:Е.Димитров написа:Joro17 написа:При мен положението е подобно. На първата смяна на масло при мен сипах 5/40 и си беше ОК. При втората смяна - 5/30 и все едно се качих в друга кола - не знам дали е по-шумна, но със сигурност смени работата моторът. (Не знам дали не е нещо от филтрите, защото преди смених само маслен, а сега и тоя за картерни газове и въздушен, горивен)
Искаш да кажеш че ти стана по-шумен ли?
Не знам, като че ли "почукване" има някакво....
Един "специалист" ми разправя, че са дюзи
Точно подобен звук
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: По-шумен двигател
Е.Димитров написа:gocho_ написа:За вашите "5в30" да , ама за нашите ТДС-и ,нали "5в40"
То Е46 нема ТДС
Колега, преди фейса мотора e (TDS) TurboDieselSport
Като TDI ,само че с по-модерна система на впръскване на горисната смес.
... поне аз така знам


- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
Re: По-шумен двигател
Joro17 написа:Е.Димитров написа:Joro17 написа:При мен положението е подобно. На първата смяна на масло при мен сипах 5/40 и си беше ОК. При втората смяна - 5/30 и все едно се качих в друга кола - не знам дали е по-шумна, но със сигурност смени работата моторът. (Не знам дали не е нещо от филтрите, защото преди смених само маслен, а сега и тоя за картерни газове и въздушен, горивен)
Искаш да кажеш че ти стана по-шумен ли?
Не знам, като че ли "почукване" има някакво....
Един "специалист" ми разправя, че са дюзи
колега... принципно има такова нещо като почукване породено от дюзите...
ако го чуваш почукването когато подаваш газ, тогава дюзите ти най-вероятно впръскват повече от нормалното количество...
аз имах такова почукване придружено с много черен пушек при форсиране... оказаха се дюзите и след смяната им и почукването и пушека изчезнаха....
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: По-шумен двигател
Ако се приеме че са те(дюзите) няма ли възможност да им се зададе колко да впръскват(в смисъл софтуерно) 

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: По-шумен двигател
Ами аз я изфорсирах моята-никакви пушеци,все едно бензинова кола,а пък тая сутрин ново 20,мисля че се чуват ролките...които смених само преди 2 седмици и то закупени от М-Кар оригинални
,като загря,шума изчезна,мислим днеска да се метна до сервиза им и да ги питам от какво е тоя шум,и като ми кажат "ролки" да ги набузя,проблема е че като загрее изчезва...

- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
Re: По-шумен двигател
martin_g60 написа:Ако се приеме че са те(дюзите) няма ли възможност да им се зададе колко да впръскват(в смисъл софтуерно)
ами колега... мисля че не може софтуерно да се задава колко да впръсква...
или по-точно... то компа си е зададен на определени количества на впръсквне, но проблема е по-скоро механичен, в самата дюза... впръсквателя в нея е прецакан и просто пуска повече...
това ми го обясниха в един от добрите сервизи на Бош за дизели тук в София...
получава се от "качествената" ни нафта и дори не подлежи на регулиране.... направо нова дюза се купува
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: По-шумен двигател
При механичен проблем със сигурност не може на мен идеята ми беше един вид да се регулира количеството и силата по софтуерен път но явно не става.За мен най-доброто решение е ОМВ Премиум+добавла Кастрол ТДА,малко или много има ефект
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: По-шумен двигател
за дюзите-подлагат се шайби и така се увеличава силата на противодействие на иглата спрямо постъпващата нафта,от там и по финното разпръскване на горивото и по добрата емулсия на разпръскваната нафта-така и мотора работи по-добре
Re: По-шумен двигател
Е.Димитров написа:за дюзите-подлагат се шайби и така се увеличава силата на противодействие на иглата спрямо постъпващата нафта,от там и по финното разпръскване на горивото и по добрата емулсия на разпръскваната нафта-така и мотора работи по-добре
Колега не забравяи обаче, че помпата / ГНП / е сметната да работи на точно определено противодействие на дюзите и по този си начин с тези преработки товариш помпата. Така спомагаш за нейното по бързо износване и съответно съсипване. Иначе предишната ми Е-46 136 к.с. беше на около 190 000 км и лятото беше шумна но с 10/40 масло на кастрол се успа

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: По-шумен двигател
ludmilcar написа:Е.Димитров написа:за дюзите-подлагат се шайби и така се увеличава силата на противодействие на иглата спрямо постъпващата нафта,от там и по финното разпръскване на горивото и по добрата емулсия на разпръскваната нафта-така и мотора работи по-добре
Колега не забравяи обаче, че помпата / ГНП / е сметната да работи на точно определено противодействие на дюзите и по този си начин с тези преработки товариш помпата. Така спомагаш за нейното по бързо износване и съответно съсипване. Иначе предишната ми Е-46 136 к.с. беше на около 190 000 км и лятото беше шумна но с 10/40 масло на кастрол се успаи дори не го пипаше за 10 000 км пробег.
Ами моето масло е на 3к километра,ше зема на 5к да го смена пък да видя какво ще е положението
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: По-шумен двигател
колега на мен колата ми е по-шумна от 15 хил км вече и когато ходих в сервиза ми казаха, че според тях някоя дюза пикае... а последно време тракането се увеличи, но като пусна климатика всичко се нормализира и си тракак както преди, това било от някакъв лагер... смяната е 15 лв и лагера е около 25.. тази седмица ще го сменя и ще кажа точно кои е и дали има някакво подобрение
- DiMIcha84
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 30.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525д 2001
- Мечтае да кара: F13 с М буквичка.
Re: По-шумен двигател
Joro17 написа:Е.Димитров написа:Joro17 написа:При мен положението е подобно. На първата смяна на масло при мен сипах 5/40 и си беше ОК. При втората смяна - 5/30 и все едно се качих в друга кола - не знам дали е по-шумна, но със сигурност смени работата моторът. (Не знам дали не е нещо от филтрите, защото преди смених само маслен, а сега и тоя за картерни газове и въздушен, горивен)
Искаш да кажеш че ти стана по-шумен ли?
Не знам, като че ли "почукване" има някакво....
Един "специалист" ми разправя, че са дюзи
И при мен започна да се получава едно почукване което е постоянно и не се променя с форсиране или нещо друго, но моята е бензинова и се чудя какъв ли може да е проблемът.

Re: По-шумен двигател
И при мен двигателят е по-шумен напоследък. Колата е 320д 150 к.с. и я карам само с 5W30, не го пипа изобщо. Чудя се дали да не пробвам с 5W40 при следващата смяна. Някой сипвал ли е такова на фейслифтов дизел? 

- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: По-шумен двигател
dimodi написа:И при мен двигателят е по-шумен напоследък. Колата е 320д 150 к.с. и я карам само с 5W30, не го пипа изобщо. Чудя се дали да не пробвам с 5W40 при следващата смяна. Някой сипвал ли е такова на фейслифтов дизел?
Мойта е същата с същото масло,самоче след смянта на филтъра на подкартерните газове почна да работи мн по тихо
- qnек_radostinov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 22.04.2020
Re: По-шумен двигател
Здравейте колеги ,
Аз също забелязах промяна в шума при двигателя.
Колата е БМВ е46 318i . Предишния собственик ми я продаде с масло 10-40 и колата звучеше перфектно тиха без никакви шумове . Обаче аз, за да себподсигуря той като нямах вяра кога е сменявани го смених с ,, Castrol 5-30 long-live 04 ''
Забелязвам , че като че ли стана по-шумна и като че ли потраква . Сега се питам дали не ме метнаха със ,, cCastrola ,да е фалшив или просто 10-40 е по-добре за нея .... Което леко ме дразни че направих този избор .
Благодаря ви , поздрави !!!
Аз също забелязах промяна в шума при двигателя.
Колата е БМВ е46 318i . Предишния собственик ми я продаде с масло 10-40 и колата звучеше перфектно тиха без никакви шумове . Обаче аз, за да себподсигуря той като нямах вяра кога е сменявани го смених с ,, Castrol 5-30 long-live 04 ''
Забелязвам , че като че ли стана по-шумна и като че ли потраква . Сега се питам дали не ме метнаха със ,, cCastrola ,да е фалшив или просто 10-40 е по-добре за нея .... Което леко ме дразни че направих този избор .
Благодаря ви , поздрави !!!
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани