при запалване на студен автомобил Е46 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
ivo752 написа:Мойта след около 2-3 сек320д 136кс.
+1


В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
VRPerformance написа:Датчика за маслото е заминал,затова гасне по късно лампата,струва около 250лв
Датчика за маслото струва 10 лева,датчика за нивото (жълта лампа)струва около 200 лева
моята гасне за около3-5 секунди
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
Vanio_bmw написа:аз когато бях с 5-40 веднага гасне6е
сега с1м с 5-30 на около 1000 км и след 2 сек гасне -определено има разлика ,но нз за6то-малко под мах с1м-мисля да долея догоре и тогава да видя нак1де отива работата.
Определено има нещо свързано с маслото, понеже преди ми гаснеше веднага лампата, лошото е че не знам какво е било.
Сега ми гасне след 2-3 секунди с 5w40, но нивото ми е малко над половината може и да е за това.

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
за нивото на маслото имах впредвид,тук не се споменава кой точно цвят свети и гасне по-късно,ако е жалтата е от датчика за нивото на маслото,червената може да се забавя като мине повече километри маслото,понеже вече е с променени характеристики и освен че по-бавно вдига налягане и го държи и по-ниско,но това си е общо за всички коли...Е.Димитров написа:VRPerformance написа:Датчика за маслото е заминал,затова гасне по късно лампата,струва около 250лв
Датчика за маслото струва 10 лева,датчика за нивото (жълта лампа)струва около 200 лева
моята гасне за около3-5 секунди
- jojko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 сажда
- Мечтае да кара: CB1000R
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
VRPerformance написа:Датчика за маслото е заминал,затова гасне по късно лампата,струва около 250лв
колега кои е датчика кадето е 250лв,на самия маслен филтър ли? ИЛИ НЯКАДЕ ДРУГАДЕ СТОИ
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
на картера се намира
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
Много хора го изолирали при повредата му.Според вас може ли да има последствия
Все пак примерно при Е36 го нямам и не е станало нещо

Все пак примерно при Е36 го нямам и не е станало нещо

- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
bmwman написа:Много хора го изолирали при повредата му.Според вас може ли да има последствия![]()
Все пак примерно при Е36 го нямам и не е станало нещо
Вече нищо не може да ме учуди в България!Явно за да са го сложили този датчик там има защо!Друг е въпроса дали е сложен там само за да ни направи по мързеливи/да не дърпаме щеката всяка седмица-например/.......Та на който не му се дават 200-250лв....значи датчика е излишен! Ами всеки сам преценява за колата която кара как да я поддържа и сервизира и кара........така че може още доста неща могат да се "изолират" от колите които караме, но за това ще е подходяща май специална тема!Нещо като например "Без какво може да караме колата си"......не го приемайте на сериозно но все пак така понякога стоят нещата....
Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
pifa написа:bmwman написа:Много хора го изолирали при повредата му.Според вас може ли да има последствия![]()
Все пак примерно при Е36 го нямам и не е станало нещо
Вече нищо не може да ме учуди в България!Явно за да са го сложили този датчик там има защо!Друг е въпроса дали е сложен там само за да ни направи по мързеливи/да не дърпаме щеката всяка седмица-например/.......Та на който не му се дават 200-250лв....значи датчика е излишен! Ами всеки сам преценява за колата която кара как да я поддържа и сервизира и кара........така че може още доста неща могат да се "изолират" от колите които караме, но за това ще е подходяща май специална тема!Нещо като например "Без какво може да караме колата си"......не го приемайте на сериозно но все пак така понякога стоят нещата....
Добре де никой ли не го е оправил това със забавеното гаснене "4-5 секунди" на червената лампа за маслото при студен старт на двигателя !!! Или сме на принципа Аз нали го оправих нека другите си блъскат мозъците и те !!!!!!!!!!!!И ВСЕ ПАК АКО НЯКОЙ ГО Е РЕШИЛ РЕБУСА НЕКА СПОДЕЛИ !!!
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
Не сме на този принцип.Спазвай благоприличие във форума и не пускай по 10 мнения едно след друго 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
miviet написа:pifa написа:bmwman написа:Много хора го изолирали при повредата му.Според вас може ли да има последствия![]()
Все пак примерно при Е36 го нямам и не е станало нещо
Вече нищо не може да ме учуди в България!Явно за да са го сложили този датчик там има защо!Друг е въпроса дали е сложен там само за да ни направи по мързеливи/да не дърпаме щеката всяка седмица-например/.......Та на който не му се дават 200-250лв....значи датчика е излишен! Ами всеки сам преценява за колата която кара как да я поддържа и сервизира и кара........така че може още доста неща могат да се "изолират" от колите които караме, но за това ще е подходяща май специална тема!Нещо като например "Без какво може да караме колата си"......не го приемайте на сериозно но все пак така понякога стоят нещата....
Добре де никой ли не го е оправил това със забавеното гаснене "4-5 секунди" на червената лампа за маслото при студен старт на двигателя !!! Или сме на принципа Аз нали го оправих нека другите си блъскат мозъците и те !!!!!!!!!!!!И ВСЕ ПАК АКО НЯКОЙ ГО Е РЕШИЛ РЕБУСА НЕКА СПОДЕЛИ !!!
Колега,а евентуално ако имаш познат,при когото няма проблем - а при теб има,защо не се пробвате да смените датчиците


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
Аз също съм с 2.0d 136к.с. и при мен има такъв проблем
с бавното гаснене на ЧЕРВЕНАТА лампа.Случайно говорих
с един колега,който ми спомена нещо за клапан или вакум
на помпата или масления филтър,който се скапвал с времето
и не задържал масло.От там идва драмата с бавното гаснене
на лампата,т.е. пълненето на този елемент от системата.
Понеже не слушах внимателно,не мога да кажа с точност,
от къде идва драмата,но мисля,че тези дни ще го видя и ще
пиша с точност,какво ми беше казал по този въпрос.
При него е изчезнал проблема веднага след смяната на тая
"дришня"
На следващата смяна на маслото и аз ще отстраня проблема,
каквото и да ми струва
с бавното гаснене на ЧЕРВЕНАТА лампа.Случайно говорих
с един колега,който ми спомена нещо за клапан или вакум
на помпата или масления филтър,който се скапвал с времето
и не задържал масло.От там идва драмата с бавното гаснене
на лампата,т.е. пълненето на този елемент от системата.
Понеже не слушах внимателно,не мога да кажа с точност,
от къде идва драмата,но мисля,че тези дни ще го видя и ще
пиша с точност,какво ми беше казал по този въпрос.
При него е изчезнал проблема веднага след смяната на тая
"дришня"

На следващата смяна на маслото и аз ще отстраня проблема,
каквото и да ми струва

от свинята лебед не става...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
И аз дочух нещо такова - идеята е, че гарнитурата на вакуумпомпата дава фира с времето и почва да пуска масълце и не държи хубав вакуум при тихи обороти. Почти всяка дизелова Е46ца, която съм виждал, около помпата е омаслено (включително и около моята). При по-подходящо време ще си купя гарнитурата и ще я сменя (елементарно е) и ще споделя как се държи тая проклета лампа. Иначе за протокола - и при мен гасне след 2-3 секунди.
Si non confectus, non reficiat.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
Странно е че е толкова разпространено... при мен с паленето и лампата гасне на мига... (и слава богу
)

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: при запалване на студен автомобил Е46 320д
xerial написа:Странно е че е толкова разпространено... при мен с паленето и лампата гасне на мига... (и слава богу)

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани