проблем с ключа на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: проблем с ключа на Е46
Айде някой да каже дали да сменям и 4те и изобщо за какво са че ПОнеделник я карам платката .. 

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: проблем с ключа на Е46
Така днес смених релетата само 2те 4е пича от сервиза вика само тия трябвало ... и вс си бачка с изключение на заключването и отключването от копчетата на ключа
Та ако някой има идей да казва и съветва, а иначе пробвах схемата с контакта , задържане , отключване 3 пъти ама не стана ... май трябва да пробвам по упорито.
А едно обучение на ключа колко е - 150-60 или
май колкото един нов ключ ... ако някой го прави тънко да свирка
ще има 


Та ако някой има идей да казва и съветва, а иначе пробвах схемата с контакта , задържане , отключване 3 пъти ама не стана ... май трябва да пробвам по упорито.
А едно обучение на ключа колко е - 150-60 или



Re: проблем с ключа на Е46
xerial написа:Така днес смених релетата само 2те 4е пича от сервиза вика само тия трябвало ... и вс си бачка с изключение на заключването и отключването от копчетата на ключа![]()
![]()
Та ако някой има идей да казва и съветва, а иначе пробвах схемата с контакта , задържане , отключване 3 пъти ама не стана ... май трябва да пробвам по упорито.
А едно обучение на ключа колко е - 150-60 илимай колкото един нов ключ ... ако някой го прави тънко да свирка
ще има
Да, колега пробвай по-упорито

И аз бях така в началото, даже се бях отчаял, но после разбрах че не съм го правил правилно(процедурата)

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: проблем с ключа на Е46
За съжаление май се оказва че проблема е в ключа ... Колегата Димитрофф и той опита за което съм му мн благодарен , но пак не става ...
Търсих обявата на колегата които програмираше ключовете ама нещо я няма
Някой случайно да има координатите на колегата f1c ? писах му и на ЛС ама няма отговор за сега...
Или препоръчайте някой друг който би могъл да помогне за ключа.
Търсих обявата на колегата които програмираше ключовете ама нещо я няма

Някой случайно да има координатите на колегата f1c ? писах му и на ЛС ама няма отговор за сега...
Или препоръчайте някой друг който би могъл да помогне за ключа.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- dimitar_g_d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i
Re: проблем с ключа на Е46
fozio мерси много за подробното обяснение за препрограмиране на ключа на мен също единия master ключ не ми работеше така си купих колата но сега вече всичко е наред. Само искам да допълня, че първия ключ с който се дава на контакт трябва да разваления (този който не работи) защото аз сложих този който работеше и ефекта беше , че ми отказаха и двата.
Re: проблем с ключа на Е46
колеги и аз трябва да си правя резервен ключ, само едно не разбрах от тези стъпки :
1. Вземате и двата ключа, работещия и неработещия.
2. Влизате в автомобила и затваряте вратите.
3. За кратко (макс 5 секунди) вкарвате единия ключ и завъртате запалването до позиция 2 (без да е нужно палите колата)НАТИСКАТЕ И ЗАДЪРЖАТЕ "UNLOCK" бутона И ТОГАВА ВАДИТЕ КЛЮЧА БЕЗ ДА ПУСКАТЕ "UNLOCK" бутона
4. натискате три пъти бутона "Lock" в рамките на 10 сек
5. Пускате бутона "Unlock". Лампичката на ключа започва да мига за около 10 сек.
6. Централното заключване се активира и деактивира заключването на всички врати за да покаже, че процеса на инициализация е бил успешен.
7. Сега бързо вземате другия ключ. Натискате и задържате "Unlock" бутона и същевременно натискате 3 пъти бутона "Lock" в рамките на 10сек.(втория ключ не е нужно да се поставя на контакт )
8. Пускате бутона "Unlock".
9. Централното заключване активира и деактивира заключването на всички врати, за да покаже, че инициализацията е успешна.
кой ключ вкарваме първо-работещия или новия който ще програмираме???
трябва ли да вкараме втория ключ в патронника или само натискаме коп4етата???
1. Вземате и двата ключа, работещия и неработещия.
2. Влизате в автомобила и затваряте вратите.
3. За кратко (макс 5 секунди) вкарвате единия ключ и завъртате запалването до позиция 2 (без да е нужно палите колата)НАТИСКАТЕ И ЗАДЪРЖАТЕ "UNLOCK" бутона И ТОГАВА ВАДИТЕ КЛЮЧА БЕЗ ДА ПУСКАТЕ "UNLOCK" бутона
4. натискате три пъти бутона "Lock" в рамките на 10 сек
5. Пускате бутона "Unlock". Лампичката на ключа започва да мига за около 10 сек.
6. Централното заключване се активира и деактивира заключването на всички врати за да покаже, че процеса на инициализация е бил успешен.
7. Сега бързо вземате другия ключ. Натискате и задържате "Unlock" бутона и същевременно натискате 3 пъти бутона "Lock" в рамките на 10сек.(втория ключ не е нужно да се поставя на контакт )
8. Пускате бутона "Unlock".
9. Централното заключване активира и деактивира заключването на всички врати, за да покаже, че инициализацията е успешна.
кой ключ вкарваме първо-работещия или новия който ще програмираме???
трябва ли да вкараме втория ключ в патронника или само натискаме коп4етата???
Re: проблем с ключа на Е46
Колеги, не се вкарвайте в излишни филми с тези ключове, имам предвид "работещ" или "неработещ" и т. н. Няма абсолютно никакво значение с кой ключ давате на контакт - завъртането на положение "контакт" (в рамките на до 5 сек.) просто въвежда системата в режим на инициализация. Дето се казва и с отвертка да завъртите на контакт (стига да може естествено) резултатът е един и същ. Също така не е задължително бутонът за отключване да се натисне и задържи, докато ключът е в контакта и в това положение да вадите ключа - същият е ефектът и ако след като върнете контакта в изходно положение, извадите ключа и тогава натиснете и задържите unlock-бутона.
- sh1n3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: проблем с ключа на Е46
Колеги, за да не започвам нова тема, мога ли да Ви попитам мой приятел има е36 97г. само с "Wallet Key" Взе си ключ облия с 3-те бутона но следваме процедурата и неможем да го настроим. Пробвахме на мойто е46 веднага захапа.
Въпроса ми е някой може ли да преположи от къде идва проблема?
Благодаря предварително
Въпроса ми е някой може ли да преположи от къде идва проблема?
Благодаря предварително
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: проблем с ключа на Е46
Колеги вдигам темата заради един въпрос. При мен проблема е доста странен. От ключа ми не работи, само копчето за заключване. Багажника и отключването си работят, но заключването не. Копчето вътре в колата за централното си работи и т.н. Някакви идеи ?
С ромбовидния ключ съм.
С ромбовидния ключ съм.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: проблем с ключа на Е46
Едно дребно, но все пак предимство на скачащия код (rolling code), който се използва в нашите дистанционни, е фактът, че освен данните с криптирана информация, нужни за безопасното и сигурно комуникиране между ключ и приемник, с всяко всяко натискане на бутон от ключа се изпращат и данни, които съдържат едно от двете условия:
батерията е ОК
или
батерията е изтощена.
От BMW са предвидили нещата така, че при много паднала батерия на ключа да не можеш да заключиш, но пък да можеш да отключиш, ако зарядът стига, за да се изпрати съобщение.
Опитали са се да ни предпазят от това да си заключим колата, а после батерията да е тотално паднала и да не можем да я отключим и да не можем да си спрем алармата и да се прецакаме. При Е39/Е38/Е53 го изписва на таблото на големия борд "remote key battery", когато зарядът на батерията е паднал и тогава не можеш да заключиш, може само да отключваш, случвало ми се е. Даже по едно време започна да ми се случва постоянно и тогава си реших въпроса със смяна на батерия.
Разбира се, напълно възможно е проблемът да не е в батерията, а самият бутон за заключване в платката на ключа да е заминал.
Има ключари, които могат да прочетат дали натискайки бутона за заключване се изпраща съобщение към колата или не. Ако се изпраща, значи проблемът в е батерията, ако ли не - бутон на платката.
Нямам упътване с картинка на новия ключ, но все пак тази е достатъчно ясна, та чак е и обяснено:

батерията е ОК
или
батерията е изтощена.
От BMW са предвидили нещата така, че при много паднала батерия на ключа да не можеш да заключиш, но пък да можеш да отключиш, ако зарядът стига, за да се изпрати съобщение.
Опитали са се да ни предпазят от това да си заключим колата, а после батерията да е тотално паднала и да не можем да я отключим и да не можем да си спрем алармата и да се прецакаме. При Е39/Е38/Е53 го изписва на таблото на големия борд "remote key battery", когато зарядът на батерията е паднал и тогава не можеш да заключиш, може само да отключваш, случвало ми се е. Даже по едно време започна да ми се случва постоянно и тогава си реших въпроса със смяна на батерия.
Разбира се, напълно възможно е проблемът да не е в батерията, а самият бутон за заключване в платката на ключа да е заминал.
Има ключари, които могат да прочетат дали натискайки бутона за заключване се изпраща съобщение към колата или не. Ако се изпраща, значи проблемът в е батерията, ако ли не - бутон на платката.
Нямам упътване с картинка на новия ключ, но все пак тази е достатъчно ясна, та чак е и обяснено:

- Alegafrena
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 8.05.2011
- Пол: Мъж
Re: проблем с ключа на Е46
Колеги моят въпрос е.Бутона за заключване и отключване само заключва колата.При опит да я отключа единствено ми светват крушките в таблото.Къде може да е проблема?
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: проблем с ключа на Е46
Колеги, моя проблем се реши, като сложихме китайска платка със сменяема батерия, пак на ромб ключа.
Оказа се, че не са били проблемите в платките, батерии и т.н. Ами самата ключалка, просто не зареждаше батериите на оригиналните платки, защото нали там батерията не се сменя, а се зарежда от ключалката. Е, при мен ключалката не зареждаше ключа. Сега с китайската платка, с независимата батерия (сменяема) си е ок.
Вярно до 1-2 години ще и свърши тока,но тогава отлепвам пак ключа, слагам нова, лепя и пак ще е ок.
Оказа се, че не са били проблемите в платките, батерии и т.н. Ами самата ключалка, просто не зареждаше батериите на оригиналните платки, защото нали там батерията не се сменя, а се зарежда от ключалката. Е, при мен ключалката не зареждаше ключа. Сега с китайската платка, с независимата батерия (сменяема) си е ок.
Вярно до 1-2 години ще и свърши тока,но тогава отлепвам пак ключа, слагам нова, лепя и пак ще е ок.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- lechkata
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: M4 coupe
Re: проблем с ключа на Е46
Здравейте колеги. Същият проблем. Не работи ключът. опитвам няколко пъти да го синхронизирам по начина който описвате, лампичката на ключът започва да мига за около 10 секунди но централното не се задейства. някакв идей какво може да се случва? Може би платката е заминала нещо или? 10х
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с ключа на Е46
lechkata написа:Здравейте колеги. Същият проблем. Не работи ключът. опитвам няколко пъти да го синхронизирам по начина който описвате, лампичката на ключът започва да мига за около 10 секунди но централното не се задейства. някакв идей какво може да се случва? Може би платката е заминала нещо или? 10х
Първо трябва да се замери ключа дали излъчва.
Проблема не винаги е ключа.
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани